Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

With the development of ICT, various automated systems for charging and access control to parking and toilets, for ticketing  for cultural and sporting events, transport purposes and other services and applications are increasingly used. With the creation of the company "Innovative Charging Systems" Ltd. we aim to satisfy the needs of the market by new technologies for automation of the billing and access control. In order to be able to respond quickly to growing and changing consumer needs and to use the latest technology solutions of manufacturers, we will use modern online technologies to research the automated billing system market.
The company will operate in the Northwest region.
Within 18 months, we will develop a modern enterprise for distribution, assembling, system integration and engineering of innovative systems for automated charging and access control, and in the first month we will create a team who will:
- conduct tender for the selection of suppliers of tangible assets, intangible assets, materials and consumables;
- uses the services of external consultants, analyzes and studies to find their contracting authority;
- create a site for advertising, online marketing for there products and services and
- participate in exhibitions in the country and abroad. 
The implementation of the project we will visualized with a signboard, stickers and an online page. The project will contribute to:
- social integration of a qualified, disabled technician;
- ensuring sustainable employment for the person with disabilities and two other people in the team;
- creating added value for society;
- cost savings for customers;
- automate the billing, reporting, and planning for the customer;
- introduction of resource-efficient technologies and ergonomic solutions;
- reducing the impact and increasing resilience to environmental pressures, and
- achieving an efficient and responsible use of natural resources.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ -Част 1: Дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Сформиране на екип от експерти и квалифициран персонал; 2. Наемане на помещение; 3. Закупуване на ДМА и ДНА, материали и консумативи за 3Д-принтиране; 4. Разработване на интернет страница на предприятието; 5. Онлайн маркетинг и агресивна онлайн реклама; 6. Създаване на производствена Автоматизирана Система за Таксуване като основа за производство на АСТ и КД ; 7. Създаване на развойна среда за разработване, проектиране и програмиране на АСТ и КД; 8. Проектиране, производство и програмиране на АСТ и КД. 9. Разработване на собствени програми за управление на АСТ и КД: 10. Разработване на икономическа и финансова оценка за развитието на проекта; 11. Провеждане на маркетингово проучване и стратегически план за развитие на предприятието; 12. Участия в изложение в страната или извън нея с цел да се демонстрират и популяризират произвежданите в предприятието АСТ и КД. АСТ и КД са интегрирани системи от набор от технически средства и технологии, които работят под софтуерно управление и срещу заплащане издават билети, карнетки, карти и други пропускни документи за посетители на обществени обекти или за пътници в превозни средства. АСТ и КД са изградени като компютърни мрежи, в които се обменят данни и информация за продадените и използвани билети в различни възли на мрежата. Те работят с централизирано, софтуерно управление. Във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД се продават пропускни документи от каси със специализирани ПОС-терминали или от автомати за билети. Пак във всички или в някои от възлите на компютърната мрежа на АСТ и КД, се където са обществените обекти или превозните средства, се използват или има устройства, наречени валидатори, които проверяват валидността на пропускните документи и в зависимост от това дали са валидни или не разрешават достъпа на посетителите или пътниците до обектите или превозните средства. Основни модули на АСТ и КД са: - централизирано управление на компютърната мрежа; - ПОС-терминали и автомати за издаване на билети; - валидатори за проверка на валидността на билетите и - устройства за контрол на достъпа. За да може да се разработват, проектират, произвеждат и тестват произвежданите АСТиКД в предприятието трябва да се изгради специализирана АСТ и КД за производствени цели, в която са включени изброените по-горе основни модули. За тази цел в раздел 5 "Бюджет" са посочени необходимите за това ДМА и ДНА. Освен тях са посочени и други ДМА и ДНА, свързани директно с производството и необходими за инженеринга, проектирането и разработването на АСТ и КД, а по-късно за изграждането им и за сервизното поддържане. ЦЕНТРАЛИЗИРАНО УПРАВЛЕНИЕ - за изграждане на централизираното управление на мрежата на производствената АСТиКД е предвидено закупуване на ДМА1, ДМА2, ДМА3. Те ще позволят да се изгради информационна мрежа на предприятието, която ще се използва за разработване на нови приложения и услуги за АСТиКД и за тестване и диагностика на произведените модули за АСТиКД. Сървърът на мрежата може да се използва за да се