Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

One of the main problems in Gulyantsi Mun. is the low level of energy efficiency and the fact that there are not yet gasified settlements in the municipality. Public and private buildings are heated mainly on solid fuel and electricity. The outside walls of the buildings subject to project intervention have up to 5 times higher heat losses compared to the new building standards. The baseline project is aimed at improving the quality of access to public services for the population living in the Gulyantsi Mun. The current project focuses on improving the building stock in Gulyantsi Mun. through the renovation of public buildings. By implementing measures in this target direction, the project will contribute to building good urban infrastructure; adaptation of buildings for disabled persons; enriching public buildings, thus creating the conditions for a better living in a more attractive urban environment.
The object of the project are two buildings (Administrative Building and Customer Service Center), which constitute the administrative complex of Gulyantsi Mun. They are divided into two sub-units, but in view of the fact that they are located in a common property and are within the scope of the common visa are completed in a common documentation. This is also due to the fact that one of the aims of this project is to create a unified architectural appearance of the building ensemble.
The objectives of the project are:
1. Introduction of energy efficiency measures. Reduce heating and cooling costs and reduce air emissions.
2. Achieving a healthy, safe and aesthetic environment for administrative service.
3. Creating a level playing field for disadvantaged people by introducing measures for a generally accessible environment.
In addition to carrying out construction works, the project envisages: Supply of equipment/furniture; Implementation of author's and construction supervision, project management and preparation of "Detailed work design.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление . Община Гулянци ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на Държавен фонд "Земеделие" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Ръководителя на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде определен Ръководителя на проекта, който ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: Ръководителя на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящия проект управление. Ръководителя на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 4 100.00 3 450.92
Повишаване на енергийната ефективност в административния комплекс на Общинска администрация - Гулянци чрез извършване на СМР и доставка на оборудване и обзавеждане: Обект на интервенция за дейността са две сгради, които съставляват административния комплекс на Община Гулянци. Същите са разделени на два подобекта, но с оглед на това, че са разположени в общ имот и са в обхвата на общата виза са комплектовани в обща документация. Имотът е публична общинска собственост, съгласно АПОС №2 от 14.01.2005г. Административна сграда на Община Гулянци, гр. Гулянци е разположена в УПИ ІХ, кв.43, с административен адрес ул. "Васил Левски" № 32, и представлява триетажна сграда с 2 броя зали, 2 броя салони, 3 броя кабинети, 22 броя канцеларии, 2 броя тоалетни, фоайета, коридори, складови помещения и в мазето паро - котелно. Центърът за обслужване на клиенти е частна общинска собственост, съгласно АЧОС № 1423, вписан на 18.04-2006г. Сградата е разположена в същия поземлен имот и е едноетажна. Между двете сгради няма изградена топла връзка. Дейността предвижда извършването на строително монтажни работи, както следва: 1. Административна сграда - Дейността предвижда да се въведат всички мерки за енергийна ефективност предписани в доклада от извършеното детайлно обследване за енергийна ефективност на сграда в експлоатация. В тази връзка са предвидени следните СМР: Сутерен; По етажите; По фасадите. Съпътстващите работи по фасадите са: Подмяна на олуците, подмяна на ламарината на покритието на английския двор от юг, подмяна на подпрозоречните первази. По покрива: Да се премахне ограждението на стария разширителен съд, както и самия съд. Ще се демонтират всички ламаринени поли, шапки и обшивки. Комините ще се съборят и отново ще се иззидат и измажат. За тях следва да се направят и нови ст.б. шапки. По цялата площ на покрива и по бордовете от вътрешната страна се монтира топлоизолация, тип XPS с дебелина 10см. и λ ≤ 0,029 W/mK. Над топлоизолацията ще се изпълни нова армирана цим. замазка с дебелина 4см. и два пласта нова хидроизолация. За осигуряване на достъп на ЛНП е предвидено да се достави и монтира платформа за инвалиди с мин. размери 130х80см. Тя ще се монтира по северната фасада северно от главния вход. За да се осигури необходимото пространство пред вратите, входната витрина и вътрешната врата на ветробрана се монтират по-навътре към фоайето. За съжаление, достъп на ЛНП към останалите етажи на сградата е технически невъзможен. 