Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal (PP) provides a set of investments aimed at improving the system for public transport in the town of Dupnitsa, including:
1) Improving the links between the integrated public transport and intercity railway transport with a view to the realization of intermodal transport operations;
2) Development of route network to remote residential areas, by creating a new line of PT, which will provide direct transport links between the regions covered by PT;
3) The purchase of new rolling stock for the needs of PT that meets European legislation on emissions from engines in order to improve air quality and increasing accessibility to IPT;
4) Improving the accessibility to bus stops urban public transport, by updating the sidewalks, eliminating obstacles to the guidance and information, light and audio announcements of stops, clear visual marking of the lines and timetables, information, understandable and suitable for people with reduced vision or blind;
5) Deployment of ITS, including automated control systems and traffic monitoring to detect vehicles and positioning and securing the primacy of vehicles of urban public transport, systems for passenger information in real time;
6) Construction, renovation and reconstruction of the road network in the rout lines of urban public transport, incl. marking and placement of road signs, to develop an integrated public transport system;
7) Upgrading transport infrastructure by updating equipment and service base, with a view to the maintenance of newly purchased buses of PT;
Project activities take into account the functioning identified in IPGVR zones of influence and are developed based on an integrated territorial approach based on detailed pre-feasibility study.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността по управление на проекта цели успешно реализиране на плана за изпълнение на проекта/дейностите и постигане на заложените цели, резултати и индикатори. Дейността предвижда: - Координация и мениджмънт на проектните дейности; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство; - Управление, комуникация и организация между заинтересованите страни в проекта - екипа за управление, бенефициент/възложител, административни структури на бенефициента, изпълнители, вътрешен оператор и др. - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип за управление и организация на проекта (ЕУОП), който ще бъде ангажиран с неговото администриране, организация и управление. Екипът ще отговаря за цялостната реализация, координация и отчетност на предвидените дейности. С цел качественото изпълнение на дейностите по проекта е предвиден екип, включващ: 1. Ръководител на проекта; 2. Координатор на проекта; 3. Експерт тръжни процедури; 4. Юрист; 5. Финансист; 6. Експерт "Tранспорт"; 7. Експерт "СМР"; 8. Експерт "Информационни и комуникационни технологии"; 9. Технически асистент. Цикълът за успешно управление и изпълнение на настоящото проектно предложение ще премине през три етапа: Начален етап - в основата за успешното изпълнение на проекта и включва: - Мобилизация на отговорния персонал по проекта; - Идентифициране на ключовите (критичните) моменти в изпълнението на проекта; - Детайлно планиране на ресурсите за извършване на работата, в това число и график за провеждане на срещите на екипа за управление. През този етап ще се проведе встъпителна среща между участниците в екипа за управление на проекта, с цел уточняване на графика за изпълнение на дейностите. По време на Встъпителната среща се очаква да бъдат постигнати следните резултати: - Сформиране на експертния екип, ангажиран в управлението на настоящия проект; - Изясняване на готовността за стартиране отделните дейности към момента на тяхното времево разпределение; Етап на изпълнение - Паралелно с осъществяване на встъпителната среща, екипът за управление на проекта ще започне и своята конкретна работа по определените задачи. При изпълнението на всяка дейност, залегнала в проектното предложение, екипът за управление ще структурира своя работен график. Eтап на отчетността – докладване. В изпълнение на дейността се предвижда провеждане на ежеседмични работни срещи на екипа, които ще се обобщават в протоколи, с цел координация и контрол на работата, текущо проследяване напредъка по изпълнението на проекта, разпределение и отчитане на текущи задачи. Дейността ще стартира през 1-ви проектен месец и ще приключи през 27 проектен м. 72 860.00 199 071.56
