Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

GEYANA Ltd. applies under the current procedure as an employer aiming to ensure healthy and safe working environment for its staff. This project is an appropriate opportunity for the company to add more value to their activities, taking measures to improve the organization of work, introducing new methods of management and development of human resources, improvement of work environment factors. Activities in the proposal include: development and implementation of a System for human resources development and an Electronic system, controlling the access and time attendance; providing organized transport to and from the workplace; purchasing of collective redress by which will reduce the adverse impact of the climate inside the premises, and will provide lighting and ergonomics at work; additional social benefits for workers. Project implementation also provides mandatory activities for information and publicity and organization and project management. The target group of the project includes 198 employees of the company (from Ruse and Kubrat), including 60 employees over 54 years, 13 persons with disabilities, 6 families (husband and wife), 13 mothers of children up to 7 years. The candidate will maintain the employment of min. 50% of the target group involved in the project for a period of 6 months after completion of the project activities. Planned activities will result in the achievement of the objectives of the project proposal related to improving quality of life, improving productivity, enhancing social inclusion by improving working conditions in the workplace and occupational and health status of the workforce, in compliance with the law (national and European), the principles laid down in Regulation (EC) №1081 / 2006 and in accordance with established company policy for safety and health working conditions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси и Единна електронна система за контрол на достъпа и работното време в ГЕЯНА ООД. ЧАСТ 1-ва: Основна цел на дейността е да постигне оптимизране на управлението на човешките ресурси в ГЕЯНА ООД, да изведе нови и по- ефективни организационни модели, които едновременно да мотивират персонала, да повишат трудовата дисциплина и производителност в компанията, да създадат предпоставки за устойчива заетост на служителите със специфични нужди. В рамките на Дейност 1 са предвидени 2 основни инвестиции: 1. Разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси (СРЧР). СРЧР ще бъде разработена от външен изпълнител, като предварително ГЕЯНА ще изготви задание със задължителните мерки, които следва да се съдържат в документа. Документът ще бъде насочен основно към служителите със специфични нужди- лицата с увреждания, хората над 54г., работещите семейства, майките с деца. Специално внимание ще се обърне и на мерките, насочени към опазване на ОС, представляващи приоритет в политиката на кандидата. Предвиждат се следните етапи: ЕТАП 1: Предаване на подробна информация от ГЕЯНА към избрания изпълнител по отношение на човешките ресурси на компанията, методите на управление, развитие, мотивация на служителите, идентифицирани проблеми по отношение на персонала. На базата на представените данни фирмата-изпълнител ще изведе план с конкретни стъпки за подобрение и ще се разработи СРЧР. ЕТАП 2: Изготвяне на документа- СРЧР. Към момента ръководството на ГЕЯНА счита като задължителни и най-близки до собствените си нужди следните три елемента, на които следва да се базира СРЧР: I. Създаване на модел на гъвкави форми на заетост. Предложеният модел ще има за цел да стимулира задържането и привличането на работещите в специфични групи – лицата с увреждания, хората над 54г., майките на малки деца, работещи семейства. Ще бъдат предложени и адаптирани към фирмената политика на ГЕЯНА конкретни стъпки за осъществяване на модела, като например: Нестандартни договорни споразумения (временна заетост, непълно работно време и др..); Гъвкаво регулиране на работното време (намалено работно време, ненормиран работен ден, удължено работно време, променливо работно време и др.); Ротация на работното място; II. Създаване на модел за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 г.). Примерни стъпки за осъществяване на модела ще бъдат: Продължаване на работа след навършването на възраст за пенсиониране на същата или друга позиция; Работа на половин работен ден; Използване на служителя от работодателя като консултант, работещ на гъвкаво работно време; Осигуряване на специални социални пакети за бивши служители. III. Създаване на модел за насърчаване развитието в областта на политиката по ОС. В насока опазване на ОС, СРЧР ще очертае философията за осъществяване на екологично ефективни дейности. Моделът ще се базира на