Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Company "VEEDIK" Ltd. was founded in 1990 and for 25 years managed to establish itself as the market leader in professional hygiene. From April 2015 is a full member of IGEFA / INPACS and thus strengthen its position as a comprehensive provider in the field of hygiene.Offering products from leading companies and ensuring the highest standards of hygiene with minimum effort, time and money, VEEDIK company significantly increased workload and demand for its services. Desiring to continue to meet the expectations of our customers, offering highly professional and individual approach with this project we aim to invest in creating new jobs in a company VEEDIK Ltd., allowing for continuous 12 months of employment and chance for realization of unemployed people, including 29 years old incl . Within the project, will be provided suitable equipment and furnishings for appropriate work process of the employment of new jobs . The inclusion of unemployed people in active employment will contribute to enhancing their experience, employment and standard of living. On the other hand attract new employees in the company will significantly improve workflow in terms of competent, timely and accurate service to current and future customers of the company. 
As a result of the implementation of project activities will reveal five new jobs, positions: seller - consultants, sales representative and technicians of electronic equipment, three of those posts will be filled by specific category of target groups:
- Unemployed youths up to 29 years incl.
After completion of the project for three positions, the workplace will be sustainable over the next 12 months, which will increase the number of employees in the region. Through the implementation of the project will raise awareness and the local community about the possibilities of the OP "Human Resources Development" 2014-2020, to support the employment of unemployed people, including young people under 29 years of age.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: Фирмата разполага с офиси и складове в София, Варна и Слънчев бряг и извършва регулярни доставки до обекти на клиенти, както и техническо обслужване и поддръжка със собствени техници. Към момента във фирмата основният числен състав на персонала се състои от 10 човека, наети по трудови правоотношения. Предлагайки продукти на водещи компании и осигурявайки поддържането на най-високи хигиенни стандарти при минимални усилия, средства и време, фирма Веедик значително увеличи обема на работа и търсенето на предлаганите от нея услуги. В желанието си да продължим да задоволяваме очакванията на клиентите на фирмата, предлагайки висок професионализъм и индивидуален подход към всеки, за целите на проекта фирмата ще разкрие 5 нови работни места, които представляват нетно увеличение на броя на персонала на фирмата в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. По този начин ще осигури реална непрекъсната 12 месечна заетост на безработни лица, активно участие в пазара на труда, трудов стаж и стабилност на доходите им. В рамките на дейността ще се извърши подбор на подходящ персонал за заемането на длъжности, с който да отговорим на засиленото търсене на предлаганите от нас услуги и дадем шанс за трудова реализация и развитие на професионалните умения и компетентности на ново назначените лица. Новоназначените служители на фирмата в рамките на проекта ще заемат длъжностите: - техник на електронна техника със степен на средно специално образование - 2 лица, Код по НКПД 31143007 с основни задължения да извършват сервизна дейност на професионално кухненско и перално оборудване доставяно от фирмата или от друг доставчик, както и ще изпълняват дейности по регистрация в мрежата на доставчиците и на специализирани сайтове за резервни части с цел поръчване на частите, изтегляне на схеми с резервни части, електро схеми на платки, актуализация на софтуери на работни програми на конвектоматите и други уреди. - търговски представител - 1 лице за извършване на директни продажби на продуктите на фирмата, с Код по НКПД – 33223003. - продавач- консултант със степен на средно образование- 2 лица, Код по НКПД 52232001,които директно работят с клиентите на фирмата, като изготвят подходящи оферти към клиентите, поддържат постоянна кореспонденция, онлайн обучение с търговската система на фирмените партньори производители, работа с интернет сайтовете на фирмите производители и др. дейности. От тези 5 лица, 3- ма ще бъдат представители на специфични категории целеви групи: - Безработни младежи до 29 г. вкл. - 2 ма продавач - консултанти и 1 търговски представител . Назначените по проекта служители ще работят в централния офис гр. София. Основните отговорности и задължения на лицата ще бъдат в съответствие с изискванията на заеманата длъжност и длъжностните характеристики. 43 496.64 46 911.27
