Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

With this project proposal, the Municipality of Roman will have the opportunity to continue the activities of providing hot lunch during the years from 2016 to the present. With the implementation of the project activities for the period from 01.03.2023 to 31.08.2024, the general objective of the operation will be achieved, which will actively contribute to the implementation of the specific objective of the Union aimed at addressing the problem of material deprivation by assisting with food and basic material assistance. By helping with a hot lunch, the aim is to provide healthy, varied and nutritious hot food for lunch to people who are unable to provide it themselves or with the help of their relatives. Beneficiaries rely on and are highly dependent on this assistance on a daily basis, with a hot lunch provided year-round, in response to identified ongoing and/or urgent needs. The following activities will be implemented: 1. Determination of the target groups; 2. Preparing a hot lunch; 3. Providing a hot lunch; 4. Provision of accompanying measures. The preparation of the hot lunch will be carried out by IV AND SIE 2010 EOOD, Vratsa, Contract No. 9/31.01.2023 until 12.05.2023. From 03.07.2023, the preparation of the hot lunch has been assigned under contract No. 47./27.06.2023. of GERI 81 EOOD, Cherven Bryag, str. "Targovska" No. 33, Certificate of registration of a public catering establishment No. 152600093, ed. from ODBH Pleven. - Restaurant with catering, town of Cherven Bryag, "Asen" St. No. 4. The prepared food will be received in individual disposable containers permitted for contact with food. Under the current procedure, 100 persons meeting the conditions of the project will be covered. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
приготвяне на топъл обяд : Община Роман е възложила чрез Договор № .9/31.01.2023г. на ИВ и СИЕ ЕООД гр. Враца приготвянето на топлия обяд, за срок до избор на изпълинтел по реда на – чл.182, ал.1, т.5 от ЗОП -пряко договаряне Дейностите, предмет на поръчката, попадат в обхвата на услугите по Приложение №2 чл. 11, ал. 3 - СПИСЪК НА СОЦИАЛНИТЕ УСЛУГИ И ДРУГИ СПЕЦИФИЧНИ УСЛУГИ. Обекта в, който ще се приготвя храната, е регистриран като съгласно чл.12 , aл. 2, ал.9 и ал. 10 от Закона за храните, като обект за търговия на дребно с храни и заведение за обществено хранене. по № 062100223..Условията за приготвяне на храна в кухнята ползвана от ИВ И СИЕ 2010 ЕООД" отговарят на всички норми по отношение на проектирането, строителството и устройството им и технологичното обзавеждане . уреди, съоръжения, инвентар, съдове, прибори и опаковки. Кухнята използвана от ИВ И СИЕ ЕООД е оборудван с хладилници -2бр., фризери -3бр.професионални печки -2бр., секционни фурни, микровълнови печки, фритюрник -1бр. професианлана електрическа скара , термометри, везни и др. стандартно оборудване, съобразено с изискванията за безопасност на храните и тяхната обработка.и. Останалото оборудване включва тави, казани, тенджери, черпаци, купи, и др. посуда, необходима за приготвяне и доставяне на храни, отговарящи на всички изисквания по Гастронорма Предоставя топлия обяд до 12.05.2023 г. Община Роман е сключила Договор № 47./27.06.2023г. с ГЕРИ 81 ЕООД със срок до 30.04.2024 г. , със седалище и адрес на управление: ГР. Червен бряг ,ул. „Търговска“ № 33 ., вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписвания с ЕИК: 202177122 регистриран с Удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене № 152600093 г., изд. от Областна дирекция по безопасност на храните Плевен.- Ресторант с кетъринг, адрес на обекта: гр. Червен бряг, Община Червен бряг, ул. "Асен" № 4 и Удостоверение за регистрация № 1169-01 от 18.09.2012 г. за предоставяне на социални услуги (Обществена трапезария), изд. от Главна дирекция "СП" към Агенция за социално подпомагане. Приготвянето на топлия обяд за срок от 03.07.2023 до 30.04.2023 г. ще се предоставя от ГЕРИ 81 ЕООД. Община Роман е сключила Договор № 45/12.04.2024г. с ГЕРИ 81 ЕООД за срок от 01.5.24 до 31.08.2024.Кухнята използвана ГЕРИ 81 ЕООД , се намира на адрес н: гр. Червен бряг, Община Червен бряг, ул. "Асен" № 4 -ресторант за кетъринг същата е оборудвана с хладилници -4бр., фризери -4бр.професионални печки с по четири котлона -3 бр.,, конвектомати за приготвяне на храна -2бр. и конвектомат -1 бр. за приготвяне на десерти с микровълнови печки, фритюрници -3 бр. професионална електрическа скара , планетарен миксер, професионална зеленчукорезачка - 1бл., колбасорезачка 1бр. термометри, везни и др. стандартно оборудване, съобразено с изискванията за безопасност на храните и тяхната обработката им . Останалото оборудване включва тави, казани, тенджери, и др. посуда. Основни критерии при избирането му са: документи удостоверяващи, че въпросното предприятие е сертифицирано за приготвяне и предоставяне на храна, в съответствие с изискванията на националното законодателство, референции от клиенти и предложения относно осигуряването на здравословно и балансирано меню. Фирмата разполага с технолог, който ще отговаря за изготвянето на седмичните менюта, които ще включват разнообразни видове ястия, осигуряващи балансирано хранене, както и информация за алергените, съобразно Регламент № 1169/2011 на Европейския парламент и на Съвета за информираност на потребителя относно състава на храните, видовете хранителни продукти, които ще бъдат включени в приготвянето на топлия обяд и крайното тегло на ястията в готов вид. Храната ще се приготвя по Сборник с рецепти за хранене или по рецептурник за обществено хранене. Дейността се предоставя от 01.03.2023 до 12.05.2023 включително с прекъсване и стартиране от 03.07.2023 г. до 30.04.2024 г. и от 01.05.2024 до 31.08.2024 или 18 месеца /341 р.дни/. 109 120.00 42 560.00