няколко основни принципа на добрите практики: Развитие и насърчаване на екологичното съзнание сред служителите; Ранна преценка на ефектите върху ОС от новите бизнес дейности и продукти от страна на служителите; Намаляване на замърсяването до минимум по време на ежедневните задачи на заетите, чрез превантивни мерки; Планиране на действия за овладяване на трудови инциденти с въздействие върху ОС; Прилагане на мислене, основано на жизнен цикъл на продукта – от неговото създаване, до момента на излизане от употреба. ЕТАП 3: Практическо внедряване на разработената СРЧР в дейността на ГЕЯНА ООД (Етап 3 е описан по-подробно в Начин на изпълнение). Раздел "Описание" е копиран втори път с цел въвеждане на необходимата и изискуема информация за Дейността. Продължава в раздел "Описание", част 2-ра на Дейността. 7 000.00 36 000.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на Система за развитие на човешките ресурси и Единната електронна система за контрол на достъпа и работното време в ГЕЯНА ООД. ЧАСТ 2-ра: Продължение на предходен раздел "Описание" от Част 1-ва. 2. Втората инвестиция от Дейност 1 засяга закупуване и монтаж на Единна електронна с-ма за контрол на достъпа и работното време. Системата представлява комплексно решение за управление на достъпа до офиси, служебни помещения и асансьори, в организацията. Идентификацията на служителите се осъществява чрез безконтактни карти или ключодържатели. Безконтактните идентификатори обикновено са с подходяща персонализация. Системата за контрол на достъпа и отчитане на работно време може да бъде използвана само за контрол на работното време, само за контрол на достъпа или едновременно и за двете. По този начин отчитане на работното време на всеки служител може да се извършва паралелно с контрола на достъп. Системата за контрол на достъпа и отчитане на работно време е модулна система, което позволява тя да бъде поетапно изграждана и надстройвана. Състои от: • Управляващ софтуер – в базата данни на програмата се съхранява информация за записаните идентификатори, ограничения на достъпа и регистрираните събития от системата. Информацията се извежда във вид на справки; • Интерфейсни контролери и преобразуватели – служат за осъществяване на връзка между управляващия компютър и контролерите за достъп; • Kонтролери за достъп – монтират се във всяка точка на контрол. Поддържат до два входно/изходни терминала, три релейни изхода и три контактни входа. Комуникират с управляващия компютър по интерфейс; • Входни/изходни терминали. Свързват се към контролерите за достъп и служат за приемане на сигнали от RFID идентификатори. Съдържат антена, звукова и светлинна сигнализация; • Безконтактни идентификатори – карти, ключодържатели или стикери. Изработени са на основата на изключително сигурна технология за четене от разстояние. Могат да бъдат персонализирани. • Изпълнителни устройства – електромагнитни насрещници, електромагнити, турникети и други За контрол над входно/изходните терминали са предвидени камери за видеонаблюдение. Те са така разположени, че да осигуряват поглед към всички точки за преминаване. Системата се състои от камери, записващи устойства и работни станции. 29 000.00 0.00
Осигуряване на транспорт до и от работното място на 20 заети лица в ГЕЯНА ООД: Целта на Дейност 2 е да се осигурят предпоставки за насърчаване на географската мобилност и запазване заетостта и доходите от труд на 20 заети в ГЕЯНА ООД лица, чрез осигуряване на ежедневен транспорт до и от работното място. Превозът на 20-те работници до и от работното място ще бъде извършван със собствен транспорт. Ще бъде използвано 1 превозно средство, което ще обхване следния маршрут: Маршрут 1: 1-ви курс: с. Бъзовец – с. Чилнов - с. Батишница - гр. Две могили - с. Тръстеник - с. Пиргово - гр. Русе. 2-ри курс: гр. Русе - с. Пиргово - с. Тръстеник - гр. Две могили - с. Батишница - с. Чилнов - с. Бъзовец. Извозват се служителите до местоработата им- производствения цех на ГЕЯНА ООД в гр. Русе. Разстоянието на всеки курс по този маршрут е 63,2 км. Транспортното средство ще пътува по 2 пъти на ден (отиване и връщане), т. е. 2 курса по маршрута /общо 126,4 км./ и ще превозва 20 работници до и от работното място. За превоза по Маршрут 1 ще бъде използван собствен микробус- марка Mercedes, модел 515 CDI Sprinter КА, разходна норма 14л/100км, 20 местен. Превозното средство ще бъде управлявано от шофьор, притежаващ необходимия опит и квалификация, на постоянен ТД в ГЕЯНА ООД. Оптимизирането на времето за пътуване ще позволи на пътуващите заети лица да съчетават професионалния, личния и семейния живот и ще допринесе за намаляване на текучеството на персонала във фирмата, дължащо се на тази причина. За периода на изпълнение на дейността лицата от целевата група ще попълват ежедневно присъствени форми при явяване на работа. 12 130.68 12 105.97
