Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project is aimed at improving the material - technical base, which is depreciated and obsolete by repair, rehabilitation and introduction of energy efficiency measures 4 buildings - school building, dormitory, canteen and gymnasium of the Vocational School of Agriculture "Pushkarov", which seeks an overall improvement of teaching process and introduction of new teaching methods to increase and retain the interest of young people. Project activities will contribute directly to the improvement of material and technical base, which in turn will help to ease integration and socialization in the society in the process of training and subsequent successful implementation of the labor market.
On the basis of pre-designed reports from energy efficiency audits and technical characteristics of buildings and developed work projects for rehabilitation and renovation of the buildings included in the project proposal are set out mandatory and accompanying measures that will contribute to improving the infrastructure of the building for training , dormitory building for catering and gym, which will allow for the provision of excellent students for realization of teaching and extracurricular activities, sports and recreation. Given the priority the professional field of the Professional School of Agriculture "Pushkarov" is planned purchase of new tractor with equipment for training purposes, which will contribute to improving the quality of education provided and increase students' motivation for - good and active learning.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Организация и управление на проекта": Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени трима експерта: Ръководител на проекта, финансов експерт и инвеститорски контрол. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 189/28.07.2016 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи; - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: -Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; -Времеви графици на задачите; -Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи; - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; 21 060.00 20 230.72
"Публичност и визуализация по проекта": Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОХВАЩА: Дейности, които ще се възлагат на външно изпълнение: 1. Организиране на две пресконференции - при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 30 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 30 бр.: тефтери (А5), химикалки, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 3. Листовки с информация за проекта (100 бр.); 4. Изработване, доставка и инсталиране на билборд на видно място, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 5.Изработка и монтаж на 4 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на четирите сгради, обекти на интервенция; 6. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника; 7. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция – 30. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Дейности, които ще се изпълняват от Бенефициента: При реализацията на проекта, посредством интернет страницата на бенефициента - Община Попово, екипа по проекта ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, ще публикува кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. 9 200.00 4 447.68
"Изпълнение на строително - монтажни работи за саниране и обновяване на сградите и въвеждане на енергоспестяващи мерки съгласно работните проекти и изпълнение на задължителните мерки в докладите от техническото и енергийно обследване": Дейността предвижда реализирането на: - всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност), които водят до съответствие на сградите с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; -всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. - Всички необходими мерки за постигане на цялостно обновяване на учебното заведение. 862 048.77 805 117.80
"Строителен надзор": Съгласно българското законодателство, упражняването на строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория. За обектите в настоящото проектно предложение, които са трета категория се предвижда строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа; - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации; - Спазване на условията за безопасност на труда; - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове. 19 000.00 24 354.83
"Авторски надзор": Настоящото проектно предложение предвижда възлагане и на дейности по авторски надзор, който ще следи дали Строителят изпълнява строителните дейности на обекта съгласно изискванията на изготвените работни проекти, техните детайли и чертежи. Всяко отклонение ще се докладва на Възложителя. Изпълнителят осъществяващ авторски надзор ще следи основно за: - Точното изпълнение на одобрените работни проекти, разпоредбите на ЗУТ и на подзаконовите нормативни актове, имащи отношение към предмета на поръчката и за промените или допълненията на проекта, предписани по узаконения нормативен ред от проектанта по време на строителството. - Съответствието между отделните части по различните специалности на работните проекти. Предписанията на Изпълнителя, свързани с авторското му право за точното спазване на изработения от него работен проект, се вписват в дневника на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството. 11 500.00 13 800.00
"Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените сгради представляват строежи трета и четвърта и пета категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл. 177 ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключеният договор, се пристъпва към издаването на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец № 15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ. Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. 2 140.00 1 099.88
"Доставка на оборудване - учебен трактор": Освен изпълнение на СМР за ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградите за подобряване на качеството на образователната среда и повишаване на нейната атрактивност се предвижда и доставка на учебен трактор необходим за провеждане на учебна практика на професиите: техник на селскостопанска техника, Техник растениевъд, Фермер, Техник озеленител. Успешното изпълнение на дейността има пряко отношение към постигането на общата и специфичните цели на проектното предложение. Доставката на учебния трактор цели да гарантира осъществяването на едно по - качествено и модерно обучение, адекватно на днешните потребности, да повиши интереса на обучаващите се, което ще спомогне за предоставяне на съвременни условия в образователната инфраструктура, което да допринесе за намаляване процента на преждевременно напусналите сферата на образованието и тяхната професионална реализация. 120 000.00 133 920.00
"Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м. юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности. 1 200.00 786.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).