Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Within the framework of the current project "Business of Pazardzhik in the digital world" the construction of an information system of the business within the fishing area is envisaged. The ambition is to cover and present as much as possible all companies that are positioned in the fisheries field and as well as those that offer services or work in this field.
By developing an Internet-based website-system for the various businesses in the fishing area, we will develop and promote economic opportunities. Through an in-depth sociological study we will develop a business profile with a database of information about the features and characteristics of each of the 32 settlements in the fishing community. The business will be targeted both by regions and by sectors so that the consumer can navigate more easily if necessary. The information system is also a business card for future investors both from Bulgaria and abroad. It will contain information about the investment opportunities and the parameters of economic opportunities of the fishing area. In order to achieve this effect, we have envisaged the information system to be bilingual - in Bulgarian and English.
After the construction we have planned activities for its promotion. The presentation of the information system will be in two directions - outdoor advertising through flyers to promote the site distributed in key places in the municipality. In parallel, all digital channels will be used to reach and present information to the widest possible users.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност № 1 Организация и управление за изпълнение на проекта: Ще се извършат всички необходими действия за администриране и организиране дейностите по проекта. Екипът по проекта ще изготви и реализира документацията по изпълнение на изискванията за избор на изпълнител съгласно спецификата на програмата и националното законодателство. Дейността ще се изпълнява през целият период на проекта от неговото стартиране до окончателното отчитане. Ще се следи и изпълнението на дейностите на избраните Изпълнители. Екипът на фондацията ще осъществява ежедневна комуникация с изпълнителя в прецизиране на всеки елемент от изпълнението на проекта. Структура на въпросниците, проучвателна дейност за конкретния бизнес. Събрана информация, редактиране и обработка на информацията, направения снимков материал и прочие. За това е определена тази дейност по проекта, тъй като се цели цялостна ежедневна работа между екипа на проекта и изпълнителя. Всеки един етап включва тяхното отчитане и приемане на възложената работа. 0.00 0.00
Дейност № 2 Провеждане на Социологическо изследване за изработката на информационната система - сайта тип Smart Point: Ще се проведе социологическо изследване и ще се изготвят: профил на местния бизнес ще се завърши структуриране на икономическата дейност в рибарската област. Ще се събере база данни от обекти, фирми и дейности, които са силно развити за региона . В периода на изпълнение на дейността ще се прецизира и събере информация, която да бъде адекватна и полезна на бъдещите инвеститори. В резултат на събраната и систематизирана информация ще се разработи информационна система, в която ще бъдат представени всички фирми и икономически дейности по населени места така и по сектори. 18 610.00 18 609.99
Дейност № 3 Изработка и внедряване на интерактивна информационна система-сайт на местния бизнес тип Smart Point: В резултат от събраната, систематизирана, редактирана и обработена информация от дейност №2 ще бъде внедрена в информационата система базирана система тип Smart Point. Разработената интерактивна информационна интернет базирана система по стандарт Smart Point ще включваща: Модул за управление на съдържанието, Мобилно приложение на системата; Модул за анализ на посещаемостта на потребителите; Модул за актуални новини и събития с администраторски панел; Модул - Местни финанси и големи инфраструктурни проекти (стат. информация за капиталови разходи, за общински разходи на човек от населението, за големи инфраструктурни проекти); Модул за представяне на всяко населено място от МИРГ - Пазарджик; Модул – Макроикономически профил ; Модул - Отраслова структура на местната икономика; Модул - Икономическа активност; Модул - Инвестиции в РО. Модул за Образование и работна сила. Модул - Условия за правене на бизнес, интелигентна специализация; Модул с google maps карта, който да води до местоположението на отбелязаните точки. Модул за коментари под съответната Smart Point (след регистрация) Модул за Индустриални и бизнес зони; Налична версия на сайта на английски език; Информацията