Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 550 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

"In connection with the National Programme for Prevention and Mitigation of Landslides on the Territory of the Republic of Bulgaria, Erosion and Abrasion on the Danube Riverbank and the Black Sea Coast 2015-2020, on the grounds of the preliminary engineering-geological surveys, the Municipality of Oryahovo has envisaged to implement a number of geo-protection measures in registered landslide areas within the Oryahovo municipality, in order to limit landslide processes and protect the municipality population’s life and health.
Engineering-geological surveys have already been carried out for the area under consideration. The present project considers surface and deep drainage of the landslide with reg. № VRC31.54020.02.12 in the eastern part of the town of Oryahovo, and the landslide with reg. № VRC31.54020.02.13 in the "Zelena Bara" area, town of Oryahovo."The project envisages a solution for the construction of the CIS through a control and support network for geodetic observation of the deformations of the landslides.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: За ефективното изпълнение на инвестиционния проект екипът, отговорен за неговото управление (ЕУП) следва да изпълнява функции и задачи, свързани с управление и координация на дейностите по проекта, подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация и осчетоводяване на разходите, разплащания, мониторинг и докладване, подготовка и провеждане на обществени поръчки, изпълнение на мерки за информация и комуникация, съхранение на документите по проекта. ЕУП ще бъде сформиран, както следва: От експерти - служители на бенефициента, притежаващи специални знания и умения, които да гарантират изпълнението на предвидения за реализация обем от дейности в срок, в т.ч.: ръководител на проекта, счетоводител на проекта, лице мониторинг, докладване и поддържане на архива по проекта, координатор и информация и публичност и Юрист. При остойностяване на разходите за екип за всеки служител е взета впредвид основната заплата на служителя,за да бъде определена часовата ставка и е спазено условието да не надвишава 80 /осемдесет/ часа месечно във връзка с управлението и изпълнението на всички проекти, в които участва. Разпределението на задълженията и функциите в ЕУП е съобразено с изискванията по отношение на организацията и управлението, включени в насоките за кандидатстване, част „условия за кандидатстване“ по настоящата процедура, а именно: Представената структура на организация и управление във връзка с изпълнението на проекта ясно очертава необходимата професионална квалификация и отговорностите на отделните членове на екипа за управление на проекта – служители на кандидата. Не се смесват и припокриват функциите и задачите между отделните членове в екипа за управление. По този начин предвидената организационна структура за управление на проекта демонстрира ясно разделение на функциите в екипа за неговото управление. Кандидатът е предвидил надеждни механизми за контрол при управлението на проекта. Членовете на екипа, служители на общината, ще отчитат извършената дейност ежемесечно чрез доклади пред Ръководителя на екипа. Ръководителят на екипа ще приема и одобрява свършената работа на членовете на ЕУП, а той от своя страна ще докладва своята работа пред кмета на общината. Кмета на общината ще приема и одобрява работата на Ръководителя на проекта. Експертите включени в ЕУП ще следят за изпълнението на договорите, сключени с избраните изпълнители на дейностите по проекта, като всеки от тях ще осъществява контрол в рамките на своите компетенции.Във връзка с изпълнението на настоящия проект ще се прилагат следните правила, процедури и методи на комуникация, докладване и контрол: - Процедури за верификация, осчетоводяване на извършените разходи, разплащания с изпълнителите и подготовка на искания за средства на ниво проект; - Процедури за мониторинг (проверки на място) и докладване; - Процедура за осигуряване на информация и комуникация; - Процедури за съхранение на документи; До избор на изпълнител за осъществяване на дейностите по информация и публичност и визуализация на проекта, експертът "Координатор и информация и публичност" е отговорен за извършване на дейности по информация и комуникация, в т.ч.:Осигурява информираност на обществеността за приноса на ЕС по отношение на настоящия проект; Публикува периодично на интернет страницата на общината информация за напредъка по проекта. 17 000.00 14 837.80
Информация и публичност: Дейността по координация на информацията и публичността ще се осъществява от външен изпълнител.Изпълнението на дейността ще стартира след одобрение на проектното предложение и подписване на АДБФП между общината и МОСВ(индикативен срок за сключване на договор за БФП - 12. 2018 г.). Чрез тази дейност ще бъдат разяснени целите на проекта,ползата от реализацията му и ще бъде оповестен финансовия принос на ЕС, фондовете му и оперативната програма. Дейността ще се изпълнява през цялото времетраене на проекта. Дейностите за осигуряване на информация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта. Предвидените мерки за информация и публичност ще бъдат изпълнени изцяло в съответствие с Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП «Околна среда 2014-2020 г.», Националната комуникационна стратегия и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта са предвидени следните разходи за изпълнение на дейността: - Временен билборд - 1 бр. - Постояннa обяснителнa табелa - 1 бр. - Информационни плакати - 1 бр. - Публични събития (пресконференции -откриваща и закриваща) - 2 бр. - Официални церемонии ( "първа копка" и откриване на обекта)- 2 бр. -- Промоционални материали : - Флаш памет (USB) 32 GB - 30 бр. - Химикалки - 50 бр. - Информационен банер - 1 бр. - Публикации в местен печат - 2 бр. -Публикации на сайта на общината-4 бр. Ще бъдат организирани 2 /две/ официални церемонии – „първа копка“ и „рязане на лента“.