Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Livestream Ltd is a start-up company, established by Jacqueline Tancheva in November 2018, in order to develop own production and broadcasting of television programmes. 
In order to implement its plans, the company plans to carry out the following activities under the project: 
1) Market implementation of the entrepreneurial idea to produce and broadcast own television programmes, by purchasing a shooting equipment set, universal video production studio and on air mixer, specialised software and renting of a work premise in Blagoevgrad, website development, development of market analysis, participation in 1 international exhibition and employment of qualified staff of 4 people, including a person with permanent disabilities. 
2) Project visualization
The company envisages to ensure sustainable employment for 3 persons hired under the project for at least 6 months after the end of the project. 
The implementation of the project will enable the entrepreneur J.Tancheva to start and successfully develop her own business in one of the priority sectors for the creation of new enterprises, addressing European and regional challenges, namely the production and broadcasting of television programmes. The university education and the long-term professional experience of the entrepreneur in the television industry, combined with the envisaged purchase of professional equipment and the recruitment of qualified staff will ensure the successful launch and development of the planned business, providing a strong guarantee for growth of sales and the profitability of the operation, thus ensuring the sustainability of the entrepreneurial venture in the long run. Apart from the above-mentioned basic economic result, the project activities will also have an accompanying environmental and social effects stemming from the specifics of the planned business and the creation of envisaged sustainable employment for a part of the hired personnel.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по производство и излъчване на собствени ТВ предавания (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на комплектно снимачно оборудване, универсален видео продукционен студиен и ефирен комбайн - 1 бр., специализиран софтуер - 1 бр., наемане на раб. помещение в гр. Благоевград) [първа част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея за стартиране на производство и излъчване на собствени телевизионни предавания, "Лайвстрийм" ООД предвижда като част от дейността да изпълни следното: I.ЗАКУПУВАНЕ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ПРОИЗВОДСТВО И ИЗЛЪЧВАНЕ НА ТВ ПРЕДАВАНИЯ: 1. Комплектно снимачно оборудване (1 комплект), включващ: - Професионална видеокамера - 1 бр. - Литиево-йонна акумулаторна батерия 2 бр. - Адаптер за съвместимост на SD карти памет - 2 бр. - Видеостатив комплект - 1 бр. - Диодно постоянно осветление за камера - 1 бр. - Адаптер за захранване на диодно осветление за камера чрез батерия тип NP-F - 1 бр. - Литиево - йонна акумулаторна батерия, тип NP-F - 1 бр. - Карта памет с капацитет 128 ГБ - 2 бр. 2. Универсален видео продукционен студиен и ефирен комбайн - 1 бр. II.ЗАКУПУВАНЕ НА СПЕЦИАЛИЗИРАН СОФТУЕР: 1. Лиценз за софтуерен контролен панел (за управление на универсален видео продукционен студиен и ефирен комбайн) - 1 бр. IІІ.НАЕМАНЕ НА РАБОТНО ПОМЕЩЕНИЕ ЗА ПЕРИОД ОТ 18 МЕСЕЦА ПО ПРОЕКТА-1 БР. Предвидените комплектно снимачно оборудване, универсален видео продукционен студиен и ефирен комбайн (1 бр.) и специализиран софтуер (1 бр.) са необходими за осъществяване на планираната от "Лайвстрийм" ООД дейност по производство (видеозаснемане) и излъчване, пряко или на запис, на собствени телевизионни програми. Снимачното оборудване ще се използва за заснемане на собствените ТВ предавания, предназначени за излъчване. Универсалният видео продукционен студиен и ефирен комбайн представлява по същество видеосмесителен пулт, съвместяващ функциите по видеорутиране, видеострийминг и споделяне на видео сигнал в реално време към различни кабелни, ефирни и интернет канали (в т.ч. и към различни социални платформи и мрежи), като притежава възможност и за професионален видеозапис в HD формат, 3G и 4К UHD. Предвиденият за закупуване лиценз за софтуерен контролен панел служи за управлението на универсалния видео продукционен студиен и ефирен комбайн, като е напълно съвместим с всички настолни системи, лаптопи, таблети и мобилни устройства със смарт операционни системи, на които софтуерът може да бъде инсталиран и от тях експертите на дружеството да получават паралелен достъп и контрол до различните функционалности на видеосмесителния пулт. Дружеството планира да наеме за период от 18 месеца в рамките на проекта работно помещение в гр. Благоевград, където ще се осъществява основната част от производството на ТВ предавания (етапи подготовка, предпродукция, постпродукция) и собствено излъчване. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Сключване на договор за наем за наемане на работно помещение в Благоевград за период от 18 месеца по проекта (1-ви месец) 2. Избор на изпълнители за доставките на новото оборудване и специализиран софтуер за видеопроизводство и излъчване (1-ви до 2-ри месец). 3. Сключване на договори за доставки с избраните доставчици (3-ти месец). 4. Доставка на оборудването и софтуера за видеопроизводство в предприятието, инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и софтуера и подписване на финалните приемо-предавателни протоколи (4-ти до 6-ти месец). 105 060.00 104 855.25
