Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project aims to improve the working environment in the company candidate by providing better and safer working conditions. This will be achieved by introducing effective and innovative forms of work organization and management of human resources, which in turn will contribute into improving the quality of jobs directly and will reflect positively on the labor productivity in enterprises. Also, the goal will be achieved through the purchase of PPE SWAs and collective protective equipment. Existing and introduction of new organizational practices, models and systems for human resources management, investing in safe and healthy working conditions,  aims to provide a more productive, safe and healthy working conditions. The company will conduct activities for certification to the standard BS OHSAS 18001: 2007.
Achieving the intended objectives and indicators of the project will be achieved by implementing the project activities described below:
- Organization and Project Management
- Development, adaptation and implementation of systems for human resource development.
- Providing safe and healthy working conditions
- Providing means of collective protection
- Purchase of PPE and special clothing.
- Implementation and certification of the standard BS OHSAS 18001: 2007;
Implementation of the project activities will result in the introduction of new processes for safe and healthy working conditions, and will allow implementation of new systems, practices, tools to develop human resources and labor organization in the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност по организация и управление на проекта: Дейността цели да бъде извършвано ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира три членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - координатор по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 348 часа, координаторът за 312 и счетоводителят за 264 часа, които ще бъдат разпределени за 12 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Координаторът ще бъде по-тясно ангажиран с дейностите, свързани с подобряването на безопасността и здравето при работа, комуникацията със заинтересованите страни и избраните външни изпълнители по отделните дейности. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган. Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на Закона за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове. 7 484.86 7 484.86
Дейност по публичност и визуализация: Целта на дейността е популяризация на дейностите и постигнатите резултати по проекта и информиране на обществеността за получената безвъзмездна финансова помощ в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС. "Керамик груп България" ЕООД ще предприеме всички необходими действия за разгласяване на факта, че настоящото проектно предложение се финансира от Европейския социален фонд, посредством Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г. Предприетите за тази цел мерки ще бъдат в пълно съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на предвидените в рамките на визуализацията дейности е осигуряване информираността и публичността на предвидените за изпълнение дейности, резултати и дефинирани цели. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички документи, свързани с изпълнението на проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. В тази връзка ще се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. Широката информираност е безусловно необходима за постигане на траен ефект от проекта. 1 497.00 1 817.00
Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло.: Изпълнението на заложената в проекта дейност допринася за постигане на предвидените цели на проекта, както и на целите заложени в процедурата за предоставяне на БФП, тъй като чрез закупуване на нови и по-ефективни ЛПС и СРО за служителите ще се подобри работната среда в предприятието и ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, което пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда в предприятието. Предвидените по дейността закупуване на нови по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасността и здравето при работа лични предпазни средства и специално работно облекло ще спомогнат за изпълнението на заложените в проекта индикатори, и по-конкретно ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Работещите в "Керамик груп България" ЕООД са осигурени с лични предпазни средства, съобразени с рисковете при работа на постоянни и временни работни места. Голяма част от средствата, обаче, към настоящия момент са с изтичащ срок на експлоатация, а други се нуждаят от замяна с цел подобряване степента на защита, комбиниране на няколко защити или улесняване на ползването им. В условия на динамичен пазар и сериозна конкуренция сред производствения бранш, където борбата за качествена работна ръка е голяма, е важно компанията да запази своите служители като им демонстрира ангажираност към въпросите за безопасност и здраве при работа и предприема активни мерки за социална защита. Планираните за закупуване ЛПС и СРО са изработени от материали с качествено по-добри параметри от наличните, много по-леки и комфортни за носене, максимално опростени, което автоматично ще доведе до повишаване производителността на целевата група. Породената необходимост от обновяване и закупуване на нови ЛПС и специално работно облекло цели намаляване на рисковете от трудови злополуки и подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите. Предвидените за закупуване ЛПС и СРО средства са изцяло съобразени с утвърдения списък на работните места и видове работи при които се използват лични предпазни средства разработен въз основа на оценка на риска на работните места. Осигуряване на защитно ЛПС и СРО от най-висок клас е от голямо значение за безопасността на работниците поради опасностите за нараняване на работещите произтичащи от естеството на работа с тежки предмети, на открито и други подобни. Всички ЛПС и СРО предвидени за закупуване по настоящата дейност са така подбрани, че да осигуряват максимална защита на служителите по време на работния процес и са подбрани точно такива, които отговарят на европейските извиквания за качество. Ежедневната трудова дейност на заетите лица в дружеството е свързана с определени рискове, които биха могли да се неутрализират или най-малкото драстично да се намалят при използването на по-модерни ЛПС И СРО. Новозакупените предпазни средства имат надграждащ ефект и ще бъдат съобразени с броя на хората, заемащи съответните длъжности, за които са констатирани рискове на работното място. 22 098.00 22 096.19
