Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Project "Providing better, safe and optimal working conditions in" Air Max "Ltd." aims: "To improve the conditions of work and rest, work organization and resource efficiency in "Air Max Ltd".
This objective will be achieved through the following specific objectives:
1 To develop, adapt and implement a system for human resources development.
2 To improve the working conditions of workers through personal and collective protective equipment, special clothing and training for specific health risks associated with the workstation.
3. To create the optimum conditions for recreation of the workers and bythis way to increase their motivation to work and job performance.
4. To establish and achieve high standards of work organization, environmental impact and safe and healthy working conditions.
These objectives will be achieved through the following sequence of activities:
1: Organization and management of project activities;
2: Publicity and visualization of project activities;
3: Equipment in place for relaxing, dining and recreation;
4: Providing safe and healthy working conditions by improving the microclimate - air conditioning;
5: Providing safe and healthy working conditions by updating the PPE and special clothing;
6: Acquisition of standard BS OHSAS 18001;
7: Development and implementation of systems for optimizing the organization of labor and human resources management;
8: Training employees on specific health risks associated with the workstation.
Through the implementation of these activities will achieve the following measurable results:
- Progress will be made through the purchase of specific software designed for the specific needs of the company "Air Max Ltd" and introduction of a system for managing human resources;
- optimal organization of work ensuring the effectiveness of human resource management
- optimum conditions of work and rest, ensuring the health, safety and satisfaction of employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на дейностите по проекта: Тази дейност е основна за реализирането на целия проект, като целта на дейността е да осигури екип от Ръководител, Счетоводител и избран външен изпълнител - консултантска компания специализирана в управление на европейски проекти , които заедно ще организират, координират и контролират изпълнението на заложените останали дейности по проекта. На този етап е определен за целите на дейността единствено Ръководител на проекта и Счетоводител, които притежават необходимия опит и капацитет да заемат настоящите длъжности. Ангажиментите на ръководителя по проекта ще бъдат да извършва ръководни и контролни функции, състоящи се от: - организиране на екипа, - организиране на редовни оперативни срещи, на които ще се разпределят организационни задачи и ще се следи напредъка по проекта; - избора на външен изпълнител, - организира, ръководи, контролира изпълнението на проекта, - ще осъществява връзка и с всички заинтересовани страни; - ще следи заедно с счетоводителя на екипа за финансовото обезпечаване и безпроблемно изпълнение на заложените дейности по проекта. Останалите задължения от управлението ще бъдат предоставени на външен изпълнител. Координацията, изготвянето на процедурите за избор на доставчици/услуги и отчетната дейност ще бъдат възложени на екипа на консултантска компания, който да организира и отчита дейностите по проекта. За ефективното и успешно реализиране на настоящата дейност ще премине през няколко етапа: Ръководителят на проекта , заедно с ръководителя на фирмата ще трябва да направят избор на изпълнител. Изборът на изпълнител щe се извърши в съответствие с глава 4 от ЗУСЕСИФ. Изпълнителят ще трябва да притежава необходимия опит в организирането и управлението на проекти финансирани от ЕС. Да е добре запознат с нормативните и законови изисквания свързани с осъществяването на подобни дейности. Дейностите, които ще трябва да поеме и да изпълни са следните: - ще изготвя и реализира ежемесечни планове за изпълнението на дейностите по проекта и ще създаде система за отчитане и вътрешен контрол на изпълнението- месечни отчети; - ще реализира и координира изпълнението на всички дейности по проекта, като изготвя и/или събира всичката необходима отчетна и финансова документация. - ще води непрекъсната комуникация