Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

BSH Ltd. was established in the Sofia in 2000 and the main activity is provision and development of innovative IT solutions with added value to the companies in Bulgaria and abroad. BSH Ltd. is a leading Bulgarian IT company, offering a wide range of solutions and services in the field of programming and graphic design. Currently the company employs over 20 talented programmers and graphic designers, and the work of the design studio has received recognition of many Bulgarian and international professional forums. The company is one of the leaders in developing IT solution with Microsoft technologies and certified Microsoft Silver Certified Partner.
To evolve and adapt to dynamically changing business environment as a result of expressed in global technological ICT globalization and to meet the needs and expectations of its customers and partners, BSH Ltd. recognizes the need to increase the efficiency of management and optimizing operations. The company aims to increase both the effectiveness of the analysis, planning, implementation and control of all units and to improve the image of the organization by specifically taken responsibility for environmental protection. Only so the company will maintain its market share and will be able to attract new clients, both local market and international markets.
This project treats these challenges and has set as specific goals introduction and certification of management system in accordance with the international standard for environmental management ISO 14001 and introduction of ICT systems, system to improve customer relationship /CRM/.
For the realization of the objectives necessary implementation of the activities set out in the proposal.
The project will contribute to increasing competitiveness, sustainability and flexibility of BSH LTD.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за услуга по въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугата по въвеждане на стандарт ISO 14001 представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на Би Ес Ейч да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги, съобразени с опазване на околната сред. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите. Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на стандарт за система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 Фокусът на стандарта е във възможността чрез поддържането и постоянното подобрение на система за управление на околната среда, организациите да идентифицират, следят и управляват екологичните си аспекти като по този начин свеждат риска за околната среда до допустими нива. Дейността по предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на СУОС ще обхваща следните етапи -Одит–Консултантската организация ще осъществи първоначален одит с оглед установяване на съответствието на действащата система в организацията със специфичните изисквания на система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на ISO 14001и ще изготви анализ на състоянието на дружеството -Разработване на документация–ще бъдат изготвени процедури, оперативни документи и други приложими към дейността на организацията документи -Ангажимент на ръководството чрез политиката по околната среда за непрекъснато подобряване и предотвратяване на замърсяването -Планиране–непрекъснат процес на идентифициране на аспектите, оценка на тяхната значимост при отчитане на информацията за приложимите законови и други изисквания. -Внедряване и функциониране–осигуряване на ресурси, необходими за създаването, внедряването, поддържането и подобряването на системата за управление на околната среда.Осигуряване на необходимата компетентност на всички лица,работещи за организацията или от нейно име,които могат да причинят значими въздействия върху околната среда. -Оперативно управление–създаване на процедури и/или инструкции за оперативно управление на тези операции, които са свързани със значимите аспекти на околната среда, за да се осигури, че те се извършват при определените условия. -Определяне на потенциалните извънредни ситуации и потенциалните инциденти, които могат да окажат въздействие върху околната среда и как организацията ще реагира на тях. Съставяне на планове за действие при извънредни ситуации и обучение на персонала -Мониторинг и измерване.Оценяване на съответствието–мониторинг и периодично измерване на ключови характеристики на операциите и дейностите, които могат да имат значимо въздействие върху околната среда. -Провеждане на специализирани обучения и инструктажи; -Непрекъснато подобряване–управление на действителни и потенциални несъответствия и предприемане на подходящи коригиращи действия, проследяване и анализ на ефикасността на предприетите действия, извършване на вътрешни одити за цялостен анализ на резултатността по отношение на околната среда. Постигането на съответствие с международно признат стандарт в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч. 14 000.00 13 500.00
Дейност за услуга по сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугите за сертифициране се предвиждат във връзка с въвеждането на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 и в съответствие с изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Услугите за сертифициране ще бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 или EN 45011 от българския национален орган по акредитация и/или орган по акредитация на друга държава. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на консултантска сертифицираща организация. Основните етапи при разработване и въвеждане на интегрираната система включват: - Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; - Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001; - Провеждане на сертификационен одит в дружеството - осъществяване на сертификационен одит в Би Ес Ейч ООД съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган. - Издаване на сертификат за съответствие на Системата за управление на околната среда /СУОС/ с изискванията на международния стандарт ISO 14001, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на СУОС; Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч ООД 5 000.00 4 890.00
Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран специализиран софтуер за управление на работата с клиентите (CRM); : Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез кол център оператори, частично се обобщава в документи, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост,мониторинг и контрол. Липсата на CRMзатруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.В съответствие на специфичните нужди на Би Ес Ейчще бъде разработенаCRMсистема със следните изисквания: •достъпна през браузър,след логване със служебни акаунти на потребителите; •управление на правата заView/Edit за отделни модули/папки/документи; •възможност за съхраняване на информация за клиенти,в това число данни за контакт,списък с проекти,по които е работено,получени RFP и запитвания,официални оферти със статус на одобрение/реализация, оценки.Системата трябва да съхранява информация дали даден клиент има договор за поддръжка за Би Ес Ейч ООД, както и лесно да се визуализира информация за параметрите на този договор–начална и крайна дата,SLA,брой часове месечно,проекти за клиента; •функционалност за създаване на работно пространство за отделни проекти,до което да има: -Internal достъп за работещи по проекта; -External достъп за клиента,като трябва да може да се дефинира до кои папки,функционалности в работното пространство има достъп; •Работното пространство за проект със следните характеристики: -съхранение и споделяне на документи,генериране на уеб линк за споделяне на документ с вътрешен или външен за системата потребител; -История на документи; -Създаване на списъци със задачи.За всяка задача трябва да може да се задава responsible,описание, начален и краен срок,статус,коментари; -имейл известяване при създаване/промяна/възлагане на задача; -Различни view-та за преглед на задачите,сортиране/филтриране по показатели като статус,крайна дата и др. -Списък с issues; -Timeline функционалност с milestones по проекта; -анонсиране на съобщения в работното пространство,видими за потребителите; •Help Desk функционалност/модул,достъпен за клиентите: -Създаване на тикет от клиента,в което трябва да може да се посочи спецификата на проблема нивото спешност на проблема; -Имейл нотификация на проджект мениджър или съпорт екипа по проекта за новосъздаден тикет; -Генериране на задача към проекта,асоциирана към този тикет; -Статус на тикета,ъпдейтван на база статуса на задачата; -Възможност клиентът да проследява статуса на тикета; •Отчитане на изработеното време от служителите по задачи: -Времето трябва да се отчита регулярно,в предварително дефиниран времеви период; -Функционалност за нотификация на служители,които не са отчели времето,както и нотификация към техен ръководител; -одобряване на отчетеното време; - справки за отчетеното време по проект/задача за дефиниран от потребителя период; -Достъп до опростена справка за изработеното време в рамките на определен период,спрямо параметрите на договор за поддръжка.Справката трябва да е достъпна за клиенти на компанията с договор за поддръжка и до ръководителя на проект,така че лесно да предоставя информация за изразходените включени часове или допълнителни часове според параметрите на договора; •Данните за клиенти,проекти, изработено време и др.данни,които вече съществуват в системите на компанията трябва лесно да бъдат прехвърлени към новата CRMсистема; •Системата трябва да позволява конфигурирането и генерирането на справки и отчети на базата на данните,в това число и графични справки; Обобщено, въвеждането наCRMсистема ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието 480 000.00 478 800.00
Дейност по визуализация на проекта;: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (5 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификата за съответствие със стандарт ISO 14001. 1 000.00 105.00
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенит /CRM/ : Би Ес Ейч ООД по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на CRM система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента е достатъчен единствено за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността, но не и на екипа /мобилни групи/ които отиват на място при клиенти на компанията за гаранционна поддръжка. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има CRM системата, се установява, че Би Ес Ейч ООД ще трябва да закупи и въведе в експлоатация 5 броя мобилни устройства, със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, за гарантиране на безпрепятственото функциониране на CRM системата. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на: 2) Мобилно устройство – лаптоп – 5 бр. Устройствата са необходими за отдалечен достъп до CRM системата, откриване и отстраняване на проблеми на място, както и провеждане на тестове при клиенти и или изнесени точки с активно оборудване на Би Ес Ейч ООД. Чрез тях, всеки един мобилен екип автоматично ще получава своите задачи, както и ще попълва резултата от изпълнението им. Мобилните устройства ще позволят онлайн комуникация съв CRM системата и другите администратори в компанията, което ще осигури бързо изпълнение на възложените задачи, а също така и адекватни решения на възникнали проблеми. 13 500.00 13 245.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).