2. Център за обслужване на клиенти (Данъчното) - Дейността предвижда да се въведат всички мерки за енергийна ефективност предписани в доклада от извършеното детайлно обследване за енергийна ефективност на сграда в експлоатация. В тази връзка са предвидени следните СМР: Сутерен; В етажа; По фасадите; По покрива: Ще се демонтират всички ламаринени поли, шапки и обшивки. Комините ще се съборят и отново ще се иззидат и измажат. За тях следва да се направят и нови ст.б. шапки. По цялата площ на покрива и по бордовете от вътрешната страна се монтира топлоизолация, тип XPS с дебелина 10см. и λ ≤ 0,029 W/mK. Над топлоизолацията ще се изпълни нова армирана цим. замазка с дебелина 4см. и два пласта нова хидроизолация. Съпътстващите СМР които се предвиждат са: Изпълнение на всички необходими тенекеджийски работи. Следва да се монтират нови воронки със странично оттичане и ел. нагреватели срещу замръзване и заледяване. Предвидена е дренажна канализация от полипропиленови тръби (на лепени връзки)ф20 и ф50 за отвеждане на конденза от вътрешните тела на VRF системата. Околно пространство: Двете сгради попадат в район със силно изразени льосови почви. В съответствие с нормативната уредба в тези райони следва да се предвидят необходимите мероприятия за недопускане на овлажняване на земната основа под фундаментите и до надосновните зидове. За тази цел се предвижда от изток на двете сгради и между тях да се изгради водоплътен, охранителен тротоар с ширина 180см. Дейността предвижда и доставка и монтаж на оборудване за: Платформа за инвалиди; Термопомпена инсталация; Електро инсталация; Оборудване за Мini SMMSe - VRF инсталация; Оборудване за Електрически отоплителни тела. 257 692.98 400 288.93
Упражняване на Строителен надзор по смисъла на ЗУТ: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 2 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ . Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Гулянци. 1 200.00 1 200.00
Упражняване на авторски надзор: В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на строителството за инвестиционен проект за повишаване на енергийната ефективност в гр. Гулянци чрез извършване на СМР на Административна сграда на Община Гулянци, гр. Гулянци в УПИ ІХ, кв.43, с административен адрес ул. "Васил Левски" № 32 Центърът за обслужване на клиенти (Данъчна служба) в същия имот. Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на чл. 162. от ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети. Изпълнителят на авторски надзор е длъжен да: - Упражнява авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционен проект, изпълнявайки функциите на Проектант (като един от участниците в процеса на строителството) съгласно чл. 160 от ЗУТ от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; - Вписва констатации, забележки със Заповеди от упражнявания авторски надзор в Заповедната книга на обекта; - Присъства при съставянето и подписването на задължителните протоколи и актове по време на строителството съобразно Наредба №3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Съдейства при изготвяне и съгласува екзекутивна документация и работни проекти и детайли, в съответствие с чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Съгласува промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; - Участва в работни срещи и взема участие в приемателни комисии; - Извършва консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на СМР на съответния обект, дава предписания при обстоятелства, които водят до допустими по Закона за устройство на територията изменения на проекта; - Уведомява своевременно Възложителя за всякакви промени в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; - Планува и осигурява ежеседмично присъствие на своите специалисти до окончателно приключване на строителните работи, като този график се координира със Строителя и Изпълнителя на строителния надзор; - Проследява заедно със Строителя и Строителния надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - Посещава всички съоръжения и инсталации при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на Строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от него; - Съгласува в качеството си на Проектант екзекутивната документация изготвена от Строителя за приключването на обекта. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Гулянци. 2 400.00 2 103.24
Доработка на инвестиционен проект за обекти: Административна сграда на Община Гулянци, гр. Гулянци в УПИ ІХ, кв. 43, с административен адрес ул. "Васил Левски" № 32 Центърът за обслужване на клиенти (Данъчна служба) в същия имот: Дейността предвижда доработка на инвестиционен проект за обекти: Административна сграда на Община Гулянци, гр. Гулянци в УПИ ІХ, кв. 43, с административен адрес ул. "Васил Левски" № 32 Центърът за обслужване на клиенти (Данъчна служба) в същия имот във фаза "Работен проект". Изготвеният проект трябва да отговаря на НАРЕДБА №4/2001г. на МРРБ – За обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по всички необходими части, с количествени сметки, както и всички действащи Норми за проектиране. Инвестиционният проект във фаза "Работен проект" трябва да обхване всички части от наличния към момента проект във фаза "Технически проект". Доработката ще се извърши при времеви синхрон с подготовката с обявяването на процедурата за извършване СМР и доставка на оборудване по проекта. 7 500.00 5 554.33

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).