Ще бъде давана пресконференция пред медиите за информиране на широката общественост и ще бъде правена публикация в местен печат при стартирането на проекта и при приключването му. Преди започване на строително – монтажните работи ще бъде изработен и монтиран временен билборд. Ще бъде поставен на видно място плакат А3 с информация за проекта. Ще бъдат изработени и разпространени промоционални материали и ще бъде поставен информационен банер. След приключване на дейностите и демонтаж на билборда, на негово място ще бъде поставена постоянна обяснителна табела. Във всеки документ свързан с изпълнението на проекта ,който се използва за обществеността или за участниците ще се посочва,че финансиращата оперативна програма се осъществява с подкрепата на Европейския фон за регионално развитие на Европейския съюз. 9 000.00 9 000.00
СМР на обекти свлачище VCR31.54020.02.12 в източната част на гр. Оряхово и свлачище VCR31.54020.02.13 в местността „Зелена бара” гр. Оряхово: Ще бъдат изпълнение следните дейности: Отводнителни мероприятия. 1.Линейна ивица по талвега на дола „Зелена бара”.Отнася се за повърхностния отток на каптажите „Зелена бара”.Непрекъснато от този водоизточник денонощно се изтичат с дебит до около 1,0л/сек водни количества, които инфилтрират в земната (свлачищна) основа надолу по талвега на дола. Този отток допринася за активността на свлачищния циркус „Зелена бара”. Динамиката на свлачищните процеси на този циркус предизвикват и допълнителни деформации на сградите в тази крайна източна част на града, както и на главния път. Долът „Зелена бара” се разпростира до фериботния комплекс.За да се поемат водите се предвижда полагане на тръби PP с диаметър Ф530.Те ще бъдат положени върху пясъчна подложка,която ще се насипе върху геотекстил.Тръбата ще се засипе със земен насип.Под геотекстила ще има дренажно ребро изградено от едроломен камък и дренажна тръба Ф200 положена върху 0.10 м трамбован дренажен чакъл.Дренажната тръба ще се засипе с 0.30 м дренажен чакъл и след това с 0.30 едър пясък.По този начин ще се избегне затлачване на дренажа.Двете тръби отвеждащата и дренажната ще се заустят в съществуващата шахта над ферибота Оряхово-Бекет.В началото на дренажната тръба ще се изгради ревизионна шахта,която ще осъществи връзката между водостока под пътя Оряхово-Лесковец и нашата тръба.Предвиждат се и опорни блокове,както и дренажни "мустаци". 2.Отвеждащ канал и дренаж. По улица "22-ноември" има изграден стар отводнителен канал и дренаж. Под въздействието на свлачищните процеси заустването на тези съоражения е компрометирано и в момента водите от тях се изливат свободно в свлачищното тяло.За да се предотврати по нататъшното оводняване на свлачището е предвидено поставяне на ревизионна шахта и дренажно ребро, детайло описани в работния проект. 3. Изграждане на дълбока дренажна шахта № 9. Избира се западната зона на ул. „22ри Септември”. Това е петата на откоса на главно древно свлачищно стъпало, със съвременна активизация. По данни на геодезичните измервания в тази ивица средната скорост на деформации на терена възлиза на 0,1-0,5 мм/дн. Всички сгради и прилежащи терени в този участък на града са в различна степен напукани, някои вече необитаеми.Шахтата ще е с дълбочина 4.60 м, с два броя хоризонтални сондажни дренажи с дължина 70 м и един с дължина 50 м.На дъното на шахтата ще се изпълни околовръстна канавка,която ще поеме водата от ХСД-тата.От нея с изтичало водите ще се отведат в дълбока шахта номер 5.Отгоре шахтата ще е покрита с плоча с отвор за ревизия. Предвидено е и изграждане на КИС чрез опорна и контролна мрежа за геодезическо наблюдение на деформациите в свлачищните участъци.По отношение на КИС за свлачище с РЕГ. № VCR31.54020.02.12 както е казано в становището на „Геозащита Плевен” това свлачище се намира под наблюдение. Като част от терените попадащи под влияние на голямото свлачище в кв. Изток” в границите на това свлачище е изградена КИС, която е част от КИС на голямото свлачище. За да не се получава дублиране и повторение на вече финансиран проект в настоящата КИС сме предвидили геодезични системи за наблюдение само на свлачище РЕГ. № VCR31.54020.02.13. " 902 342.22 853 157.32
Строителен надзор : Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ: -отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; -осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; -отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актовете и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за изготвяне на окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; -отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; -обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. В бюджета на проекта са заложени разходи за строителен надзор в размер на 21000 лв. без ДДС или 25200 с ДДС; 25 200.00 12 246.00
Предварителни дейности при разработване на проектно предложение : Настоящата дейност е свързана с разработване и подготовка на проектното предложение. 30 000.00 30 000.00
Авторски надзор: Съгласно действащото законодателство не може да стартират строително - монтажните работи без авторския надзор, който следи стриктно по време на строителството изпълнението на работния проект. Авторския надзор се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост изменение на първоначално изготвения работен проект. 15 600.00 15 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).