Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The essence of this project is to develop an innovative online tool with an intuitive design to inform and verify drugs and drug interactions. This tool is an innovative technology platform based on IoT technologies that gathers, processes and provides information on the content, effect and interactions of different substances in medicinal and related products. It will explain what is the interaction, how it occurs, the level of significance and a suggested course of action. The system will interact with a database that will allow the end user to output information about the drug or other product, receive timely information on its interaction with other substances, activities or conditions, and will trigger alarms in the presence of potentially dangerous interactions.Checking for a drug interaction before it occurs can drastically lower the chance of a problem.The system will also inform about favorable drug interactions because some medications may be better absorbed if taken with food or may have favorable blood levels with other medications that affect metabolic enzymes. The innovative product includes the development of a mobile application to identify product data for medicinal products and related products.The application will be able to make an immediate link between the marketed item  and its avalable information. The innovative product will be a helper in treatment.The system will allow the creation of a health profile as well as the integration of existing ones in which to preserve the medical and social history of each patient, chronologically reflecting examinations, assigned therapies, studies, reactions, etc. The application will contain a module that will inform about the most harmless way to neutralize medications that have expired or locate possible points for their handing over.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде извършена чрез определяне на квалифициран персонал -2 бр. Системни проектанти, 3 бр. Програмист - аналитици, 6 бр. Специалисти, приложно програмиране, 1 бр. Специалист, тестване софтуер, 1 бр. бизнес консултант, информационни технологии, 5 бр.външни консултантски услуги: Като част от дейността: 1.Ще бъде подбран квалифициран персонал: -2 системни проектанти, на труд. дог. 8 ч./ден за 23 мес. създават дизайн на софтуерната система, системната архитектура, описват модулите и отделните компоненти, релациите по между им, бизнес логиката -3 програмист-аналитици, на труд. дог. 8 ч./ден за 23 мес. изследват, анализират софтуерни архитектури, избират подходяща архитектура, дефинират изискванията, изследват и анализират подходящи алгоритми, дефинират изисквания за алгоритми за анализ на големи обеми от данни, кодират, тестват и верифицират алгоритмите. -6 специалисти, приложно програмитране, на труд. дог. 8 ч./ден за 23 мес., извършват процеси свързани с разработване на софтуерния продукт, извършват логическото проектиране и програмиране на процесите, софтуерния продукт или модули. -1 специалист, тестване софтуер, на труд. дог. 8 ч./ден за 23 мес. разработва тест планове, стратегия за тестване за контрол на качеството, анализира изискваниятa за разработка и разработва тестове; открива, коригира, проверява, проследява грешки. -1 бизнес консултант, информационни технологии, на труд. дог. 8 ч./ден за 8 мес. създава модел на списък с всички процеси, определя йерархията, семантиката и номенклатурата на процесите, създава индивидуални диаграми, визуализира стандартизираните процедури, отразява изискванията за решението, описва последователността от стъпки, изпълнителите (ролите), и др., създава интерактивни мокъпи на потребителския интерфейс. 2.Ще бъде избран изпълнител за изследване и прецизиране на функционалните и нефункционални изисквания на системата; Целта е да бъдат изследвани изисквания и потребности на различни видове потенциални потребители на системата с цел да се определят оптималните функционални изисквания, набора от услуги, които системата трябва да предоставя и тяхната спецификация, да бъдат дефинирани всички функции, които потенциалният потребител очаква. Нефункционални изисквания са изисквания към продукта, определят поведението на продукта, организационни изисквания, произтичат от процедури и политики, външни изисквания -за съвместимост, юридически изисквания - закони, наредби, правилници и др. 3.Ще бъде избран изпълнител за набавяне на коректна фармакологична информация, структуриране на данните, установяване на легитимни и надеждни канали за редовно обновяване на данните. За да може продуктът да извлича информация по зададени критерии е необходимо да бъде създадена колекция от логически свързани данни в конкретната област, които да са структурирани по определен начин. Избраният изпълнител ще трябва да извърши събиране, организиране, въвеждане, сортиране, класифициране, структуриране и верифициране на необходимата фармакологична информация в база данни. 4.Ще бъде избран изпълнител за изследване на лекарствени взаимодействия. Целта е да бъдат проучени съвременните източници, научни данни и публикации за да се извърши анализ и систематизация на потенциални лекарствени взаимодействия на ниво система, органи, клас. 5.Ще бъде избран изпълнител за проучване и анализ на регулаторните изисквания относно информация, достъпна за медицински специалисти и информация, достъпна за пациенти; Поради наличие на множество регулаторни изисквания, е необходимо тази материя да се познава много добре. Законодателствата на различните страни поставят различни изисквания, обем и съдържание за продуктовата информация за лекарствени продукти, предоставяна на медицински специалисти и на пациенти. Необходимо е в хода на разработване на проекта наличната информация за всеки лекарствен продукт, разрешен за употреба да бъде проверена, съпоставена с регулаторното разрешение и систематизирана за медицински специалисти и пациенти 6.Ще бъде избран изпълнител за трансформиране на публично достъпна фармакологична информация в машинно четим формат на базата на честотата на използване на медикаменти Целта е цялата статична информация да се превърне в динамична информация,подходяща за обработка от компютри 1 248 970.24 1 232 575.14
Визуализация на проекта: Всички документи, отчети /междинни и финален/ ще съдържат необходимите символи и текст за визуализация. Ще бъде поставена табела за информиране на обществеността за получената помощ от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).