Приготвяне на топъл обяд: Месец на стартиране-І-ви за дейността.
Начална и крайна дата - 01.02.2021 г. до 30.09.2022 г. вкл.
Продължителност:415 р.д.
Стойност-458809.00 лв за храна
Приготвянето на топъл обяд ще се извършва при спазване условията за управление на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и по реда на ЗХ, както следва:Приготвянето на топъл обяд е възложено на изпълнител по ЗОП. а изпълнение на проекта е подписан договор № 94-00-18/ 29.01.2021 с Изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД до 27.04.2021 година и ДС за удължаване срока на договора до 14.06.21г.вкл.Проведена е последваща процедура по ЗОП и избран същия изпълнител, като е сключен нов договор №94-00-102 от 18.05.2021г. -- срока до 10.12.2021 г., избран изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД. В Декларация на кандидата от 08.12.2021г. посочено сключено ДС №94-00-103/ 08.12.2021г. към договор №94-00-102/18.05.2021г. за срок- 20.05.2022г. и ДС №94 00-83/12.05.2022г- 31.05.2022г. Нов договор № 9400-92/ 23.05.2022 г. до 31.07.2022г. и ДС 94 00-117/20.07.2022 г.; договор 94-00-134/01.09.22
Срокът на документа удостоверяващ правното основание за ползване на материалната база е до 01.03.2022 година по първоначалната поръчка.Адрес на кухнята - гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов - Добрович“ № 2
Приготвената храна ще бъде в опаковки за еднократна употреба в изотермични съдове, осигуряващи запазване на първоначалната температура на продукцията с плътно прилепящи капаци, изработени от материали, които са разрeшени за контакт с храни, миещи и дезинфектиращи средства, съгласно Наредба № 2/23.01.2008 г. и № 3/04.06.2007 г. на МЗ, МОСВ.Топлия обяд ще съдържа: супа, основно ядене, четвърт хляб и поне веднъж седмично десерт. Храната и опаковката ще бъдат с ненарушена цялост и предпазена от външни замърсявания. Хранителните продукти ще отговарят на изискванията на Закона за храните.Точното количество, качество, вид и асортимент ще се конкретизира, съобразно ежедневните потребности на участниците в целевите групи, вследствие на навременно подадени заявки.
НАЛИЧНА МАТЕРИАЛНА БАЗА И ОБОРУДВАНЕ
1. Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи, с адрес гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов-Добрович“ № 2, е регистрирано по реда на ЗХ. Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е № 2190/25.04.2012 г., издадено от ОДБХ – Сливен.
2. Регистрационен номер на транспортните средства, с които ще се доставя храната до дома на потребителите СН7547АТ, СН3121АК, СН5342ВВ, СН3422ВВ
3. Оборудване
•Зеленчукорезачка –3бр.,Зеленчукорезачка 1800 кг./час –1бр.,Машина за белене и измиване на зеленчуци 800 кг./час-1бр.
•Картофобелачка 100–120 кг./час–1,Картофобелачка 60 - 80 кг./час–2,Картофобелачка - 800 кг./час -1, Месомелачка–1.,Машина за формиране на мляно месо (топчета, кюфтета)–1 ,Тестобъркачка–22 л.–1,Тестобъркачка – 32 л.-1,Планетарен миксер – 5 л.-1,Планетарен миксер – 25 л. – 1,Тесто-отделителна машина – 1 ,Тесто-окръглителна машина – 1 ,Втасална камера за 16 тави – 6 ,Ел. пекарна 3 камери с по 2 тави (60/40) – 360 порции - 8,Конвекторна фурна за 10 тави, 400 порции – 1,Конвекторна фурна за 6 тави , 240 порции – 1,Газов парен казан – 60 литра – 2 ,Газов парен казан – 150 литра – 1,Газов парен казан – 300 литра – 1 ,Готварски плот с 2 котлона – газ – 1, Готварски плот с 4 котлона – газ – 1, Фритюрник 10 л. – 2,Скара 60/40 – 2, Колба-сорезачка – 1,Пасатор 25 см., потопяема част, 13000 оборота/минимум 250 W – 2 бр.,Проф. хладилен шкаф 18-15 градуса по С – 2 бр.,Проф. хладилен шкаф 0 – 4+ градуса по С – 4 бр.,Проф.н хладилен шкаф + 10 градуса по С яйца – 1 бр.,Хладилна камера 0 – 4+ градуса по С, 10 м3 – 3 бр.,Хладилна камера, - 18 градуса по С , 12 м3 - 2 бр.,Хладилна камера 0 – 4+ градуса по С, 25 м3 – 2 бр.,Тунел за шоково охлаждане – 1 брой,Различни по вид ел. везни, 6 – 300 кг. – 5 бр.