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, посредством осигуряване на средства за колективна защита в ГЕЯНА ООД. ЧАСТ 1-ва: Целта на дейността е осигуряване на комфортни и безопасни работни условия, намаляване професионалните заболявания и травми при заетите в ГЕЯНА. Предвижда се закупуване на оборудване и текущ ремонт, с цел подобряване на 3 от основните условия за работа в шивашкото предприятие: микроклимат,осветеност и ергономия при работа. -Осигуряването на видимост при изпълнението на шевните операции е от първостепенно значение както за качественото изработване на изделието, така и за здравето на служителя (ненарушаване на зрението). Източниците на светлина в шивашката дейност се подбират така, че коефициентът (δ) на заслепяване да е по-малък от 60%, а коефициентът (γ) на пулсации да не е по-голям от 20%, както и да се избягват големите сенки чрез използване на дифузно осветление. Препоръчва се индивидуално осветление за всяко работно място (шевна машина), което да може да бъде регулирано от съответния служител. Към момента шевните машини в производствените бази на ГЕЯНА ООД са с халогенни осветителни тела. В рамките на настоящата дейност се предвижда подмяната им с LED осветителни тела, характеризиращи се с голяма продължителност на живот (работа), не се нагряват, дават мека светлина, която лесно се регулира в различна посока. Светлината при LED лампите няма трептене от вибрациите на машината и съответно не измарят очите за разлика от досега използваните халогенни лампи. Допълнителни ползи от подмяната на индивидуалното осветление са: работниците няма да са принудени да се привеждат над работещите машини, което ще намали риска от трудови злопулуки; ще се повиши концентрацията, а от там и качеството на работа на шевните оператори. Осигуряване на индивидуални лед осветителни тела /за всяка шевна машина/в ГЕЯНА ООД е мярка, препоръчана в Утвърдената програма за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска (еквивалент на Програма за минимизиране на риска). Освен положителния ефект в/у здравето на работниците мярката ще допринесе и за спестяването на ел. енегрия. Застъпен е един от основните принципи на Устойчивото развитие, а именно ресурсната ефективност. - Работата при производството на шевни изделия (облекло) е на поточна линия, с натоварване на определени мускулни групи, с продължително непроменяща се работна поза. Според Национален регистър на професионалната заболеваемост хората от бранша страдат най-много от травми на китките, ръцете, краката, гръбначния стълб. В рамките на настоящата Дейност кандидатът предвижда да осигури ергономични столове и на ергономични подови постелки за работещите в предприятието. Използваните към настоящия момент столове за заетите в ГЕЯНА ООД са амортизирани - с изхабени дамаски, с липсващи колелца, които не могат да бъдат подменени т.к. са излязли от употреба. Не покриват в пълна степен стандартите за ергономичност и превенция на гръбначните изкривявания.Предвидено е закупуването на ергономични столове за работещите на позиции-технолог, крояч, координатор производство, машинен оператор, машинен техник, опаковач, гладач, разпределител материали, оператор подлепваща преса, оператор парни и водогрейни съоръжения, оценител облекла, ръчник, спомагателен и общ работник в цеховете в Русе и Кубрат на ГЕЯНА. Използването на новите ергономични столове от работниците ще предотврати неправилни и принудителни пози при работа. Ще се премахне статичното напрежение и умората и ще се запази за по-дълго време работоспособността на организма. Ергономичните столове ще предотвратят появата и прогресирането на заболявания на гръбначният стълб, ще осигурят здраве и комфорт. Новите столове ще бъдат със следните характеристики: тапицерия на седалка и облегалка (осигуряващи опора на гърба в областта на кръста, с материя на седалката, която не позволява хлъзгане и не запарва), въртящ се механизъм, възможност за регулиране височината на стола от 480 до 600 мм с газов механизъм, стабилна и издържлива конструкция, осигуряване на ергономична позиция за работа. Продължава в раздел "Описание", част 2-ра на Дейността. 60 395.00 51 895.