Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The aim of the Project is to enhance the quality of life and increase the social inclusion of people with disabilities and elderly people trough establishing of network of home-based social services and provision of adequate (material and staffing) capacity for providing them. 
In connection to the unprecedented challenges associated with the pandemic outbreak of COVID 19, additional resources are needed to prevent and secure access to services for vulnerable persons, incl. people with disabilities or with need of support for self-care who are most at risk of COVID-19, as well as persons in quarantine.
It has been identified increased need for the provision of home services in the context of the emerging epidemic situation in the country. The project activities are directed to provision of hourly services to the persons with social need for such and thus protecting the public interest and meeting the needs of the population to prevent the spread of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор, наемане на персонал, закупуване със средства на потребителите и доставяне по домовете на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги със средства на потребителите. : Със заповед № 1065/ 16.03.2020 год., издадена на основание решението на Народното събрание за обявяване на извънредно положение и заповедта на Министъра на здравеопазването за противоепидемични мерки на територията на страната, Кметът на община Варна възложи на дирекция „Превенции“ да създаде организация за работа с доброволци за подпомагане на възрастни самотни хора и трудноподвижни лица за закупуване и доставка на храна, продукти от първа необходимост и лекарства. За период от един месец са реализирани 229 посещения на 104 лица, живеещи на територията на целия град или средно 2 посещения на едно лице седмично. В настоящото проектно предложение е предвидено продължаване на работата с вече заявилите необходимост от предоставяне на съответните услуги възрастни хора над 65 год. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, лица с увреждания и техните семейства, както и разширяване на целевата група, използвайки възможностите, които предлага настоящата процедура за включване на възрастни в риск, а именно: • лица, поставени под карантина във връзка с COVID-19 и членовете на техните семейства; • самотни родители на деца до 12 год., които са в невъзможност да оставят децата си сами. Броят на карантинираните лица във Варна, към настоящия момент е приблизително 1000 души, като се очаква с настъпването на пика на епидемията да се увеличи и да се запази относително висок за продължителен период от време. Това ни дава основание да прогнозираме, че броят на лицата, получили услуги по проекта, до крайния срок за изпълнение на дейностите ще надхвърли 898 лица. Предвид изложеното до тук и все още неясната прогноза за развитието на епидемията след приключване на извънредното положение (с възможност за рязко увеличаване на броя на заразените лица), Община Варна планира да извърши подбора и наемането на персонала за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса поетапно. Персоналът, който ще бъде назначен след подписване на договор за безвъзмездна финансова помощ ще бъде както следва: 5-ма диспечери, 2-ма шофьори, 25 сътрудници „Социална работа“ или общо 32 лица, наети със срочни договори по реда на КТ. за периода от 31.01.2020 г.до 30.04.2020 г.: 4 щ.бр. диспечери, 21,5 щ. бр. сътрудници „Социална работа“ Услугите ще бъдат предоставяни ежедневно, през работните дни от седмицата, като всяко от наетите лица ще обслужва средно 5 човека на ден, което при пълна натовареност на персонала означава 125 обслужени лица на територията на града за един работен ден. При 2 посещения на лице средно седмично в рамките на една работна седмица ще бъдат задоволени нуждите от храна, медикаменти и/или ще бъдат платени битови сметки и заявени различни административни услуги за повече от 500 лица от допустимите целеви групи. При заявена необходимост и желание от повече лица, своевременно ще бъде увеличен броят на персонала. На база на опитът от работата на Дирекция „Социални дейности“ в настоящото проектно предложение, предвиждаме поетапно наемане на още 5 сътрудници „Социална работа“ от петия месец от началото на проекта, когато голяма част от възрастните лица обитават вилната зона на града и на още 20 сътрудници „Социална работа“ от 7-я месец от стартиране на дейностите, във връзка с по-голямата необходимост от услуги в помощ на възрастните и лицата с увреждания през есенно-зимния сезон. За организация и управление на проекта ще бъдат сключени допълнителни споразумения със служители на Община Варна, които ще изпълняват следните длъжности в екипа за управление на проекта: 1. Ръководител на проекта 2. Координатор 3. Счетоводител 4. Технически сътрудник 5. Експерт „Човешки ресурси“ Възнагражденията на екипа за управление на проекта и разходите за осигурителни вноски ще бъдат обезпечени от единната ставка /40% от преките разходи за персонал/. 0.00 361 463.79
Подбор, наемане на персонал, закупуване със средства на потребителите и доставяне по домовете на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги със средства на потребителите - продължение: Други дейности, които ще бъдат финансирани в рамките на единната ставка са: • закупуване на карти за пътуване в цялата градска мрежа на всички сътрудници „Социална работа“; • закупуване на гориво; • закупуване на компютърна техника за целите на проекта; • закупуване на мултифункционално устройство; • закупуване на бюра и столове; • закупуване на мобилни телефони за всички сътрудници „Социална работа, за всички диспечери и шофьорите; • осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, диспечерите и шофьорите; • закупуване на дезинфекциращи препарати за обработка на работните помещения на персонала и МПС. • закупуване на канцеларски материали и консумативи за целите на проекта; • закупуване на други материали, необходими за реализиране на проекта; • осигуряване на публичност по проекта; • комунално-битови разходи 0.00 82 006.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).