4. човешки ресурси-3 шофьори,1 инж. технолог хранително вкусова промишленост,1 диетолог,1 готвач,1 работник кухня. |
458 144.90
|
347 984.90
|
Предоставяне на топъл обяд:
ДОСТАВКА
Доставката на топъл обяд до дома на участниците в целевите групи е възложена на изпълнител по ЗОП до 27.04.2021 година и подписано допълнително споразумение за удължаване на срока до 14.06.2021 година.Проведена е последваща процедура по ЗОП и избран същия изпълнител, като е сключен нов договор №94-00-102 от 18.05.2021г. Проведената процедура по ЗОП е и за срока до 10.12.2021 година., като избрания изпълнител е "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД.В Декларация на кандидата от 08.12.2021г. посочено сключено допълнително споразумение №94-00-103 от 08.12.2021г. към договор №94-00-102 от 18.05.2021г.В Декларация на кандидата от 13.05.2022г. посочено сключено допълнително споразумение № 94 00-83 от 12.05.2022 г.Нов договор № 9400-92 от 23.05.2022 г. до 31.07.2022г,. на база проведена нова ОП и избран същия изпълнител и ДС 94 00-117/ 20.07.2022 г. до 09.09.2022г.; договор 94-00-134/01.09.22г. ;
Налични човешки ресурси
Топлия обяд ще бъде предоставян от представител на Изпълнителя и кмет или кметски наместник на съответното населено място.
Транспорт
Транспортирането и предоставянето на топъл обяд ще се извършва от Изпълнител по ЗОП при спазване условията за управление на социалната услуга "Обществена трапезария" .
МЕХАНИЗМИ И ПОДХОДИ ЗА ДОСТАВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД ОТ КУХНЯТА ДО ДОМА НА КРАЙНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ:
Храната ще пристига в предварително договорен час за всяко населено място.
Храната в опаковки за еднократна употреба ще съдържа: супа, основно ядене, четвърт хляб и поне веднъж седмично десерт.
Топъл обяд ще се раздава само за лицето, което е включено в целевата група.
Приготвеният „топъл обяд" ще се предоставя в дома на всеки потребител от минимум 2 длъжности лица, представители на доставчика на услугата - длъжностното лице, предоставящо обяда на потребителя и кметове на кметства и кметски наместници в съответното населено място, предоставящи списъците на определения служител на общината.
Длъжностните лица ще предоставят храната в дома на всеки потребител при спазване на санитарно хигиенни норми в условията на COVID - 19 в т. ч. ползване на дезинфектанти, ЛПС.
Възложителят ще изисква от Изпълнителя по ЗОП почистване и дезинфекция на транспортните средства.
Длъжностното лице предоставящо приготвената храна на потребител от списъка, отбелязва в колоната, съответстваща на датата, на която се предоставя храната знак „V", с което се удостоверява получаването й от съответния потребител от целевите групи - лица поставени под задължителна карантина. Лицата поставени под задължителна карантина няма да се подписват в списъка с цел превенция от COVID - 19.Списъците ще се заверяват от представител на Изпълнителя и от кмет или кметски наместник на съответното населено място.
Лицата ще се подписват в списъци приложение 21 от Ръководството на партньорските организации за изпълнение и управление на договори по операция „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“.
При невъзможност на лицето да получи храната същата може бъде дадена на близък, роднина, съсед, който я получава от негово име срещу представено пълномощно от потребителя и/или лице от списък на резервите.
Дейността ще се реализира при стриктно спазване на всички противоепидемични и санитарно - хигиенни изисквания с цел ограничаване на разпространението на COVID - 19.
|
22 907.25
|
133 067.25
|
Реализиране на съпътстващи мерки : Във всяко населено място ще бъдат ангажирани представител от екипа за управление на Проекта (ръководител и координатор), психолог, кмет/ кметски наместник.
Ще се предоставя информация на потребителите на социалната услуга за услугите, които се предоставят в общността (административни, социални, здравни, образователни).
Консултиране за управление на семейния бюджет.Изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. Информиране на участниците в целевите групи за: Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Антоново в т. ч. и услуги финансирани от ЕСФ; Ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон за бездомни лица, за подпомагане на достъпа до образователни и здравни услуги, управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене.Подкрепа, съдействие, консултиране в условията и при спазване изискванията за превенция от COVID -19 в отговор на конкретни нужди и проблеми.
Дейността ще се координира от ръководителя на Проекта. Ще се подготвят и предоставят информационни материали, ще се обобщават получените данни при провеждане на анкети за проучване на потребностите на потребителите. Ще бъдат информирани и консултирани участниците в целевите групи с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин. Ще бъдат изготвени информационни материали за основни социални права насочване към други услуги; консултиране за управлението на семейния бюджет; изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене.
Екипът за управление на проекта, кметовете и кметските наместници на населени места ще:
Информират участниците в целевите групи за необходимостта от спазване на видовете мерки с цел превенция от COVID - 19;
Следи за стриктно спазване на изискванията за ползване на лични предпазни средства и дезинфектанти; Спазване на социална дистанция от представителите на целевите групи.
Подкрепа, съдействие, индивидуално консултиране в отговор на конкретни нужди и проблеми с цел преодоляване на последствията от продължителна социална изолация.
Изготвя и публикува информация за хода на проекта в сайта на община Антоново.
ВИЗИЯ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ ЗА ПОДКРЕПА
В хода на изпълнение на Проекта потребителите на социалната услуга ще бъдат информирани с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин.
Ще бъдат изготвени информационни материали за основни социални права и насочване към други услуги, консултиране в условията на COVID - 19 за управление на семейния бюджет, за изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене.
Ще бъде изготвяна и публикувана информация за хода на Проекта в сайта на община Антоново и в кметствата на населените места. |
22 907.24
|
22 907.25
|