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, посредством сигуряване на средства за колективна защита в ГЕЯНА ООД. Част 2-ра: Продължение към предходен раздел "Описание" на Дейността Към момента служителите на кандидата, чиято работна поза е стояща са принудени да работят продължително време, стъпили в/у твърда повърхност. При изправена неподвижна стойка, кръвта в артериите престава да циркулира правилно, повишава се натоварването върху ходилата и това може да доведе до мускулни схващания и свличане на свода на стъпалото. Поради тази причина ГЕЯНА ООД предвижда закупуването на ергономични подови постелки за работещите прави - гладач, оператор подлепваща преса, разпределител материали в цеховете на кандидата в гр. Русе и Кубрат. Чрез основната си функция „анти-умора", ергономичните подови постелки облекчават натоварването на краката, стимулират циркулацията на кръвта и намаляват напрежението в кръста, сухужилията и мускулите на краката. Това се дължи основно на тяхната еластичност и мекота, които запазват естественото движение на изправеното тяло, като изключват риска от подхлъзване и създават стабилност и сигурност. Спазването на изискванията на ергономията ( ергономични изисквания за рационална организация на работното място и трудовите процеси № 5 на МНЗ) ще гарантира не само здраве и безопасност при работа, но и ще създаде условия за психофизиологически комфорт, удовлетвореност, спокойствие, мотивираност и активност, трайно желание за професионално развитие. В резултат ще бъде постигната крайната цел на ергономията за социална и личностна ефективност от всяка трудова дейност. - След направени замервания от СТМ в работните помещения на кандидата в гр.Русе, са установени работни места с риск от неблагоприятно въздействие на производствения микроклимат- Довършителен участък, Шивашки цехове № 1,2 и 3 и Склад Готова продукция. В резултат, Утвърдената програма за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска в ГЕЯНА ООД препоръчва предприемане на мерки, свързани с подмяна на дограмата и монтаж на климатици. Предвидено е закупуването и монтирането на 2 бр. климатици (колонен тип) - енергиен клас A, капацитет на охлаждане(6.2~13.4~15.4 kW), капацитет на отопление(6.2~15.5~18.0 kW) в Шивашки цех – гр. Кубрат. Помещението е с големина 210 кв. м. Към момента в него няма монтирани климатици и не се поддържа благоприятен микроклимат, в съответствие с установените норми. Липсата на климатици води до влошаване на микроклимата и до рискова работна среда, която предизвиква дискомфорт у работниците – главоболие, схващания, прекомерна умора и др. Монтирането на 2 бр. колонни климатици в помещението ще допринесе за поддържането в норма на стойностите на микроклимата - температурата, относителната влажност и скорост на движение на въздуха. Климатиците ще разполагат с филтри за пречистване на въздуха, което ще повиши притока на свеж въздух и неминуемо ще окаже влияние върху работоспособността на работниците и здравословното им състояние. В допълнение показателите на микроклимата ще се подобрят и в Склад Готова продукция- гр. Русе, чрез подмяна на 85.95 кв. м. дограма( с шесткамерна ПВЦ дограма, стъклопакет-44мм) в Довършителен участък, Шивашки цехове № 1,2 и 3, намиращи се в гр. Русе. Помещенията са със следните размери: Довършителен участък- 64м2; Шивашки цех 1, етаж 2 - 152м2; Шивашки цех 2,етаж 3 -152м2; Шивашки цех, етаж 3- 212м2; Технологичен отвор в преддверие при Шивашки цех 3, етаж 3 -30м2 . Наличната алуминиева дограма в помещенията амортизирана, не е плътна, образува се мухъл и конденз, което създава дискомфорт в работещите. След монтиране на климатиците в Шивашки цех – гр. Кубрат и смяната на дограмата в Склад Готова продукция – гр. Русе, ще се постигне съответствие с изискванията на Наредба №РД-07-3/2014 г. за минималните изисквания за микроклимата на работните места, както и с препоръките на Утвърдената програма за предотвратяване, намаляване, ограничаване и контрол на риска на ГЕЯНА ООД. Ще се осигури поддържането на постоянни параметри на микроклимата, независимо от промяната на външните климатични условия. 39 720.43 39 720.43
Осигуряване на социални придобивки за работещите в ГЕЯНА ООД- оборудване на място за хранене и място за спорт (фитнес).: Целта на дейността е осигуряване на възможност за почивка и възстановяване по време на работния процес, посредством оборудване на помещение за хранене и помещение за фитнес. Както вече редица пъти бе споменато, работата в шивашкия бранш се характеризира с големи по обем поръчки, кратки срокове, рядко променяща се работна поза, необходимост от извънреден труд. За да бъдат работоспособни и мотивирани заетите лица, ГЕЯНА ООД избира ефективен режим на труд и почивка, съобразен със степента на натоварване на служителите. Още през 2015г., с оглед на това, че 80% от заетите работят седнали, а останалите 20% прави, кандидатът прави инвестиции в обособяване на помещение за хранене и отдих и помещение за спорт. Към днешна дата помещението за хранене и отдих е разположено на 200 кв.