Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at updating 8 sites of the educational infrastructure in the municipality of Kazanlak. The project covers three kindergartens located in Zone "A - Zone of influence predominantly social in nature, and 5 elementary schools in the settlements of the municipality.The project provides a comprehensive reconstruction and repair of existing buildings and adjacent yards, introduction of energy efficiency measures, repair and construction of water supply and sewerage installations, gas and connection to the city gas distribution network. The project has a total value of 9 504 532.06 lev and has a total duration of 26 months. As a result of the project will be rehabilitated educational facilities with a total gross floor area of 18 886 square meters, it will be reduced annual energy consumption amounts to 2 314 239 kWh / year and a reduction of emissions of CO2 gases amounted to 922,37 tons / year.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Организация и управление на проекта : Дейността цели осигуряване на необходимия човешки и технически ресурс за качествено и законосъобразно изпълнение на проекта. В рамките на дейността ще бъдат изпълнени следните под-дейности: 1. Сформиране на Екип за управление на проекта /ЕУП/ от 9 души - Ръководител, Административен координатор, Технически сътрудник, Експерт Инвеститорски контрол – 3 души, Юрист, Счетоводител и Домакин. 2. Администриране чрез изпълнение на заложените дейности при спазване на бюджета на проекта, графика на дейностите и управление на проекта с цел постигане на набелязаните резултати. 3. Създаване на информационна и документална система по проекта. ЕУП изготвя, събира и съхранява цялата документация по проекта. 4. Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол - ЕУП ще следи напредъка на проекта по дейности, бюджет и времеви график. Дейността ще се изпълнява за целия период на проекта. В рамките на изпълнението й ще бъдат извършени разходи от общ характер - разходи за възнаграждение и осигурителни вноски на членовете на ЕУП. 77 105.70 73 017.41
2. Избор на изпълнители по реда на ЗОП: Екипът за управление на проекта организира и провежда процедури за избор на изпълнители по реда на Закона за обществените поръчки за следните дейности: 1. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки; 2. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 3. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие; 4. Строителен надзор; 5. Одит на проекта; 6. Изпълнение на дейности по информация и комуникация; 7. Доставка на оборудване и обзавеждане за 8 обекта от зоната за въздействие; 8. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР; 9. Изготвяне на Сертификати за енергийни характеристики; 10. Избор на членове на Екипа за управление на проекта. 11. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки. За провеждането на всяка процедура Бенефициентът назначава отделна комисия. С избраните изпълнители се сключва договор, който се регистрира в регистрите на Бенефициента. 0.00 0.00
3. Инженеринг за 5 обекта от функционални връзки: Избраният изпълнител ще изпълни проектиране на 5 обекта от функционални връзки, предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки, оценка на съответствието на изготвените инвестиционни проекти и авторски надзор по изпълнение на строителството. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОУ „Св. Климент Охридски“, гр. Крън – 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 4221 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Д-р Петър Берон“, с. Овощник - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1844 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Ръжена - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 3474 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Паисий Хилендарски“, с. Хаджимитрово - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1712 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „C“ при настоящ „F“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“, гр. Шипка - 20 % функционални връзки; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2611 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на под, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация; осигуряване на мерки за достъпна среда. 3 097 345.65 3 879 551.21
4. Изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: Дейността ще се осъществи от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Избраният изпълнител ще изпълни предвидените в техническите проекти СМР, които са описани и в количествено-стойностните сметки и са неразделна част от настоящото проектно предложение. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 12 месеца и ще обхване следните обекти на интервенция: ОДЗ № 11 „Слънце“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 1670 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „Е“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. ЦДГ № 1 „Здравец“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 900 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „С“ при настоящ „Д“) – топлоизолация на стени, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. Филиал на ЦДГ № 15 „Звънче“ – ИПГВР; Зона А за въздействие с преобладаващ социален характер; цялостна реконструкция и ремонт на съществуваща сграда с РЗП 2454 м2 и прилежащо дворно пространство; въвеждане на мерки за енергийна ефективност (достигане на енергиен клас „В“ при настоящ „G“) – топлоизолация на стени, топлоизолация на покрив, подмяна на дограма, подмяна на отоплителна инсталация, подмяна на осветление, изграждане на вентилационна инсталация, монтиране на слънчеви колектори, изграждане на водопроводна и канализационна инсталации, изграждане на поливна система; газификация и свързване с градска газо-разпределителна мрежа. 3 656 042.33 4 464 414.30
5. Строителен надзор: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на надзор върху изпълнението на строително-монтажните работи по 8 обекта, предмет на проектното предложение, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на СМР; пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на СМР; изпълнение на СМР в съответствие с одобрените работни проекти и съгласно изискванията на чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти в следствие на СМР; извършване на оценка за достъпност до обекта на лица с увреждания в съответствие със законодателството; извършване на оценка за енергийна ефективност в съответствие със законодателството; контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор; контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със СМР, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на СМР, и др.; контрол за годността на обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. След приключване на СМР, строителният надзор ще изготви окончателен доклад. Правилното прилагане и упражняване на строителен надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта СМР и постигането на очакваните резултати. 22 977.01 27 272.46
