Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 614 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Support will be focused on delivering integrated health and social services in a home environment. The provision of hourly integrated health and social services will be carried out in accordance with the Methodology developed by the Ministry of Health for the provision of patronage care for the elderly and disabled people, which was created under project BG05M9OP001-2.028-01 "Patronage for the elderly and Component 1 "and on the territory of Godech municipality, including the town of Godech and all 19 villages. All medical professionals and social services specialists who will be involved in the provision of patronage care should undergo specialized training under the program developed by the Ministry of Health. Every person in the target group can receive health and social services up to 2 hours a day. As a result of the implementation of the activities, the quality of life and the opportunities for social inclusion of disabled and elderly people will be improved, by providing a network of services in the home environment and by building staff capacity for providing them.The specific objective of the operation is to develop a model for patronage care for the elderly and the disabled, including chronic illnesses and permanent disabilities, to provide hourly health and social services in their homes. The implementation of this model is in line with the Action Plan for the period 2018-2021 for the implementation of the National Long-Term Care Strategy, approved by the Council of Ministers № 28 / 19.01.2018. The operation will provide an upgrade of the created model for provision of hourly health - Social services that will boost the results of the project "Poverty Reduction and Promotion of Social Inclusion".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на здравно- социални услуги.: Подборът на персонала се извършва преди стартиране работата на база на писмена процедура за набиране и подбор. Разпространение на информация за налични свободни работни места, която се публикува на официалния сайт на общината и на информационното табло в сградата на Община Годеч, както и във филиалите на Дирекция ”Бюро по труда”и в местна кабелна телевизия. Ще се обявят следните длъжности: Координатор на услугите ; Специалисти по здравни услуги и специалист в областта на социалните дейности. 0.00 0.00
Подбор на потребители и извършване на социални оценки. Психологическа подкрепа.: Подбора на кандидат-потребителите се извършва на база на писмена процедура за набиране и подбор. Предоставянето на услугата започва с оценка на индивидуалните потребности от здравни грижи и социални дейности, разработване на план за здравни грижи и план за социални дейности за всеки един потребител на патронажната грижа. За всеки потребител се изготвя досие за патронажна грижа, в което се съхраняват екземплярите от приложенията към настоящата процедура 0.00 0.00
Обучение и супервизия на персонала.: Избраният персонал следва да премине обучение (въвеждащо и надграждащо). Патронажните грижи могат да се осъществяват от лица с придобита професионална квалификация „медицинска сестра", „фелдшер' или акушерка, които за целите на проекта се означават със събирателното наименование- специалисти по „Здравни грижи". Подборът на специалистите в областта на социалните дейности, които ще осъществяват социалните дейности в контекста на патронажната грижа, се извършва в съответствие с изискванията на българското трудово и аитидискриминационно законодателство и осигурява защита на потребителите. Обученията се извършват по предварително изготвена и предоставена на общините програма за обучение на специалистите в областта на социалните дейности, предоставящи патронажната грижа. Въвеждащото обучение е теоретично и практическо, с продължителност не по-голяма от 5 дни. Само лица преминали задължително въвеждащо обучение могат да извършват патронажна грижа. Надграждащото обучение е с продължителност не повече от 2 дни. С цел ефективно използване на ресурсите, ще се извършва мониторинг на процеса на обучение и супервизия на предоставянето на патронажната услуга едни път месечно в общината в продължение на 12 месечното предоставяне на услугата. 0.00 0.00
Предоставяне на интегрирани здравно- социални услуги.: Назначаването на избраните кандидати и сключването на трудови договори ще бъде след провеждане на въвеждащо обучение, съгласно Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания , която е създадена по проект BG05M9OP001-2.028-01 "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания- Компонент 1" от Министерство на здравеопазването . Всяко лице от целевата група може да получава здравно- социални услуги до 2 часа на ден. Специалистите по здравни грижи ще осъществяват дейности по: предоставяне и събиране на здравна информация, промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, медицински и здравни грижи и дейности, ресоциализация. реадаптация и рехабилитация, извършване на манипулации, оказване на спешни и други дейности, провеждане на обучение в областта на здравните грижи, както и допълнителни дейности, осъществявани по писмено лекарско назначение. Специалистите в областта на социалните дейности ще предоставят следните дейности: - предоставяне и събираме на информация, включваща: запознаване на потребителя със структурата, организацията и работния график на специалиста; запознаване на потребителя с дейностите, конто се осъществяват в обхвата на услугата; запознаване на потребителя с неговите права и задължения: информиране на потребителя, с цел получаване на информирано съгласие при извършване на дейностите в областта на социалните дейности. - Социално-битови дейности, включващи: поддържане на личната хигиена, поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава; закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост; съдействие при приготвяне на храна;оказване на помощ при хранене; съдействие за закупуване на лекарства; съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост); заплащане на битови сметки (със средства на потребителя); съдействие за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома; административна помощ - съдействие за изготвяне на необходимите документи за явяване на ТЕЛК, при настаняване и/или изписване от болница: попълване и подаване на необходимите формуляри като данъчни декларации, попълване и подаване на заявления за отпускане на помощи и ползване на социални услуги до дирекции ,.Социално подпомагане" или до други институции; съдействие за получаване на помощни средства по ЗИХУ; оказване на помощ при придвижване в дома; оказване иа помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация; оказване на помощ и съпровождане извън дома; оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти. Подпомагане на специалиста по "Здравни грижи" при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основните жизнени потребности па потребителя. 0.00 46 718.89

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).