Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде постигната чрез закупуване на шкафове и рафтове, общи възли, модули за обединяване / разделяне на честотите и корекция на дисперсията, транспондери, оптични модули и инсталационни материали, софтуер за наблюдение и управление за 100G канали, софтуер за управление на устройствата в новата и съществуващата инфраструктура и лицензии).: Като част от дейността ще бъдат закупени и внедрени:
1. Телекомуникационен шкаф (стойка), в който се инсталира оборудването: София и Свиленград – по 1 бр.
2. Монтажен рафт (шаси в шкафа): София и Хасково – по 1 бр., Свиленград – 2 бр.
3. Модул Double-DCM CAGE, кошница за инсталиране на различни компоненти: Плевен, Хасково и Свиленград – по 1 бр.
4. Захранващ интерфейсен възел: София и Хасково – по 2 бр., Свиленград – 4 бр.
5. Допълнителна интерфейсна карта: София и Хасково – по 1 бр., Свиленград – 2 бр.
6. Платка системен контрол и комуникация: София и Хасково – по 1 бр., Свиленград – 3 бр.
7. Платка оптичен интерфейс: Хасково и Свиленград – по 1 бр.
8. Двуканална платка за защита (SM): София –3 бр., Русе, Балчик и Хасково – по 1 бр.
9. Мултиплексорни възли - използват се за обединяване / разделяне транспортни канали ( честоти) с различни дължини на вълните в дадено оптично влакно: Хасково – 1бр., Свиленград – 1 бр.
10. Оптични усилватели - използват се за обединяване / разделяне транспортни канали ( честоти) с различни дължини на вълните в дадено оптично влакно: Хасково – 1бр., Свиленград – 1 бр.
11. Дисперсионно компенсационен модул - използва се за коригиране на хроматичната дисперсия, която е параметър, от който зависи възможното разстояние за предаване на данни в оптичните влакна: Хасково – 1бр., Свиленград – 1 бр.
12. Транспондер: София –3 бр., Русе – 1 бр., Балчик – 1 бр., Свиленград – 1 бр.
13. Оптичен модул: София –25 бр., Русе – 10 бр., Балчик – 10 бр., Свиленград – 10 бр., Монтана – 2 бр., Плевен – 3 бр.
14. Комплект външни кабели: София –235 м., Русе – 60 м., Балчик – 60 м., Хасково – 60 м., Свиленград – 100 м., Монтана – 12 м., Плевен – 13 м.
15. Оптичен кабел: София –80 м., Русе – 20 м., Балчик – 20 м., Хасково – 20 м., Свиленград – 40 м., Монтана – 5 м., Плевен – 7 м.
16. Лиценз за базов софтуерен пакет,V100R009 –позволява използването на базов софтуерен пакет за управление на устройствата в новите монтажни рафтове: София – 1 бр., Хасково – 1 бр., Свиленград – 2 бр.
17. Лиценз за софтуерна актуализация на всички точки – позволява актуализация на съществуващия софтуер за управление на новите устройства в наличните монтажни рафтове.
18. Софтуер за наблюдение и управление на мрежата iManager U2000(V200R014)
19. Обновен софтуер за обслужване на управлението на системата (от версия V001R001 към версия V002R014) и за управление на мрежовите елементи (от версия V001R004 към версия V001R009) - актуализира системата за наблюдение и управление на процесите. Актуализира всички OSN6800 мрежови елементи в мрежата на GCN.
Закупеното оборудване е в конфигурация и с характеристики, осигуряващи използването на OTU4 (optical-channel transport unit (OTU)) - стандарт ITU-T OTN със скорост на передаване от 112 Гбит/c, което позволява передавне на сигнал 100 Gigabit Ethernet.
Допълнителното оборудване в съществуващите технически центрове на дружеството на практика трансформира съществуващата комуникационна система в по-висок клас, чийто нов капацитет от 100G гарантира значително по-високи скорости при предаване на информацията, т.е значително по-висока производителност на мрежата – това е индикаторът за подобрен производствен процес.
Стъпките за реализация на дейността включват:
1. Провеждане на процедура за избор на Изпълнител, съгласно ПМС № 118/20.05.2014 г. – от 10-ти до 12-ти месец от подписването на договора.
2. Подписване на договор с изпълнителя – 12-ти месец.
3. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателни протоколи – от 16-ти до 17-ти месец.
4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален протокол – от 17-ти до 18-ти месец.
За изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, включващ „Ръководител на проект“ като външен участник и ключови служители от дружеството - технически директор, специалист по организация и управление, ръководител на техническа поддръжка, специалисти от регионалните центрове, в които ще се извършва внедряването на новозакупените активи. |
1 278 555.36
|
1 224 331.85
|