с Управляващия орган, като ще изготвя цялостната документация по проекта; - ще изготвя всички процедури, съобразно глава 4 от ЗУСЕСИВ и ПМС 118/2014г.; - ще спазва добрите практики и ще работи прозрачно, съобразено с българското и европейското законодателство, което ще гарантира успешната реализация на проекта. Счетоводителят на проекта ще извършва цялата счетоводна отчетност за извършените по проекта дейности, а именно: - Отговаря за счетоводното отчитане на разходите по проекта; - Отговаря за законосъобразното изразходване на средствата по проекта; - Изготвя и носи отговорност за финансовите отчети; - Надлежно съхранява счетоводната и финансова документация по проекта; - Изготвя исканията за плащане по проекта; - Изготвя междините и финалните финансови отчети; - Участва в срещите на екипа по проекта. Същевременно заедно с Ръководителя ще следят за финансовото обезпечаване на дейностите по проекта. Другият етап от изпълнението на дейността е с екипа да бъдат сключени договори. С Ръководителя и Счетоводителя на проекта ще бъде сключени граждански договори, а с избрания изпълнител ще сключен договор за управление. И последния етап е изпълнението на дейността и договорените задължения с всеки един от членовете на екипа по дейностите на проекта. Тази дейност ще се осъществява на база месечни планове. На база на тези планове ще се осъществяват всички конкретни стъпки по ежедневната организация, контрол и изпълнение на дейностите. Плановете и конкретните действия по тяхната реализация ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Добри и безопасни условия на труд" и с всички законови и подзаконови нормативни документи. 12 489.84 12 523.62
Публичност и визуализация на дейностите по проекта: Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за публичност и ще бъдат спазени критериите за визуализацията на подкрепата от Европейските фондове. Методите, които ще бъдат използвани при реализирането на дейността ще имат две насоки. Популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се информира целевата група, всички заинтересовани страни и обществеността за приноса на ОП РЧР и ЕСФ. Това от своя страна ще подпомогне да се достигне до по-широка общественост, чрез което повече работодатели и работници ще се запознаят с програмата и възможностите, които предоставя. Допълнително ще се допринесе и за рекламиране на "Еър макс" ООД, като развиваща се компания, която гони европейските цели и стандарти. Очакването е да се мотивират повече работодатели, желаещи да подобрят условията на труд в своите фирми да кандидатстват за участие по подобни проекти. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на с. Зелен дол игр. Благоевград, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група, посредством разпространение на рекламно информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др.; 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта чрез поставяне на информационно табло, стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи; 3. Финално представяне на резултатите от проекта чрез заключителни публикации в интернет медии и публична презентация за представяне на постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на такива дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на "Еър макс" ООД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността в района. 2 000.00 2 948.00
Оборудване на място за отдих, хранене и почивка: Тази дейност цели да се закупи оборудване необходимо за обзавеждане на помещения за отдих, хранене и почивка в предприятието. Ще се реализира чрез обособяване на фитнес и оборудване на място за хранене и почивка. Към момента фирма "Еър Макс" ООД няма обособено място за хранене, но счита за необходимо да предвиди такова като преустрои помещение в основната сграда на фирмата, ползвано до сега като офис. Фирмата се намира в с. Зелен дол, където няма подходящи заведения за топла кухня, което налага служителите сами да подсигуряват своя обяд. Често те срещат трудности да запазят свежестта и добрите вкусови качества на храната, а понякога това може да бъде предпоставка за преждевременното ѝ разваляне и по този начин да застраши здравето и работоспособността на персонала. Ето защо фирмата предвижда да закупи следното оборудване: 2 бр. маси за хранене, 12 бр. столове, кухненска секция, 1 бр. микровълнова