Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

This project aims to create at least 7 new long-term jobs for persons living in the Sofia-city municipality in the fast-growing ITC sector. This will allow “The Partners” Ltd to offer new services and to expand its operations, which will result in attracting new clients and creating new good business practices.
At first will be identified economic inactive or unemployed persons, who are suitable for the job openings. During the process the local and national legislation will be strictly followed, and the rights of all participates will be respected. More than a half of the created job positions will be dedication to young persons under the age of 29. 
Secondly all the required machines and equipment for the newly opened jobs will be acquired.
And finally it will be organized a managing body to organize and execute all activities following all European and National regulation.
In all project activities there are measurements for providing equal chances to all potential participants, avoiding any forms of discrimination and securing gender equality. The final aim is securing sustainability to all parties.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 12 месеца на 7 представители на целевата група, поради планираното разширяване на дейността на „Партньорите“ ЕООД. От ключово значение за дружеството ще бъде и запазването на новоразкритите работни места, създавайки предпоставки за дългосрочна и устойчива професионална реализация на новоназначените лица. Съдържание на дейността: 7 представители на целевата група ще бъдат наети на субсидирана заетост в „Партньорите“ ЕООД на следните длъжности: - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 6 лица, от които 5 лица младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност, владеене на английски език. Лицата назначени на тази длъжност ще извършват и организират дейностите по инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации, за партньори, колеги и клиенти. Ще приемат заявки за сервиз от клиенти и координаторите, ще заявяват доставката на части и материали. Ще съдействат на клиентите за максимално ефективна и успешна употреба на доставените им от дружеството стоки и услуги. Ще изпълняват служебните си ангажименти в офиса и на място при клиентите; - „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъде назначено 1 лице, младеж на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност. Лицето ще поддържа и развива продажбите на територията, за която отговаря, като популяризира и продава офис техника и технологии, включително хардуер, софтуер и услуги. За целта прилага професионални търговски техники и технологии, продуктова поддръжка и дълготрайни взаимоотношения с клиентите Лицата ще бъдат назначени на трудови договори, при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство, като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. По време на изпълнението на тази дейност ще се гарантира редовно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите служители. През периода на изпълнение на проекта те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. Така за 12 месечния период на субсидирана заетост ще получат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. 92 684.88 86 529.11
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Разкриване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в „Партньорите“ ЕООД за новоназначените по проекта лица. Дейността се изразява в създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места за извършване на трудова дейност, съгласно изискванията за заемане на съответната длъжност и спазване на нормативните изисквания за безопасност и здраве при работа. Съдържание на дейността: Планираното оборудване за длъжността „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 6-те новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор Интел I3 или еквивалент, 4 гигабайта рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; - Лек автомобил отговарящ на N1 хомологация, климатик, централно заключване и аларма, необходим за извършване на инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации на място при крайните клиенти на „Партньорите“ ЕООД, което и обуславя необходимостта от инвестицията с цел осигуряване на мобилност на екипа. Планираното оборудване за длъжността: „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от новоназначеният служител се състои от: - Преносими компютри със следните минимални параметри: процесор Интел I3 или еквивалент , 4 гигабаита рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – екипът за управление на проекта ще разработи план за изпълнение на дейността. Ще се детайлизират точни технически характеристики и ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за изпълнение на дейността, с избраните изпълнители ще се сключат договори за доставка. Екипът за управление на проекта ще осъществи контрол и мониторинг при изпълнението на сключените договори. 3. Приключване – доставено и пуснато в експлоатация оборудване. 39 100.00 43 563.00
Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността: Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидени са следните действия: - поставяне на информационна табела на входа на „Партньорите“ ЕООД; - изработване на секция с информация за проекта за интернет страницата на „Партньорите“ ЕООД; - дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта; - дизайн и изработка на стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност 302.00 297.30
Дейности за организация и управление на проекта: Управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. Съдържание на дейността: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител и ще изпълнява следните задачи: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договарящия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще организира редовни срещи на екипа с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители, съгласно нормативните изисквания и изискванията на Програмата. Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите (с конкретни дати и срокове, съобразно датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ), ще организира провеждането на тръжната процедура за избор на изпълнители. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в субсидирана заетост. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта. 11 906.22 17 118.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).