Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Through the activities under project "Creating conditions for independent living for vulnerable persons in Municipality  of   Boichinovtsi oy" the access to basic social, but also health and psychological services in the municipality will be improved, which will ensure a better quality of life, independence and dignity of users.
Through the implementation of the planned project activities and functional differentiation of the center for hourly service provision for social inclusion in the community or at home, services for users who have asked it will be offered, and will be given a choice of a range of integrated services to meet the maximum needs of the citizens.
The opened new work places under the project will assure new opportunities for returning to the labor market of the people who are caring for their loved ones with disabilities.
And as the final result of the implementation of the activities it will improve the quality of life of elderly and disabled people by creating conditions and support for the effective exercise of their right to independent living and social inclusion, while respecting their rights, comply with their capabilities and specific needs.
In order to achieve both objectives and results, the project foresees the implementation of the following activities: functional separation of the center; an assessment of individual needs and social assessment of the users; selection and training of staff to provide the service; providing health and psychological support.
The estimated project budget is 484 904.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Функционално обособяване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: За целите на настоящия проект ще бъде създаден функционално обособен център за предоставяне на почасови интегрирани социални услуги в домашна среда и в общността в Община Бойчиновци, който ще се администрира в сградата на общината.Функционалното обособяване на центъра е първата стъпка към предоставяне на услугите и неразделна част от от процеса по обслужване на потребителите.За изпълнението на проекта, обработка на данни и архивиране на проектната документация ще има нужда от техническо обезпечаване, което ще се състои в закупуването на 2бр. лаптопи, мултифункционално средство(принтер/скенер/ксерокс) и шкаф за документи. Разходът за обзавеждане и оборудване на функционално обособения център за предоставяне на почасови интегрирани социални услуги е свързан с предоставянето на услугите, тъй като техниката ще бъде използвана за изготвяне на договорите за предоставяне на услуги; за актуализиране на договорите, за изработване на графици за предоставяне на услугите; за актуализиране и следене изпълнението на индивидуалните планове на потребителите и други документи, касаещи качественото предоставяне на проектните услуги. Функционално обособеният център ще бъде мястото, където при необходимост ще се преразглеждат условията за предоставяне на услугите на лицата и ще се преразпределят в зависимост от инцидентни изменения на потребностите.Отделно като част от тази дейност ще бъдат възложени от екипа по проекта правилата за функциониране на центъра.С цел интегриране на новите наети лица и услуги на центъра, и гарантиране на качество и мултидисциплинарен подход ще бъдат разработени от външен изпълнител Правила за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Начин на изпълнение За изпълнението на тази дейност ще бъдат сключени договори с външни изпълнители след проведени процедури по ЗОП, както следва: - за доставка на обзавеждане и оборудване със стойност 1450,00 лв. ( лаптоп 500лв. за бр+ 250лв. за мулти устройството + 200лв. шкаф) -1740 с ДДС - за изготвяне на Правила за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда - 2000,00 лв. За закупеното оборудване се предвижда застраховка в размер на 100 лв. за срока на проекта. 3 840.00 413 746.71
Набиране на заявления за ползване на интегрираната социална услуга и оценка на потребителите: След подписване на договора за БФП ще бъде обявен прием на заявления от кандидатите за ползване на услугите "Личен асистент" и "Домашен помощник, които ще се приемат в общинска администрация - Бойчиновци и в кметствата на Общината. Заявления ще се приемат през първи проектен месец . След набиране на заявления за ползване на почасовите социални услуги, ще се направи оценка на потребностите на заявилите потребители, както разпределение на ресурсите. Първоначалните оценки ще бъдат изготвени през втори проектен месец .С цел предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда и осигуряването на достъп до интегрирани услуги ще бъде направена оценка на специфичните потребности на човека в неравностойно положение включваща и индивидуална социална оценка. Ще бъде извършена оценка на нуждите от социални услуги на потребителите, отчитайки социалния статус и потребности на бенефициентите, включително и възможностите за социално включване. За всеки потребител ще се попълни социална оценка, която представлява основание за разработване на Индивидуален план за грижа и определяне на видовете услуги, които ще се ползват в рамките на проекта. Имайки предвид получената оценка се предлага броя на часовете и вида на предоставяните услуги. В процеса на предоставяне на услугите по проекта при необходимост ще се извършва актуализация на потребностите на потребителите, чрез изготвяне на нови оценки. Всички оценки ще се актуализират на всеки шест месеца с цел актуализиране и на индивидуалните планове за предоставяне на съответните услуги "Личен асистент" и "Домашен помощник". 3 360.00 2 100.00
