Доставка и монтаж на оборудване за външно изкуствено осветление, вкл. и демонтаж на съществуващо: Дейността предвижда доставката и монтаж на общо 1112 бр. LED осветителни тела, който се разпределят по мощност и населени места, както следва:
Доставка и монтаж на фотосоларно LED улично осветително тяло IP-66 40 W - общо 12 бр., в т.ч.:
гр.Брезово – 2 бр.; с.Зелениково – 2 бр.; с. Бабек – 2 бр.; с. Свежен - 2 бр.; с. Тюркмен - 2 бр.; с. Чоба - 2 бр.
Доставка и монтаж на LED улично осветително тяло IP-66 30 W - общо 614 бр., в т.ч.:
гр.Брезово – 526 бр.; с.Зелениково – 42 бр.; с. Бабек – 0 бр.; с. Свежен - 16 бр.; с. Тюркмен - 30 бр.; с. Чоба - 0 бр.
Доставка и монтаж на LED улично осветително тяло IP-66 50 W – общо 486 бр., в т.ч.:
гр.Брезово – 146 бр.; с.Зелениково – 68 бр.; с. Бабек – 33 бр.; с. Свежен - 95 бр.; с. Тюркмен - 30 бр.; с. Чоба - 114 бр.
Техническите параметри на новите LED осветителни тела, с които ще се постигнат целите на настоящето проектно предложение, са посочени в одобреното от АУЕР Енергийно обследване и разработеният Технически инвестиционен проект.
Демонтажът ще се осъществи, по начин, който да не лишава населението от улично осветление – комплектация и последващ демонтаж и монтаж едновременно.
А/Съгласно техническият инвестиционен проект, ще бъдат демонтирани общо 611 бр. стари осветителни тела, както следва:
Брезово - 358 бр.; Зелениково- 69 ; с.Бабек- 23; с.Свежен- 62; с.Тюркмен-39; с.Чоба-60 бр.
Б/Комплектацията на новите осветителни тела включва доставката на:
-Единична рогатка за стоманобетонен стълб - 1112 бр
-Захранващ кабел СВТ–3х1,5 мм2 - 3210 м.
-Присъединителна клема–1648 бр.
В/Монтажните работи включват:
-Монтаж на единична рогатка за стоманобетонен стълб-1112 бр.
-Изтегляне на кабел СВТ–3х1,5 мм2 в рогатка - 3210 м.
-Монтажа на 1112 бр. нови LED осветителни тела.
-Изпитване на кабел СВТ–3х1,5 мм2 - 9 ч/ч
-Направа на суха разделка на кабел СВТ–3х1,5 мм2 - 2204 бр.
-Свързване на проводник със съоръжение-2204 бр.
Демонтажните и монтажни работи ще бъдат бъдат извършени от изпълнител, притежаващ необходимата квалификация,специализация и необходимата техника и оборудване за извършване на височинни демонтажни и монтажни работи.
Изпълнението на тази дейност преминава през следните конкретни стъпки, в рамките на 18 месеца.
- график за провеждане на процедурите за определяне на изпълнители на дейностите по проекта;
- обявяване на график за провеждане на избор на външен доставчик – 1 месец;
- подготовка на тръжна документация за избор на външен доставчик - 1 - 2 месец;
- избор на изпълнител - 3 - 4 месец;
- подписване на договор за доставка с определения доставчик - 4 - 5 месец;
- доставка на договореното оборудване - 6 - 17 месец;
- подписване на финален приемо - предавателен протокол - 17 месец;
- балансови плащания по договора с доставчика - 17 месец;
- финално техническо и финансово отчитане на дейността - 18 месец.
|
543 178.00
|
0.00
|
Доставка и монтаж на система за автоматизирано управление и мониторинг: Тази дейност се определя като съпровождаща експлоатацията на уличното осветление мярка, която пряко влияе върху икономията на електрическа енергия, чрез реализация-та на ефективен експлоатационен режим на уличното осветление. Система дава възможност за получаване информация в реално време за голяма част от параметрите на системите, включително измерване и контрол на консумацията на електрическа енергия и взимане на правилни управленски решения за контролиране на енергопотреблението.
За осъществяване на мярката е изготвен Технически инвестиционен проект за рехабилитацията на уличното осветление на територията на 6 населени места на Община Брезово.
Съгласно техническият инвестиционен проект, ще бъдат доставени и монтирани общо 6 бр. системи за управление. Разпределението им по населени места, предмет на доставката и монтажа е както следва:
гр.Брезово -1 бр. х ; с.Зелениково-1бр.; с.Бабек-1 бр.; с.Свежен-1 бр. ; с.Тюркмен-1бр. ; с.Чоба-1 бр.
Общ брой СУ - 6 бр. на стойност 25 344 лв.
Изпълнението на тази дейност ще се реализира след изпълнение на Дейност 1
Доставката и монтажа ще бъдат бъде извършен от изпълнител, притежаващ необходимата квалификация,специализация и необходимата техника и оборудване за извършване на височинни дейности. |
72 000.00
|
0.00
|
Авторски надзор : Дейността по упражняване на авторски надзор е в изпълнение изисванията на чл.162 от ЗУТ, и е изцяло фокусиран върху успешното и качествено изпълнение на Дейности 1,2 и , както и подписване на актове и протоколи от проектанта, в съответствие с изискванията на Наредба №3/2003; Наредба № 2/2003 за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минималните гаранционни срокове за изпълнение на СМР и съгласуване на екзекутивите, изготвени от изпълнителят на дейността.