Закупуване на нов подвижен състав за нуждите на обществения градски транспорт в гр. Дупница : Към момента услугата по превоз на пътници се предоставя от един частен оператор - „Росен Искрев-66“ ЕООД, избран след проведена процедура по ЗОП. ГТ в града е само автобусен и обслужва четири вътрешноградски автобусни линии в града и три крайградски до близки села. В ГТ няма изградена система за управление и контрол на движението на автобусите, както на вътрешноградските линии, така и на крайградските. Контролните функции на дейността на градския транспорт се извършват от служители на общината. Вътрешноградските линии са следните: 1. Линия № 1 завод „Актавис“-„Винпром“ - с 15 спирки. Обслужва се от 3 броя автобуси - “SЕТRА“S 315, възраст 20г., “MERCEDES“711D, в-ст 20г. и „KAROSA“736, в-ст 30г.; 2. Линия № 2 завод „Актавис“- кв.Прогона“ - има 17 спирки. Обслужва се от 2 автобуса, SICCA SICCAR“181С, в-ст 27г. и „KAROSA“734, възраст 31г.; 3. Линия № 3 ж.к. “Бистрица“ - „Винпром“ - има 15. Обслужва се от 3 автобуса, „KAROSA“734, в-ст 28г.,“ MERCEDES"614D“, в-ст 24 г. и“ MERCEDES“О 305, в-ст 34 г.; 4. Линия №4 ж.к.“Бистрица“-завод „Актавис“ - има 12 спирки. Обслужва се от 8 автобуса от които: “NEOPLAN“ Н4016, в-ст 20г.,“IVECO“А45.12, възраст 21г.,“ЧАВДАР“11 Г6, в-ст 21г., “ NEOPLAN“4009, в-ст 22г., “ MERCEDES“О 100 CITY“, в-ст 22г.,“ MERCEDES“О 305, в-ст 34 години, “OMNINOVA“MULTITRIDER , в-ст 15г. и “SЕТRА“S 210, в-ст 31г. Извършен е анализ на покритието на града с ГТ, от който е видно, че за квартали в южните части като ж.к..“Чавдар войвода", новоизградените социални жилища, където живеят около 600 души с тенденция за увеличение на техния брой, ж.к.“Люляк“ и др., са лишени от преки транспортни връзки с останалите части от града, като ж.п. гара, новите хипермаркети и др, В същия момент автобусни линии в северната част на града работят ненатоварени, поради това, че се дублират в голяма част от маршрутите си. Настоящият проект има за цел да се осигури пряка транспортна връзка чрез създаването на нова линия, която да обслужи социалните жилища и кв. "Байкал". Извършеният анализ в Прединвестиционно проучване (ПИП) и направената изохронограма, включваща новата линия, показват, че градът ще бъде значително по-добре обслужен. Освен това новата линия прави връзка с гарата, магазин „Лидъл“ и магазин „Кауфланд“. За целта по проекта ще бъде създадена нова автобусна линия № 5 - ж.к „Социални жилища“- кв. „Байкал“, с дължина на маршрута 7.12 км /отиване и връщане/, заедно с изграждане на 13 нови спирки по нея. Новата линия ще обслужва квартали, които до момента не са пряко свързани с градски транспорт, включ. и социалните жилища, изградени по предишен проект на Общ. Дупница, а в тях живее не малка част от активното население на града. Конкретната цел на настоящата дейност е обезпечаване на новата автобусна линия с нов подвижен състав, отговарящ на европейската нормативна уредба за вредни емисии от двигателите и адресиращ нуждите и проблемите на лицата с увреждания с цел опазване на околната среда и подобряване на достъпността на обществения транспорт в гр. Дупница. За целта ще бъдат закупени 4 нови автобуса с дължина 7.5 - 8.5м., с дизелови двигатели ЕВРО 6, нископодови с височина на пода при вратите 360мм, система за накланяне на автобуса на спирките, с климатизация на салона, вътрешна информационна система за гласово оповестяване на спирките, външна информационна система за номера и направлението на линията, механична платформа на втора врата за качване на детски и инвалидни колички. Общината предвижда за целта на обслужването на пътниците по новосъздадената линия да бъде учреден вътрешен оператор, който да предоставя услугата. За изпълнението на дейността по проекта са предвидени следните разходи: - Доставка на автобуси с дизелови двигатели (ЕВРО 6, дължина 7.5- 8.5м, нископодови с климатизация в салона) - 4 х 220 000 лв. = 847 777.00 лв. без ДДС. Стойността на подвижния състав е посочена в бюджета без ДДС (СФ), тъй като по отношение на тази инвестиция данъкът се явява възстановим за общината и недопустим по програмата. 847 777.00 1 848 153.86
