Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

This project proposal aims to support the development of Ecom Media Ltd. in the field of publishing, in particular in the field of publishing summaries of books/CVs/articles and books in audio form, to be sold through internet space by specially created applications.

The company is registered for the purpose of producing and selling book summaries and audio books in Bulgarian. The idea comes from the increasingly hectic daily life that has led society in recent years when less time is left for reading books. Statistics show that more than 70% of Bulgarians have not opened a book in the last year. Many people who find time to read say that in searching for appropriate book on a particular subject they have to read a number of books while finding the one that suits their requirements to the fullest extent.

These problems can be solved by creating summaries of books /CVs in Bulgarian. The business idea has existed for years in America, but so far no such project has been implemented in Bulgaria. The goal is anyone who wants to buy a book to hear it summary before, going to work or school, cooking, doing sports, or doing another job, and if he likes the content, to buy the whole book to read or hear as an audio file.

The present project has the subject of recruiting staff to expand the company's business by creating a wide range of book summaries and audio book, purchasing specialized mobile application software to sell these summaries and audio books, purchasing of printing machines to print the so-called mind maps for the relevant summaries/books through which their content is easier and faster understandable. Printing machines will also be used for printing summaries and books on paper in small prints.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 души; закупуване на: Приложения за телефон - 2 бр; Лаптопи - 3 бр; Звукозаписна апаратура - 1 бр.; Принтер - 1 бр.; Машина за подвързване на книжни тела - 1 бр.; Звукоизолация за около 16 м2 площ; Разходи за услуги и Разходи за участия): В рамките на тази дейност ще бъдат наети 5-ма души персонал на трудов договор, ще бъдат закупени ДМА, НДМА и материали. Външен за фирмата изпълнител ще изготви Маркетингова стратегия за пазарна реализация на аудио резюметата и книгите, както и фирма Иком Медия ООД ще вземе участие в 4 бр събития, свързани с промотиране на продуктите й и извършване на продажби на място по време на събитията. Разходите за заплати и осигуровки за сметка на работодателя са изчислени на база ангажираността на лицата. Ролята на всеки един участник от екипа, часовата заетост и продължителността на ангажиментите му по проекта са описани подробно в т. 9 Екип. Чрез избраните длъжности се запълва целият цикъл на производството на аудио резюмета на книги и аудио книги - от изборът на съответно заглавие, превод на вече издадените резюмета на други езици, изготвяне на резюме на бългаски език, адаптирано за българските читатели/слушатели, редакцията му, записът му в аудио формат, изготвянето на корица, до качването му в платформата за продажби. За извършване на дейността на Иком Медия, ще е необходимо да бъдат наети 3 бр помещения с обща площ около 140 м2, които ще се използват за предпечатна и предзаписна подготовка на резюметата и аудио книгите, звукозапис и печат. Само помещението за звукозапис ще бъде около 16 м2, а помещението, в което ще се поставят машините за печат, ще е с приблизителна площ от 100 м2. Третото помещение ще бъде оборудвано с необходимото обзавеждане за оформяне на работни кътове на наетия персонал. Преносимите компютри са необходими, за да се обслужи цикълът на производство описан в предния абзац, включително, рекламната дейност в социлните мрежи, печатна дейност, извършване на комуникацията с клиенти. Ще бъдат закупени 3 бр., тъй като два от тях ще се използват едновременно от по двама души, които ще работят на 4 ч. Звукозаписната апаратура включва: Микрофон, USB Аудио интерфейс /конвертира аналоговия сигнал в дигитален, който да се приеме от компютъра/, микрофонна стойка с чупещо се рамо /за лесно нагласяне на микрофона в правилната позиция/, ластичен държач за микрофон - за прикрепяне на микрофона към стойката, XLR кабел - за свързване на аудио интерфейса към микрофон и поп-филтър - предпазва микрофона от компресивни звуци. Звукоизолация за помещение от 16м2 - необходима за да се произведе аудио запис с по-високо качество. Други материали, които ще бъдат закумени са тонер касетите за първата част от ризюмета, книги и мисловни карти, които ще бъдат отпечатани. Предвидени са по 1 бр тонер от всеки цвят. Машини за печатната дейност, при поръчки на резюмета и книги на хартиен носител - принтер, който да принтира както корици така и страници, ламинатор за кориците, машина за съединяване на корицата и хартията и гилотина, която да подравни страните на резюмето/книгата. Приложенията за телефон са необходими, за да се извършват продажбите и слушането на аудио файлове чрез тях. Те са от изключително значение за разпространението на идеята на проекта и извършване на самите продажби защото клиентите ще са основно хора с дефицит на време, които слушат аудио файловете в движение, вършейки други задачи. По този начин Иком Медия ще бъде по-конкурентна на пазара защото ще се предостави на клиента по-добро изживяване. Изработката на Маркетинговата стратегия за пазарна реализация ще допринесе за по-доброто проучване на нагласите на потребителите по отношение на продуктите на Иком Медия, както и ще предложи варианти за по-успешното им рекламиране с цел извършване на по-голяма реализация на абонаменти, съответно по-високи приходи от дейността. За допълнително разпространение на знанието за аудио резюметата и аудио книгите, както и за увеличаване на продажбите им са предвидени участия в 4 бр събития: Пролетен панаир на книгата, Коледен панаир на книгата и Алея на книгата в гр. Бургас и гр. Пловдив или аналогични. За целта ще бъдат командировани по двама души персонал за по 6 дни, колкото е продължителността на събитията. 0.00 191 778.29
Визуализация на проекта (дейността ще бъде реализирана чрез закупуване на 1 бр. табела и 11 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. табела и 11 бр. стикери. През цялото изпълнение на проекта ще се спазват изискванията за информиране на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014 2020 (ОПИК), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на вропейския парламент и на Съвета. Всеки документ, подготвян във връзка с изпълнение на дейностите по проекта ще съдържа съответната символика, включваща информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта. По време на изпълнението на проекта, на видно за обществеността място ще бъдат поставена 1 бр.табела с информация за проекта, в която се споменава финансовата подкрепа от ЕС, чрез ОПИК. Табелата ще бъде поставена на входа към помещенията, които ще бъдат наети за целите на изпълнение на дейностите по проекта. Закупеното оборудване ще бъде означено със съответната символика чрез поставяне на специално изработени за целта стикери, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, като се посочи, че проекта е получил финансиране от ЕФРР чрез ОПИК и бъдат посочени номера и наименованието на проекта. На уебсайта на фирмата, към момента на неговото изпълнение ще се публикува кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като се откроява финансовата подкрепа от ЕС. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).