Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The current project proposal intends to reconstruct 6 streets in 4 lived areas of Kaolinovo municipality, namely: reconstruction of str.”Dobri Voiynikov”-Branichevo vlg.; str.”Alen mak”-Gusla vlg.; str.”Otec Paisiy”, str.”Dimitar Blagoev”-city of Kaolinovo, str.”Momina Salza”-Kus quarter of the city of Kaolinovo and str.”Hristo Botev”-Sini vir vlg. The total length of the streets is 1946 m, with an area of 11805.55 m2. The planned sections conjunction with republican or municipal roads, will ensure direct connectivity of the settlements with higher-class roads. The implementation of the current project proposal “Streets reconstruction in lived areas on the territory of Kaolinovo municipality” will improve transport conjunction and provide an opportunity for economic development in the area, as well as create a better living and working environment and mitigate the trend of rural depopulation. The implementation of the project will create more conducive conditions for the safe movement of residents and visitors to the settlements included in the project. With the development and improvement of the road and street infrastructure, the mobility of the labor force and the attractiveness for business development in rural areas will be improved, as well as the population's access to cultural, sports, and other services. This will create the preconditions for the impoundment of an ethnically diverse population of all ages. The target groups which gonna be comprehended by the current project proposal are: Direct users - 4012 permanent residents of the town of Kaolinovo, Branichevo vlg., Gusla vlg. and Sini vir vlg. Indirect users – 12,803 people, this is the entire population of Kaolinovo Municipality, who will also benefit from the improved transport infrastructure.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Строителство, реконструкция на улици в населените места на територията на Община Каолиново: Дейността включва изпълнението на строително-монтажни работи за реконструкция на 6 улици/подобекти в 4 населени места от община Каолиново, а именно: -в с. Браничево - Подобект 2-"Реконструкция на ул."Добри Войников" - дължина 390м; -в с. Гусла - Подобект 5-"Реконструкция на ул."Ален мак" - дължина 185м; -в гр. Каолиново - Подобект 10-"Реконструкция на ул."Отец Паисий" - дължина 213м; - в гр. Каолиново - Подобект 11-"Реконструкция на ул."Димитър Благоев" - дължина 239м; - в гр. Каолиново, кв. Кус - Подобект 13-"Реконструкция на ул."Момина Сълза" - дължина 330м; -в с. Сини вир - Подобект 20-"Реконструкция на ул."Христо Ботев" - дължина 589м; Общата дължина на предвижданите за реконструиране улични отсечки е 1946 м с общата площ 11805,55 м2. С реконструкцията на уличните настилки на горе посочените улици се цели възстановяване и подобряване на транспортно–експлоатационните им характеристики и носимоспособността на настилката и пътното тяло по улиците, с оглед осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и добро отводняване на участъците в регулациите на населените места на територията на общината. Нуждата от реконструкция на уличната настилка по шестте улици е породена от изключително лошото им състояние, компрометирана и износена асфалтова настилка, на места стигаща до трошенокаменна, налични изравяния, дълбоки дупки, кал и наноси край бордюри, които на места липсват. За изпълнението на строително-монтажните работи по реконструкция на шестте улици се предвижда следната технологична последователност на работа: - Почистване на настилката от наноси; - Разваляне и извозване на компрометирана асфалтова настилка; - Изпълнение на уширения, включително изкоп и полагане на трошен камък, фр.0-40мм за основа; - Монтаж на нови бордюри 15/25/50; - Профилиране на съществуващата настилка, включително попълване с трошен камък, фр.0-40мм, до достигане на проектните нива; - Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см; - Полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон тип “А“ с дебелина 4 см.; - Направа на хоризонтална маркировка; - Направа на вертикална сигнализация. Отводняването е изцяло повърхностно, като оттичането става в странични улици. Проектните надлъжни и напречни наклони гарантират надеждно повърхностно отводняване на пътното платно на улицата. При изпълнението на дейността ще бъде въведена временна организация на движението, за да се осигури безопасността на движение по време на строително-ремонтните работи. Отпадъчния материал от изпълнението на строително-монтажните работи ще се събира и депонира на подходящи места без да се замърсява околната среда. 1 229 085.87 0.00
Консултантски услуги, свързани с управление и отчитане на проекта до изплащане на помощта: Дейността е свързана с качественото и оперативно организиране, координиране, управление, контрол и отчитане (техническо и финансово) на всички дейности по проекта, за постигане на заложените цели. За успешната реализация на проекта и изпълнението на проектните дейности ще бъде ангажиран консултант, който да предостави консултантски услуги по организация, управление и отчитане на проекта. Управлението на проектните дейности ще бъде насочено в посока изпълнение на поставените по проекта цели. Изпълнението на дейността включва: - координация, наблюдение и контрол на цялостното изпълнение на дейностите по проекта, удостоверяване изпълнението на резултатите, качествено и в срок; - организиране и контрол на изпълнението на отделните дейности по проекта, възложени по реда на ЗОП, качествено и в сроковете, които ще бъдат заложени в договорите между община Каолиново и избраните изпълнители; - изготвяне на необходимите искания за плащане, технически и финансови отчети; - извършване на предварителна контрол на финансови документи, проверка на всички фактури/документи с еквивалентна доказателствена стойност, представени от изпълнителите на договори