Организация и управление на проекта: Определяне на екип за организация и управление на проекта, който ще гарантира ефективното и качествено изпълнение на дейностите. Екипът за организация и управление ще включва 1 ръководител, 1 координатор, 1 счетоводител и 1 технически сътрудник. Основните дейности по управление на проекта ще бъдат следните:
1. Обсъждане и приемане на подробен план за изпълнението на проекта с адаптиране на приложения график към реални дати и ясно разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето;
2. Контрол за изпълнение на целите и директна насоченост към резултатите на проекта;
3. Управление на финансите по проекта - материален и времеви бюджет;
4. Подготовка, създаване и архивиране на проектна документация;
5. Мониторинг, контрол и оценяване напредъка на проекта;
6. Осъществяване на оперативен контрол върху изпълнението на дейности;
7. Отчитане и минимизиране на рисковите фактори и трудностите;
8. Администриране и регулиране на проекта;
9. Изграждане на специфична организационна структура; |
46 691.04
|
39 876.46
|
Информиране и публичност: Дейността ще се изпълнява съобразно условията и изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта, организиране и провеждане на начална и заключителна пресконференция, с цел запознаване с целите и задачите на проекта и отчитане на постигнатите резултати. |
4 500.06
|
3 997.35
|
Осигуряване на достъп до интегрирани социални услуги в домашна среда: Предоставяне на услугите Личен асистент, Социален асистент и Здравен консултант в домашна среда на хора в неравностойно положение, според техните специфични потребности, въз основа на изготвена индивидуална социална оценка.След извършване на оценката и подбора на потребителите на социални услуги, ще се проведе подбор и наемане на персонал за предоставяне на услугите в домашна среда - Личен асистент, Социален асистент и Здравен консултант. Ще бъде изготвено обявление и ще бъде публикувано на достъпни места в община Кнежа – електронната страница на общината, местния вестник, бюрото по труда и информационното табло на общината. В тази дейност са заложени и финансови средства за избор на изпълнител, съгласно ЗОП, който ще направи индивидуална социална оценка на потребностите на кандидат ползвателите. Ще бъде определена комисия от кмета на общината за провеждане на конкурса, която ще изготви и обяви критерии за подбор. Ще бъдат прегледани заявленията на всички кандидати, като ще бъдат поканени на събеседване само кандидатите, които отговарят на административното съответствие. Събеседване с кандидатите, желаещи да предоставят услугите личен асистент, социален асистент и здравен консултант в домашна среда ще бъде извършено от комисията, като ще бъде изготвен формуляр за оценка и подреждане на кандидатите в низходящ ред, съобразно крайната оценка от извършения подбор. Определяне поименно на лицата, които ще предоставят услугите в дома. С одобрените кандидати ще бъдат сключени трудови договори са услугите личен асистент и социален асистент и граждански договор със здравен консултант. Чрез предоставяната подкрепа от Звеното за социални услуги в домашни условия ще се подпомогне социалното включване на уязвимите групи, както и ще се повиши заетостта на хората от целевите групи. За целите на дейността се предвижда закупуване и раздаване на работно облекло на персонала.
За нуждите на Звеното за предоставяне на социални услуги ще бъде закупено 1 брой сканиращо устройство. |
436 500.84
|
423 539.79
|
Обучение на персонала: Дейността включва организиране и провеждане на два вида обучения - въвеждащо и надграждащо.
Въвеждащото обучение ще се проведе на 20 броя кандидат асистенти.
Обучението е допустимо за персонала ангажиран за предоставяне на услуги в домашна среда в съответствие с параметрите, заложени в методиките за предоставяне на социалните услуги в общността на АСП. |
2 040.00
|
2 040.00
|
Предоставяне на психологическа подкрепа за персонала, предоставящ социални услуги: Дейността включва предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социални услуги на потребителите, както и групова супервизия на персонала. Тази дейност ще се изпълнява от външен изпълнител, с който по реда на ЗОП ще бъде сключен договор за услуга. Целта на дейността е да бъде направена идентификация на хората, нуждаещи се от психологическа подкрепа и дда се осигури защитено и спокойно място, близост, увереност в собствените сили и надежда, че ще се справи. Психологическата подкрепа е ефективен метод за противодействие срещу стреса на работното място и възможните негови последици. Подкрепа за подобряване на работната атмосфера, за нарастване на специфичната компетентност на персонала, предоставящ социални услуги, да бъде оказана превенция от вътрешни натоварвания на помагащия – самообвинения, самонаранявания и др., да се развива способност за съвместна работа и коопериране. |
2 400.00
|
2 087.61
|
Мотивационна и психологическа подкрепа за потребителите на социални услуги: Дейността включва предоставяне на мотивационна и психологическа подкрепа на 52 броя потребители на социални услуги, според тяхната индивидуална потребност. Дейността ще се осъществява от външен изпълнител избран съобразно изискванията на ЗОП и с него ще бъде сключен договор за услуга. Цел на дейността е да бъде оказана подкрепа за подобряване качеството на живот, задържане на позитивни преживявания и мисли, поддържане на духа и активността на потребители според техните потребности. Ще бъде направена идентификация на хората, нуждаещи се от психологическа подкрепа и осигуряване на подходяща защитена среда, усещане за сигурност, усещане за контакти с близките, свързване на нуждаещите се с местни и национални организации, психолози и психиатри. |
3 120.00
|
2 571.12
|