Предоставяне на топъл обяд : Община Роман е възложила ежедневното предоставяне на топлия обяд на потребителите с Договор № 9/31.01.2023 г- на ИВ и СИЕ ЕООД гр. Враца Приготвената храна ще се получава в индивидуални съдове за мгогократна употреба употреба, .Готовата храна ще бъде предвана на ДСП. Потребителите ще получат храната си при спазване на всички санитарно-хигиенни мерки за срок от 01.03.2023 г. до 12.05.2023 г. вкл.. Изпълнителя ще има ангажимента да: 1.изготвя седмични менюта, съгласувани с възложителя, 2.да изготвя рецепти за вложените хранителни продукти; 3. да я транспортира до ДСП Роман в съответствие с националната нормативна уредба за санитарно-хигиенните изисквания при доставката на хранителните продукти и др. 4.. Приготвя топлия обяд в собствена или наета материална база, отговаряща на изискванията на Закон за храните и Наредба за храните; Вложените количества хранителни продукти следва да отговарят на законоустановените изисквания и норми; Изготвяне на , протоколи за доставена храна на потребителите и др. 5. Да опакова готовата храна по начин, който я предпазва от замърсяване и пряк контакт с потребителите - в съдове и опаковки за многократна употреба, разрешени за контакт с храни; 6. Да предава с приемо - предавателен протокол на двама служители на Домашен социален патронаж. Определени със заповед на Кмета готовият топъл обяд. От там със специализирани транспортни средства собственост на Община Роман, отговарящи на изискванията на Наредба за храните и други приложими закони готовият топъл обяд ще се доставя до домовете на крайните потребители. Доставянето на готовата храна се предвижда да бъде чрез Домашен социален патронаж Роман до дома на потребителите . Човешките ресурси, ангажирани в тази дейност са: - Две лица определени от кмета на общината от служителите на ДСП Роман-соц. работник и домакин ще следят за качеството на доставяната храна и ще сигнализират в случай на нередности и ще подписват приемо - предавателни протоколи за приетият дневен брой порции както и ще взимат дейно участие в процеса на раздаване на топлия обяд. За транспорта на готовата храна до крайните потребители и за нуждите на проекта предприятието разполага с 3 бр. специализирани автомобили, които се поддържат в добър вид, позволяваща ефикасно почистване и/или дезинфекция с Регистрационни номера на автомобилите: № ВР 4401 ВН , ВР 4402 ВН и ВР4329СМ В раздаването на храната ще се включат три санитарки и трима шофьори на автомобилите които са служители на ДСП Роман и общината . От 01.07.2023 г. до 30.04.2024 г. община Роман е възложила ежедневното предоставяне на топлия обяд на потребителите на Топъл обяд по Договор № 47/27.06.2023г. ГЕРИ 81 ЕООД , със седалище и адрес на управление: ГР. Червен бряг ,ул. „Търговска“ № 33 Приготвената храна ще се получава в индивидуални съдове за многократна употреба, .Готовата храна ще бъде предавана на ДСП. За периода от 01.05.2024 г. до 31.08.2024г. същия избран изпълнител ще продължи реализирането на дейностите по приготвяне на топъл обяд, спазвайки гореописаните дейности. 0.00 2 979.20
реализиране на съпътстващи мерки : За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипът по проект. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд, ще се изразяват в индивидуално и групово консултиране и съдействие на крайните получатели на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ и ЕСФ+; - ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията на здравните органи при необходимост и др.; -индивидуални и групови консултации, насочени към повишаване на информираността на хората, относно безпрецедентните изменения в световния климат, как те пагубно влияят върху природата и качеството на живот на хората; включване в различни инициативи за опазване и почистване на околната среда, съвети за намаляване на разхищението на храни и използването на пластмасови изделия за еднократна употреба и др. - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел прилагане на комплексни мерки за социалното им включване. 7 638.40 2 979.20
определяне на целевите групи : Целевите групи по проекта са: 1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. Лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредба № РД-06-53 от 17.09.2021 г. за реда и условията за определяне на целевите групи и насочване на помощта по Програмата за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския социален фонд плюс, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. Скитащи и бездомни лица; 6. Лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Определените целеви групи по проекта са в съответствие с целите на операцията. Дейността ще започне преди подписването на договора, както и ще се реализира през целия период на неговото изпълнение. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).