печка -за притопляне на подготвената от вкъщи храна; 1 бр. кафемашина, която ще предложи ободряващи напитки, 1 бр. Хладилник -съхранение на бързоразвалящи се храни; 1бр. диван - за краткотрайни почивки С това оборудване ще се осигури на персонала ефективно и рационално помещение за хранене, което ще отговаря на санитарно-хигиенните норми и ще създаде подходящи условия за съхранение и обработка на хранителни продукти. "Еър Макс" ООД желае да осигури на работниците и служителите нова социална придобивка -помещение за краткотраен отдих, физическа култура и спорт. На територията на сграда 2 (взета под наем дългогодишно, с клауза за закупуване на сградата) има подходящо помещение, което с целевата помощ на програмата ще се оборудва със следните уреди: лежанка за вдигане на тежести - 2 бр., 1 бр. гладиатор, 1 бр. гребен тренажор, 2 бр. лежанка за коремни преси, 1 степър, 1 велоаргометър, 450 кг. тежести за щанги, 1 бр. пътека за бягане, 1 бр. боксова круша, 2 бр. масажен стол за релаксация, тонус и терапия. Персонала в "Еър Макс" ООД е няколко основни категории - административен и производствен, което обуславя не само задълженията, които изпълняват, но и специфичните рискове за здравето им. Основната трудова дейност на производствения персонал е свързана с физически труд, постоянни движения, предполагащи заемането на неудобни пози, което води до специфично натоварване и заболявания. Друго често срещано неудобство е постоянна умора на едни и същи мускули, водещи до крампи и разтежения. По тази причина те имат нужда от предварително загряване на мускулите преди отиване на обект и от разтоварващи масажи, които могат да получат след връщането им от обекти. Административния персонал прекарва дълго време седнал, а продължителното седене оказва голямо напрежение върху лумбалната част на гърба. Те имат нужда от активно раздвижване и спортуване, което да подобри не само физическото, но и психическото състояние на служителите. Доказано е че спорта влияе за намаляване на стреса, повишаване на концентрацията и продуктивността. Фирмената политика на "Еър Макс" ООД цели не само създаване на добри и безопасни условия на труд, но и повишаване на културата на служителите и работниците в здравословни навици, включващи правилни режими на спортуване и хранене. Тази инвестиции ще намалят общата заболяваемост на работниците, което пък ще намали дните на болнични и дните на отсъствие от работа. Новозакупените уреди ще позволят по време на почивката работниците и служителите да изберат вариант на отпускане и да комбинират времето в покой на тялото с време за тонизиране или терапия. Това е инвестиция в превенция, която ще замести разходи за преодоляване на последствията. 18 810.00 18 810.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез подобряване на колективните предпазни средства: Настоящата дейност цели да осигури нови и допълнителни колективни предпазни средства за минимизиране и предотвратяване на възможности за настъпване на рискове по време на работа, които застрашат безопасността и здравето на работниците и служителите. След идентифициране на потенциалните рискове на целевата група и по предписания на Службата по трудова медицина на фирмата ще бъдат предприети мерки за допълнително оптимизиране на условията на труд, чрез осигуряване на нови и допълнителни КПС, които ще бъдат съобразени с всеки конкретен риск. Основният риск при фирма "ЕърМакс" ООД е неблагоприятен микроклилмат- непостоянна температура, водеща до твърде високи температури лятото и твърде ниски зимата; влажност, която се повишава през дъждовните периоди и необходимост от циркулация на въздуха, което понякога е трудно да се създаде и често се използва естествено проветрение; завишена запращеност в бояджийското помещение, поради не достатъчна ефективност на сегашната инсталация; проблемна осветеност на работните места. Рисковете, които създават тези фактори са по-чести здравословни проблеми, като повишаване на кръвно налягане, простудни заболявания, риск от белодробни заболявания поради поглъщане, вдишане на химически агенти, опасности от кожни и очни раздразнения. Тези рисковете ще се намалят или напълно отстранят чрез следните мерки: 1. Климатизация, чрез поставяне на 14 мобилни климатика за Сграда 1, която се състои от 2 работни цеха, съответно по 180 кв. м. и 112 кв. м. Към момента фирма "Еър Макс" ООД няма изградена климатична система и отоплението става чрез печки на твърдо гориво, които трудно отопляват големите по размер помещения и създават допълнителна запрашеност, риск от изгаряне и по-висока опасност от пожар. Чрез закупуването на климатици ще се осигури не само отопление, но и охлаждане през лятото. На база на общата площ на помещенията и капацитета на полезно действие на климатиците се определи и броя на свободностоящите климатици, а именно: 8 бр. за помещението от 180 кв.