Закупуване на оборудване и обзавеждане, необходимо в работата на част от новоназначените служители: В изпълнение на основните си задължения по извършване на сервизна (ремонтна дейност) на професионално кухненско и перално оборудване за техниците на електронна техника е необходимо закупуване на оборудване, с което да бъде обезпечена ежедневната им работа. Също така са необходими бюра с лаптоп за да извършват работа по регистрация в мрежата на доставчиците ни и на специализирани сайтове за резервни части с цел поръчване на частите, изтегляне на схеми с резервни части, актуализация на софтуери на работни програми на уредите.Ще бъде закупено оборудване и обзавеждане от следните артикули: Клещи, Пинсета, Ключ раздвижен, Отверки, Избивач, Комплект шестограми, Нитачка, Комплект мечици, Екстрактори комплект, Ножица за ламарина, Предпазни очила, Комплект гаечни ключове, Френски ключ, Комплект лули, Комплект звездогаечни ключове, Комплект гедоре, Ръкохватка за нитове, Комплект ел .отверки 1000 V и комплект часовникарски отверки, Луфтомер, Чук, Чук гумен, Комплект избивачи, Център, Пила кръгла, полукръгла и плоска, Шабър, Комплект малки пили, Метална четка – малак и голяма, Кербовачни клещи с накрайници, Комплект накрайници с клещи, Ножовка малка, Мултицет, Дистанционен термометър, Комплект битове, Гедоре, Поялник, Скоба за лагери, Ключове автоматични комплект, Глухи ключове комплект, Еврейска звезда комплект, Стяга, Шублер, Огледалце с телескоп, Поялник малък, Скоба за трудни места, Стелаж неръждаема стомана, Ножовка – комплект, Флекс малък и голям, Отверка механична комплект, Тръбен ключ, Раздвижен малък и голям ключ, Компресор –малък, Плашки – комплект, Стелажи за винтове и гайки, Фезомер отвертка, Замби комплект, Ключове здездогаячни, Прахосмукачка, хващач магнитен, Обратни метчици, Пистолет за горещ въздух, Работна маса - мобилен тезгях, Менгеме, Шмиргел, Газ анализатор, Газова горелка, Табло за инструменти, Лампа над маса, Кербовъщи клещи, Лампа за насочване, Дискове за флекс за метал и за не метал, Макетен нож, Настолна бормашина, акумулаторен винтоверт, Удължител- 20 м., Фенер LED,Телена четка –комплект, Ролетка, Пистолет за силикон, бутилка газ, Ръкавици, Лупа , Бургии за метал, Клещи чираци, Динамометричен ключ, рецепция, лаптоп – 4 бр., стол – 5 бр., секция за документи - 1 бр., бюро – 2 бр. и мобилни телефони – 2 бр. 18 793.00 17 711.10
Информационна и публична дейност : Реализацията на тази дейност има за цел да се промотират проектните дейности в публичното пространство и приноса на ОПРЧР 2014 - 2020, като се осигурява осведоменост и прозрачност за хода на изпълнението на проекта. Ще бъдат изготвени 2 бр. информационни табели поставени пред централния офис и склад в гр. София и стикери за закупеното оборудване и обзавеждане. В интернет страницата на фирмата ще бъде публикувана периодична информация за реализацията на проекта и снимков материал. Във всички отпечатани материали за популяризиране на проекта ще се отразява, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ОПРЧР 2014-2020, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз, като ще съдържат задължителните елементи на визуализация, съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На интернет сайт на фирмата ще бъде публикувана периодична информация за реализацията на проекта, снимков материал, описание на реализираните дейности, постигнати резултати. 600.00 582.00
Дейности по организация, управление и техническо изпълнение на проекта: За успешната реализация на проектните дейности в рамките на тази дейност ще бъде сключен договор за услуга с ръководителя на проекта. Неговите основни задължения ще бъдат да следи за спазване на договорените срокове, постигане на заложените индикатори за изпълнение и целесъобразно разходване на средствата и осъществяване на непосредствен мониторинг. Същият ще работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на кандидата и представители на УО и осъществява непосредствен мониторинг върху работата на избраните външни фирми доставчици и контрол върху качеството на работата на наетите служители. В рамките на дейността си ръководителят на проекта ще участва в провеждането на процедури за избор на външни изпълнители и доставчици - изготвяне на запитвания за оферти с фирми за изпълнение на информационната дейност на проекта, за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане; поддържа и съхранява необходимата документация съгласно изискванията и при поискване предоставя наличната документация на УО, извършва мониторинг и контрол по изпълнение на дейностите, постигане на заложените цели и резултати на проекта, изготвя периодични междинни и заключителен технически доклади за текущото изпълнение на реализираните дейности, степента на постигнатите индикатори и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на фирмата за изготвянето на периодични междинни и заключителен финансови доклади за изразходени средства от бюджета на проекта. Всеки месец той ще изготвя отчети за отработените часове и извършени дейности за одобрение пред управителя на фирмата. 6 000.00 5 997.19

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).