6. Въвеждане на обектите в експлоатация: Съгласно изискванията на чл. 177 от Закона за устройството на територията, всички строителни обекти следва да бъдат приети и въведени в експлоатация. Процедурите по въвеждане на обектите в експлоатация включват: Заявление за издаване на разрешение за ползване до компетентния орган по смисъла на чл. 177, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ; назначаване на приемателна комисия; съставяне на Акт образец 16 - протокол за установяване годността за ползване на обекта и издаване на разрешение за ползване. Свързването на вътрешните инсталации с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура ще се извърши въз основа на сключени договори със съответните експлоатационни дружества и заплащане на съответните присъединителни такси. След фактическото завършване на СМР по обектите, ще бъде изготвена екзекутивна документация, съгласно чл. 54а от ЗКИР. 1 425.00 1 665.00
7. Одит: Ще бъде извършен независим одит по проекта от външен независим изпълнител, избран по реда на ЗОП. Изпълнителят осъществява окончателен одит по проекта и изготвя Окончателен доклад за фактически констатации при подготовката на окончателното искане за плащане по проекта. В него ще се съдържа мнение и за цялостното изпълнение на проекта. Бенефициентът Община Казанлък предоставя на одитора пълен достъп до необходимата информация. При осъществяване на одитната дейност избраният изпълнител се ръководи от сключения Договор за безвъзмездна финансова помощ и действащото законодателство. Дейността допринася за постигане на всички специфични цели и общата цел на проекта, чрез която ще се допринесе и за постигане целта на процедурата. Дейността допринася и за осигуряване на прозрачност и контрол в процесите. 11 300.00 13 560.00
8. Изпълнение на дейности по информация и комуникация: Изпълнението на дейности по информация и комуникация ще се осъществява от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Екипът за управление на проекта ще контролира и координира изпълнението на сключения с изпълнителя договор. В рамките на настоящия проект са планирани следните дейности за информация и комуникация: - Информация на Интернет страницата на Община Казанлък: след подписване на ДБФП на Интернет страницата на Община Казанлък ще бъде публикувана информация, съдържаща кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като ще се откроява финансовия принос на Европейския съюз; - Пресконференция: Ще бъдат проведени две пресконференции (начална и заключителна), на които ще бъдат представени целите на проекта, планираните/изпълнените дейности и постигнатите резултати. Началната пресконференция ще се проведе след сключване на ДБФП, а заключителната - след приключване на СМР и преди приключване на проекта; - Официална церемония: Ще се проведат общо 8 церемонии (4 церемонии по "първа копка" и 4 церемонии по откриване на обектите). Церемония по "първа копка" ще се проведе след сключване на договор с изпълнителя на СМР, а тази по откриване на обектите - след изпълнение на дейностите по СМР. - Постоянна обяснителна табела - 8 броя. Монтират се на всеки от обектите, след приключване на СМР. - Информационна табела пред сградата на Община Казанлък - 1 бр. - Прессъобщения: През целия период на изпълнение на проекта, на Интернет страницата на Община Казанлък ще се организира публикуване на информация за напредъка на проекта, за процедури за избор на изпълнители, за предстоящи и минали мероприятия по проекта. - Брошура/диплянка в тираж 1000 броя. - Рекламни материали /папка и химикал/ - 100 комплекта; - Банер винилов без стойка - 1 брой. - Изява в национална медия - 2 броя. - Билборд, двустранен, р-р 4х3 м. - 3 броя. Екипът по проекта ще следи перманентно за цялостното спазване и изпълнение на мерките за публичност, при спазване изискванията на Регламент (ЕК) 1303/2013, Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) 821/2014 на Комисията и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 12 750.00 15 300.00
9. Авторски надзор по изпълнение на СМР за 3 обекта от зоните за въздействие: В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: 1/ авторски надзор при изпълнение на СМР на всеки съответен обект в рамките на инвестиционния проект от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта и Акт образец 15 по ЗУТ; 2/ присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на СМР и в случай на установяване на точното изпълнение на проекта; заверки при покана от страна на Възложителя; 3/ наблюдение на изпълнението на СМР по време на целия период на изпълнение на проекта за съблюдаване предписанията на проектанта относно точното спазване на изработеният от него инвестиционен проект от страна на всички участници в процеса на изпълнение на СМР; 4/ съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; 5/ заверка на екзекутивната документация за СМР след изпълнението на съответния обект. Правилното прилагане и упражняване на авторски надзор ще доведе до законосъобразното, качествено и навременно изпълнение на заложените в проекта строително - монтажни дейности и постигането на очакваните резултати. 10 500.00 12 600.00
10. Доставка на оборудване и обзавеждане.: След приключване на изпълнението на предвидените СМР в 3-те обекта от Зона за въздействие "А" (ОДЗ № 11 "Слънце", гр. Казанлък; ЦДГ № 1 "Здравец", гр . Казанлък; филиал в ж.к. Изток на ОДЗ 0 15 "Звънче", гр. Казанлък), външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще достави обзавеждане и оборудване за посочените обекти, в т. ч. за битовите, кухненските и складовите помещения, по техническа спецификация и КСС, част от работните проекти за всеки от обектите. За 5-те обекта от функционални връзки ще бъдат доставени стълбищни роботи с оглед адаптирането на средата и осигуряване на достъп за лица с увреждания. 474 502.70 569 403.24
11. Изготвяне на екзекутивна документация по ЗКИР: След фактическото завършване на СМР и преди издаване на Разрешение за ползване, външен изпълнител, избран по реда на ЗОП ще изготви екзекутивна документация (геодезическо заснемане), съгласно изискванията на чл. 54а, ал. 2 и §4, ал. 1, т. 4 от ПЗР на ЗКИР, както и съгласно чл. 175, ал. 5 от ЗУТ. 20 000.00 22 000.00
12. Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от фун: След приключване на проектирането в рамките на Дейност № 3, избран външен изпълнител ще изготви Оценка на съответствието на инвестиционни проекти за 5 обекта от функционални връзки. 14 500.00 15 660.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).