Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

TRANS PLAN Ltd. is a newly registered company, which has set the ambitious goal to be among the innovators in Bulgaria in the field of providing innovative engineering services, including the development of software simulations and project solutions for analysis, management and optimization of pedestrian traffic in public places and objects. In achieving the high goals set, the company will rely on the experience and expertise of the Entrepreneur and Members of the Applicant's team, on the one hand, and on the other, rely on the high added value of investing in new specialized equipment and software. In view of the successful penetration of a highly competitive market, market research and market analysis will be developed to assist the start-up company. The equipment envisaged to be purchased under the project will allow for the use of modern and innovative work methods in the country in the areas of architecture, construction, cartography. The software to be purchased under the project will be of key importance for the high quality of the innovative service offered, related to modeling and management of pedestrian traffic in public buildings, transport infrastructure and public places.
The newly-registered enterprise will develop its main economic activity in the sectors related to overcoming European and regional challenges - M71.12 "Engineering activities and technical consultations".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги): Дружество ТРАНС ПЛАН ЕООД е новорегистрирано предприятие, което си е поставило амбициозната цел да е сред иноваторите в България в областта на предоставянето на услуги от инеженерен характер. Условно изпълнението на дейността може да бъде разделено на няколко етапа, очертаващи логичното развитие на стартиращата компания. Етап 1 В първия месец след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Управляващия орган, дружеството ще сключи договор за наем на помещение, в което ще се осъществява дейността на предприятието. Също така, в рамките на един месец след влизането в сила на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще бъдат наети на трудов договор предприемачът и членовете на Екипа. Тъй като се предвижда Предприемачът да работи заедно и съвместно със своя Екип всички лица ще бъдат наети за период от 12 м., предприемачът, експерт "Проектиране" и Експерт "Строителство-Архитектура" ще бъдат наети на 4-часов работен ден, а Експерт "Транспортно моделиране" на пълен 8-часов работен ден. Етап 2 След успешното приключване на първия основополагащ етап от настоящата дейност компанията ТРАНС ПЛАН ЕООД ще се насочи към същинската част от изпълнението на проекта, а именно придобиването на оборудване, представляващо ДМА и на специализиран софтуер, необходими за реализирането на пазара на предприемаческата идея. В случая оборудването, благодарение на което компанията ще предлага инженерни услуги от по-нов тип, представлява висок клас хардуерни компютърни устройства (2 бр. преносими и 2 бр. настолни), сървър и 3D принтер, позволяващ създаване на висококачествени и сложни детайли и иновативен софтуер за моделиране на движението. В изпълнение на проекта се предвижда разработване на софтуерно базирана консултантска услуга, свързана с моделирането и мениджмънта на пешеходния трафик в обществени сгради, обекти от транспортната инфраструктура и на публични места. Посредством подходящ софтуер и базирайки се на професионалния опит на членовете на екипа, ще се изработват софтуерни симулации и проектни решения за анализ, мениджмънт и оптимизация на публични обекти. С помощта на 3D принтери ще бъдат отпечатвани в детайл обектите, предмет на проекта, резултатите от направените анализи и мерките за оптимизация, предвидени от консултантския екип. По този начин ще бъде предложен един иновативен подход за визуализация и ще бъде улеснено възприемането на представената информация. Софтуерите за моделиране на движението предоставят възможността да се анализират дадени проблеми и предложения за оптимизация във виртуална среда, преди тяхното настъпване/реализиране. Те улесняват и посредством визуализация правят по-достъпно планирането, реализирането и управлението на сгради и обекти от транспортната инфраструктура. В общи линии процесът се състои от следните основни стъпки: • Събиране на данни за трафика; • Събиране на данни за съществуващата/заплануваната инфраструктура/конструкция; • Моделиране на обекта посредством софтуера; • Импортиране на данни за трафика в софтуера; • Разработване и оценка на различни варианти и проектни решения; • Изготвяне на доклад с предписания. Етап 3 След като бъде успешно завършен и втория етап, състоящ се от придобиването на специализираното оборудване, ТРАНС ПЛАН ЕООД ще се насочи към изпълнението на финалната фаза на настоящата дейност и на проекта като цяло - усилията за успешна пазарна реализация на предлаганата услуга. Секторът на строителството и поддържането на пътни съоръжения, към който може да се причисли предлагането на тези инженерни услуги, е наситен с множество компании и утвърждаването на този конкурентен пазар ще изисква специални целенасочени усилия. Поради горепосоченото и с оглед на постигането на успешната пенетрация на един силно конкурентен пазар ще бъде разработено пазарно проучване, което да подпомогне стартиращото предприятие при анализа на конкурентите, търсенето на клиенти и позиционирането в определена специфична пазарна ниша. 246 964.00 197 811.64
Дейност за визуализация на проекта: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 1 бр. информационна табела и 6 бр. стикери с визуализация (с логото на ЕС и ОПИК) на придобитото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. 2 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).