Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Support in home environment for people with disabilities and persons dependent on care in the municipality.Employees of providers of soc and integrated heal-soc services.The possibilities for providing social and integrated health-social services in a home environment will be expanded, including in the context of pandemic situations.The planned events will cover at least 190, representatives for the purpose of the city - the elderly unable to care for themselves and people with disabilities.The next project will build on the results achieved by the successfully implemented projects of the municipality according to"care, and support will be provided for the representatives the targetgroup:1Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities2Delivery of food, foodstuffs and basic necessities,as well as providing transport to the staff providing the services, from the persons' home.It is also permissible to pay utility bills, request and receive urgent administrative and household services, consumer fund3Providing the persons from the target group with inf.about prev and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with a nutritionist, etc.specialists if necessary.Dane.will be implemented by forming a service management team, including various specialists such as social workers, psychologists, rehabilitators, medical personnel, domestic helpers and other specialists, depending on the individual needs of the persons identified in the prepared needs assessment, the team will be included coord/dispatcher and driver.Appointees will be supported by provision of training in case they have not undergone similar under another project or programme. Individuals providing services in a home environment will be provided with supervision.Services will be assisted by providing staff transportation from/to individuals' home
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома: Дейността е насочена към предоставяне на соц. и интегрирани здр-социални услуги в дом. среда,вкл. и в контекста на панд. ситуации в нея ще бъдат обхванати мин190 лица, представители на целевата група –възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъдат осигурена подкрепа чрез реализирането на следните дейности:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания;2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни адм и битови услуги (със средства на потребителите);3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и соц значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост;4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови моб. интегрирани здр-соц услуги в дом.среда.Услугите ще стартират с извършване на оценка на потребностите на кандидат потребителите за задов на техните нужди, която ще се извърши от екипа за управление на услугата.Целта на оценките е за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от потребности му. Услугите ще са насочени както към подобряване качеството и стандарта им на живот, така и към преодоляване на изолацията, самотата, изпитанията на възрастта и болестите, повишаване на социалната и жизнена активност.Предоставянето на почасовите мобилни интегрирани здравно-социално услуги ще се осъществяват по график от различни специалисти в зависимост от нуждите на потребителите. За предоставянето на услугите се предвижда назначаването на минимум: 23 броя домашни санитари, 8 броя специалисти по "Здравни грижи"-(мед спец, рехаб и др), 2 бр Експерти за предоставяне на психол.подкрепа за потреб на услугите, според тяхната индивидуална потребности, притежаващи знания и/или придобит практически опит за предоставяне на услугата /психолог/, 2 броя социални работници. При необходимост ще бъдат привлечени и др специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група.В допълнение, предоставянето на услугите ще бъде подпомагани от шофьор, който ще осигурява транспорта на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.Разпределението на заетостта на специалистите ще е в задълженията на координатор/диспечер- 2 бр. на трудов договор, които са предвидени според условията за кандидатстване.Те ще администрират предоставянето на услугите, ще изготвят и контролират спазването на графиците за предоставяне на услугите и графикът на шофьора, ще приемат заявления от кандидат потребителите за ползване на услугите по проекта и др. Персоналът на услугата ще бъде нает на трудови договори на пълно или непълно работно време. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, екипа за организация и управление на проекта ще проведе подбор и наемане на персонала с които ще бъдат сключени трудови договори. В момента услугите се предоставят по процедура BG05M9OP001-6.004 "Патронажна грижа + Компонент 2" до 20.04.2023 г.С цел осигуряване на непрекъснатост на услугата, изявилите желание потребители и персонал предоставящ интегрираните здр-соц услуги по Компонент 2 ще бъдат включени като потребителите и персонал без извършване на нов подбор в настоящия проект.„Предвиждаме дейностите да стартират на 01.04.2023 г. или първият работен ден от месеца.Услугите ще се предоставя в рамките на 21 мес от 01.04.2023 г. до 01.01.2025 г., като всеки потребител ще получава почасови услуги според потребностите му.Брой лица, които ще ползват услугите–мин 190 лица.Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на супервизия със служителите. 1 776 700.25 1 051 374.99

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).