Инженеринг и оборудване на сервизна база за нуждите на поддръжка на подвижния състав на обществения транспорт в гр. Дупница: След извършен подробен анализ на потребностите на системата на градския транспорт с прединвестиционното проучване, се предвижда учредяване на вътрешен за общината оператор, който да предоставя услугата по превоз на пътници по новосъздадената пета линия на градския транспорт. Съгласно действащата нормативна уредба в областта ( РЕГЛАМЕНТ (ЕО) № 1370/2007 и НАРЕДБА № 2 ОТ 15 МАРТ 2002 ), част от изискванията, на които следва да отговаря вътрешният оператор, е наличието на установяване на територията на Република България, а именно да разполага с подходящото техническо оборудване и съоръжения в експлоатационен център. В тази връзка ще бъде създадена сервизна база на оператора, планирана да се помещава на територията на бившето военно поделение в местността “Злево“. За обслужването на новите автобуси е необходимо да се извърши ремонт и оборудване на част от помещенията на територията на базата. Теренът се намира на 5 км от центъра на града в южна посока на около 800 м отклонение от главния път за Благоевград. Сервизната база и гаражът ще бъдат разположени на площ от около 1.5 дка на територията на бившето поделение с обща площ 18 дка. Имотът е частна общинска собственост (акт 659, рег. 659 от 06.11.2001, издаден от Община Дупница) на Община Дупница, с ид. номер 66789.28.19 по кадастралната карта, а сградата, която попада в имота, е с номер 68789.28.19.1 със застроена площ 375 кв.м и един етаж. За нуждите на сервизната база правото на ползване върху терена и сградата ще бъде предоставено на новоучредения оператор. За нуждите на сервизната база трябва да се обособят, ремонтират и приведат в изправност следните помещения: 1. Работилница за ремонт на възли и детайли – разположена в едно от складовите помещения; 2. Обособяване на сервизно хале за работа по автобусите при неблагоприятни условия; 2. Закупуване на 4 подемника за оглед на ходовата част на автобусите; 3. осигуряване на електрозахранване и подходящо осветление на сервизното хале. 4. Поставяне на нови врати на сервизното хале, осигуряване на естествено осветление и монтиране на отоплителни уреди. 5. Осигуряване на нормално водозахранване и канализация на сервизната база за хигиенни нужди и противопожарна безопастност; Предвидената за обновяване сервизна база ще служи за техническото обслужване на новозакупения по проекта подвижен състав, описан подробно в дейност 2. Пътя до сервизната база е в лошо състояние и ще бъде рехабилитиран със средства от бюджета на Общината. Ще бъде закупено оборудване както следва: Подемници - 4 броя - 27 000 лв. Инструменти и лаптоп за диагностика - 10 000 лева; Инженеринг на сервизно хале и работилница - 118 500 лв. без ДДС (съгласно стойности ПИП и ФА); Стойността на инженеринга и доставката е посочена в бюджета без ДДС, тъй като по отношение на тази инвестиция данъкът се явява възстановим за общината и недопустим по програмата. По отношение на наличният към момента подвижен състав, който обслужва 4-те съществуващи линии на градския транспорт, същият е собственост на частния автобусен превозвач „Росен Искрев-66“ ЕООД, който разполага с един гараж на ул. “Саморанска“ №13 в кв.“Спартак“/бившето ДАП/, с обща площ около 4500 кв. м., застроената площ - 2250 кв.м. Теренът е частна собственост и в него са разположени сервизни халета, административна сграда, мивка, диспечерски пункт, пункт за технически прегледи и складове, които в момента не са в добро състояние. 186 930.42 231 935.77
Изграждане, обновяване и реконструкция на улична мрежа по маршрутните линии на обществения градски транспорт, вкл. полагане на нови тротoарни настилки, маркировка, поставяне на пътни знаци, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница: В резултат на извършен анализ на състоянието на транспортната мрежа на ОГТ, се установи, че липсва пряка транспортна връзка между цели квартали в южната част на града /новоизградените соц. жилища и ж.к. “Люляк“, "Чавдар войвода" и "Байкал"/ с останалите части от града, вкл. ж.п. гарата, спирките на крайградските линии и новите хипермаркети. С оглед необходимостта да се осигури тр. обслужване на южната част на града с централната и северната и предвид изв. анализ за оптимизиране на маршрутната мрежа в града, е взето решение на ОбС за създаване на нова линия, която да задоволи потребностите на живущите в тази част на града. Оптимизирането на пътната мрежа на гр. Д-ца е свързано с необходимостта от рехабилитация на ул. мрежа, по която преминава, както новата линия на ГТ, така и съществуващите. Сегашното състояние на пътната настилка е силно компрометирано, вследствие на многогодишна експлоатация и увеличаване на трафика са образувани пропадания, пукнатини