Придобиване на оборудване, необходимо за внедряване в производството на мултифунционално яке Джоди (ще бъде изпълнена чрез закупуването на високотехнологично оборудване за кроене, настилане и шиене – бюджетни подпера от 2.1 до 2.9, т. 5 Бюджет : В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производственото оборудване, необходимо за внедряване в производството на новия продукт, активите от което са описани подробно в бюджета на проекта.
Всяко от посочените ДМА в бюджетни подпера от 2.1. до 2.9 ще допринесе за реализацията на ключови процеси в изработката на продукта, както следва:
Настилане: Процесът на настилане ще се извършва от настилачна машина (2.1) и настилачна маса към нея (2.2), предназначена за настилане на изрязаните вече детайли. Функционирането на настилачната машина се подпомага от допълнителни компоненти каквито са устройство за зареждане на настилачна количка с щанга, настилачната количка(2.4), настилачната маса с участък с и без въдух (2.3). Наличието на компресорна станция за подаване на въздух към настилачните маси ще позволи захващането на плата към масата, като в комбинация с робота за кроене (2.5) се постига точност и висока производителност при рязането на настила. Подвижната платформа за обслужване позволява обслужването на повече маси, което повишава производителността.
Кроене: Този процес ще бъде обезпечен чрез внедряване в производството на CNC Cutter Робот за автоматично кроене (2.9), който дава възможност за конструиране на сложни модели посредством автоматично задаване на параметрите на кроене и извършва цялостната дейност по кроенето – изчертаване, маркиране, рязане на настила. Освен това подвижността на робота позволява обслужването на повече на брой настилачни маси, което допълнително повишава капацитета на кроене. Роботът автоматизира изцяло процесите на кроене и последващо рязане на кройките, което ще елиминира субективния фактор в тези процеси и респективно възможността от допускане на човешка грешка, което резултира в минимален разход на материал. Софтуерът за конструиране,моделиране, градиране и изготвяне на маркер и файлове за кроене ще позволи изпълнението на по-сложни кройки, каквато е кройката на мултифункционално яке Джоди, а дигитайзерът ще осигури бързото им размножаване от основен в цифров вид.
Необходимостта за закупуване на такава система се обуславя от сложността на кройката на мултифункционалното яке, която изисква максимална точност при изрязване на детайлите.
Шевен процес: За обезпечаване на този процес е предвидено закупуването на автомат за изработване на джобове с една и две филетки, с или без капак (2.8) с щаплер за дълги детайли и вакуум турбина за автономно захранване, Автомат за пенсове , басти и плохи с възможност за програмиране на разнообразни форми на шевовете (2.7), Машина за декоративен шев тип "ръчен " бод за работа с леки до тежки материали (2.6). Автоматът за джобове ще разполага с полусуха глава, което ще предотврати оставянето на маслени петна, което на свой ред ще доведе до редуциране на отпадъците от повредени платове. Машината ще разполага и с вакуум на плота, което осигурява захващане на материала за плота и гарантира максимална прецизност при изшиването на джобовете, което е от изключителна важност, за да се осигури качественото и прецизно вграждане на солара в якето.
Етапи на изпълнение
1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2)
2) Подготовка на тръжна процедура (м 2-3)
3) Провеждане на тръжна процедура, избор на изпълнител и сключване на договор (м 3-4)
4) Доставка на оборудване, инсталация, въвеждане в експлоатация и обучение (м 5-12)
5) Внедряване в производството на иновативния продукт (13-14)
|
1 400 000.00
|
1 380 080.00
|
Разработване на пазарно проучване с цел успешна пазарна реализация на иновативния продукт (ще бъде изпълнена чрез разработването на пазарно проучване за позициониране на мултифункционално яке „Джоди“ на целевите пазари – бюджетно подперо 7.1, т. 5 Бюджет ): В рамките на тази дейност ще бъде разработено пазарно проучване, което да помогне на фирма „Джоди-1“ ЕООД да изгради успешна стратегия за пазарната реализация на иновативния продукт – мултифункционално яке „Джоди“. С оглед да позиционира правилно своя продукт и да използва маркетинговите инструменти целенасочено спрямо потенциалните си клиенти, фирмата се нуждае от задълбочен анализ за възможностите за развитие на целевите пазари, за наличието на конкуренция, за профила на потенциалните клиенти и потребители. Такова проучване обаче изисква много време и ресурси, с които „Джоди-1“ ЕООД не разполага, затова за тази дейност са необходими услугите на външен изпълнител, който ще гарантира за качеството и достоверността на събраната информация.
Данните от проучването ще помогнат да се извлекат и формулират дългосрочните тенденции на пазара, нагласите на клиентите и стратегиите, избрани от конкурентите.
Очакван резултат от тази дейност е изготвяне на детайлно пазарно проучване за позиционирането и пазарната реализация на мултифункционално яке Джоди на целевите пазари. Проучването ще включва следната информация:
1. Анализ, диагностика и прогнозиране на пазара:
- Определяне на релевантния пазар;
- Диагностика на пазара и анализ на продажбения и пазарния потенциал;
- Прогнозиране на пазара.
2. Конкурентни проучвания:
- Идентифициране на конкурентите и определяне на тяхната популярност;
- Събиране на базова информация за конкурентите;
- Проучване на маркетинговите политики на конкурентите.
3. Проучване на потребителите:
- Събиране на информация по основни социално- икономически показатели, свързана с набиране на вторична информация;
- Реализиране на мотивационни проучвания,свързана с набиране на първична информация
Проучване на потребителите;
Отношението на клиентите;
Вероятността за покупка;
Удовлетвореността от продукта;
4. Стратегия за навлизане на пазара - ценова, рекламна, дистрибуционна политика, нормативни изисквания.
Разработването на пазарното проучване ще позволи на фирма „Джоди-1“ ЕООД да реализира своя иновативен продукт успешно на целевите пазари и да го позиционира по най-добрия начин, съобразявайки се с потенциалните клиенти, състоянието на пазарите и възможностите им за развитие. Наличието на тази информация ще минимизира рисковете, които винаги съпътстват навлизането на нови пазари, каквито са неизвестността и непознаването на пазара и неговия потенциал.
Етапи на изпълнение
1) Разпределение на задачи по проекта сред членовете на екипа (м 1-2)
2) Подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител „Три предложения“ и сключване на договор (м6-7)
3) Предоставяне на пазарното проучване от избрания доставчик на услугата (м 12-14)
|
19 700.00
|
19 500.00
|