Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The current project, in correspondence with the main objective of Procedure BG16FFPR002-3.007 - Technical assistance for investments in zoos, is aimed at the procurement of the necessary documents related to the activity and development of the zoo of the Municipality of Plovdiv, in line with ensuring the necessary prerequisites for the development of a high quality project proposal, which will allow the timely participation in the relevant grant procedures and subsequent financing of investment projects under PE 2021-2027 for the repair/reconstruction of zoos for the fulfillment of their conservation role. The above-mentioned will be implemented through a set of interrelated interventions, in accordance with the requirements of the applicable regulations - Biodiversity Act and the laws and regulations related to its implementation; Directive 1999/22/EC, etc., including: creating planning documents related to the development of the zoo of the territory of the Municipality of Plovdiv, namely: zoo development plan, collection plan, incl. - breeding plan, conservation activities plan, schedule for the implementation of zoo development activities in the presence of funding, terms of reference for an investment project, valuation analysis, preparation of documentation for public procurement, along with implementation of project management measures and ensuring visibility, transparency and communication. During the implementation of the activities, the relevant horizontal policies will be observed, as well as the "Do No Significant Harm" principle.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Разработване на планови документи, свързани с развитието на зоологическата градина на територията на Община Пловдив: Зоологическата градина на територията на Община Пловдив е общинска собственост, като същата се управлява от общинско предприятие "Зооветеринарен комплекс", създадено по реда на чл.52 от ЗОС, представляващо специализирано звено към общината за изпълнение на местни дейности и услуги, финансирани от общинския бюджет. Същото осъществява дейността си въз основа на правилници, приети от общинския съвет. Като, към момента на участие в Процедурата, ОП "ЗВК", на което е поверено управлението на зоопарка на гр. Пловдив, не събира входни такси и не реализира приходи от каквито и да било източници за посочената дейност, за което се предоставят и документи, съгласно изискванията на НК. Дейността е насочена към разработване на следните планови документи, които не са налични (или са с изтекла валидност, приложимост и съответствие с актуалните нормативи в областта) за зоологическата градина на територията на Община Пловдив, а именно: - План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея -с период на действие 10 г., като документът следва да предоставя информация за текущото състояние на зоологическата градина по изпълнение на изискванията на чл. 60, ал. 2 и 3 от Закона за биологичното разнообразие (ЗБР) и наредбата по чл. 61, ал. 1 от ЗБР; - План за колекция, който да включва и план за размножаване - с период на действие от 5 до 10г. Документът следва да посочва какви и колко са животните, живеещи в зоологическата градина, какви са наличните условия за отглеждането им и др.; - План за консервационни дейности - със срок на действие от 10 г. Документът включва описание на мерки, които допринасят за опазване на застрашени видове от фауната на България, съгласно Червената книга на Република България, в тяхната естествена среда на обитание и др.; - План-график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години) - документът следва да съдържа специфични цели на всяка дейност, индикативни бюджети, отговорни служители, системи за оценяване на напредъка и системи за докладване; - Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за идентифицираните строителни дейности. Необходимостта от изготвяне на посочените по-горе документи в пълния им обем, съгласно описаните допустими дейности в НК, е продиктувано от обстоятелството, че, към настоящия момент, Община Пловдив не разполага с действащи/нормативно актуални такива. Посоченото ще допринесе за набавянето на нужните документи, свързани с дейността, функционирането и развитието на зоологическата градина на Община Пловдив, съгласно нормативните изисквания, едновременно с обстоятелството за осигуряването на нужните предпоставки за разработването на качествено/и проектно/и предложение/я, които ще позволят своевременното участие в относими процедури за кандидатстване и последващо финансиране на инвестиционни проекти по ПОС 2021-2027 за ремонт/реконструкция на зоологически градини с цел изпълнение на консервационната им роля. При реализацията на дейността ще се съблюдават относимите хоризонтални политики, принципът за "ненанасяне на значителни вреди" (съгл. приложимостта), както и изискванията на ЗБР и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, Директива 1999/22/ЕО и др. 179 240.00 0.00
