Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal "Care for All" provides the creation of a Center for hourly service provision for social inclusion in the town of Lukovit. The staff will be a multidisciplinary team - socioconsultant/pedagogue, psychologist, medical assistant with medical education, home assistants and personal assistants. The center builds on a Department  for social activities "Help at Home" and will be located in a wing of a municipal building. A repair of the premises is envisaged, aiming to create an individual boiler heating and suitable furnishing for disabled adults. Separate rooms will be established for social and psychological consultations and health corner for manipulations and rehabilitation exercises. The center will provide a set of innovative services for social inclusion in the community and at home - supporting and integrated cross-sectoral services. The services will be available to at least 78 users - people with disabilities and their families and people over 65 with limitations or inability to self-service, including from March 2016 the users of the scheme "New Alternatives". Rules and methodology for the activities of the Centre will be developed to ensure quality of services and multidisciplinary approach. The staff will undergo training – an introductory or supporting, and during the whole period of the project will receive psychological support, counseling and supervision to prevent professional burnout. All users will be assessed and will have social assessments and the results will be used to determine a complex of cross-cutting services that will be provided, including "home assistant", "personal assistant", “health assistant”, social inclusion, motivational and psychological support. The services will be provided both - in the center and at home - mobile services. The project will be managed by a team of municipal employees who will monitor and control the activities and will keep technical and financial documentation and reports.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Достъп до интегрирани услуги чрез Център за почасови услуги за социално включване в общността или в домашна среда: Дейността ще започне с информационна кампания, подаване на заявления, изготвяне на социални оценки и подбор на потребителите на услуги. В общината има голямо търсене на услуги в домашна среда и на услуги в общността. Общинската администрация има опит в предоставянето на услуги в домашна среда и разполага с база данни за лица, които са кандидатствали за предоставяне на такъв тип социални услуги по схеми по ОП "РЧР 2007-2013 г". Само кандидат-потребителите за проект „Нови алтернативи“ са 207 човека, от които в проекта са включени 30 и които в последствие ще бъдат участници в настоящия проект. Дейността включва обслужване на най-малко 48 потребители на услугата "домашен помощник" за срок от 18 месеца в домашна среда и 30 потребители на услугата "личен асистент" (след края на проект "Нови алтернативи) за срок от 12 месеца. Същевременно в Центъра ще работи мултидиспиплинарен екип: социоконсултант (лице с педагогическо образование) и здравен асистент (лице с медицинско образование) на трудов договор, както и психолог (на граждански договор). Предвидено е членовете на екипа да правят и домашни посещения като по този начин ще осигурим мобилни услуги за потребителите. Същевременно тези нов тип интегрирани услуги ще бъдат предлагани и на място в Центъра. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят традиционно предоставяните услуги в домашна среда, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа, от която се нуждаят. 369 886.64 387 683.77
Обучение на персонала за предоставяне на услугите : Дейността ще бъде възложена за изпълнение на външен изпълнител. Ще бъдат обучени всички назначени домашни помощници и/или лични асистенти, както и лицата от мултидиспилинарния екип. Персонал, който не е преминал същото обучение по други процедури по ОП РЧР, ще премине въвеждащо обучение, а останалите ще преминат поддържащо или специализирано обучение. 560.00 530.00
Предоставяне на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги: Дейността ще включва групови срещи с персонала за оказване на психологическа подкрепа и/или консултиране и/или супервизия на персонала, предоставящ социални услуги Срещите ще се провеждат веднъж на три месеца, като е възможно при тези посещения да се провеждат и индивидуални консултации. По време на срещите и консултациите ще бъдат дискутирани ситуации при предоставяне на услугите, възможни реакции на потребителите и персонала, добри практики. Ще бъде оказвана подкрепа на персонала, за да бъде услугата качествена за потребителя и щадяща за служителите на центъра, за избягване на професионалното прегаряне. 980.00 4 081.00