Реализиране на пазара на предприемаческа идея по производство и излъчване на собствени ТВ предавания (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане по трудови договори на 4-ма души квалифициран персонал, изработка на интернет страница, изработка на пазарен анализ - 1 бр. и извършване на разходи по участие в 1 международно изложение в чужбина) [втора част]: В изпълнение на плана си за реализиране на предприемаческата идея по производство и излъчване на собствени ТВ предавания , в рамките на дейността „Лайвстрийм” ООД предвижда да изпълни следното: ІV.НАЕМАНЕ ПО ТРУДОВИ ДОГОВОРИ НА 4-МА ДУШИ КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ 1.Асистент режисьор - 1 човек (наемане за период от 18 мес. по проекта при 8-ч. раб. ден) 2.Ръководител ТВ продукция - 1 човек (наемане за период от 18 мес. по проекта при 5-ч. раб. ден) 3.Режисьор по монтажа - 1 човек (наемане за период от 18 мес. по проекта при 6-ч. раб. ден) 4.Видеомонтажист - постпродукция и архив - 1 човек (наемане за период от 18 мес. по проекта при 6-ч. раб. ден) V.ИЗГОТВЯНЕ НА ПАЗАРЕН АНАЛИЗ 1.Пазарен анализ на състоянието и развитието на ТВ индустрията в България -1 бр. VI.ИЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА 1.Изработване на интернет-страница на „Лайвстрийм” ООД - 1 бр. VII.УЧАСТИЕ В МЕРОПРИЯТИЯ 1.Участие в 1 специализирано международно изложение (от типа Production Futures - UK, IBC- RAI Amsterdam, MPS - London) за 2-ма експерти от страна на „Лайвстрийм” ООД (заплащане на такси за участие и командировъчни за 2-ма души). Предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал е необходим за осъществяване на предприемаческата идея по създаване и излъчване на собствена телевизионна и друга видеопродукция. "Асистент режисьор", "ръководител ТВ продукция", "режисьор по монтажа" и "видеомонтажист-постпродукция и архив" ще обезпечат работата на ключовите етапи от производството и излъчването на медийни продукти. Същите ще работят, както в рамките на наетото по проекта помещение в Благоевград, така и на терен при заснемане и излъчване на живо на съответната продукция. Предвижда се длъжността "Видеомонтажист-постпродукция и архив" да бъде наето лице с трайни увреждания. Дружеството предвижда да осигури устойчива заетост за мин. 6 месеца след приключване на проекта на 3 от наетите лица - за предприемача Жаклин Танчева ("асистент режисьор"), за С. Райкова ("ръководител ТВ продукция") и за едно от лицата, част от Екипа по проекта, който не е обект на оценка на длъжност "режисьор по монтажа". Предвидената за изработка интернет страница на „Лайвстрийм” ООД е предназначена да представи и популяризира дейността на компанията в онлайн пространството, да представя продукцията й пред нейните клиенти и да служи за пряко излъчване на някои от програмите. Пазареният анализ на състоянието и развитието на ТВ индустрията в България ще позволи на дружеството да придобие по-задълбочена представа за специфичните потребности и изисквания на различните целеви групи клиенти, за да позиционира по-прецизно телевизионните си програми и да адаптира бизнес модела си съобразно тези специфики. Предвиденото участие на 2-ма експерти на дружеството в 1 международно изложение цели постигането на разпознаваемост на фирмата, установяване на контакти на международен терен, привличането на клиенти и разширяване на дейността му. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Сключване на трудовите договори с предвидения за наемане по проекта квалифициран персонал и изпълнение на трудовите им задължения по проекта (1-ви до 18-ти месец) 2. Избор на изпълнители за услугите по изработка на интернет страница и изработване на пазарен анализ, и сключване на договори с избраните изпълнители (6-ти месец) 3. Изпълнение на услугите и подписване на приемо-предавателни протоколи за услуги за изработената и въведена в експлоатация интернет-страница, както и за изработения и предаден пазарен анализ (7-ми до 17-ти месец). 4. Участие в 1 специализирано международно изложение (1-ви до 18-ти месец, в зависимост от наличните в периода международни изложения) 145 078.68 139 703.57
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез изработка и поставяне на временен информационен плакат (табела) - 1 бр., стикери за визуализация - 12 бр. и постоянна информационна табела - 1 бр.): Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на визуализация и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, „Лайвстрийм” ООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта: 1. Поставяне на временен информационен плакат (табела) в наетото по проекта работно помещение, в което е предвидено да бъдат изпълнени дейностите по проекта - 1 бр. 2. Поставяне на стикери за визуализация върху всички компоненти на закупеното по проекта оборудване - 12 бр. 3. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и включваща всички задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му. 1 900.00 1 870.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).