Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 410 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal of the Municipality of Simeonovgrad includes construction works for the repair of the municipal administration building - Municipality of Simeonovgrad to improve its energy efficiency.
Before submitting the project proposal, an energy efficiency survey was prepared and a technical passport of the site was prepared, on the basis of which an investment project was prepared in the "Technical" phase. A complex report was prepared for the assessment of the compliance of the investment project and an analysis of the planned investments for the production of heat or cooling energy was prepared for their compliance with the Conditions for Application under the Procedure, a set of documents was prepared for the submission of the project and an analysis for social- the economic benefits for the development of the rural area and the sustainability of the investment under a contract for consulting services.
During the implementation of the project, it is planned to carry out the planned investments by concluding a contract for the implementation of SMR and contracts for construction and author's supervision. The contractors will be selected according to the order of the PPA.
Activities are planned for the replacement of windows, thermal insulation of external walls, improvement of lighting in the premises, increase of the efficiency of heating and cooling.
To ensure the lawful conduct of public procurement and the overall management of the project, incl. and submission of payment requests, a contract for consulting services will be concluded in accordance with the PPA.
With the implementation of the project, the quality of the administrative services provided to the population will increase and the attractiveness of the settlement and the quality of life will be improved, which will lead to new opportunities for economic and social development, promotion of social inclusion, poverty reduction and economic development .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР за ремонт на сградата на общинска администрация - Община Симеоновград за подобряване на нейната енергийна ефективност: Сградата на общинска администрация Симеоновград представлява съществуваща масивна сграда, изпълнена от едно старо тяло и една по-нова част. И двете тела на сградата са на два етажа. Старото и ново тяло са свързани със стълбище, преодоляващо разликата в нивата. Старото тяло от сградата е с финиш по фасадите към улица – мазилка. Останалите части от сградата са облепени с камък с различни релефи. Покривът в старата част е скатен с дървена конструкция, а в новата част е претърпял промени с течение на годините от плосък с въздушна междина в скатен, заради лошото състояние и трудното оттичане. Имотът е с лице към три улици. Сградата е развита в П-образна форма към трите улици и е на свързано застрояване към съседния имот. Главният вход е към централния градски площад от към северозапад. Оформен е вътрешен двор за рекреационни дейности. РАЗПРЕДЕЛЕНИЯ: Първи етаж /партер/: кота 0,00 На първият етаж са разположени: главното фоайе, работни помещения /кабинети/–стаи, зала за събития, стълбищна клетка, няколко помещения за архив, WC за мъже и жени, гаражи, а в югоизточната част се достига чрез едно стълбищно рамо. Там се обособява частта за просвета и архив, където има и отделен санитарен възел с предверие и самостоятелна стълбищна клетка. Втори етаж: кота +3,20 На втория етаж се достига чрез стълбищна клетка в голямо фоайе и коридори, тук са разположени работни помещения /кабинети/- стаи, помещения за архив, WC за мъже и жени. На това ниво са кабинетите на кмет, секретари, зам. кмет и председател на ОС, както и зала на ОС. В югоизточната част (до стара сграда) се достига чрез стълбище. Тук са помещенията на ТСУ, екология, архиви, санитарен възел и стълбищна клетка. Сутерен: На кота -2, 40 е сутерен, в който са разположени съществуващи стари отоплителни системи и складове. Конструкция: Конструкцията е монолитна с носещи колони, шайби, греди и стоманобетонови плочи. Стените са 25 см тухла - външните, а вътрешните са 25 см и 12 см тухлени. Стените на сутерена са 25 см стоманобетон, а в зоната на ПРУ са 40 см стоманобетон. Фундаментите на новата част от сградата са ивични стоманобетонови. Покрив – На стара сграда е скатен с дървена конструкция. Новата сграда е с плосък покрив с въздушна междина, който след ремонти в годините е оформен със скатна част, изградена над плоската част, като улуците стъпват на борда на плоската част. Вертикална комуникация Вертикалната връзка е решена с две двураменни стълби, чрез която се осъществява връзката между първият и вторият етаж. От средната кота на терена с няколко стъпала се преодолява денивелацията до главното фоайе. След проведено техническо обследване за енергийна ефективност на сградата на община Симеоновград, с които обследвания е установено действителното състояние на сградата – като характеристики на ограждащи елементи и дограми и като енергопотребление, инвестиционния проект предлага за реализиране пакет от енергийно-спестяващи мерки, включващи интервенции по: Външни стени: изпълнение на топлоизолация на фасадни стени чрез демонтиране на съществуваща каменна облицовка и подготовка на стените за полагане на нови фасадни системи. Предвижда се подмяна дървената и алуминиева дограма и подмяна на окачени фасади от алуминиеви профили с прекъснат термомост и единично стъкло със система на алуминиева конструкция за окачена фасада с прекъснат термомост и остъклена със стъклопакет от селективни двойни стъкла и отговарящи на сегашните норми, полагане на топлоизолация по еркер (под неотопляемо помещение) и балкони: Изпълнение на топлоизолационна система за таван включваща изолация 3 см EPS, дюбели, мрежа, шпакловка, ръбохранители, силикатна мазилка, всички с клас на реакция на огън А2. Предвизена е нова отоплителна и климатична инсталационна система с термопомпа. 923 580.25 0.00
