Организация и управление на проекта : Целта на тази дейност е да създаде условия за успешна реализация на проекта. Дейността цели създаване на предпоставки и методика за изпълнение на проекта, които да спомогнат за постигане на заложените проектни цели и очаквани резултати.
Дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване следните етапи:
1) Фаза 1 - Сформиране на проектен екип, състоящ се от 1 ръководител проект. Техническото и финансово управление на проекта ще бъде възложено на външна фирма изпълнител.
2) Фаза 2 - Провеждане на процедури за избор на изпълнители по дейностите за провеждане на обучение за професионална квалификация на представителите на целевата група, както и за избор на изпълнител за доставка на оборудване за създадените нови работни места. При осъществяване на избор на изпълнител фирмата ще съблюдава предвидените в Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. условия, както и изискванията на Управляващия орган. На база прогнозната стойност на предвидените услуги и доставки, както и въз основа на указанията от Управляващия орган, "Политрансфер Електрик" ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители, описани в чл. 7 на Постановление на Министерски Съвет № 118/2014 г. – избор с публична покана или избор без провеждане на процедура. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнител, фирмата ще пристъпи към сключване договор с избраните доставчици.
3) Фаза 3 – Управление на проекта. Третата фаза от дейността ще продължи до края на проекта и ще обхване дейностите по провеждане на срещи на екипа за следене напредъка на дейностите по проекта, финансово управление, координация с Управляващия по програмата орган, координация на дейностите и целите на проекта с представителите на целевата група и отчитане (финансово и техническо) на проектните дейности и резултати.
Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. |
9 000.00
|
8 950.00
|
Доставка на оборудване: Дейността цели доставка и инсталация на оборудване за новосъздадените работни места, с цел създаване на заетост за представителите на целевата група.
В рамките на дейността ще бъдат доставено и инсталирано следното ново технологично оборудване:
- щанц машина - 1 бр.
- изработка и доставка на Инструментална екипировка за съществуващи преси - 1 бр.
В рамките на проекта се предвижда осигуряване на заетост за 10 безработни и неактивни лица.
Дейността допринася пряко за постигане на проектните цели, като подпомага предприятието в откриването на нови работни места за представителите на целевата група. |
33 000.00
|
33 000.00
|
Подбор и наемане на безработни и неактивни представители на целевата група: Дейността ще обхване следните етапи:
1) Подбор на представителите на целевата група - безработни и неактивни лица. Целевата група по проекта ще се състои от 10 на брой безработни или неактивни лица, от които поне 50% ще бъдат:
• Продължително безработни и неактивни лица;
и/или
• Безработни лица на възраст над 54 г.;
В рамките на етапа ще бъде извършен подбор на представителите на целевата група, с които ще бъдат сключени договори за трудово правоотношение. Политрансфер Електрик ЕООД ще разработи критерии за подбор и селекция на безработните лица, въз основа на които ще бъдат избрани 10 безработни, които да вземат участие в проекта.
Етап 1 от дейността ще продължи 4 месеца, с цел осигуряване на достатъчен времеви ресурс, в който фирмата да извърши подбор на представителите на целевата група.
2) Осигуряване на заетост – в рамките на втория етап, селектираните 10 безработни и неактивни лица ще бъдат наети на трудови договори и ще стартират своята професионална реализация в производството на Политрансфер Електрик ЕООД. Новонаетите лица ще бъдат назначени в предприятието за период от 12 месеца и ще осъществяват дейности съгласно полученото назначение и длъжност.
Ще бъдат открити следните нови работни места:
- 2бр. Оператор, гилотина за разкрояване (метал) 7223 2036 (НКПД 2011) - МОД 500 лв.
- 1 бр. Монтажник, кабели 8212 2005 (НКПД 2011) - МОД 490 лв.
- 1 бр. Технически сектретар 4120 2006 (НКПД 2011) - МОД 380 лв.
- 1 бр. Техник, електрически централи и мрежи 3113 3007 (НКПД 2011) - МОД 580 лв.