и липсват части от пътната настилка. На места, след ремонти на ВиК - мрежата също липсва пътна настилка. Тротоарите са в изключително лошо състояние. Тротоарните плочи на много места липсват, заменени са с асфалт или други видове плочи. Бордюрите са „потънали“ до нивото на платното или липсват. С проекта ще бъдат запазени съществуващите габарити на уличното платно и тротоарите на улиците, подлежащи на ремонт, при рехабилитацията ще бъдат оформени кръстовищата с пресечните улици. Проектът предвижда рехабилитация на асф. настилка чрез частично фрезоване, разкъртване, локални ремонти на места и направа на ново асфалтово покритие. За ул. „В. Търново“ и „Г. Икономов“, които са с паваж, се предвижда цялостна промяна на типа настилка. За всички улици се предвижда разрушаване на съществуващите и направа на нови тротоарни настилки и нови бетонови бордюри. Ревизионните шахти на отводнителната система и дъждоприемните оттоци ще бъдат повдигнати до нивото на новата ул. настилка. За ул. „Бузлуджа“ е предвиден ремонт за възстановяване на съществуващата подпорна стена от югозападната страна на улицата. Ще бъде изградена нова ул. мрежа към соц. жилища, като се предвижда почистване на терена от разрушени съществуващи сгради и направа на нова отводнителна система. По време на СМР се предвижда временна организация и безопасност на движението чрез поставяне на съответните пътни знаци. След завършване на строителството ще бъдат поставени постоянни пътни знаци на необходимите места. Върху новата асфалтова настилка се предвижда полагане на хоризонтална маркировка – надлъжна по осите на улиците и напречна (за пешеходни пътеки на подходящи места). Проектът ще бъде съобразен с предписанията на Наредба 4/01.07.2009 за изграждане на достъпна среда за хора с увреждания. Дейността включва следните инвестиции: - Рехабилитация, вкл. полагане на нови тротоарни настилки, маркировка, поставяне на пътни знаци на следните участъци от ул. мрежа, посочени на страница 145 от ПИП Компонент 3, Алтернатива 1: -Изграждане на светофарна на Кръстовище на ул. “П. Евтимий” и ул. “Одрин”; -Изграждане на 13 автобусни спирки за новата автобусна линия № 5 - ж.к „Социални жилища“- кв. „Байкал“ (Компонент 1), -Проектиране, строителство и надзор на електронни табла стр. 156 от ПИП и ФА (Компонент 5) Общата стойност на СМР, съгласно индикативна КСС по окрупнени показатели е в размер на 3 875 605.10 лв. без ДДС (стойности съгласно ПИП и ФА). Стойността на дейността е посочена в бюджета на проекта с ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата. 3 875 605.10 4 673 904.98
Осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ за обектите на интервенция по проекта и извършване на оценка на съответствието на проектната документация на обектите: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 3 и 4 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация за строителните обекти на интервенция по проекта. Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Изготвяне на окончателен доклад и паспорт на обектите. Настоящата дейност включва и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите, обект на интервенция по проекта. Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обектите и въвеждането на ремонтираните обектите в експлоатация. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Дупница. Общата стойност на дейността e 66 300 лв. без включен ДДС. Инвестицията е посочена в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата, по отношение на надзора за инвестициите за компоненти 1,3,5 и 6 (съгласно ФА). ДДС за строителния надзор и оценката на съответствието на инвестицията по компонент 7 (съгласно ФА) е включена към графата на данъкът, който се явява възстановим за общината и следователно недопустим по програмата.. 66 300.00 79 560.00