За всички строежи от първа до пета категория включително е задължително да се упражнява надзор от проектантите на всички части от проекта. Авторския надзор може да е физичекко или юридическо лице. За това Възложителят сключва договор с проектанта/автора на техническият проект да упражнява авторски надзор по време на СМР на основание чл. 162, ал.2 и ал.3 от ЗУТ. Предписанията на проектанта/авторския надзор, свързани с авторското му право за точното спазване на изработеният от него инвести-ционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници по
Съгласно чл.175 от ЗУТ, след фактическото завършване на СМР се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваният технически проект.Екзекутивната документация е неразделна част от издадените строителни книжа.
При приключване на проекта се изготвя доклад, необходим при издаване на разрешение за ползване или въвеждане в експлоатация.
|
17 025.00
|
0.00
|
Строителен надзор : Дейността по осъществяване на независим строителен надзор има за цел да осигури и гарантира качественото изпълнение на всички строително-монтажни дейности, залег-нали в техническият проект. Независият строителен надзор ще се осъществява през цялото време на изпълнение на Дейност № 1,2 от лице, регистрирано в Дирекцията за национален строителен контрол /ДНСК/, която е юридическо лице към Министерство на регионалното развитие и благоустройство и упражнява контрол по спазването на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и на нормативните актове по прилагането му при проектирането и строителството, в т.ч. влагането на качествени строителни материали и изделия с оглед осигуряването на сигурността, безопасността, достъпността и другите нормативни изисквания към всички строежи на територията на Република България. Избора на независим строителен контрол ще се извърши в съответствие с изискванията на ЗОП, а дейността на избраното лице, което ще осъществява независимия строителен контрол ще бъде осъществена при спазване изискванията на Правилника за оправомощаването, функциите и задълженията на лицата, упражняващи независим строителен надзор в проектирането и строителството. |
7 883.00
|
0.00
|
Изготвяне на доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност за доказване на постигнатите резултати: След приключване на дейностите за СМР, в рамките на окончателното отчитане на изпълнявания договор за финансиране на одобрената инвестиция, Община Брезово следва да представи доклад от сертифициран енергиен одитор (лица от регистъра по чл.44 ал. 1 от Закона за енергийна ефективност) за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност, чрез който да се докаже потреблението на първична енергия и постигнатите спестявания от обновяването, заложени в подаденото на етапа на кандидатстване предложение по настоящата процедура.Докладът се изготвя по образец – Приложение 9 към настоящата документация.
|
18 000.00
|
0.00
|
Дейности свързани с информация и публичност: С тази дейност, Бенефициента се задължава да изпълни мерки, заложени в Указанията за информираност и публичност по НПВУ , приложен към настоящето проектно предложение:
1.Изработка и монтаж на информационна табела – 6 бр. - до 2 месеца от датата на подписване на ДБФП, с размери 80х50 см. за всяко едно от населените места обект на подкрепа
2.Изработка и монтаж на информационна табела - 1 бр., 120х80 см . Същата ще бъде поставена до 6 месеца от приключване на проектните дейности.
Табелите ще отговарят на изискванията на Указанията за информираност и публичност по НПВУ и сайта на ЕК NextGenerationEU
3.Провеждане на инфо дни – 2 бр., в т.ч:
- встъпителна пресконференция – 1 бр. Тя ще се проведе до 2 месеца от стартиране на проекта.
- заключителна прес-конференция – 1 бр. Тя ще се проведе с изпълнението на проектните дейности, преди крайният срок за изпълнение на ДБФП.
4.Изпращане на прессъобщения до местни печатни и електронни медии - 2 бр.
1 бр. при стартиране на проекта;
1 бр. при приключване на проекта.
5.Публикуване на инфо материали (на страница на Бенефициента www.brezovo.bg.
Целта е осигуряване на достъпна, разбираема и изчерпателна информация и прозрачност за проекта и подкрепата по линия на ЕС - NextGenerationEU“.
Информацията публикувана в интернет ще включва информация за проекта, неговия напредък, резултати, подходящ снимков материал, контактна информация и ясна референция към НПВУ и подкрепата по линия на ЕС - NextGenerationEU“, както и подходящ снимков материал.
Изпълнението на тази дейност преминава през следните конкретни етапи, в рамките на 18 месеца.
-обявяване на график за провеждане на избор на външен доставчик – 1 месец;
- подготовка на документация за избор на външен изпълнител - 1 месец;
- избор на изпълнител - 2 месец;
- подписване на договор за услуга - 2 месец
- подписване на приемо предавателен протокол за изпълнената дейност - 18 месец
- финално техническо и финансово отчитане на дейността - 18 месец.
|
1 469.85
|
0.00
|
Управление на проекта : Организацията и управлението на проекта ще се осъществява от сформиран екип по проекта, включващ ръководител проект, технически и финансов експерт. Целта е управление на проекта, координиране на работата на екипа за управление на проекта, както и информационното и публично отчитане реализацията на дейностите. Предвидените длъжности са в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване, характера и мащабите на дейностите. Предвидените длъжности не се дублират по никакъв начин, като за всеки член на екипа са планирани различни и специфични задължения и отговорности. Работата на всеки представител на екипа ще допринесе за постигане на общите и специфични цели по проекта, както и за постигане на предвидените индикатори. Бенефициентът ще сключи договори с лицата, като за всяка отделна позиция е предвидено да има заложени отговорности за изпълнение на длъжността.
Заплащането на членовете на екипа ще се осъществява , както следва
Ръководител на проекта - 4500 лв
Финансов експерт: - 3500 лв
Технически експерт: 3930,72 лв.
Общо 13 340 лв. представаляващи Непреки разходи до 2 % от разходите по проекта.
|
11 690.87
|
0.00
|