Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Providing of the planned actions for information and publicity in 2016 of OP “Environment 2014-2020” according to National Communication Strategy 2014-2020. All obligatory acts on the level of the operational programme will be fulfill according to Regulation 1303/2013. 
Communication will be directed to timely satisfaction of the identifying communication needs of the target groups: 
•	Informing the public for the scope and aims of the programme as well as the goals and expected results from implementation of the procedures for call of proposals in Indicative Annual Working Programme for 2016. ;
•	Informing the potential beneficiaries, partner organizations  and all interest groups for the opportunities for financing which the program provide for whole program period focusing on procedures in Indicative Annual Working Programme for 2016.; 
•	Increasing the awareness and competency of beneficiaries in implementing  projects; 
•	Forming ecological consciousness in children as a guarantee for sustainability of all taken activities.  
Planned activities are directed to all target groups and all chosen activities are bound to the goals. It is provided using of different communication channels and where it is applicable will be searching not only providing information but active communication and feedback with target groups. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Производство на печатни и рекламни материали : Производството и разпространението на рекламно-информационни материали е един от основните канали за предоставяне на по-подробна информация до всички заинтересовани страни. Информационните материали ще бъдат разпространявани на събития организирани от УО на ОПОС и ще бъдат предоставени на 28-те информационни центрове за разпространение. Целта е да се привлече вниманието на широката общественост към ОП „Околна среда” и към проблемите на опазването на природата, и да се информира аудиторията от първоизточника за предприетите мерки в сектора и предстоящите дейности и възможности. 79 188.00 151 540.00
Социологическо проучване: Добрата практика в областта на комуникациите показва, че най-ефективният инструмент за извършване на анализ на мерките за информация и публичност е провеждането на социологичски проучвания и анализи за качествена оценка на ефективността на кампаниите и информационните дейности. Чрез тях се измерва степента на информираност на аудиториите и постигането на заложените комуникационни цели. Това от своя страна дава възможност за корективни дейстия по отношение на планирането на комуникационните процеси за следващ период с оглед повишаване на ефективността на мерките за информация и публичност. 21 000.00 21 000.00
Ежедневен медиа мониторинг и месечен контентанализ: Ежедневен монитроинг на публикациите и излъчванията на информации и коментари, свързани с изпълнението на ОПОС 2014-2020 г., и месечен анализ на отразяването на темата. 20 000.00 19 800.00
Разработване и администриране на интернет страницата на ОПОС 2014-2020: Интернет страницата на ОПОС е предвидена като комуникационен инструмент за популяризиране на ОПОС. Страницата е необходима по отношение на изпълнението на задължения, произтичащи от ПМС 119/2014 г. Управляващият орган трябва да публикува на страницата си процедури за подбор на проекти, насоки за кандидатстване, „въпроси и отговори” и др. Във връзка с бързото развитие на информационните технологии е необходимо електронната страница на оперативната програма да отговаря на новостите и стандартите в областта. С оглед доброто качество е необходимо данните от сайта да бъдат ежедневно съхранявани с оглед на това, да могат да бъдат възстановени при възникване на проблем. 34 992.00 7 416.00
Извършване на анализ и изготвяне на предложение за провеждане на информационно -образователна кампания на ОПОС в медиите: Изготвяне не анализ на целите на кампанията и съотнасянето им към целевите публоки и медийни аудитории и план за протичането на информационната кампания през 2016 г. 20 000.00 23 220.00
Провеждане на медийна информационо- образователна кампания за ОПОС: Избор на изпълнител по реда на ЗОП. 658 000.00 363 026.44
Организация на информационни и/или публични събития за оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.: Дейността включва изготвяне на концепция, организиране и провеждане на 13 информационни събития в старната през 2016 г. с цел популяризиране на ОПОС 2014-2020 сред широката общественост, както и запознаване на потенциалните бенефициенти с възможностите за финансиране, предоставяни от програмата. 23 990.00 23 130.00
Създаване и разпространение на програми за провеждане на два вида екоуроци в училищата на теми "въздух" и "отпадъци" и провеждане на Зелена олимпиада сред ученици от 1 до 12 клас: Създаването на програми за провеждане на екоуроци сред ученици. Провеждане на еко състезание за ученици от 1 до 12-ти клас, което включва разработка на онлайн платформа на зеленото състезание , хонорари за проверяващи учители, изработка и публикуване на тестове, журиране и др. 23 990.00 19 600.00
Използване на постановка "Яко е да си еко" за провеждане на информационно-образователна кампания за популяризиране на ОПОС 2014-2020 г. : Дейността вклюва изнасяне на шест представления на постановката и създаване на видео и аудео клип с използване на части от постановката, в която популярни личности по забавен начин представят пред младите хора екотематиката и могат да създадат у тях траен интерес и отношение към опазването на природата. Целта е да информираме за мерките за подобряване и запазване на българската природа, които се финансират по ОПОС 2014-2020 г., като подчертаем, че отговорност за природата има всеки от нас и запазването й е възможно само със севместните ни усилия. 124 200.00 150 000.00
Осигуряване на външна помощ за организиране на информациони срещи с ученици 6-12 клас: Във връзка с предвидените в ГОДИШЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ за 2016 г. дейности в изпълнение на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г. следва да бъде осигурен координатор за провеждане на срещите с ученици. 15 000.00 2 669.64

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).