м. и 6 бр. за помещението на 112 кв.м. 2. Изграждане на Вентилация за постоянен въздухообем на Сграда 1, с 2 работни цеха, съответно по 180 кв. м. и 112 кв. м. Към момента в тези помещения съществува вентилационна система, при планирането на която работните мощности на действащите машини са били по-ниски, както и броя на работниците в тях. През последните години фирмата се развива с бързи темпове и това води до закупуването на допълнителни машини и съоръжения и назначаването на още работници. В резултат съществуващата вентилация не успява ефективно да кондиционира въздуха, което налага естествено проветряване с риск от излагане на течение. За доставката и монтажа на вентилационната система ще е необходимо извършването на текущ ремонт. 3. Изграждане на прахоулавяща инсталация в бояджийско помещение, което се равнява на 18 кв. м. и се намира в сграда 2 (взета дългосрочно под наем). Там има финни прахови частици и арозоли, които са летливи и водят до редица заболявания на горни дихателни пътица и очите. По тази причина ще се изгради нова прахоулавяща инсталация, която ще замести съществуващата в момента, която е била предвидена за по-малък обем и сегашното натоварване я прави не достатъчно ефективна. За да се постигне ще бъде извършен текущ ремонт. Ще се предотврати поглъщане на вредни химични вещества, при използването на различни лакове, разтворители и смеси. Към момента на тези рискове се противодейства предимно с ЛПС и СРО. 4. Поставяне на LED прожектори в 2-та производствени цеха в сграда 1, които ще заменят луминисцентното осветление. Целта е да се избегне рискът от живачни изпарения и трептенията от около 50 - 60 Hz, характерно за този тип осветление, водещо до повишена уморяемост на очите и епизодични случаи на главоболие, както и на намаляване на риска от не достатъчна осветеност предвид характеристиките на LED да не изгаря наведнъж, а да намалява силата си постепенно. 26 420.00 26 420.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез обновяване на ЛПС и СРО: Целта на тази дейност е фирмата да подмени и закупи нови с по-високо качество СРО И ЛПС, за да осигури по-добра безопасност при работа на своите 24 работници, заети с изграждането на водопроводни, канализационни, отоплителни и климатични инсталации. Дейността на фирмата е специфична с това, че се работи както на закрито, така и на открито при неблагоприятни климатични условия. Наличните СРО се износват бързо и лесно, поради работното натоварване те се носят постоянно и са в непрекъснат контакт със строителни материали, остри повърхности и др. СРО и ЛПС са подложени на множество влияния и постоянно замърсяване, което ускоряват темповете на износването му. Последно раздаваните СРО и ЛПС на служителите е направено в началото на 2016 г. и срока им на износване е не повече от 12м. В тази връзка предвиденото за закупуване и подменяне на СРО и ЛПС в дейноста е заложено да се направи след като изтече срока на годност на настоящите. Те са съобразени с изпълняваните основни задължения и с оценката на риска на всяка от следните длъжности: 1. Монтажник, метални конструкции- 2-ма и Монтажник хладилни и климатични инсталации 11 човека, с основни задължения - изграждане на различни видове системи и инсталации, при което се заварява с променлив ток, плазмено се реже, използват се електрожен, ъглошлайф, перфоратор, къртач, фреза и др. Това води до риск от падане от височини, електротравми и ел. удар, изгаряне, порязване и охлузване и др. 2. Работник, сглобяване на детайли- 2-ма, с основни отговорности: сглобяване на детайли при спазване на технологичните изисквания; използване на лепила и лакове, съобразно предназначението им; участва в групите при монтажа и пускането в експлоатация на системите. Това води до риск от падащи предмети, порязване, охлузване, травми, климатични влияния идр. 3.