предлагат облачни услуги и интернет приложения на потребители, клиенти и оператори, закупили АСТиКД. ПОС-ТЕРМИНАЛИ - за осигуряване на ПОС-терминали за производствената мрежа е необходимо да се закупят ДМА9 и ДМА10 като ДМА10 се използва като възел на компютърната мрежа, а ДМА9 служи за издаване на уникални превозни документи за целите на настройката и тестването на произведените АСТиКД и ново разработените приложения и услуги. За да отговарят на изискванията на наредба Н-18 на МФ и НАП принтерите, заложени в ДМА9 трябва да са фискализирани. ВАЛИДАТОРИ - за валидатори в производствената Автоматизирана Система за Таксуване са предвидени ДМА11. КОНТРОЛ НА ДОСТЪПА - за контрол на достъпа е предвидено използването на трираменни турникети ДМА8. Създаването на производствена Автоматизирана Система за Таксуване ще позволи да се проектират и разработват нови услуги и приложения за АСТ и КД. 0.00 103 395.79
Визуализация на проекта.: Визуализацията на проекта включва изработването, доставянето и поставянето на информационна табела за обекта и по един информационни стикери за всеки от закупените ДМА. 1 000.00 750.00
Създаване и изграждане на предприятие за проектиране, асемблиране, доставка, системна интеграция и инженеринг на автоматизирани системи за таксуване и контрол на достъпа /АСТ и КД/ - Част 2: Втората част от дейността ще бъде реализирана чрез: 1. Изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми; 2. Стартиране на 3Д-производство на модули и детайли 3. Проектиране, производство и програмиране; 4. Разработване на собствени програми за управление; 5. Използване на технически средства за диагностика и сервиз; 6. Оценка на икономическото и финансово развитие на проекта; 7. Провеждане на маркетингово проучване и изготвяне на стратегически план за развитие на предприятието; 9. Участие в изложения в страната и навън. 1. ИЗГРАЖДАНЕ НА РАЗВОЙНА СРЕДА За изграждане на развойна среда за разработване на проекти и програми трябва да се закупят нови технически средства: ДМА4 - работна станция за проектиране и 3Д дизайн. Необходима е за: - изготвяне на проекти за АСТ и КД; - разработване на нови програми за АСТ и КД; - програмиране на АСТ и КД; - проектиране и 3Д-дизайн на конструктивни модули за вграждане в АСТ и КД; - за целта ще използване на преносим компютър, за да може да се използва в случай на нужда за заместител на - ДМА14; ДМА5 - Станция за печат, сканиране и копиране на документи и проекти. Необходима е за: - разпечатване, копиране и сканиране на проекти за АСТ и КД; - разпечатване на производствена, технологична и конструктивна документация за 3Д-модулите. 2. ПРОИЗВОДСТВО За стартиране на производството е трябва да се закупят нови технически средства: ДМА6 - 3Д-принтер. необходим е за производство на единични бройки 3Д-модули. Изнасянето на производството на единични бройки във външни производители е неефективно и свързано с неопределени срокове за производство. ДМА7 - Принтер за PVC-карти. С него ще печатаме пластмасови карти, за потребители, които ще използват такива карти в техните АСТиКД. 3. ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОГРАМИРАНЕ НА АСТ и КД За тази цел е необходимо да се закупи ДНА1 - AutoCAD - стандартен програмен продукт за проектиране и дизайн. 4. ТЕХНИЧЕСКИ УСЛОВИЯ ЗА ТЕСТВАНЕ, ДИАГНОСТИКА И СЕРВИЗ За осигуряване на условия за тестване, диагностика и сервиз трябва да се закупят ДМА12, ДМА13 и ДМА14. Със закупуването на тази технически средства ще се създадат условия за изграждане на сервизен център. ДМА12 е необходим за тестване на медна информационни мрежи. ДМА13 е устройство за заварка на оптични кабели, а ДМА14 ще се използва за полеви тестер и програматор за АСТ и КД. Трябва да е на базата на преносим компютър, защото ще се използва при клиентите. и в случай на необходимост ще може да се използва временно като взаимозаменяем с ДМА4. 6. ИКОНОМИЧЕСКА И ФИНАНСОВА ОЦЕНКА Икономическата и финансова оценка позволяват да се оценят постигнатите финансово-икономически показатели в хода на изпълнението на проекта. Ще я използваме за анализ на риска. Както е посочено в раздел 11, за тази цел ще използваме метода на "равновесната точка". Финансово икономическата оценка към даден момент на проекта позволява да се установи дали има отклонения от линията на икономическите показатели по отношение на линията на равновесната точка и ако има да се вземат своевременно мерки за управление на риска и за предприемане на корегиращи действия. 5. МАРКЕТИНГОВО ПРОУЧВАНЕ И СТРАТЕГИЧЕСКИ ПЛАН Ще използваме маркетингово проучване, за да установим: - как се позиционира предприятието и АСТ и КД на пазара; - кои са потенциалните клиенти на АСТ и КД, и за изработване на; - къде и как да насочим усилията, за да се позиционираме по-добре на пазара; - изготвяне на стратегически план. 7. УЧАСТИЕ В ИЗЛОЖЕНИЯ Ако по време на реализирането на проекта в резултат на проведените маркетингови проучвания и изготвения стратегически план се реши да предприятието да участва на някое изложение за покриване на разходите за тази цел са предвидени 3200.00 лв.. 247 103.00 118 336.17

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).