Изграждане и въвеждане на система за контрол на обществения транспорт в гр. Дупница: Ефективното управление на обществените превози има основен принос за повишаване на качеството на превозните услуги. Настоящата дейност предвижда изграждането на система за управление на обществения транспорт, с цел подобряване на транспортната среда в града. Подобряването на качеството на превозните услуги с обществен транспорт ще доведе до увеличаване на дела му за сметка на дела на превозите с лек автомобил. По този начин обществения транспорт ще се стане по-чист и икономичен. Системата за контрол и управление ще изпълни следните цели: - Подобряване на надеждността на обществените превози чрез осигуряване на спазване на разписанията; - Подобряване на контрола върху изпълнението на транспортната услуга; - Подобряване на реакцията при извънредни ситуации. Системата за контрол и управление на обществения транспорт ще има следните основни подсистеми: - Системи за позициониране на возилата; - Система за контрол на обществения градски транспорт чрез диспечерски център събиращ информацията в реално време. Системата ще разполага със следните характеристики: - Локализация на превозните средства – с GPS - приемници или комбинация на GPS - приемници и устройства за отчитане на километрично положение; - Трансфер на данни – данните от превозните средства към центъра за управление ще се предават в реално време чрез радио модеми и GPRS - мобилни системи, а когато това не е необходимо (offline преносни среди) през WiFi мрежи; - Крайни устройства; Програмно осигуряване – от стандартни настолни приложения до cloud computing web-базирани системи. Важен фактор за успешното реализиране на дейността е техническата и институционална интеграция със системата за контрол на обществения транспорт. За гарантирането на надеждно решение на проблемите е необходимо да се приложи системен подход интегриращ и взаимодействащ с останалите системи и компоненти на обществения транспорт в гр. Дупница. Основната полза от реализацията на дейността ще бъде повишената надеждност на обществения транспорт, като по този начин той ще стане по-атрактивен за пътниците. Повишената надеждност на обществения транспорт ще се изрази в два основни аспекта: - Намаляване на времето за изчакване на спирките, поради точно спазване на разписанията и известяването на времето за пристигане; - Осигуряване на по-бърза реакция при аварийни ситуации. Ползите от изпълнението на настоящата дейност са споделени и ще се реализират само при реализирането на Дейност "Доставка на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт". За успешното осъществяване на дейността ще бъдат извършени следните инвестиции: - Дизайн на системата - 15 155 лв без ДДС.; - AVL бордово устройство - (35 х 5 000 лв. = 175 000 лв.без ДДС); - Комуникационна среда: Център - превозни средства (35 х 900 лв. = 31 500 лв. без ДДС); - Комуникационно оборудване (2 х 8 000 лв. = 16 000 лв.без ДДС); - Мрежово оборудване (1 х 6 000 лв. = 6 000 лв. без ДДС). Изграждане на контролен център: - Оборудване - общ хардуер (2 х 1 100 лв. = 2 200 лв. без ДДС); - Оборудване - сървър (1 х 4 000 лв. = 4 000 лв. без ДДС); - Оборудване - работни места (2 х 1 200 лв. = 2 400 лв. без ДДС); - Софтуер (1 х 66 000 лв. = 66 000 лв. без ДДС); - Доставка и монтаж на компонентите - 30 310 лв. без ДДС Общата стойност, на която възлиза изпълнението на дейността е 343 545 лв. (без ДДС) или 412 254 лв. с ДДС Стойността на инвестицията е включена в бюджета на проекта с ДДС, тъй като данъкът за тази инвестиция се явява невъзстановим за общината и съответно допустим по програмата. 343 545.00 824 508.00
Доставка и монтаж на 59 броя електронни информационни табла, които да бъдат поставени на спирките на градския транспорт : Изпълнението на дейността предвижда въвеждането на дистанционно сменяеми електронни информационни табла (ЕИТ) по спирките, което ще позволи да бъде внедрена система за информация на пътниците в реално време. Дейността предвижда доставката и въвеждането в експлоатация на ЕИТ по спирките на градски транспорт. Тази дейност е свързана с Дейността "Внедряване на система за контрол на обществения транспорт" и е неразделна част, необходима за постигането на пълния синергитичен ефект на проекта. Дейността не може да се осъществи без наличие на система за контрол на обществения транспорт, която следи движението на автобусите посредством GPS и отчита реалното време до пристигане на возилото на съответната спирка, предвидена в Дейност "Внедряване на система за контрол на обществения транспорт". С внедряването на ЕИТ на спирките от градския транспорт ще се повиши атрактивността му за гражданите в синергия с останалите инвестиции, предвидени по проекта. Спестеното време от внедряването на системата за контрол е пряко пропорционално на броя на спирките, които се оборудват с допълнителни информационни табла. Таблата, които следва да бъдат доставени ще разполагат с гласова сигнализация, с което ще бъдат напълно адаптирани към нуждите на хората с увреждания. Електронните информационни табла значително биха подобрили транспортната среда в града и информираността на гражданите. Системата за информиране на пътниците ще съдържа светлинни табла на спирките, които известяват времето до пристигане на следващото превозно средство. Дейността предвижда оборудването с ЕИТ на 59 броя спирки на градския транспорт (т.