по обществени поръчки, преди извършване на плащанията, в това число редовни проверки на място на всеки подобект, проверки дали разходите са допустими и реално извършени; - извършване на проверки на място, относно изпълнението на договорите за обществени поръчки за дейности, попадащи в обхвата на проекта; - координиране и съблюдаване на напредъка на изпълнение на проекта, посредством осъществяване на контрол и анализ на времевия график на проекта; - организиране на срещи между представители на Бенефициента и изпълнителите на дейностите по проекта; - подготовка на документацията и кореспонденцията, свързана с изпълнението на проекта; - контрол относно изготвянето на актовете и протоколите по време на строителството, както и на всяка друга документация, необходима за оформяне и окомплектоване на проектното досие; - оказване на сътрудничество на проверяващите при извършването на проверки на място от страна на УО; - изготвяне на допълнителна информация, справки и документи във връзка с напредъка при изпълнението на проекта; - осъществяване на контрол за целесъобразно и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта; - контрол за стриктното изпълнение на разходните пера по бюджета на проекта; - изготвяне на финансови обосновки по планиране и разходване на средствата от проекта. 12 200.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността включва упражняване на авторски надзор съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ по всички части на техническите инвестиционни проекти за съответните подобекти включени в проектното предложение, по време на строителството до въвеждане на подобектите в експлоатация с издаване на Разрешение за ползване. В обхвата на дейността избраният по реда на ЗОП изпълнител ще има задачата да: - уведомява бенефициента писмено за възникнали проблеми във връзка с изпълнението на техническите и инвестиционни проекти; - посещава съответните подобекти по време на упражняване на авторския надзор; - следи за точното изпълнение на одобрения проект, разпоредбите на ЗУТ и подзаконовите му нормативни актове и за промените или допълненията към техническите проекти, предписани по установения ред по време на строителството; - прави предписания и дава технически решения за точното спазване на техническите проекти за съответните проекти и необходимостта от евентуални промени, които се вписват в заповедната книга на строежа и са задължителни за останалите участници в строителството; - осигури възможност на бенефициента да следи процеса на работа и да съгласува с него предварително всички решения и действия; - оказва съдействие на бенефициента при реализация на проекта; - предоставя на бенефициента отчети за извършения авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи, съдържащи списък на основните дейности (видове работи) от строежите, за които е упражнен текущ авторски надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им; - съгласува с бенефициента всяко свое решение/предписание/съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки; - извършва експертни дейности и консултации; - осъществява контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали; - съгласува сертификати и декларации за съответствие на строителните материали; - участва при съставянето на всички изискващи се протоколи и актове по време на строителството; - изготвя работни проекти и детайли за отделните подобекти, необходими за изясняване и прецизиране на техническия проект. Процедурата за избор на изпълнител е извършена. С избрания изпълнител "Инвестиционно проектиране" ЕООД е сключен договор № 48 от 10.04.2020г за проектиране и упражняване на авторски надзор. 1 401.84 0.00
Упражняване на строителен надзор: Дейността включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. За осъществяването на контрол над строителния процес ще бъде сключен договор с консултант упражняващ строителен надзор, избран по реда на ЗОП. В обхвата на дейността се включва: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и коректно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежа съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по ЗУТ; - контрол по спазването на условията за безопасност на труда, в това число съгласно проекта за организация и изпълнение на строителството, както и изпълнение на функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните работи; - следене за качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с техническите спецификации; - проверка на коректността и спазването на договорните и нормативните условия за разплащане на извършените строително-монтажни работи; - осигуряване на годност на строежа за въвеждане в експлоатация. Консултантът, който ще упражнява строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение. Ще осигурява необходимата организация за ефективна надзорна дейност и комуникацията на своя екип по отношение на законосъобразното започване на строежа. По време на изпълнение на строително-монтажните работи по проекта ще осигури постоянно присъствие на експертите от своя екип. Ще извършва необходимите контролни проверки на доставяните на строежа строителни продукти, техническите им показатели, сертификати и протоколи от изпитвания. Ще измерва и изчислява реално извършените видове и количества строително-монтажни работи, които на съответния етап от изпълнението на проекта се удостоверяват от строителя с акт. След извършване на проверка на място и установено съответствие ще подписва съответния акт. В изпълнението на дейността ще се контролира качеството на извършваните строително-монтажни работи и ще се предотвратява с действия по компетентност нарушаването на технологичната им последователност, чрез издаването на предписания и заповеди, които ще се вписват в заповедната книга на строежа. При необходимост ще се вземат решения за спиране и пускане на строежа. 24 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).