Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

In order to keep people's vision in good condition for as long as possible, they should take care of it with regular prophylaxis and proper correction. When wearing glasses, it is advisable to use the most comfortable and well-chosen goggles, not only as an eye, but also as an aesthetic look for the face.
It is very important for people to wear glasses, but to see well, to contribute to their self-esteem without discomfort.
The eye is the most important sensory organ, thanks to which one perceives almost 90% of the world, but the need for eye correction and protective glasses to be comfortable, functional and facial in terms of facial features is also emerging.
About 66% of people visiting optics are not satisfied with the advice of a specialist in optics about which design of eyeglasses is right for their face. The reasons are that there are basic principles and details that are neglected when offering eyewear in optics and online, as the supply is limited in terms of design and construction to size.
For this reason, and because the developer and project team have considerable experience and ideas in the field of vision diagnosis, research, installation, commissioning and testing of optical equipment, this project has been developed to create and implement an innovative system of related procedures, software and hardware (including 3D printer) for the design and manufacture of eyeglasses, including glasses design software and 3D printer, covering the entire process 3D face scanning and determination of its proportions by the software, which results in the filtering and offering of appropriate shapes for the client's facial features and design capabilities as desired and control, submission, acceptance of the request from the 3D interface, and making glasses from a 3D printer.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи : Предметът на настоящия проект е да се създаде и реализира на пазара на модерна и иновативна система от свързани процедури, софтуер и хардуер (в т.ч. 3D принтер) за индивидуално проектиране и изработка на очила, включваща софтуер за проектиране на очила и изработването на очилата с 3D принтер, като се обхваща целия процес по диагностика, определяне на най-комфортната конструкция кояро е с най-добър дизайн за лицевите характеристики на клиента и с възможности за дизайн по негово желание и контрол, подаване, приемане на заявката от 3D интерфейс и изработване на очилата от 3D принтер. Системата освен, че ще бъде използвана от "МИЛЕДА" ЕООД за изработване на очила за клиенти, ще бъде предлагана чрез лицензиране за ползване и от други фирми, които изработват и/или предлагат очила. В най-общ вид системата ще работи по следния начин: Първо задължително се на клиента се извършва преглед с Авторефлетокератометър за диагностика на зрението и се определя дали зрението му има нужда от корекция. След това се провежда интервю какви очила би искал да ползва: 1. Дали да са по-стандартни от базата данни на Миледа или 2. Дали иска индивидуални очила специално за него изпринтирани на 3Д принтер Ако желаните очила са от базата данни те се избират и се наслагват автоматично на лицето и се прави най-добрият избор от софтуера, клиента и консултанта правят. Ако клиента иска персонализирани очила за него интервюто е по-задълбочено. Разработва се специален модел очила за клиента като се стартира отново от базата данни на Миледа, но всичко се променя според изискванията, желанията като форма, цветове, размери и най-вече според особеностите на лицето на клиента. Като първа стъпка за изпълнение на проекта, която ще бъде направена е да бъдат осигурени работни помещения и да бъде назначен експертния персонал. За да бъде реализирана системата следва да бъдат закупени Авторефлетокератометър, 3D принтер и База данни съдържаща модели, форми, цветове на очила. След като имаме тези компоненти от системата е необходимо да бъде разработен софтуер, които да интегрира възможностите на 3D принтера и базата данни, като същевремнно предостави възможности за конструктивни корекции според лицевите характеристики, като същевременно дава възможности за изцяло нов дизайн, съобразен с искането на клиента. Предвижда се изготвянето на Пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея за да може максимално бързо и всеобхватно системата да бъде представена по най-правилния и достъпен начин на пазара, за да могате бъдещите клиенти - както крайни потребители, така и търговци и производители на очила, да се възползват от предимствата на новата системата. В този аспект се предвиждат и участия в събития в страната и чужбина - семинари, конференции, изложения за представяне на "МИЛЕДА" ЕООД и на новата система с цел разширяване и развитие на дейността и привличане на нови клиенти. Участията ще бъдат определени съобразно резултатите и изводите, които ще бъдат направени в Пазарния анализ и маркетинговия план. Дейността ще бъде изпълнена в следните действия: - Осигуряване на работни помещения (през 1-ви месец); - Сключване на трудови договори с посочения в т. 9 квалифициран персонал - 4 бр. ( двама в т.ч. предприемача през 1-ви месец, двама през 3-ти ); - Избор на доставчик и сключване на договор за доставка на 3D принтер 1 бр. (от 1-ви до 4-ти месец); - Избор на доставчик и сключване на договор за доставка на Авторефлетокератометър (от 5-ти до 8-ти месец); - Провеждане на процедура за избор на доставчик и сключване на договор за доставка на База данни с модели очила (от 5-ти до 9-ти месец); - Избор на разработчик на Софтуер за коригиране на модел очила или разработване на нов спрямо лицеви характеристики 1 бр. (от 5-ти до 8-ми месец); - Избор на изпълнител за изготвянето на Пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация (6-ти - 9-ми месец); 247 949.00 239 501.66
Дейност за визуализация на проекта: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 2 броя информационни табели (временна и постоянна) и 2 броя стикери, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационите табели ще бъдат разположени в мястото на изпълнение на проекта, а именно гр.Монтана, ул. "Славянска" № 1, ап. 1. Също там ще бъдат залепени и стикерите след доставката за закупеното по проекта оборудване - Авторефлетокератометър и 3Д принтер. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).