Проектиране, изготвяне на комплексен доклад за съответствие и осъществяване на авторски и строителен надзор: Изготвянето на инвестиционния проект е осъществено преди подаване на проектното предложение. Към договора на проектанта са включени и клаузи за изпълнение на авторски надзор. Изготвен е и Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект, съгласно чл.142, ал.6, т.2 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/. Разходите за това са допустими съгласно т.14.1.2 от Условията за кандидатстване. След провеждане на процедура за избор на изпълнител ще се сключи договор с изпълнител на строителен надзор на СМР. Консултантът, осъществяващ строителния надзор ще упражнява непрекъснат строителен надзор по смисъла на чл.168, ал.1 от ЗУТ при извършване на строителни-монтажни работи, както и в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с ПМС № 325 от 2006 г., посл. изм. от 22 Юли 2014 г., като носи отговорност за: законосъобразно започване на строежа; осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, контрол на влаганите в строежа строителни продукти, координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация и изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и изискванията към строежите по чл.169, ал.1 и ал.3 на ЗУТ, включително контрол на качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договора за изпълнение на строителството; спиране на строежа, който се изпълнява при условията на чл.224, ал.1 и чл.225, ал.2 от ЗУТ; осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; ще осъществява мониторинг на строителните дейности по отношение на линейния график; ще прави предписания за оптимизиране на изпълнението и ще изготвя доклади, които се подлагат на съвместни обсъждания между страните в строителния процес; ще води работните срещи и ще съставя протоколи от тях, които ще се подписват от всички страни, участвали в тя; ще отговаря за годността на строежа и за въвеждането му в експлоатация. 40 200.00 0.00
Организация, информация, управление и отчетност: Консултантските услуги по управление на проекта ще включват: - Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към исканията за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуемата документация при подаване на искания за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекция, при необходимост на приемо-предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и изпълнителя; предварителна проверка на разходооправдателни документи при изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; - Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие“ по повод изпълнението и отчитане на дейностите по проекта, изготвяне на искания за анекси към сключения ДФ „Земеделие“ договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; - Осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проекта – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори; - Изпълнение на ежедневни дейности, свързани с отчитане изпълнението на проекта, вкл. компетентни отговори на поставени въпроси, възникнали в хода на изпълнение на проекта; - Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Възложителя; - Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по изпълнение на проекта. Консултиране на Възложителя, относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на Управляващия орган, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта; - Окомплектоване на изискуемата документация към исканията за плащане, свързани с отчитане на дейностите по проекта; - Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по проекта до окончателно отчитане пред ДФ „Земеделие“. Мерките по информация и публичност ще се осъществяват от Община Симеоновград, съгласно задълженията й по договора. Разходите за тях ще са за сметка на общинския бюджет. Мерките по информация и публичност включват: 1) Поставяне на информационни табели: В началото на дейностите по проекта ще бъде поставена времена информационна табела, със съдържание съгласно изискванията на Наръчника. Не по-късно от три месеца след приключване на проекта ще бъде изработена и поставена информационна табела, със съдържание съгласно изискванията на Наръчника. 2) Публикуване на описание на проекта на официалния сайт на Общината, включително целите, дейностите, стойността на проекта, източник на финансиране. Периодично публикуване на актуална информация за проекта - за напредъка по изпълнението на дейностите, като във всички съобщения ще се подчертава финансовото подпомагане от ЕС; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта, които ще се използват за обществеността или за участниците ще са съгласно изискванията на Наръчника. 13 450.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).