Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The purpose of this project proposal is to restore and improve the parameters of the streets - "Nazim Hikmet" in the town of Kubrat and "Tsar Simeon" in the village of Savin, the facilities and the load-bearing capacity of the pavement, which will provide conditions for safer road and will improve drainage and extend the periods between repair. This will contribute to ensuring a sustainable and environmentally friendly urban environment with improved quality of life, increased attractiveness and create new opportunities for economic and social development. "Nazim Hikmet" Street from OK 95 to OK 13 has a length of 1213.82 m and "Tsar Simeon" Street (Vasil Levski Str.) From OK 20 to OK 82 is 894.71 m long.
The activities envisaged for implementation in the project are:
Activity 1 - Management, Organization and Reporting of a Reconstruction Project of "Nazim Hikmet" Street in the town of Kubrat and "Tsar Simeon" street - Stage 1 in the village of Savin;
Activity № 2 Implementation of construction and assembly works on the reconstruction project of "Nazim Hikmet" Street in the town of Kubrat and "Tsar Simeon" Street - Stage 1 in the village of Savin;
Activity № 3 Implementation of the construction supervision on the project for reconstruction of "Nazim Hikmet" Street in the town of Kubrat and "Tsar Simeon" Street - Stage 1 in the village of Savin;
Activity № 4 Carrying out the author's supervision of a project for reconstruction of "Nazim Hikmet" Street in the town of Kubrat and "Tsar Simeon" Street - Stage 1 in the village of Savin;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност № 1 - Управление, организация и отчитане на проект за реконструкция ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин: Дейност № 1 - „Управление, организация и отчитане на проект за реконструкция на ул. Назъм Хикмет в гр.Кубрат и ул. Цар Симеон в с. Савин", предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, ще бъде обособен екип от външни експерти, отговорен за цялостното управление на проекта, който да може изцяло да се фокусира върху ефективната организация, координация и управление на проекта. Екипът за изпълнение на проекта ще бъде сформиран след провеждане на процедура по ЗОП за избор на екип за управление на проекта, с цел осъществяване управлението на проекта в съответствие с изискванията на процедурата за предоставяне на всички относими нормативни актове и ръководства на Управляващия орган на ПРСР. Екипът за управление ще се състои от хора с различни профили, необходими за качественото и срочно реализиране на заложените дейности. Екипът ще следи изпълнението на проектните дейности да се извършва в съответствие с установените процедури, изисквания на Възложителя и съответно заложените дейности в договора. Ще отговаря и за спазване на сроковете, ще оказва постоянен мониторинг и контрол върху дейността на изпълнителите. В екипа ще бъдат включени следните експерти: - Ръководител проект; - Строителен инженер. Екипът за управление ще отговаря за провеждането на процедури за възлагане изпълнението на дейностите по проекта съгласно ЗОП и нормативните актове по прилагането им. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители от процедурите за избор на изпълнители, контрол на изпълнението на договорите и изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта. За осигуряване на законосъобразното изпълнение на проекта се предвижда провеждане на следните процедури: - Процедура за избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин - Процедура за избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор по проект за реконструкция на части от улична мрежа в гр. Кубрат и с. Савин, община Кубрат – ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин По време на изпълнение на Дейност 1 ще бъдат спазени всички изисквания на Договора за безвъзмездна финансова помощ - цялостно административно, финансово и техническо изпълнение на договора. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има Ръководителят на проекта. Екипъ ще подпомага Счетоводителя от Община Кубрат при верификация на разходите по проекта, изготвянето и подаването искания/заявки за средства пред Държавен фонд „Земеделие“ – Разплащателна агенция. Екипът ще осъществява координация между страните в изпълнението на ДБФП. Във връзка с изпълнение на дейността екипът за управление ще провежда ежемесечни работни срещи, по предварително изготвен график. Тези срещи ще имат за цел да се отчете напредъкът по проекта и да се коментират всякакви теми във връзка с изпълнението на проекта. Подходът за правилно управление е във възможността да се изгради общ, ефективна координация и организация на работата между Общината и останалите заинтересовани страни във връзка с изпълнението на договора за безвъзмездна финансова помощ по проекта, което допринася за постигане на резултат ефективна координация и организация на предвидените дейности в рамките на проекта. 10 905.12 9 100.00