Техник-механик ОВИ- 4 човека- осъществяват контрол на експлоатацията на обо­рудването смазване; контролират натоварването на оборудването и извършването на ремонтни работи; приемат нови производствени мощности и оборудване след ремонт/монтаж. Рисковете, пред които са изправени са 4.Технически ръководител- 1ч, осъществява непосредственото оперативно-стопанско, техническо и административно ръководство на строителния обект като при необходимост се включва в дейностите. Основните рискове настъпват когато подпомага дейността на другите рамотници, което налага същата подходящя защита срещу падащи предмети, порязване, охлузване, климатични влияния и др. 5. Строителен техник, проектанстски отдел- 1ч., - проектира и следи за изпълнението на строително-ремонтни работи по сгради и съоръжения, изкопни и кофражни работи, армировъчни и всички бетонови работи. Рисковете за него са от падащи предмети, пропадане, стъпване върху остри предмети, общи травми, климатични влияния и др. Всички те ще получат комплект ЛПС, който включва: Защитни обувки, със защитно бомбе и противохлъзгаща подметка, дишаща сая, СРО зимно - ватиран панталон, ватирано яке със светлоотразителни елементи, ватирана блуза с дълъг ръкав; СРО - лятно - панталон, куртка, елек със светлоотразителни ленти, тениска от трико; Защитни ръкавици за механична защита; Каска. Допълнително на длъжностите от позиция 1 ще бъдат раздадени: позициониращ колан, с раменно-бедрен колан и карабина (сбруя) и ръкавици за термозащита. Специално за нуждите на : 6. Електротехник, промишлено предприятие- 2-ма, с основни отговорности контрол на изправността на системите преди пуска, ремонт при необходимост на ел. инсталацията, технически средства и други уредби, табла, прибори се предвиждат специални предпазни диелектрични средства, защитаващи от токов удар и електротревми: Защитни обувки, със защитно бомбе, противохлъзгаща подметка, студозащитна подплата и дишаща сая. Допълнително за нуждите на 7. Снабдител- 1 човек, доставчик се предвижда за закупуване: СРО лятно - полугащеризон, куртка и манта, зимно- полугащеризон, яке и пуловер; защитни обувки, със защитно бомбе и подметка; защитни ръкавици за механична защита. 19 000.00 19 000.00
Придобиване на стандарт BS OHSAS 18001: С реализацията на тази дейност се цели да се постигне по-оптимален контрол и подобряване на ЗБУТ, чрез внедряване и сертифициране по Стандарта BS OHSAS 18001:2007 в "Еър Макс" ООД. С внедряването на система съгласно BS OHSAS 18001:2007 фирма "Еър Макс" ООД възнамерява да спечели доверието на контролните органи по безопасност на труда, да удовлетвори своите работници и служители, от гледна точка на тяхната безопасност и здраве, да намали загубите от общи и професионални заболявания и трудови злополуки, да създаде спокойна и творческа обстановка в трудовия колектив. В резултат на това ще постигне намаляване на производствените загуби и увеличаване на производителността на труда. Прилагането на стандарта може да подпомогне подобряване на морала на трудовия колектив и предлага потенциално намаляване на оплаквания и по-ниски застрахователни премии по застраховки, свързани с рисковете „трудова злополука” и „професионална заболеваемост”. Поддържането и непрекъснатото усъвършенстване на подобна система свежда до минимум рисковете за здравето и безопасността на работниците и служителите. Предотвратяват се грешките, които водят до злополуки с работници и служители по време на изпълнение на трудовите им задължения. BS OHSAS 18001:2007 съответства, а не противоречи на собствената политика на управление за създаване на безопасни и здравословните условия на труд. Освен това е от значение за фирма "Еър Макс" ООД в отношенията му с външни структури и субекти – клиенти, контрагенти, доставчици, партньори, застрахователи. Внедрената система BS OHSAS 18001:2007 гарантира пред обществото загриженост и отговорност от страна на предприятието и неговото ръководство към трудовия колектив, като така се увеличава кредита на доверие. Внедряването и поддържането на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд в "Еър Макс" ООД /СУЗБТ/ ще има добавена стойност върху дейността и ще помогне на дружеството адекватно да изпълни задълженията си като работодател, а именно:  да осигури здравословни и безопасни условия на труд в обекти, производства, процеси, дейности, работни места и при работното оборудване още с проектирането, изграждането и въвеждането им в експлоатация.  