м. от базата на ГЕЯНА в гр. Русе. Оборудвано е с 20 маси и 80 стола за хранене, които са крайно недостатъчни предвид бр. на заетите в гр. Русе- 169 човека. В помещението липсва оборудване за съхранение и замразяване на храна, което създава неудобство за служителите. Липсата на необходимите съоръжения прави помещението използваемо за почивка и отдих, но не и за хранене. В рамките на настоящата дейност ГЕЯНА ООД предвижда закупуване на следното оборудване: - Маса за хранене – 15 бр. и столове за хранене - 60 бр.. Кухненските мебели са неразривна част от оборудването на една стая за хранене. - Хладилник 2 бр. и Фризер 1бр. Необходими за съхранение качеството на храната и запазването й, особено през летния сезон. В наличното помещение за хранене липсва климатик. След като се предвижда социалната придобивка да бъде използвана от 169-те лица, работещи в гр. Русе, то задължително е осигуряване на благоприятен микроклимат. Предвижда се монтиране на 1 бр. колонен климатик- енергиен клас A, капацитет на охлаждане(6.2~13.4~15.4kW), капацитет на отопление(6.2~15.5~18.0kW). Климатикът следва да е достатъчно мощен, предвид размерите на помещението за хранене (200 кв.м). На етап преди кандидатстване по проекта помещението за спорт е разположено на 100 кв.м. от базата на ГЕЯНА в гр. Русе. Разполага единствено с постелки за гимнастика, като липсват уреди за спорт. Липсата на подходящо оборудване ограничава вида и качеството на провежданите спортни занимания. Обездвижване несъмнено води със себе си много неприятни усещания, а най-често се подценява и дългосрочният ефект от продължителното седене. В тази връзка ГЕЯНА ООД предвижда закупуването на 2 бр. пътеки за бягане. Заниманията на бягащата пътека ангажират мусколите на долните крайници, раменнияпояс и ръцете. Тренира се сърдечно-съдовата система, като тялото става много по-издръжливо и пестеливо на кислород и хранителни вещества. Бягането е едно от доказаните средства за премахване на стреса, тревожността и негативните емоции. Осигуряването на спортни занимания за служителите на ГЕЯНА ООД ще подобри здравословния им начин на живот, като същевременно се постигне баланс между работа и личен живот. 30 100.00 38 600.00
Информиране и публичност.: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите: - Отпечатване на 8 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. 2 от плакатите ще бъдат поставени на входа на административните сгради на ГЕЯНА ООД, в Русе и Кубрат, други 2- в обособеното помещение за хранене и помещението за спорт, 4 плаката ще бъдат поставени в Довършителен участък, Шивашки цехове № 1,2 и 3 и Склад Готова продукция, в гр. Русе. Плакатите ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 150 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал; - Изработване на стикери за закупените по проекта: 3бр. работни станции към Единна електронна система за контрол на достъпа и работното време, 2 бр. климатици в Склад Готова продукция; 1 бр. климатик в помещение за хранене, 2 бр. хладилници, 1 бр. фризер, 2 бр. пътеки за бягане. Изработените стикери ще съдържат емблемата на ЕС, упоменаването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, логото за програмен перод 2014-2020 г., и номера на договора за безвъзмездна помощ; - 2 бр. публикации – след официалния старт на проекта и в края на проекта за представяне на резултатите от него; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 1 265.00 1 265.00
Организация и управление: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – ръководител, технически сътрудник и счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С всеки от членовете на екипа ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Задълженията на Ръководителя на проекта са подробно описани в т. 9 Екип. Задълженията и отговорностите на останалите членове на екипа са, както следва: 1. Технически сътрудник: - Подготвя и изпълнява проектните дейности в съответствие с одобрения проект и план-графика на дейностите; - Поддържа ефективна комуникация и координация между компанията-кандидат и избраните външни изпълнители; - Наблюдава спазването на графика на проектните дейности и изпълнението им в съответствие със заложените цели и индикатори; - Подпомага дейността по доставка и пускане в експлоатация на предвидените средства за колективна защита; - Извършва наблюдение и анализ на удовлетвореността на участниците в проекта – конкретни бенефициенти; - Докладва напредъка на проекта на работни срещи на екипа по проекта; - Отговаря за съхранението на техническата и финансова документация по проекта; - Подпомага процеса на подготовка на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; 2. Счетоводител: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта; Настоящата дейност застъпва един от основните принципи на Устойчивото развитие, а именно ресурсната ефективност, насърчавайки мерките, които позитивно допринасят за защита и подобряване на околната среда, като намаляване на консумацията на ресурси и др. Поради това е предвидено минимално разходване на хартия, тонер и други ресурси, разходите за които са описани в следващата точка. 19 000.00 18 142.17

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).