Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 225 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal includes the opening of 9 newjobs in Krismar Ltd. related to the further development of the activity in Bulgaria.The purchase of the respective equipment necessary for the realization of the work process and the appointment of unemployed and/or inactive target groups on the newly created positions in the company:
- Host warehouse - 1 person;
- Engineer, manufacture - 1 person;
- Fitter, electrical - 1 person;
- Distributor -1 person;
- Expert Marketing - 1 person;
- Machine operator - 4 persons.
The project will be realized through implementation of the activities described: Activity 1 Organization and Project Management; Activity 2 Recruitment of unemployed and/or inactive for a period of 12 months; Activity 3 Purchase of work clothes, equipment and furniture associated with the creation of jobs; Activity 4 Implementation of measures to visualization and communication;
This project contributes to creating conditions for permanent employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The project is aimed at the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. The project implementation will contribute to the realization of the main challenges set in OPHRD higher and quality employment, reducing poverty and promote social inclusion, the modernization of public policies through networking and partnerships with business, acquire skills, possibility of lifelong learning and improving the adaptability of the employees and the quality of the jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Дейността цели осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Тя ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и по - конкретно включва: • цялостно управление на дейностите по проекта; • наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта; • финансова и техническа отчетност; • координация между членовете на екипа; В рамките на дейността ще бъде формиран екип за управление, които ще се състои от Ръководител на екипа, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Екипът ще носи отговорност за цялостното провеждане на дейностите по проекта, ще следи за начина на изпълнение, ще прави оценка на резултатите и ще изготвя необходимите технически и финансови отчети, както и ще изготви финалният отчет по проекта. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на последователността на утвърдения предварително график. Ще се конкретизират отделни задачи, ще се утвърждават и ще се назначават отговорници за тяхното изпълнение. Ръководителят на екипа има дългогодишен опит с управлението на проекти в сферата на човешките ресурси и ще допринесе със своя професионализъм за правилното и навременно реализиране на проекта. В бюджета на дейността е предвидено заплащането на екипа за управление след сключване на граждански договори и планиран предварително работен график. Той е изготвен спрямо методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014 - 2020. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. 11 000.00 10 944.10
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани и назначени 9 безработни/неактивни лица на новосъздадени позиции с трудови договори.Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя,ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство.Осигурителният праг за позициите е начислен на 18,30%.На 5 от новоразкритите места се планира подбор и назначаване на лица от целевите групи съставени от приоритетните за финансиране специфични категории.Възнагражденията за всяко наето лице ще бъде в размер на минималният осигурителен доход с изплащане на всички дължими вноски от страна на работодателя,съгласно изискванията на КТ и КСО,за съответната длъжност и период.Поради факта,че изпълнението на проекта ще протече през 2016г/2017г.,заложените МОД и осигуровки за сметка на работодателите са изчислени на база Средносрочна бюджетна прогноза за периода 2016-2018 г.,на Министерство на финансите. На позицията "Началник смяна",с код 31226001 по НКПД 2011 и "Експерт маркетинг",с код 24316002 е планирано по проекта да бъдат сключени договори с безработни лица до 29 години.МОД за длъжностите е 672.00 лв., а годишното възнаграждение за сметка на работодател възлиза на 9539.71лв. на работно място.С изпълнението на дейностите ще бъде назначен и „Търговски представител” с код 33223003,за който МОД е 627.20лв,а годишното възнаграждение ще бъде 8,903.73лв.Фирмата ще разкрие и една нова позиция на длъжност „Домакин” с код 43213022,като лицето ще бъде на възраст над 54 г. МОД за длъжността е 425.60 лв. като заедно с осигуровките годишното възнаграждение възлиза на 6041.82лв.На позицията "Монтьор, електрооборудване",с код 74122012 ще бъде назначено, също така безработно лице на възраст над 54 г.,за който МОД е 604.80лв,а годишното възнаграждение ще бъде 8585.74лв.Ще бъдат разкрити и 4 нови позиции "Машинен оператор"с код 81892022,за които е предвидено да бъдат назначени безработни и/или неактивни лица, един от които в целевата група безработни младежи до 29 г.МОД на длъжността е 604.80лв.,което заедно с осигуровки за сметка на работодателя за 12 месеца възлиза на 8585.7408лв. на работно място.С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време.Изброените групи попадат в обсега на заложената в Националната програма за реформи на Република България в изпълнение на Стратегия „Европа 2020“ Национална цел за намаляване на броя на живеещите в бедност с 260 хил. души до 2020г. и дефинираните към нея четири специфични подцели.Изпълнението на тази цел е тясно свързано с политиката в областта на заетостта,която е ключов инструмент за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.Пътят към постигане на по-високи равнища на заетост зависи до колко хората в трудоспособна възраст ще бъдат по-адаптивни към променящите се условия в икономиката и как по-успешно да се реализират в заетостта. Постигането на по-висока производителност и конкурентоспособност на българската икономика-висококвалифицираната работна сила е една от нужните предпоставки за въвеждане и използването на новите технологии в производствения процес.При планиране на инвестициите ще е от особено важност постигането не само на краткосрочните, но и дългосрочните предизвикателства пред бизнеса,свързани с кариерното развитие,придобития опит и знания.Ето защо,инвестициите в човешките ресурси трябва в максимална степен да бъдат ориентирани към потребностите на работодателите. Изпълнението на Дейност 2 допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост,чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни и неактивни лица.Разкритите позиции,ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси. 76 953.68 85 199.10