Мотивационна и/или психологическа или друг тип подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност: Персоналът на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда включва мултидисциплинарен екип в състав: социоконсултант/педагог, психолог и здравен асистент. Социоконсултантът ще осъществява индивидуални и групови консултации за мотивационна подкрепа на хората с увреждания, ще организира масови мероприятия в Центъра, домакинствани от пенсионерските клубове, с цел социално включване на потребителите на услугите. Психологът ще предоставя индивидуални и групови консултации, с цел психологическа подкрепа за потребителите на услугите, според тяхната индивидуална потребност. Освен това социокнослутантът и психологът ще оказват мотивационна и психологическа подкрепа и на близките и семействата на потребителите. Здравният асистент ще предоставя здравни услуги - мерене на кръвно, инжекции, смяна на превръзки, рехабилитационни упражнения Услугите ще се предоставят в зависимост от индивидуалните планове на потребителите, изготвени на база социалните им оценки. Водещ принцип при планирането на услугите е поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" в неравностойно положение. Мултидисциплинарният екип ще провежда работни срещи и при необходимост ще извършва промени в индивидуалните планове на потребителите, в зависимост от специфичните нужди, като се добавят нови услуги или отпадат предоставяни по-рано такива. Регулярно актуализация на индивидуалните планове ще се извършва на шест месеца, въз основа на текуща оценка на риска на потребителите на услугите. Екипът ще ползва за своята работа обособените и обзаведени помещения в Центъра за почасово предоставяне на услуги - за психологически и социални консултации и срещи с потребители и техни близки, за медицински манипулации и рехабилитационни упражнения. Освен това мултидисциплинарният екип ще извършва мобилна работа и посещения в домовете на потребителите. Всеки специалист ще изготвя съответната документация, която ще се съхранява в досието на съответния потребител. Работата на екипа ще се извършва и отчита по утвърдени графици и отчетни доклади. 30 267.20 0.00
Разработване на Правила/методология за дейността на Центъра : Ще бъдат разработени правила/методология за дейността на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. Правилата ще бъдат детайлни и ще бъдат разработени изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в Центъра, за да се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Водещ принцип в Методологията ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. 7 200.00 6 000.00
Дейности за текущ ремонт, обзавеждане и оборудване : Дейността включва реконструкция на отоплителна и газова инсталация, включително подмяна на котли, с цел ефективно отопление на помещенията на Центъра, и обзавеждане и оборудване, според специфичните потребности на хората с увреждания. Ще бъдат обособени помещения за работа на психолога, за консултации и срещи с потребители и техни близки, медицински кът за манипулации и рехабилитационни упражнения. В помещенията ще бъде разположено обзавеждането от проект "Помощ в дома" и ще бъде допълнено, както следва: работни бюра - 3 бр., заседателни маси - 2 бр., стелажи - 5 бр., шкафове за документи - 2 бр., работни столове - 3 бр, посетителски столове - 20 бр. , медицинска кушетка - 1 бр., апарат за кръвно - 1 бр., закачалки - 4 бр., диван - 1 бр. Текущия ремонт включва подмяна на котелна инсталация (подмяна, монтаж, настройка и въвеждане в експлоатация на три броя газови котли с обща мощност 93 kw, със съответната окомплектовка - димоходен комплект, монтажни арматури, удължения коаксиални и др., вкл. два броя безжични стайни програмируеми термостата); подмяна на газова инсталация (подмяна на газова преносна инсталация със съответната преносна, регулираща и защитна арматура и окомплектовка и извършване на технически мероприятия по почистване, продухване, проверка за якост и херметичност на газовата инсталация), както и подмяна на отоплителната инсталация (премахване на съществуващата и доставка, монтаж, изолиране и изпитване за херметичност на топлопреносната инсталация и демонтиране и отстраняване на съществуваща и доставка, монтаж и подвързване на нова отоплителна инсталация). 45 480.00 57 561.42
Публичност : Дейността включва информиране на обществеността чрез: - начална конференция за информиране на обществеността за проектните дейности и иновативните социални услуги - заключителна конференция за представяне резултатите от проекта - публикации в местни и регионални медии - информация за реализираните дейности по проекта на сайта на община Луковит За визуалната идентификация на проекта ще бъдат изготвени табела за помещението на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността и в домашна среда и плакати за проектните дейности във кметствата на общината. Ще бъдат изготвени папки с презентация на проекта 5 400.00 5 400.00
Организация и управление : Дейността включва сформиране на екип за управление на проекта в състав: ръководител, координатори - 2, технически сътрудник - 1, счетоводител - 1. Членовете на екипа са служители на община Луковит, като единият координатор е служител "социални услуги" в Звеното за социални услуги, създадено по схема "Помощ в дома". Екипът ще администрира проекта, ще мобилизира ресурси за неговото изпълнение и ще осъществява мониторинг на изпълнението на проектните дейности. Ще се провеждат регулярни месечни работни срещи и срещи при необходимост, както и срещи с изпълнители. Екипът ще разработи процедури за подбор на потребители и на персонал на Центъра, както и процедури за жалби и оплаквания. Екипът ще създаде и поддържа досиета на потребителите и персонала с необходимата документация - договори, индивидуални планове, отчети, графици, и ще извършва проверки на място. Екипът ще изготвя технически доклади, финансови отчети и искания за плащане - междинни и окончателни, и ще поддържа и архивира досие на проекта с техническа и финансова документация. 40 000.00 41 186.88

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).