Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Providing hot meals a persons living in poverty , helping them with food.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Общият брой на представителите от допустимата целева група е 65 бр. 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установена от съответната дирекция "Социално подпомагане "; 3.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. Начина по който ще се предоставя топъл обяд на лицата, представители на целеви групи, които имат затруднение в придвижването, не могат да отидат до пункта за раздаване на топъл обяд и нямат съжителстващи с тях лица, ще им бъде доставена храната с автомобил до дома. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Начално и крайна дата на дейността - 01. 07. 2016 г. - 30.04. 2020 г. Брой месеци- 47 месеца. Общ брой дни - 959 дни. /работни дни/ Брой дни по месеци - м. Юли - 21 дни; м. Август - 23 дни; м. Септември - 20 дни;Октомври 2016 г. – 21 работни дни;Ноември 2016 г. – 22 работни дни;Декември 2016 г. – 21 работни дни;Януари 2017 г. – 22 работни дни;Февруари 2017 г. – 20 работни дни;Март 2017 г. – 22 работни дни;Април 2017 г. – 18 работни дни. -м. Май – 20 работни дни -м. Юни – 22 работни дни -м. Юли – 21 работни дни -м. Август – 23 работни дни -м. Септември – 19 работни дни -м. Октомври – 22 работни дни -м. Ноември – 22 работни дни -м. Декември – 18 работни дни 2018 г. – 249 работни дни 2019 г. – 249 работни дни 2020г. - 84 работни дни (4 месеца по 21 работни дни) Стойност на един храноден - 2,30 лв. до 30.04.2017г. и 2,50лв от 01.05.2017г. Общ брой представители на целевите групи - 65 бр. Община Грамада закупува хранителни продукти от " ЮБП " ЕООД гр. Видин и хляб от "Зърнени храни Видин 99" АД, гр. Видин. Фирмите имат необходимите сертификати за доставка на хранителни продукти. Сключени са Анекси към договорите на двете фирми доставчици, с което е договорено, че процедурата за закупуване на хранителни продукти ще съответства на изискванията на националното законодателство и че храните ще бъдат закупени по прозрачен начин. Счетоводните документи за разходите, свързани с Договора трябва да подлежат на ясно идентифициране и проверка. Закупуването на хранителните продукти се осъществява чрез предварително подадена заявка към фирмите доставчици, които от своя страна ги доставят със специални автомобили. Всички хранителни продукти и хляб се предават с приемо-предавателен протокол, а фактурите се издават конкретно за Проект "Топъл обяд" 2016. Хранителните продукти, които се доставят отговарят на изискванията за стандарт и качество. Съгласно приложена Декларация от кандидата - Приложение ІІа, община Грамада е провела тръжна процедура с уникален номер в РОП 929519/23.08.2019 г. за доставка на хранителни продукти и са подписани договори с доставчици с № 24 от 18.11.2019г.с "МЕСКО ВД"ЕООД, №25 от 18.11.2019г. с фирма "Зърнени храни Видин 99" АД, гр. Видин и №26 от дата 18.11.2019г. с " ЮБП " ЕООД гр. Видин. 150 361.57 94 412.50
Осигуряване на топъл обяд: Помещенията, където ще се извършват дейностите на "Топъл обяд - 2016" се намират в сграда пристройка на СОУ "Христо Ботев" гр. Грамада - публична общинска собственост, съгласно АКТ № 1 за ПОС от 14.04.2006 г., вписан в КРС на 19.04.2006 г. Наличният опит е свързан с Домашният социален патронаж, който функционира от 1984 г. Той предоставя социални услуги на лица в надтрудоспособна възраст; на лица с трайно намалена работоспособност над 50%, определена с ТЕЛК; самотни възрастни лица; ветерани от войните; военноинвалидите и лицата с увреждане, с трайно намалена работоспособност над 90%. Домашният социален патронаж е комплекс от социални услуги предоставени по домовете, свързани с доставка на храна, поддържане на лична хигиена и хигиена на помещения обитавани от ползвателя, съдействия за снабдяване с необходимите технически - помощни средства при ползватели с увреждане и други битови услуги. Дейността на ДСП се осъществява чрез финансиране от: - Бюджета на общината -Дарения и хуманитарни помощи - Съфинансиране от други доставчици на социални услуги. ДСП разполага с един автомобил, използван за нуждите на институцията. Капацитет на обслужване 100 - 120 човека; Обслужващ персонал 4 човека; Домакин - 1 човек; Шофьор - снабдител - 1 човек. Храната се приготвя в кухнята на СОУ "Христо Ботев" гр. Грамада, която разполага с всички необходими условия за това / кухненско помещение с бойлер и течаща вода; санитарни възли; основно помещение за хранене и офис помещения/. Отоплява се в отоплителният сезон с локално парно. Разходите са за сметка на общината. Приготвената храна ще се раздава на потребителите в пункта за раздаване на топъл обяд, а на потребителите, които имат затруднения в придвижването и на тези от прилежащите села - храната ще се доставя по домовете с автомобил. Опит при изпълнение на Проект " Обществена трапезария" на Фонд "Социална закрила". 7 518.08 63 723.10
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се изразяват в информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината с пускане на съобщения по местният радиовъзел, при необходимост и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, чрез анкетни карти. 7 518.08 7 305.06

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).