Създаване на екип и предоставяне на социална услуга: В рамките на тази дейност ще се извърши подбор на личните асистенти и домашни помощници от екипа по управление на проекта и социалния работник на Центъра и ще се сключат договори с тях. Измежду тези лица ще бъдат определени 18 домашни помощници на 4 часов работен ден и 50 лични асистенти също на 4 часов работен ден. През третия месец от стартиране на проекта ще се присъединят 85 потребители към екипа. Всички назначени лица задължително ще преминат начално обучение, ако липсва такова или надграждащо обучение, актуализиращо знанията им. Целта на обучението ще бъде придобиване на подходящи знания и умения от страна на персонала за предоставяне на качествени грижи в домашна среда. Обучението ще се проведе в рамките на един ден и включва общи познания за грижите в домашна среда, умения и задължения на предоставящите услугите, спецификата на работа с различните целеви групи; здравословни и безопасни условия на труд. Ще се проведат и две еднодневни поддържащи обучения през шест месеца, съобразени с потребностите на персонала за предоставяне на услуги в домовете на потребителите и спецификата на работата им с конкретните бенефициенти. рискови за това пациенти, измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс,) разпознаване индикациите на застрашаващи живота състояния и предприемане на своевременни действия и др. Ще се предоставят услуги от медицинско лице на 4 часов работен ден и центърът ще предоставя възможност за срещи и консултации с психолог, който също ще бъде ангажиран на трудов договор на 4 часов работен ден. Потребителите ще се обслужват по заявка, като ще се изготвя график за посещения по населените места. Предвид деликатната специфика на целевите групи и вида услуги, които ще се изпълняват 441 982.00 20 296.20
Мотивационна и психологическа подкрепа на персонала, предоставящ социални услуги. Осигуряване на психологическа подкрепа за потребителите на услугитеспоред тяхната потребност: 1. Работата с уязвими групи често води до професионално натоварване, за избягването на което помагащото лице има нужда от професионална подкрепа. От друга страна психологическата подкрепа е начин за помагане на лицата, предоставящи социална подкрепа и уязвимите групи. 2. Предвид целевите групи по проекта , предвиждаме предоставянето на психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. За целта на описаното в т.1 и т.2 ще бъде нает психолог. 6 300.00 0.00
Информиране и публичност: При изпълнение на настоящата дейност ще се постигне популяризиране на целите на проекта и Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и визуализация на финансовия принос на Европейския социален фонд, както и популяризиране на постигнатите по проекта резултати и създаване на положителна обществена нагласа. Предвидените по проекта дейности за публичност и информиране включват: • Провеждане на пресконференция за стартиране на проекта; • Провеждане на пресконференция за приключване на проекта; • Подготовка на общо 60 преспакета за двете публични събития, съдържащи папка и химикалка с логото на проекта - 60 бр.; • Подготовка и разпространение на информационна брошура ; тираж 100 копия - 100 бр; •“плакати в тираж 20 копия, предназначени за популяризиране целите на проекта и Оперативната програма и финансовия принос на ЕС - 20 бр.; • Изготвяне на информационна табела за Център за услуги в домашна среда и визуализиращи приноса на ЕСФ - 1 бр.; • Публикации в местната преса - 2 бр.; • Периодично публикуване на страницата на Община Бойчиновци информация за напредъка на проекта постигане на критериите за резултат; • Периодично публикуване на страницата на Община Бойчиновци информация за напредъка на проекта постигане на критериите за резултат . 2 700.00 925.56
Организация и управление на проекта: В основата на организацията и управлението на проекта са заложени следните задачи: • последователност на изпълнение на проектните дейности; • проследяване на изпълнението на дейностите; • обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; • вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. С цел успешната организация и управление на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от: ръководител на проекта, технически сътрудник и счетоводител . Тяхна задача ще бъде да планират и приложат мерки по адекватно управление за успешната реализация на проектните дейности и постигане на заложените цели. Конкретните задачи пред екипа по проекта са: • Подбор и структуриране на екип за функциониране на Център за услуги в домашна среда състоящ се от социални работници за почасово предоставяне на услуги . • Подготовка на работни задания и длъжностни характеристики в зависимост от спецификата на трудово-правните отношения. Подписване на договори. . Изготвяне на времеви график за изпълнението на проекта. . Провеждане на ежемесечни екипни срещи. . Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители. . Подготовка на необходимия набор от документи за изпълнението на проекта. Изпълнението на Дейността се основава на принципа на "добро управление на програми и проекти".Целта е сформиране на качествен екип за реализация на проекта и утвърждаване на ефективни процедури за управление на дейностите 26 712.00 18 081.27

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).