Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

„Nueva Architecture "Ltd. is a newly created enterprise with a code of basic economical 71.11 Architectural activity on KID 2008.
By implementing the project idea for a Universal Vertical Integrated Product, for an architectural pre-feasibility study before buying a property, the company will have the opportunity to create vertical integration in its work. The appointment of new architects and collaborators will enable the company to produce a wide range of investment projects such as Construction, Fire Safety Project, Safety and Health Plan, Construction Waste Management Plans, Landscape Architecture, Geodesy, Electro installations, interior and more. This will give considerably better control when making the product and significantly better quality, responsibility. The ability to work with a permanent team will lead to better performance and performance of the company, which will enable it to participate in competitions and internationally. The implementation of the vertically integrated Complicated Project will invest in hardware products in the form of computer, presentation, plotting, volume-building equipment and software products in the form of software products to build a Building Information Model. With the new equipment the company will be secured thanks to the plotting and printing technique, the visual presentation of the projects will be multi-karta improved, which is one of the important factors in the good performance of a certain digital product. Nueva Architecture Ltd. will work with a team of professionals with experience in investment design at all stages - from the formulation and clarification of the investment intentions, through the design stages to the complete completion of the construction works and the adequate author supervision by the designers .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез наемането на квалифициран персонал - 4 души и чрез закупуването на ДМА - 13 бр. и ДНА - 1 бр.): Предметът на настоящия проект е да бъде свързан със създаването на универсален вертикално интегриран продукт, включващ всички дейности от инвестиционното проектиране - устройствено планиране, инвестиционо проектиране, градския дизайн и вътрешния интериор. Предлаганата услуга представлява комплексно решение за клиентите - от първоначалното проучване за даден имот, през крайната фаза на проектиране до въвеждането на съответната сграда/обект и пускането му в експлоатация. За реализирането на тази услуга ще са необходими редица проектантски (дизайнерски) материали и консумативи, които при точното използване и съчетаване ще доведат до получаването на търсеното комплексно решение за нашите клиенти. Като начална стъпка, за реализирането на тази дейност ще бъде нает квалифициран персонал, който да създаде за своите клиенти универсален вертикално интегриран продукт - 4 бр. специалисти и бъде закупено (от външен доставчик) необходимото за тази цел оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. За реализацията на вертикално интегрирания компклексен проект ще се инвестира в хардуерни продукти под формата на компютърна, презентационна, плотираща и изграждаща обеми техника и софтуерни продукти под формата на софтуерни продукти за изграждане на Строително-Информационен Модел (чертожен софтуер). Този модел създава възможност за работа върху даден проект едновременно на различни специалисти участващи в фазите на инвестиционния процес. Посредством закупеното по проекта оборудване ще бъде обезпечен целия работен процес, за да може наетите по проекта хора да създадат универсален по рода си вертикално интегриран продукт с цел удовлетворяване желанията на нашите клиенти. Паралелно с доставката на закупените машини, по проекта ще бъдат осигурени и необходимите материали/консумативи: плексиглас за лазера; МДФ за лазера; PLA за 3D принтера, чертожна дъска, тонери за принтери, тонери за плотери, ролки хартия за плотиране, щори, класьори, както и други материали/консумативи, използвани при архитектурните и проектантски дейности. На следващо място, като задължителна част от настоящия проект се предвижда изготвянето на Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея. За всеки бъдещ предприемач, предлагащ нов вид услуга е абсолютно задължително да се сдобие с подобен подробен анализ, който да му помогне да определи пазарните възможности на услугата. Нашата млада, предприемчива компания не прави изключение от тази максима, именно поради това, посредством външно възлагане, ще бъде изработен подробен пазарен анализ, за да може максимално бързо и всеобхватно създаденият веттикално онтегрираният модел да бъде представен по най-правилния и достъпен начин на пазара, да може бъдещите клиенти да се възползват от предимствата на това комплексно решение. Не на последно място, по проекта се предвижда създаването на интернет страница, която ще бъде официалната електронна визитна картичка на "Нуева Архитектура" ЕООД, чрез нея всички заинтересовани лица - клиенти, доставчици, партньори, ще могат по бърз и удобен начин да се свържат с нашите представители. Създаването на интернет страница на организацията има двояко значение - от една страна, за популяризиране на младата и перспективна компания, а от друга - за осъществяване на on-line комуникация с нашите потенциални клиенти и доставчици. 198 000.00 167 037.18
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (чрез наемането на квалифициран персонал - 4 души и чрез закупуването на ДМА - 13 бр. и ДНА - 1 бр.) - ПРОДЪЛЖЕНИЕ...: В края на изпълнението на проекта (7-ми, 9-ти месец) ще бъдат избрани конкретни външни изпълнители, чрез провеждането на вътрешно-фирмен подбор от измежду най-малко две предложения за изготвянето на Пазарен анализ и проучване за реализация на предприемаческата идея и създаването на интернет страница на кандидата. 198 000.00 29 581.00
Визуализация на проекта (1 информационна табела, 2 плаката, 150 промоционални материала, 13 стикера): С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени 1-а информационна табела, 2-а плаката, раздадени 150 броя промоционални материали, посатвени 13 броя стикери (на всеки актив по един стикер), като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационната табела ще бъде разположена в мястото на изпълнение на проекта, а именно в наетото помещение, което ще бъде осигурено за целите на проектната инвестиция, разположена в гр. Варна. С цел информиране на местната общественост ще бъдат раздадени изработените 100 броя информационни материали. Също там ще бъдат залепени и стикерите след доставката на закупеното по проекта оборудване: Дигитален флипчарт със стойка – 1 бр., Таблет – 1 бр., Дрон – 1 бр., Стационарен компютър – 3 бр., Преносим компютър – 1 бр., Лазарен далекомер – ролетка – 1 бр., Плотер – 1 бр., Фотоапарат – 1 бр., Цветна мултифункционална машина A3 – 1 бр., Пространствен 3D Скенер – 1 бр., 3D Принтер за Архитектурни Модели – 1 бр., Сгъваща машина за чертежи – 1 бр., Ролков нож- 1 бр. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. 2 000.00 1 896.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).