ще бъде придружена със снимки и видео материали където е възможно. Разработената система ще дава възможност за нейното актуализиране лесно и удобно. Като част от функционалността на системата ще бъде съобразена със спецификата на Google Ad и други популярни търсачки за да може винаги да излиза на челна страница при търсене по ключова дума. Това ще бъде част от стратегията и популяризиране на настоящата интерактивна система. Интегриране на Google Analytics за съставянето на детайлна статистика за посетителите на сайта. Визията на информационната система- сайт ще бъде съобразен с информацията, която съдържа, както и неговото име. В същото време да бъде лесен за запомняне и разпознаваем сред общността след неговото представяне. Ще се създаде QR код за сайта, който при разчитане да отвежда търсещия към информацията на интерактивния сайт. Кодът ще бъде популяризиран чрез информационните и дигитални материали по проекта. 15 310.00 15 309.98
Дейност № 4 - Дейности по публичност, визуализация и популяризиране на Информационния интерактивен сайт;: За популяризиране на проекта ще бъдат използвани различни комуникационни канали, с помощта, на които информацията за дейностите и резултатите от него да достигнат до целевите групи. Ще бъде използван комуникационен микс, съчетаващ рекламни, медийни и ПР инструменти с цел максималното популяризиране на информацията за проекта, неговите цели, предимства и резултати, както и популяризирането на възможностите на създадената интерактивна базира система . Добрата комуникация ще осигури възможност за запознаване на обществото с дейностите и резултатите от проекта, като същевременно ще повишава видимостта и ще информира обществеността за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има региона и общността осъществяването на конкретния проект. Начините за поднасяне на информацията ще бъдат в следната посока: Индиректна комуникация: • Чрез медиите - онлайн, електронни медии (радиа, интернет), специализирани медии (електронни и печатни); • Изработване и разпространяване на постери, флаери и други комуникационни материали; • Социални мрежи и интернет. Ще се следват следните принципи: ИНТЕГРИРАНОСТ НА ДЕЙНОСТИТЕ И АКТИВНОСТИТЕ; ТОЧНО НАСОЧВАНЕ НА ПОСЛАНИЯ, ЯСЕН И АДЕКВАТЕН ПОТОК НА ИНФОРМАЦИЯ КЪМ АУДИТОРИИТЕ; ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ НА СЪДЪРЖАНИЕТО; ЕДИНСТВО И КООРДИНИРАНОСТ; МЕТОДИ ЗА ДОСТИГАНЕ ДО ЦЕЛЕВИТЕ АУДИТОРИИ Дейността ще бъде насочена в две посоки: Първата посока е популяризиране на програмата ПМДР като в тази част ще бъде включена изработката на табло на проекта - 1 брой поставено пред офиса на проекта и Плакати - 100 броя, с параметри Цвят 4+0, 130 грама хартия, размер А3; - разлепени в рибарския район за представяне на дейностите по проекта; Втората посока ще бъде насочена към популяризиране на изработения информационно интерактивна система - сайт, неговата публичност като икономическа визитна картичка на рибарския район; Ще бъдат изработени следните информационни материали; Outdoor реклама Флаер А5 4+4 цвята, 130 грама хартия - 4000 броя ще съдържа информация за разработения интерактивен сайт и неговите възможности; Този материал ще бъде използван за масова реклама сред общността на рибарския район - представяне на възлови места за местната общественост - читалища, хранителни магазини, кметства и пощенски магазини. Интернет реклама: Най-бързо развиващият се медия канал, който позволява максимално точно таргетиране на комуникацията, както и ясно измерване на резултатите. Все повече потребители използват интернет като алтернатива или допълнение на стандартните информационни канали. • Социални мрежи: Популярността на социалните мрежи расте постоянно в Интернет пространството, създавайки подходяща среда за набиране на голям обем информация и провеждане на активна информационна политика. Социалните мрежи представляват големи общности от хора и/или организации, които са свързани чрез комуникационна среда, формирана от общи интереси, потребности, идеи, убеждения и т.н. Всеки участник в групата общува с останалите в социалната структура и служи като свързващо звено към други хора, които е възможно да се включат в групата. Изгражда се мрежа от взаимовръзки, основани на реални познанства или създаване на нови такива. • Facebook и Instagram са двете най-популярни социални мрежи в България и най- добрите платформи за достигане и ангажиране на потребителите, за споделяне на информация, съдържание, текстови и визуален материал. Популяризиране на сайта и информацията в него ще бъде и чрез дисплей кампания с банери в сайтовете на местни медии и Google Аd. 5 775.00 5 774.58

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).