Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at hiring new employees in "TOTAL VINI - GR. LYASKOVETZ" Ltd. and the purchase of specialized equipment for new jobs, thus improving the quality of jobs, increase in the effectiveness, efficiency, quality and productivity of the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Фирмата ще наеме 20 безработни и неактивни лица на длъжности както следва: Работник производство на вино (код по НКПД - 93290021) - десет души; Работник, производство на вино и високоалкохолни напитки (код по НКПД - 81601091) - десет души. Основният код на икономическа дейност на предприятието, по която се назначават новонаетите лица и който се води счетоводно, е 10.82 - Производство на какао, шоколадови и захарни изделия. Разходите за заплати и осигуровки на новонаетите лица са съобразени с този код. От наетите 20 безработни и неактивни лица 4 /четири/ от тях ще бъдат младежи до 29 години включително и 8 /осем/ ще бъдат на възраст над 54 години. 142 911.00 137 020.68
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: За изпълнение на дейностите по настоящия проект и пълно оборудване на новите работни места е идентифицирана нужда за закупуване на следното допълнително работно оборудване, дълготраен актив, който е изцяло съобразен с нуждите на фирмата и с новоразкритите работни места по проекта: Хладилна инсталация за охлаждане на вина - 1 брой/комплект. Закупуването на допълнителното оборудване ще допринесе за устойчивост на целите на настоящето проектно предложение, а именно разкриване на нови работни места и развитие на дейността на фирмата ни в дългосрочна перспектива. Инсталацията сваля температурата до 12-17 градуса при процеса на ферментация на бели вина, удължава се процеса на ферментация и по този начин се подобрява качеството на произведеното вино. 72 666.00 0.00
Информиране и публичност: При изпълнението на дейностите за информираност и публичност ще се спазват всички изисквания, заложени в Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР. Предвижда се доставката и монтирането на информационна табела на входа на административната сграда на Дружеството по време на изпълнението на проекта. В допълнение се предвижда публикуването на две прес съобщения в пресата – първото в началото на проектните дейности, а второто при приключването им, с които да се информира обществеността и заинтересованите страни за планираните дейности и постигнатите резултати. Проектът предвижда и идентифициране по подходящ начин на всички документи създавани в резултат от изпълнението на дейностите в проекта. Фирмата ще закупи минимум 5 броя стикери за визуализация на новозакупения актив. Тези документи ще бъдат публикувани и на интернет страницата на Дружеството, така че всички заинтересовани страни да имат свободен достъп до резултатите от проекта. Ще бъде изработена и отпечатана информационна брошура, която ще съдържа информация за дейностите в проекта, постигнатите резултати и свободния достъп до тях. Брошурата ще бъде отпечатана в 100 бр. и ще бъде разпространена до: • Контрагенти на фирмата – 50 бр. • Бюро по труда –50 бр. Брошурите ще бъдат предадени в лични срещи от екипа на проекта на представители на посочените заинтересовани страни. На тези срещи ще се представят резултатите от проекта и ползите от тях за всички предприятия от сектора на икономическа дейност на дружеството - контрагенти на фирмата, които биха могли да се възползват от реализацията на дейностите по проекта и постигнатите резултати. 2 422.00 1 890.00
Организация и управление на проекта: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график; - Подготовка на документите за процедури за възлагане на изпълнители на дейности по проекта; - Контрол по изпълнението на договорите; - Контрол на разходите; - Изготвяне на месечни справки за напредъка на проекта; - Подготовка на доклади за напредъка на проекта; - Подготовка на междинни и заключителни доклади по проекта. В екипа по проекта ще бъдат включени Ръководител проект, който има над 10 години опит в организация, управление и изпълнение на проекти, финансирани от национални, европейски и други донори, Координатор по проекта с опит в изготвянето и управлението на европейски проекти и счетоводител по проекта. 24 222.00 16 041.56

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).