Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

With the project proposal "Patronage care in Chavdar municipality" the policies of the present operation for providing additional public resources in support of the state of emergency measures and the consequential period of social isolation will be fulfilled. This will be ensured by providing a network of domestic services with the aim of limiting contact between people, while supporting the ones who are most at risk by COVID-19. The service will be administrated in a building of the Municipality. The activities in the project are:
1. Selection and hiring of staff for provision of services to overcome the effects of Coronavirus;
2. Delivery of food, groceries and essential goods, including medication, payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative services.
3. Transport of the staff, providing the services of the people. Providing personal protective equipment and disinfectants for the staff of the services.
The duration of the project is 10 months. The project is envisioned to include 6 people from the target group. Realization of the project proposal  contributes to the prevention and support of access to vulnerable persons, disabled people with disabilities self-care, quarantined persons and activities, directly related to the protection of the health of persons at risk in most of COVID-19.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на патронажна грижа за противодействие на последиците от COVID-19: Дейността ще се реализира от месец март за да се минимизират последиците от извънредното положение. Подборът на персонала гарантира необходимите човешки ресурси за предоставяне на услугата и управление на проекта. Целта е осигуряване предоставянето на услугата и управление на проектните процеси. За обезпечаване на услугата патронажна грижа в община Чавдар ще бъде назначен на трудов договор с позиция - доставчик – 52430003, 1 /един/ работник на 8-часов работен ден, изпълняващ доставки по домовете съгласно НКПД 2011 или 2-ма на 4-часов работен ден, и 1 шофьор на 2-часов работен ден. Подборът и наемането им ще се осъществи в спешен порядък. Ще бъдат назначени 2 или 3-ма човека на трудов договор, един на 8 часов или 2-ма на 4-часов работен, и един на 2-часов работен ден. Работникът, изпълняващ доставки по домовете, ще работи на терен, ще посещава дома на потребителите и ще доставя заявените продукти или административни услуги. 0.00 0.00
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.: Дейността ще се реализира от месец 1 до края на проекта, т.е в продължение на 10 месеца. Предвиждат се два етапа на подготовка и реализация на предоставяне на услугата. През първия етап ще се определят 6 /шест/ потребители и ще се идентифицира тяхната локация. През първия месец ще се разпространи информация за целите и дейностите на проекта, целевите групи, към които са насочени услугите. За популяризиране сред жителите на община Чавдар и за подбор на потенциалните потребители ще се използват комуникационните канали на общината. Ще бъдат отпечатани и разпространени на ключови места плакати с информация за услугата. Ръководителят на проекта ще подготви документацията за функциониране на услугата. Водещ критерий при изборът на ползватели на услугите ще бъде степен на уязвимост. На потребителите на патронажната грижа проектът предвижда да се предоставят почасови услуги, които ще включват: доставка на храна, доставка на хранителни продукти и продукти от първа необходимост, закупуване и доставка на лекарства, лекарствени материали, хигиенни материали и такива за задоволяване неотложни ежедневни нужди на бита, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Продуктите и заплащането на битови сметки ще се покриват с парични средства на заявителите на доставката. На базата на заявените индивидуални потребности ще бъдат изработени графици на посещения в дома на потребителите. Работник доставки по домовете ще има възможност да приема заявки и за допълнителна подкрепа, свързана с възникнали неотложни нужди на потребителите. При поява на регистрирани и поставени под карантина лице/ца или член на семейството, живеещи на територията на общината, екипът ще има готовност да ги подкрепи приоритетно и да им окаже нужното съдействие. Ще се спазва изискването услугите, които ще се предоставят по проекта, да не се дублират от други финансови източници. Изпълнението на гореизложеното е пряко задължение на ръководителя на проекта, който одобрява ползвателите на услугата и гарантира, че всяко лице от целевата група не получава същата подкрепа от националния бюджет, Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Патронажната услуга ще бъде съобразена с индивидуалните нужди на потребителите и ще бъде насочена към подобряване качеството им на живот. Като отговор на социалната необходимост от почасови услуги, кореспондиращи с конкретни базови потребности, проектът защитава интересите на населението на община Чавдар и ще работи в насока превенция разпространението на COVID-19. 0.00 6 045.87
Осигуряване на транспорт и защитни средства: Дейността ще се реализира от месец март и ще е с продължителност 10 месеца. Община Чавдар ще предостави собствено превозно средство за реализиране на дейност-2. То ще се използва за транспорт на доставчика/доставчиците до домовете на потребителите и за закупуване на лекарства от аптеки в гр. Златица, намиращ се на 15 км от община Чавдар, в която няма аптека. Една от работните задачи на ръководителя на проекта ще бъде да контролира целесъобразното използване на средства, покриващи разходи за гориво, допустими в б.р. 2.1 - единна ставка, които са в размер на точно 40% от допустимите преки разходи за персонал по проекта. Отчитането на изразходваното гориво ще е на база утвърдените норми от общинска администрация и изминати километри. Също така проектът предвижда работещите на терен услугата - патронажната грижа, да им бъде осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати. При предоставяне на услугите ще бъдат спазвани изискванията на Националния оперативен щаб и Министерството на здравеопазването за лична защита. За реализиране на ежедневната работна дейност наетите по проекта ще разполагат с маски, ръкавици и дезинфектанти. По този начин ще се обезпечи сигурността на предоставените услуги, ще се гарантира опазването на здравето както на потребителите, на техните близки, на хората в общността, така и на членове на екипа, работещ на терен. Осигуряването на предпазните средства ще се осъществи през 1 месец на проекта. 0.00 2 418.35

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).