е. всички съществуващи и предвидени за създаване спирки по новата линия без предпоследните). За функционирането на системата е необходимо наличието на сигурна комуникационна система между превозните средства и контролния център. От техническа гледна точка следва да се отчете наличието на електрическо захранване в близост до спирките. По начало за най-натоварените спирки в близост има захранване, доколкото те са преобладаващо в централната част на града. За спирките в периферията на града, при които не е налично захранване ще бъдат предвидени средства за свързването им с електрическата мрежа или за алтернативно захранване. Дейността включва и доставката на специализиран софтуер за управление на информационните табла. Новите табла ще имат за цел да направят по-удобен атрактивен градския транспорт и да подобрят качеството на пътуване, в съответствие с европейските изисквания за информация на пътниците в обществения транспорт. Електронните табла ще дават на пътниците информация за: - Номер на линията, - Действителното време на неговото пристигане на спирката - Реално часово време. Таблата ще имат възможност, при необходимост, да се изписва текст за извънредни съобщения за пътниците в градския транспорт. Информационните табла ще бъдат специално изработени, за да са устойчиви на външни атмосферни влияния. Дейността предвижда доставката на електронните информационни табла и софтуер за тяхното управление, както и въвеждането им в есплоатация. СМР на таблата (поставяне-монтаж) са предвидени в Дейност"Изпълнение на Инженеринг (проектиране и изпълнение) - ремонт на съществуваща и изграждане на нова улична мрежа, полагане на нови тротоарни настилки, шахти и нови бетонови бордюри, изграждане на светофарна уредба и 13 спирки за нова автобусна линия в гр. Дупница"- доставка и монтаж - 77 400 без ДДС Разходите за осъществяване на дейността са следните: Информационни табла на спирките (едноредов дисплей) - 59 х 3600 лв. = 212 400 лв. Комуникационна среда: Център-спирка - 59 х 1120 лв. = 66 080 лв. Софтуер за управление на информационни табла - 20 000 без ДДС Всичко общо 295 200 лв. (без ДДС) или 354 240.00 лв. с ДДС. Инвестициите са посочени в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим за общината и следователно допустим по Програмата. 295 200.00 708 480.00
Одит на проекта: Конкретната проектна дейност включва провеждането на одит на проекта по време на изпълнението му. Одитираният период включва времето от подписване на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ до приключване на изпълнението на проекта. Целта на одита е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателство, да провери реалното изпълнение на дейностите чрез проверки на място, в съответствие с принципите за добро финансово управление, да провери дали всички декларирани разходи са допустими и реално осъществени. Одитът на проекта е необходим, с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на ЕС. Основната цел на дейността е да одитира извършените разходи по проекта и да предоставя констатации за законосъобразност и допустимост на извършените и отчетени разходи. Допустимостта на разходите се определя като целесъобразно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Одитът трябва да потвърди, че: - Всички разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на националното и европейското законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на ЕС; - Са изпълнени необходимите процедури за финансова дисциплина; - Не е налице двойно финансиране; - Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: - Всички документи, на база на които са извършени разходите са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; - Неправомерно изплатените суми (в случай, че има такива) са възстановени по надлежния ред: одитът следва да провери дали неправомерно изплатените суми, ако има такива, са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно; - Счетоводните системи и осчетоводявания са изрядни: одитът трябва да провери дали Община Дупница поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. - Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност. Дейността ще започне същинското си изпълнение след първото направено плащане по проекта и след избор на изпълнител за извършване на дейността. Одитните проверки ще обхващат цялата финансова информация по дейностите и договорите на проекта с цел установяване на верността и законосъобразността на отчетените разходи. Разходът за дейността възлиза за 20 000 лв (без ДДС) или 24 000 лв. с ДДС. Стойността на инвестицията е посочена в бюджета на проекта с включено ДДС, тъй като данъкът се явява невъзстановим разход за общината и съответно допустим по Програмата. 20 000.00 20 000.00
