Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The project proposal envisages setting up of eight new jobs, their furniture and equipment, the training of the newly  staff and providing sustainable employment for unemployed / inactive persons aged under 29 years and over 54 years - the two most vulnerable groups in the labor market . 
Participants will be included in subsidized employment within 12 months, which will enable the company to provide the applicant an opportunity for further development. 
The project proposal must be made within 13 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1: НАЗНАЧАВАНЕ И РАБОТА НА ПЕРСОНАЛ: Дейността стартира във втория месец от проекта с поетапното назначаване на осем нови работника, които се явяват нетно увеличение в средно-списъчния брой на персонала на Кандидата. Ще бъдат разкрити следните работни места - по групи професии и съответен минимален осигурителен доход (МОД) за дейността: Уредник етнографски музей / код на професията:2 и МОД: 800лв. Рецепционист / код на професията: 4 и МОД 505лв. Гл. Счетоводител / код на професията 2 и МОД 800лв. ГОТВАЧ /код на професията:5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Студена кухня /код на професията 5 и МОД: 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Сервитьор /код на професията 5 и МОД 450лв. за 2016г. и 460лв. за 2017г. Поддръжка парно /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и4 60лв.за 2017г Мияч /код на професията:9 и МОД 420лв. за 2016г.и 460лв.за 2017г 60 017.80 36 047.02
ДЕЙНОСТ 2 ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА: Описание Проектното предложение предвижда обучението по професия и ключови компетенции на трима от новите работници - квалифициран персонал. Определението за квалификация включва всички умения, които са обективно необходими за изпълнението на задачи, присъщи на съответната длъжност. За да се осигурят тези умения, Кандидатът ще предостави обучение по професионална квалификация на готвача студена кухня, рецепциониста и сервитьора. Обученията, които са предвидени са: 1. Професия: Готвач - код: 811070 , Специалност: Производство на кулинарни изделия и напитки - код: 8110701 за 660 учебни часа, втора степен на професионална квалификация. Работникът по студена кухня трябва да има следната квалификация при назначаването си - средно образование и опит или подходяща професионална квалификация за заемане на длъжността, които са подробно разписани в длъжностната характеристика. Предвиденото обучение ще позволи на работникът да разгърне своя потенциал, до повиши мотивацията и капацитета си на работа. 2. Професия: 811080 СЕРВИТЬОР - БАРМАН - Степен на професионална квалификация: ВТОРА. Съгласно изискванията, заложени в длъжностната характеристика, минималното образование и квалификация за сервитьор, е средно образование. Предвид младата възраст на работещите в тази сфера, Кандидатът е заложил възможност за придобиване на знания и умения по професията, с което да осигури качествено обслужване, независимо от липсата на опит. 3.За част от професия по трета степен на професионална квалификация код 811060 Ресторантьор, специалност код 8110602. Производство и обслужване в заведенията за хранене и развлечения от професионално направление код 811 Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг. Това обучение е предвидено за служителя, назначен на рецепцията - салонен управител, който също се предвижда да е млад кадър на възраст под 29г. За задържане на персонала, мотивиране и извличане на пълния му потенциал е нужно повече от осигуряване на работно място, заплата и другите задължителни придобивки по КТ. 3 525.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3 ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА: Дейността е заложена за изпълнение в първите месеци от проекта. Повечето активи ще бъдат закупени, преди назначаване на персонала, за да се осигури основното оборудване и обзавеждане на работните места. За нормалното протичане на работния процес на работниците, заети в кухнята (готвачи, мияч и сервитьор), е необходимо следното оборудване: 1.Конзолна миялна машина -Teka Свободностояща съдомиялна машина 60 см LP7 850 - цена 3700.00 лв. 2.Конвектомат среден клас до 2500.00 лв. 3.Аспирационен чадър до 700.00 лв. 4.Микровълнова проф. печка – до 650.00 лв. 5.Шокова охладителна камера – до 2500 лв. 6.Колектори за топла вода – 8000.00 лв. За осигуряване на комфорта на работещите и клиентите на комплекса е предвидена система за отопление, която ще се поддържа от работник по парното, назначен по настоящата схема. Хибридна система 2460Wp - 6497.00 лв. За дейността на уредника, който ще провежда своите лекции в конферентната зала е предвидено следното оборудване: Оборудване на конферентна зала (30 места) - Лекционен Флипчарт -100.00 лв. -Конферентна маса до 500.00 лв. - Озвучаване 1453.00 лв. -Индивидуални столове+подв. масичка към тях – 30 бр. Х 80.00 = 2400.00 лв. За всички нови служители и работници са предвидени униформи/работно облекло: Работно облекло – 8 бр. Х 100.00 лв.= 800.00 лв. Оборудването и обзавеждането ще бъдат застраховани за всички основни рискове от погиване. Стойността на застраховката за 12 месеца е заложена - 200лв. 30 000.00 10 534.99
ДЕЙНОСТ 4 ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ: Изискванията на настоящата схема за финансиране регламентират задължителни мерки за информиране и разясняване приноса на Оперативната програма, които за настоящия проект включват обозначаване на закупеното оборудване със стикери, използването на бланките и формулярите от насоките на бенефициента, информиране с табели посетителите на обекта на Кандидата, отпечатването на стикери, съдържащи освен рекламна информация за дейността и подробни данни и обозначения за ОП РЧР, Договарящия орган, проекта, финансирането и пр. Дейността включва провеждането на едно информационно събитие за популяризиране на проекта, оперативната програма и дейността на центъра. 1 050.00 599.90
ДЕЙНОСТ 5 ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ: Дейността обхваща стартирането на проекта, неговото изпълнение и успешното му приключване и отчитане пред Договарящия Орган. Етапите, които са включени в работата на екипа на управление, са: Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност, която изпълнява Кандидата; Текущо контролиране на дейностите тяхното протичане, резултати и намеса, когато е необходима корекция; Подготовка на доклади, отчети, искания за междинни и окончателни плащания и кореспонденция с Договарящия орган, съгласно изискванията на програмата; Подготовка на анекси и искания за малка промяна, когато това е необходимо, като се спазват всички срокове за успешното осъществяване на дейностите; Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. 10 500.00 4 175.09

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).