Дейност 2 - Подготовка на проектното предложение: Дейността включва изготвянето на анализ на остойностяването на предвидените разходи по проекта. Съгласно изискванията на НК по Процедурата (стр.11-12), в анализа на остойностяването на дейностите следва да е посочено въз основа на какви документи, анализи или проучвания са остойностени дейностите и/или каква информация/ данни/ показатели/ оферти/ извлечения/ информация за вече сключени и изпълнени договори със сходни параметри и предмет, пазарни консултации по смисъла на ЗОП, пазарни проучвания и/или проучване в интернет са ползвани при остойностяването и др. Предвид същото, за настоящото проектно предложение, е избран подход на позоваване чрез извадка на подобни услуги/доставки от страницата на АОП (мин. 2 независими източника). Анализът е изготвен съобразно Приложение № 1 към НК, като същият е съобразен с последователността на дейностите, посочена в секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ от ФК. Целта на анализа, съгласно условията за кандидатстване по Процедурата, е да предостави нужната информация и да докаже целесъобразността на средствата, необходими за реализацията на преките проектни дейности и съответно – начина на определяне на прогнозната им стойност, заложена в съответната/ите обществена/и поръчка/и за избор на изпълнител/и. 0.00 0.00
Дейност 3 - Организация и управление, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки : В рамките на дейност 3 ще се осигури изпълнението на следните активности: 1. Организация и управление на проекта: за целта ще се сформира екип от двама вътрешни за Бенефициента служители, които ще изпълняват позициите: 1.1.Ръководител, с необходима квалификация: висше образование, ОКС: бакалавър или магистър, опит в изпълнението на сходни дейности. Лицето ще отговаря за: мениджмънта и мониторинга на проекта, комуникацията със заинтересовани страни, спазване на проектния план-график и проследяване на напредъка, вкл.- на договорите с изпълнители, изготвяне на МТО, ГТО, ТФО, предоставяне на информация до УО и контролни/одитиращи органи, участие в проверки на място, проследяване и мониторинг на изпълнението на мерките за публичност и информираност, поддържане на архив по проекта, провеждане на срещи на ЕУП, изготвяне на лични отчети и др.; 1.2. Счетоводител - квалификация: висше образование - в областта на счетоводството и контрола/финансите или еквивалентно. ОКС: бакалавър/магистър. Опит в осъществяването на сходни дейности. Счетоводителят ще: подготвя и представя за одобрение първични счетоводни и финансово отчетни документи; извършва разплащания; поддържа финансово-счетоводния архив на проекта; изготвя финансови отчети; съдейства и участва при проверки от УО и контролни органи, изготвя месечни отчети и др. Длъжността на счетоводителя е на пряко подчинение на мениджъра на проекта, като последният отчита своята дейност пред ръководител на Бенефициента. 2. Видимост, прозрачност и комуникация – изпълнението на мярката ще отговаря на условията и изискванията, описани в Дял IV, глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ на Регламент (ЕС) 2021/1060. При реализацията на същата, Бенефициентът ще указва произхода на финансирането чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики съгласно чл. 47 и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060. Община Пловдив ще спази и приложи разпоредбите на чл. 49, пар. 6 от Регл.(ЕС) 2021/1060, във вр. с чл. 22, ал. 2 от условията за изпълнение, в т.ч.- и при подготовка на документациите за обществените поръчки по реда на ЗОП и при сключване на договорите с изпълнители. Съгласно указаното в чл. чл. 50 от Регл.(ЕС) 2021/1060, Кандидатът се ангажира да осъществи следния минимум от активности: - да публикува на уебсайта си, и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - да включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - постави на място, видимо за обществеността, на поне един плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен дисплей с информация за операцията, подчертаваща подкрепата от фондовете. 3. Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки – изпълнението на мярката предвижда наемане на изпълнител за разработване на необходимите технически спецификации и документации за провеждане на приложимите процедури по ЗОП за целите на възлагането на обществените поръчки, свързани с Дейност 1 от ФК. 20 755.99 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).