да осигури на своите работници и служители медицинско обслужване от служба по трудова медицина.  да учреди комитет или група по условия на труд в предприятието или организацията и в техните структурни звена.  да организира и осигури на всеки работещ подходящо обучение по здравословни и безопасни условия на труд.  да направи оценка на риска за здравето и безопасността на работниците и служителите.  да отчита специфичните опасности за работниците и служителите, които се нуждаят от специална закрила, включително и тези с ограничена работоспособност.  да установява, разследва, регистрира и отчита задължително всяка станала трудова злополука и професионално заболяване.  да осигурява средствата за колективна и лична защита, като контролира изправността и поддържането им.  да осигури и предостави на работниците работно облекло и лични предпазни средства, в зависимост от рисковете на работното място  да вземе мерки за предотвратяване на вредните последици в случаи на извънредни обстоятелства съобразно спецификата на дейността и големината на предприятието  в случай и при вероятност от възникване на сериозна и непосредствена опасност за здравето и живота на работещите да ги информира за действията, които се предприемат 12 000.00 12 000.00
Разработване и внедряване на системи за оптимизиране на организацията на труда и управление на човешките ресурси. : Реализирането на тази дейност е необходима за да се повиши производителността на труда в Еър Макс и да се създадат условия за ефективно управление и развитие на човешките ресурси, които от една страна да доведат до оптимизиране на трудовите процеси и ресурсната ефективност във фирмата , а от друга страна да повлияят позитивно върху професионалния и личния живот на работещите. В настоящия момент фирмата е в процес на увеличаване на броя на заетите лица и създаване на нови длъжности. Това изисква създаване на нова организация на труда, но в настоящия момент липсва каквато и да е система на управление. Организацията е пряко обвързана с текущите задачи и се извършва ситуационно без установен ред и процедури. Това създава хаос, неравномерно натоварване на работещите, предизвиква напрежение и неудовлетвореност у тях. Наличието на операции без добавена стойност, липсата на ясни стандарти времена за работа, кръстосването на процесите за производство, липсата на ясна идентификация и проследимост на извършените монтажни дейности, сезонност в поръчките, и закъсненията при доставките и монтажа за клиентите са причина за неефективната работа на предприятието и водят до генериране на загуби, които оказват негативно въздействие върху производителността и генериране на загуби. При планираното разширяване на персонала, без въвеждане на система за организация на работните места и трудовите процеси и без съвременни методи на управление на човешките ресурси тези проблеми ще се задълбочат. За това от съществено значение е да се реализират следните две основни мерки за изпълнение на тази дейност: 1) Въвеждане на иновативна система за организация на труда, насочена към оптимизиране на работните процеси, повишаване на ресурсната ефективност и опазване на околната среда в "Еър Макс" ООД. Тази система ще бъде базирана на съвременни модели и добри практики в организацията на труда и посредством нея трябва да се въведат конкретни организационни промени на работните места, структурата на управление и организацията на трудовите процеси насочени към повишаване на производителността, ресурсната ефективност и опазване на околната среда. Поради неефективното използване на ресурсите се генерират повече отпадъци, което е предпоставка за неефективното им управление и негативно въздействие върху околната среда. За целта ще бъдат внедрени следните подсистеми , а именно: - система за организиране на безопасна и ефективна работна среда и оптимална организация на работните места; - система за управление на загубите; - система за визуален мениджмънт с цел лесно идентифициране на отклонения от стандартите и отстраняване на проблемите на време; - внедряване на система за оптимизиране на използваните ресурси и контрол върху отпадъците; - внедряване на система за текущ контрол и оценка на изпълнението, вкл. и обратна връзка от клиентите. - система за гъвкаво работно време пряко обвързано с индивидуалните работни задачи и възможност за изпълнение. - политика за оптимална трудова интеграция на служители над 54г. за удължаване на професионалния им живот. 