Осигуряване на средства за колективна защита в "Керамик груп България" ЕООД: Дейността ще допринесе за постигане на целите на проекта, респективно целите на процедурата за предоставяне на БФП, тъй като посредством осигуряване на средства за колективна защита – предпазни парапети за скеле и бордови дъски, чрез които ще се осигурят по-добри и безопасни условия на труд на работниците. пряко влияе върху подобряване качеството на работните места и рефлектира положително върху производителността на труда. Необходимостта от закупуване на предпазни парапети за скеле и бордови дъски, който да бъдат монтирани на съществуващо скеле собственост на кандидата, се обосновава от идентифицираните потребности на заетите във фирмата лица във връзка с осигуряване на средства за защити при изпълнение на задълженията им на работните места, където има опасности от работа на височини. 4 103.40 4 103.40
Внедряване на стандарт за здраве и безопасност при работа: BS OHSAS 18001:2007: Изпълнението на дейността е в съответствие с предвидените цели, както на проектното предложение, така на процедурата за предоставяне на Безвъзмездна финансова помощ. Това е така, защото чрез внедряването на Стандарт BS OHSAS 18001:2007 се очаква да се подобри работната среда в "Керамик груп България" ЕООД и да се осигурят по-добри и безопасни условия на труд, което да подобри качеството на работните места и производителността на труда. Внедряването на стандарт BS OHSAS 18001:2007 ще предостави възможност за осъществяване на непрекъснат контрол по отношение на условия на труд в дружеството, както и тяхното непрекъснато подобряване. С внедряването наBS OHSAS 18001:2007 ще се гарантира надежден механизъм за управление и мониторинг на равнището на здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. С извършването на дейността ще се предостави възможност на управителите на "Керамик груп България" ЕООД да управляват и минимизират рисковете за трудовото здраве на своите служители. Внедряването и сертифициране на стандарт, кореспондира пряко с поставените цели на "Керамик груп България" ЕООД за непрекъснато развитие и усъвършенстване на условията на труд на служителите в пълно съответствие с приложимите правни и регулаторни изисквания. Предвиденото по дейността внедряване на стандарт BS OHSAS 18001:2007 ще допринесе и за постигане на заложените в проекта индикатори, а именно в предприятия, ще се въведат нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд. Същевременно ще се спомогне за минимизиране на рисковете за персонала на дружеството по отношение на рискове за здравето и безопасността, ще утвърди прилагането на добри практики и ще осигури по-качествена работна среда. Въвеждането на международния стандарт ще изгради устойчива система за контрол на безопасните условия на труд в "Керамик груп България" ЕООД, ще изгради завишени критерии към организацията на труда, към опазването на околната среда и към поддържането на оптимални характеристики на работната среда. 7 500.00 7 500.00
Обезпечаване на "Керамик груп България" ЕООД със софтуер за управление на човешките ресурси: "Керамик груп България" ЕООД не разполага със специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, към момента на кандидатстване. В следствие от въвеждането такъв, чрез проекта, се очаква подобряване на производителността и предоставяне на възможност за наемане на допълнителен персонал. Предвижда се нововъведеният софтуер да има и функции за определяне на подходящи квалификационни курсове и обучения за служителите, което ще има позитивен ефект върху заетите към момента в предприятието. Необходимият на кандидата софтуер трябва да притежава има следните функции: 1. Създаване и поддържане на професионално досие съдържащо освен личните данни, и такива за образование, квалификация, лични компетенции, обучения и информация и от предишна месторабота. 2. Да се поддържа информация за необходимите компетентности и умения, които служителите трябва да притежават в зависимост от заеманата длъжност. 3. Да има функция за определяне и изчисляване на Допълнителни възнаграждения за постигнати индивидуални резултати от служителите спрямо дневните отчети за извършените дейности. 4. Да предлага интегриран модул за самообслужване на ръководители-през web интерфейс да имат достъп до информация за своите подчинени. 5. Да има интегриран модул, през който да се подават и одобряват заявки за отпуски. 6. Да позволява администрирането на заплащането по различните типове назначения във фирмата. 7. Да съдържа набор от стандартни, предварително дефинирани справки, които се използват в ежедневната работа на експертите, занимаващи се с човешките ресурси. Цялостната функционалност на системата за управление на човешките ресурси значително ще подобри, както мотивацията на служителите, така и възможността за лесния достъп на ръководството до мерки за подобряване на условията за служителите. Функциите за поддържане на персонално досие за всеки от служителите, включващо техния опит и квалификация и тази за необходимите компетентности и умения за всяка позиция е от изключителна важност за фирмата. Във всеки един момент системата ще може да направи връзка между двете и покаже кой служител за коя позиция би бил най-добър избор. Чрез въвеждането на системата ще се създадат условия за лесна и коректна ротация на работните места и многократно повишена трудова удовлетвореност за служителите. Чрез правилната ротация в смените, които ще предостави системата ще подобрят условията на служителите относно разпределението на времето за семейството, за работещи студенти, за родители с малки деца, за които работното време трябва да бъде по-специфично. Също така създаването и използването на справки и документация чрез системата значително ще намали използването на копирна хартия, което е естествено продължение на политиката на дружеството към прехода към икономика, която е ниско въглеродна, устойчива на изменението на климата, екологично устойчива и използваща ефикасно ресурсите. 12 000.00 12 000.00
Осигуряване на социални придобивки за служителите: С изпълнението на дейността се очаква да се подобри качеството на работните места и да се осигурят по-добри условия за създаване устойчива заетост на заетите лица в предприятието, което е в пряко съответствие с постигане на целите на проекта/процедурата за предоставяне на БФП. С осигуряването социална придобивка под формата на закупуване на подвижни добре обзаведени фургони, които да се закарват на строителните обекти за работниците в дружеството ще се осигури й постигането на индикаторите, предвидени в настоящото проектно предложение. Ще бъдат чувствително подобрени условията на труд в предприятието, като същите ще бъдат адаптирани, както към нуждите на външната икономическа среда, така и най-вече към вътрешните нужди на работниците и служителите в тях. Осигуряването на социална придобивка, отговаря на нуждите от подобряване състоянието на работещите и на средата в предприятията. Това от своя страна ще осигури по-дълъг и качествен професионален живот на служителите в предприятието, както и по-високо качество на работната сила като цяло. 20 896.60 20 896.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).