Дейност № 3 Изработка и внедряване на интерактивна информационна система-сайт на местния бизнес тип Smart Point: В резултат от събраната, систематизирана, редактирана и обработена информация от дейност №2 ще бъде внедрена в информационата система базирана система тип Smart Point. Разработената интерактивна информационна интернет базирана система по стандарт Smart Point ще включваща:
Модул за управление на съдържанието,
Мобилно приложение на системата;
Модул за анализ на посещаемостта на потребителите;
Модул за актуални новини и събития с администраторски панел;
Модул - Местни финанси и големи инфраструктурни проекти (стат. информация за капиталови разходи, за общински разходи на човек от населението, за големи инфраструктурни проекти);
Модул за представяне на всяко населено място от МИРГ - Пазарджик;
Модул – Макроикономически профил ;
Модул - Отраслова структура на местната икономика;
Модул - Икономическа активност;
Модул - Инвестиции в РО.
Модул за Образование и работна сила.
Модул - Условия за правене на бизнес, интелигентна специализация;
Модул с google maps карта, който да води до местоположението на отбелязаните точки.
Модул за коментари под съответната Smart Point (след регистрация)
Модул за Индустриални и бизнес зони;
Налична версия на сайта на английски език;
Информацията ще бъде придружена със снимки и видео материали където е възможно. Разработената система ще дава възможност за нейното актуализиране лесно и удобно. Като част от функционалността на системата ще бъде съобразена със спецификата на Google Ad и други популярни търсачки за да може винаги да излиза на челна страница при търсене по ключова дума. Това ще бъде част от стратегията и популяризиране на настоящата интерактивна система. Интегриране на Google Analytics за съставянето на детайлна статистика за посетителите на сайта.
Визията на информационната система- сайт ще бъде съобразен с информацията, която съдържа, както и неговото име. В същото време да бъде лесен за запомняне и разпознаваем сред общността след неговото представяне. Ще се създаде QR код за сайта, който при разчитане да отвежда търсещия към информацията на интерактивния сайт. Кодът ще бъде популяризиран чрез информационните и дигитални материали по проекта.
|
15 310.00
|
15 309.98
|
Дейност № 4 - Дейности по публичност, визуализация и популяризиране на Информационния интерактивен сайт;: За популяризиране на проекта ще бъдат използвани различни комуникационни канали, с помощта, на които информацията за дейностите и резултатите от него да достигнат до целевите групи. Ще бъде използван комуникационен микс, съчетаващ рекламни, медийни и ПР инструменти с цел максималното популяризиране на информацията за проекта, неговите цели, предимства и резултати, както и популяризирането на възможностите на създадената интерактивна базира система . Добрата комуникация ще осигури възможност за запознаване на обществото с дейностите и резултатите от проекта, като същевременно ще повишава видимостта и ще информира обществеността за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има региона и общността осъществяването на конкретния проект.
Начините за поднасяне на информацията ще бъдат в следната посока:
Индиректна комуникация:
• Чрез медиите - онлайн, електронни медии (радиа, интернет), специализирани медии (електронни и печатни);
• Изработване и разпространяване на постери, флаери и други комуникационни материали;
• Социални мрежи и интернет.
Ще се следват следните принципи: ИНТЕГРИРАНОСТ НА ДЕЙНОСТИТЕ И АКТИВНОСТИТЕ; ТОЧНО НАСОЧВАНЕ НА ПОСЛАНИЯ, ЯСЕН И АДЕКВАТЕН ПОТОК НА ИНФОРМАЦИЯ КЪМ АУДИТОРИИТЕ; ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ НА СЪДЪРЖАНИЕТО; ЕДИНСТВО И КООРДИНИРАНОСТ; МЕТОДИ ЗА ДОСТИГАНЕ ДО ЦЕЛЕВИТЕ АУДИТОРИИ
Дейността ще бъде насочена в две посоки:
Първата посока е популяризиране на програмата ПМДР като в тази част ще бъде включена изработката на табло на проекта - 1 брой поставено пред офиса на проекта и Плакати - 100 броя, с параметри Цвят 4+0, 130 грама хартия, размер А3; - разлепени в рибарския район за представяне на дейностите по проекта;
Втората посока ще бъде насочена към популяризиране на изработения информационно интерактивна система - сайт, неговата публичност като икономическа визитна картичка на рибарския район;
Ще бъдат изработени следните информационни материали;
Outdoor реклама
Флаер А5 4+4 цвята, 130 грама хартия - 4000 броя ще съдържа информация за разработения интерактивен сайт и неговите възможности; Този материал ще бъде използван за масова реклама сред общността на рибарския район - представяне на възлови места за местната общественост - читалища, хранителни магазини, кметства и пощенски магазини.
Интернет реклама: Най-бързо развиващият се медия канал, който позволява максимално точно таргетиране на комуникацията, както и ясно измерване на резултатите. Все повече потребители използват интернет като алтернатива или допълнение на стандартните информационни канали.
• Социални мрежи: Популярността на социалните мрежи расте постоянно в Интернет пространството, създавайки подходяща среда за набиране на голям обем информация и провеждане на активна информационна политика. Социалните мрежи представляват големи общности от хора и/или организации, които са свързани чрез комуникационна среда, формирана от общи интереси, потребности, идеи, убеждения и т.н. Всеки участник в групата общува с останалите в социалната структура и служи като свързващо звено към други хора, които е възможно да се включат в групата. Изгражда се мрежа от взаимовръзки, основани на реални познанства или създаване на нови такива.
• Facebook и Instagram са двете най-популярни социални мрежи в България и най- добрите платформи за достигане и ангажиране на потребителите, за споделяне на информация, съдържание, текстови и визуален материал.
Популяризиране на сайта и информацията в него ще бъде и чрез дисплей кампания с банери в сайтовете на местни медии и Google Аd.
|
5 775.00
|
5 774.58
|