- 1 бр. Техник продукция 3119 3009 (НКПД 2011) - МОД 510 лв.
- 4 бр. Електромонтьор, трафопостове и възлови станции 7413 2004 (НКПД 2011) - МОД 500 лв.
Общият брой на новонаетите лица ще бъде 10. Повечето от тях (9 на брой) ще преминат вътрешнофирмено обучение в зависимост от длъжността, която ще заемат. 1 от новонаетите лица ще премине обучение по професионална квалификация, което ще бъдат описано подробно в следващата дейност.
Дейността допринася пряко за постигане на заложените цели, като създава условия за устойчива заетост за представителите на целевата група. Чрез придобитата професионална квалификация и натрупания практически опит, участниците в проекта ще повишат своите знания, умения и конкурентни предимства на пазара на труда. |
70 194.00
|
75 305.62
|
Обучение за придобиване на професионална квалификация : В рамките на дейността ще бъде проведено 1 обучение по професия 346020 "Офис-секретар", специалност 3460201 "Административно обслужване"
Необходимост от обучението:
В обучението ще бъдат включени селектираното в рамките на преходната дейност, 1 безработно и неактивно лице за длъжността Технически сектретар 4120 2006 (НКПД 2011). Общата продължителност на обучителния курс ще бъде 708 учебни часа, с времетраене от 5 месеца. Обучението ще включва теория и практика за основните дейности, които ще са необходими за успешното изпълнение на задълженията на един Административен сътрудник:
• подготвяне на писма, оферти и договори съгласно изискванията на български и чужди стандарти;
• основните изисквания при оформяне на фирмената документация съгласно БДС и чужди стандарти;
• изискванията при водене на общата търговска и стопанска кореспонденция;
• работа с правните понятия и документи, свързани с фирмената дейност;
• организиране и осъществяване на административното обслужване на физически и юридически лица;
Обучението ще бъде разпределено в 3 модула:
Обща задължителна професионална подготовка - общо 126 учебни часа, от които 102 учебни часа теория и 24 учебни часа практика
Отраслова задължителна професионална подготовка - общо 318 учебни часа, от които 174 учебни часа теория и 144 учебни часа практика
Специфична за професията и специалността задължителна професионална подготовка - 264 учебни часа, от които 66 учебни часа теория и 198 учебни часа практика.
Общият хорариум на обучението ще бъде разпределен в 342 учебни часа теория и 366 учебни часа практика.
Успешно обучените избрани представителя на целевата група след завършване на курса по специалност „Административно обслужване” ще придобият Свидетелство за професионална квалификация, доказващ новопридобитите им знания и умения.
Всички останали 9 новонаети лица ще бъдат обучени с вътрешнофирмено обучение, което няма да бъде финансирано по проекта.
Дейността е пряко свързана с постигането на предвидените обща и специфична цел, както и допринася за постигане на заложените резултати. В следствие изпълнението на обучителната дейност, 1 безработно и неактивно лице ще придобие професионална квалификация, което ще спомогне както за по-ефективното му включване в производството на "Политрансфер Електрик ЕООД", така и за подобряване адаптивността му към пазара на труда. |
1 200.00
|
1 150.00
|
Информиране и публичност: В рамките на дейността, с цел популяризиране на инвестиционната подкрепа и това, че проектът се финансира от ЕСФ, "Политрансфер Електрик ЕООД" ще предприеме следните дейности:
- Поставяне на разяснителна табела с информация за проекта и финансовата подкрепа на Европейския Съюз и Република България чрез ЕСФ в местата за изпълнение на проекта;
- Поставяне на стикери на закупеното в рамките на проекта оборудване с информация за проекта и получената финансова подкрепа;
- Поставяне на информация за полученото финансиране от Европейския Съюз и Република България чрез Европейски Социален Фонд на всички разработени по проекта материали и документи.
Всички гореописани мерки ще бъдат в съответствие с Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., както и чл. 6 от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ. |
0.00
|
0.00
|