Дейност № 2 Изпълнение на строително-монтажни работи по проект за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин: След провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проекта и сключването на договора ще се пристъпи към изпълнението на реконструкцията на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин. Улица "Назъм Хикмет", гр. Кубрат - от ОК 95 до ОК 13, участъкът е съответно с дължина – 1213.82 м. Улицата е с габарит 7 м от ОК 95 до ОК 65 и с габарит 6 м от ОК 65 до ОК 13, улично платно с две ленти за движение. Предвижда се двустранен напречен наклон на настилката 2 %. При ремонта на ул. "Назъм Хикмет" се премахва съществуващата асфалтова настилка, изваждат се част от бордюрите и се подменят с нови. В участъка се предвижда изграждане на нова настилка с дебелина, както следва: плътен асфалтобетон тип А - 4 см Е1 = 1200 MPa изравнителен пласт асфалтобетон - ср. 4 см Е2 = 1000 MPa Предвижда се подменяне на 20 % от бордюрите в обхвата на улицата, като новите бордюри са 18/35/50 с видима част 15 см. Следва поставяне на трайна сигнализация и маркировка. Съществуващият габарит на ул. "Цар Симеон" (ул. "Васил Левски") е с шiрочина на уличното платно, вариращо между 3 и 5 м, по части от дължината на улицата настилката е ограничена от видими бетонови бордюри. Настилката е макадамова от км 0+000.00 до км 0+889.10 и от км 0+889.10, до края на предвидения участък за ремонт настилката е асфалт. Улицата е с постоянен габарит 6 м, улично платно с две ленти за движение. Предвижда се изграждането на двустранен напречен наклон на настилката 2 %. При ремонта се предвижда премахване на съществуващата асфалтова или макадамова настилка, изваждането на бордюрите и подменянето им с нови. Предвижда се изграждане на нова настилка с дебелина, както следва: плътен асфалтобетон тип А - 4 см Е1 = 1200 MPa изравнителен пласт асфалтобетон - ср. 4 см Е2 = 1000 MPa трошен камък - ср. 15 см Е3 = 250 MPa Предвижда се подменяне на бордюри с нови, съответно с рамери 18/35/50 с видима част 15 см. Следва поставяне на трайна сигнализация и маркировка. При изпълнението на строително монтажните работи следва да се спазват всички законови и нормативни изискавния, както и проектното предложение. 1 090 512.49 1 038 015.64
Дейност № 3 Осъществяване на строителен надзор по проект за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин: Съгласно разпоредбите на националното законодателство, упражняването на независим строителен надзор за изпълнението на строителни дейности е задължително. В настоящия проект се предвижда осъществяването на строителен надзор по време на цялото СМР. Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Избраният изпълнител - след проведена процедура по ЗОП за избор на изпълнител, ще упражнява Консултантска услуга по смисъла на чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и ще поема отговорностите, вменени му съгласно чл.168, чл.169б., ал.1, чл.176, ал.1, чл.176а. и чл.176б., ал.1 от ЗУТ и всички други задължения вменени му съгласно ЗУТ и договора с Възложителя. Избраният изпълнител за упражняване на строителен надзор ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят ще изготви окончателен доклад до Възложителя. Основните дейности и отговорности на Консултанта са следните: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Съдейства за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи; 5. Осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; 6. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 7. Следи за осигуряване на необходимите мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 8. Осигурява присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; 9. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 10. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003г.; 11. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес – актове, протоколи, изпитвания и измервания, сертификати за вложени материали, декларации за съответствие и др. и информиране на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за липсващи документи, както и съдействие за тяхното набавяне; 12. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за съответствието на Строежа с действащите норми и правила за изпълнение на строително – монтажни работи, за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 13. Извършва заверка на екзекутивната документация, изготвена по време на и след приключване на строителния процес включително проверява извършеното от изпълнителя по Договора за СМР екзекутивно замерване на теренната основа на Строежа преди началото на строителството и представя, съвместно с Изпълнителя по договора за СМР, за одобрение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на протокол, удостоверяващ резултатите от направените измервания; 14. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка. 21 810.25 19 742.00
Дейност № 4 Осъществяване на авторски надзор по проект за реконструкция на ул. „Назъм Хикмет“ в гр. Кубрат и ул. „Цар Симеон“ – Етап 1 в с. Савин: Във връзка с точното спазване на инвестиционния проект при изпълнението на СМР изпълнителят на тази дейност посредством отделни правоспособни лица, автори на проектната документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите – автори на отделни части на технически проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Изпълнителят ще упражнява авторски надзор по време на строителството съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите на отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условия, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата за избор на изпълнител минимални изисквания. Авторският надзор ще се изпълнява от автора на работния проект, избран в рамките на подготвителните дейности. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително, относно: - Присъствие при съставяне и подписване на задължителните протоколи и актове по време на строителството и установяване на точно изпълнение на проекта, заверки при покана от страна на Възложителя и др.; - Наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на строително-монтажните работи за спазване на предписанията на проектанта за точно изпълнение на изработения от него проект от страна на всички участници в строителството; - Изработване и съгласуване на промени в проектната документация при необходимост по искане на Възложителя или по предложение на строителния надзор и др.; - Провеждане на консултации по време на строителството между проектанти и изпълнители; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Заверка на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на обектите. 0.00 7 110.06

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).