Информация и комуникация по проекта: Съгласно Регламент (ЕС) № 1303/2013 и Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, проектът предвижда дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОПРР. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността за информация и комуникация има за цел да оповести проекта, неговите цели, дейности, резултати и финансираща институция. За целта ще бъдат реализирани следните дейности: -„- Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция за анонсиране на проекта - за не по-малко от 30 участника - 650 лв. без ДДС - Организиране и провеждане на заключителна пресконференция за обобщаване резултатите от проекта 30 участника - 650 лв. без ДДС - Организиране и провеждане на официални церемонии „първа копка“ и "откриване на обекта" 2х 1400 лв.= 2800 лв. без ДДС - Публикуване на съобщения в регионални медии с информация за проекта, при стартирането, изпълнението и приключването му (4 х 600 лв. = 2400 лв.) - Изработване на банери за Интернет- 1 бр. х 250 без ДДС =250 без ДДС - Изработване на тематична страница в Интернет (английска и българска версия)- 1бр х 1400 без ДДС – На интернет сайтa на бенефициента - Община Дупница (http://www.dupnitsa.bg) ще бъде създаден линк към изработената интернет страница, на която ще бъде налична цялата информация за проекта (снимки, публикуване на резултатите за проекта, информация за финансовата подкрепа на проекта от ЕФРР, чрез ОПРР и др.) - Изработване и монтаж на 2 билборда (размер 4х3метра) с информация за проекта 2 бр. х 2300 лв.= 4600 лв. без ДДС.; - Информационни обяснителни табели с размери 50х70 см- монтирани на ремонтираните по проекта участъци от уличната мрежа на град Дупница и на входа на Сервизната база (7 х 110 лв. = 770 лв.). - Изработване на вътрешен ролбанер, 0.80 х 2.05 м., с информация за проекта - 1 брой, който ще бъде поставен в сградата на Община Дупница и използван за пресконференциите (1 х 140 лв. = 140 лв.); - Поставяне на информационни стикера върху новозакупените превозни средства с информация за проекта (8 х 14 лв. = 112 лв.); - Поставяне на 59 информационни стикера върху спирки на обществения транспорт с информация за проекта (59 х 8 лв. = 472 лв.); - Изработване на дипляни (формат - A4, двустранен пълноцветен печат, гланцова хартия с двойно покритие) - 250 броя (250 х 1,30 лв. = 325 лв.); - Изработване и доставка на брандирани химикалки - 250 броя (250 х 2,75 лв. = 687,50 лв.); - Изработване и доставка на брандирани флаш памет - 250 бр х 16 лв = 3750 лв без ДДС - Изработване и доставка на работен настолен календар тип "пирамида" 250 бр х 13,72 лв = 930 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандиран настолен бележник 250 бр х 4,06 лв = 1015 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандирани чадъри 250 бр х 12 лв = 3000 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандиран ключодържател 250 бр х 4,85 лв. = 1212,50 лв без ДДС - Изработване и доставка на брандирана торбичка /текстилна/ 250 бр х 5,60 лв = 1400 лв. без ДДС - Изработване и доставка на брандирана чаша 250 бр х 6,50 лв. = 1625 лв. без ДДС - Изработване и доставка на брандирани тениски 250 х 8,15 лв. = 2030 лв. без ДДС При изработката, дизайна и изпълнението на дейностите по информация и комуникация ще бъдат спазени всички изисквания на Наръчника. Предвижда се изпълнението на дейността да стратира през 1 проектен месец с подготовка за избор на изпълнител по реда на ЗОП, като договорът следва да е възложен до 3-ти проектен месец. От 3-тия до 27-вия проектен месец е реалното изпълнение на дейността. Общата стойност на дейността възлиза на 30 219 лв. без ДДС или сумата от 36 262.80 с ДДС.Стойността на дейността е посочена в бюджета на проектното предложение с ДДС, тъй като разходите за инвестицията се явяват невъзстановимо ДДС за бюджета, съответно допустимо по Програмата.“. 30 219.00 36 262.80

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).