Закупуване на работно облекло, оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места.: Дейността по закупуване на оборудване и стопански инвентар свързан със създаването на работните места включва избор на изпълнител за доставката на оборудване и ДМА напълно необходими за нормалното изпълнение на задълженията на съответната позиция. В съответната дейност е предвидено да бъдат закупени следните активи за съответните длъжности: 1)Машина свързана с длъжност "Машинен оператор"(4 заети) - Машина за лазерно гравиране – 1 бр. 2)Техника свързана с длъжност "Монтьор, електрооборудване": Мултицет-1бр.;Ампер клещи-1бр.;Преса за кабелни обувки-1бр.;Поялник малък-1бр.;Поялник голям-1бр.;Флекс голям-2бр.;Флекс малък-2бр.;Бормашина голяма-1бр.;Бормашина малка-1бр.;Гидория професионална-1бр.;Гидория с разширени функции-1бр.;Звездогаечни ключове -1бр.;Прави отверки-1бр.;Звезди отверки-1бр.;Еврейски звезди-1бр.;Шестограми-2бр. 3)Техника свързана с длъжностите"Експерт маркетинг" , "Инженер, производство" и "Дистрибутор": Калкулатор-2бр.;Дигитален фотоапарат – 1 бр.;Лаптоп - 2бр.;Мишка за лаптоп-2бр.;Работно облекло. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи работата на работниците.Целта на дейността е да бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретните позиции. За позицията "Машинен оператор" фирмата предвижда да разкрие общо 4 работни места и да назначи лица от съотвените целеви групи, като е предвидено за тях да бъде закупена машина за гравиране и рязане, чрез която новоназначените на съответната длъжност ще имат възможност да гравират, режат и профилират естествени скални материали, в което се изразява и основнара дейност на фирмата. Горе - посочената техника за позицията "Монтьор, електрооборудване" е абсолютно необходима за изпълнение на съответното длъжностно лице, а именно монтиране, регулиране, изпитване, поддръжка и ремонт в съответствие с техническите условия на всички видове механични съоръжения, машини и оборудване във фирмата.Новооткритите общо 3 работно место за длъжностите "Експерт маркетинг","Инженер, производство" и "Дистрибутор" ще бъдат оборудвани с работно облекло зимно и лятно , съгласно списък изготвен от Службата по трудова медицина.Длъжността "Експерт маркетинг" ще бъде оборудвана с калкулатор, смарт телефон и лаптоп, необходими за поддържане на комуникация с клиентите и осъществяване на маркетинговата дейност на фирмата,извършва маркетингови проучвания, планиране и анализ на пазарните възможности, определяне на маркетинговите възможности, цели и стратегии на фирмата, изготвяне на маркетингова програма и извършва постоянен маркетингов контрол. Дистрибутора ще бъде оборудван със смарт телефон, чрез които ще бъде осъществявана постоянна връзка с клиентите и потенциалните клиенти на фирмата, както и ще може да реагира адекватно на ситуациите на пазара, да не препокриват дейности и доставки.Продажбите ще могат да се приемат и онлайн от мястото на клиента.За новооткритата позиция "Инженер, производство" е необходимо да бъдат закупени по проекта 1бр. лаптоп и 1бр. калкулатор за нуждите на позицията.А именно: да изготвя анализи за качеството на продукцията, внедряване на нови технологии, да контролира спазването на технологията на производството и работата на оборудването, инструментите, екипировката и приспособленията, да организира осигуряването на материали, заготовки и детайли, да анализира разхода на суровини и материали и т.н.Необходимостта от мобилност на посочената длъжности е основополагащ фактор за качествен изпълнение на служебните задължения. Това е основата за бъдещото изпълнение на целите заложени в проекта, а именно създаване на качествена и трайна заетост, устойчиви работни места, възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд в „Крисмар” ЕООД.Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите поставени при изготвянето на проектното предложение. 36 147.00 42 642.22
Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация.: Целта на дейността е да информира местната общност по отношение на целите, дейностите и постигнатите резултати по проекта. Дейността е съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Реализирането й ще допринесе за популяризиране на проекта и приноса на Европейския съюз и Европейския социален фонд за неговото осъществяване. Ще се осъществяват периодични дейности, които да информират обществеността за хода на изпълнение на проекта и постигнатите резултати – съобщения и информация в сайта на кандидата. Материалите разработени, издадени и разпространени по време на изпълнение на проекта (брошури, информационна табела, стикери за закупеното оборудване, публикации и съобщения), ще бъдат визуализирани според всички изисквания – с лого на ЕС, ЕСФ и ОП РЧР, приоритетната ос, името на проекта, стойността на БФП и т.н. Чрез реализирането на тази дейност ще се популяризира високият социален ефект от постигнатите по проекта резултати и ще създаде предпоставка за устойчиво развитие. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).