2) Внедряване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси: Внедряване на софтуерна система за управление на човешките ресурси с цел да се автоматизират разработените документални системи за развитие на човешките ресурси и да се оптимизират процесите по организация и управление на трудовата дейност в предприятието. Тази софтуерна система трябва да бъде базирана на добрите практики в тази област и да бъде адаптирана към специфичните особености и нужди на предприятието. Системата трябва да включва минимум следните модули: - организация и управление на служителите - организация на работното време (вкл. планиране управление на гъвкаво работно време) - управление на обученията - управление на оценяването на персонала - управление на заплащането на персонала (вкл. определяне на заплащане по норма и почасово) и др. Системата трябва да дава възможност за онлайн достъп и мобилно приложение. 35 500.00 35 500.00
Обучение на работниците и служителите относно специфични рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място. : Осигуряването на по-добри условия на труд и оптимална безопасност е първостепенните грижи на ръководството на предприятието, тъй като безопасността и здравето на заетите лица по време на работа са основен аспект и негова отговорност. Поради това залагайки настоящата дейност в настоящото проектно предложение цели заетите във фирмата лица да се запознаят и информират със специфичния риск/ове, които крие/ят всяко работно място, за да могат всеки един от работниците и служителите да може да се предпази и предотврати. Обучението, което ще се реализира в настоящата дейност ще бъде за специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване. В него ще се включат всички заети лица във фирмата (26 работника и служителя). В края на обучението си всички служители взели участие в него ще получат Удостоверение за преминат курс на обучение. Изпълнението на настоящата дейност ще премине през два етапа. Първият е извършването на избор на изпълнител, които трябва да отговаря на следните критерии, определени от екипа по управление, за ефективното изпълнение на дейността. - обучител с опит при провеждането на подобни обучения; - да може да организира и изпълнява този вид обучения и специалност. - Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график. - Учебната програма трябва да е съобразена със всички идетнифицирани специфични рискове на всяко работно място във фирмата. В учебната програма в обучителната дейност трябва да бъдат използвани най-новите интерактивни методи на обучение за прилагането на обучението на практика в ежедневното изпълнение по време на работния процес. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебните програми на избрания изпълнител включва следните основни модула: 1 Специфични рискове на работното място произтичащи от физични фактори на работната среда 2 Специфични рискове на работното място произтичащи от използваното оборудване (машини, съоръжения, инструменти и др.) и стопански инвентар на работните площадки 3. Специфични рискове на работните места произтичащи от използваните материали в строително-монтажната работа. 4. Специфични рискове на работните места произтичащи от човешки фактори. Минималната продължителност на всеки модул трябва да бъде 6 уч. часа. Всички представителите на целевата група работещи в производството (24 човека) ще преминат през всички 4 модула, а заетите в администрацията на фирмата общо 2 човека ще преминат през последния 4-ти модул. Разпределението на заетите ще бъде 2 групи х 13 човека всяка, като заетите в администрацията 2 човека ще се присъединят към първата група за последния модул. Вторият етап при реализирането на дейността е изпълнението на самото обучение. В този етап избрания изпълнител, изцяло ще трябва да организира реализирането на обучението. За да се улесни организирането и провеждането на настоящото обучение, изпълнителят ще има задължение да осигури всички необходими материали и консумативи за ползотворното и ефективно провеждане на настоящото обучение. 4 900.00 4 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).