Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 235 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The current project intends to provide hot lunch through six public dining rooms in the territory of Satovcha municipality for the following target groups: 
-	People and families with monthly support under the terms and conditions of Art.9 from the IRSAA;
-	People with proven lack of income and family to take care for them;
-	Lonely living people and families receiving minimum pensions;
-	Wandering and homeless children and people.
The public dining rooms are located in the villages of Kochan, Satovcha, Valkosel, Slashten and Godeshevo. The existing facilities in the six settlements, in which will be provided the “hot lunch” service, are 6 kitchens located in schools, kindergartens, social patronage, which are owned by the municipality and hold relevant certificates for acting from the regional health inspectorate. There are cooks and drivers to prepare and deliver the food to the needing people in each kitchen. All the four kitchens and their staff have experience in the project “Public dining rooms”, under which each year from September to May a hot lunch is provided to the target groups. The current project will provide the “hot lunch” service in the six dining rooms for 46 months – from 01.05.2016 to 29.02.2020, for totally 965 working days.  In case a hot lunch lefts undelivered and it meets the terms and conditions of storage, it will be distributed to the additional target group, according to the application requirements, as a double financing from different sources for the same representatives of the target group and for the same activity is not allowed. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ОСИГУРЯВАНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: За периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. община Сатовча ще предоставя топъл обяд на общо 84 лица от основната целева група, чрез шест трапезарии на територията на община Сатовча от селата - Сатовча, Кочан, Ваклиново, Жижево, Плетена, Фъргово, Долен, Вълкосел, Слащен, Туховища и Годешево (1) Трапезария 1 - Сатовча, ще обслужва представителите на целевите групи от селата Сатовча, Плетна, Фъргово и Долен, общо 19 лица разпределени по групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията - 3 лица; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" - 2 лица; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 12 лица 4. Скитащи и бездомни лица - 2 броя; (2) Трапезария 2 - Кочан , ще обслужва представителите на целевите групи от селата Кочан, Ваклиново и Жижево, общо 16 лица разпределени по групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП - 1 лице; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" - 3 лица; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 12 лица. (3) Трапезария 3 - Вълкосел, ще обслужва представителите на целевите групи само от село Вълкосел, общо 26 лица разпределени по групи както следва: 1. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от Дирекция "Социално подпомагане" - 1 лице; 2. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 25. (4) Трапезария 4 - Слащен, ще обслужва представителите на целевите групи само от село Слащен, общо 11 лица разпределени по групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП - 1 лице; 2 Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 10 лица. (5) Трапезария 5 - Туховища, ще обслужва представителите на целевите групи само от село Туховища, общо 3 лица разпределени по групи както следва: 1. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 3 лица. (6) Трапезария 6 - Годешево, ще обслужва представителите на целевите групи само от село Годешево, общо 9 лица разпределени по групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане - 3 лица; 2. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 6 лица. За периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г. община Сатовча ще предоставя топъл обяд на общо 136 лица от описаните целеви групи. За периода от 01.05.2017г. до 31.12.2017г. община Сатовча ще предоставя топъл обяд на общо 160 лица от описаните целеви групи и за 190 крайни потребители от 01.01.2018 г. до 29.02.2020 г. 0.00 28 500.00
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 1 - САТОВЧА: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 29.02.2020 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 и 2019г. и 2020 както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 249 дни работни дни за 2019г. – 249 дни работни дни за 2020г. - 42 дни Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 36 830.49 267 845.33
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 2 - КОЧАН: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 29.02.2020 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 и 2019г. и 2020г. както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 249 дни работни дни за 2019г. – 249 дни работни дни за 2020-42 дни Общият брой дни, в които Трапезария № 2 -КОЧАН ще предоставя в работни дни. Общият брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд за периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. са 16 човека, като 10 от тях живеят в с. Кочан, 2 от тях живеят в с. Жижево и 4 от тях живеят в с. Ваклиново, за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г. - 26 човека, за периода от 01.05.2017г. до 31.12.2017 - 30 лица и за периода от 01.01.2018г. до 29.02.2020г. - 38 лица Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 25 119.80 12 535.11
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 3 - ВЪЛКОСЕЛ: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 29.021.2020 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 и 2019г.и 2020г. както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 249 дни работни дни за 2019г. – 252 дни работни дни за 2020 - 42 дни Общият брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд са 26 човека за периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. , като всички те живеят в с. Вълкосел, 31 човека за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г., 37 лица за периода от 01.05.2017г. до 31.12.2017г. и 40 лица за периода от 01.01.2018г. до 29.02.2020г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 32 136.30 17 873.42
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 4 - СЛАЩЕН: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 29.02.2020 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 и 2019г.и 2020г. както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 249 дни работни дни за 2019г. – 249дни работни дни 2020 - 42 дни Общият брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд са 11 човека, като всички те живеят в с. Слащен за периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. , 16 човека за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г. и 20 лица за периода от 01.05.2017г. до 30.04.2017г. и 25 лица за периода от 01.01.2018г. до 30.10.2018г. Считано от 01.11.2018г. храната за потребителите от трапезариите в с.Слащен, с.Туховища и с.Годешево да се приготвя в ново ремонтирано помещение в с.Слащен. Храната ще се приготвя в работните дни от месеца – 22р.дни за месец ноември 2018г., 18 работни дни за месец декември 2018г., 252 дни работни дни за 2019г. / 12м.х 21 р.дни/ и 42 работни дни за 2020г.. Материалната база в с.Слащен се състои от оборудвана кухня, склад и санитарен възел. За работния процес по приготвяне на храна са назначени готвач, домакин, санитар и шофьор. Броят на обслужваните потребители по населени места в трите трапезарии не се променя – 25 потребители в с.Слащен, 11 потребители в с.Туховища и 21 потребители в с.Годешево. Приготвената храна ще се доставя до домовете на потребителите с лек автомобил Фиат, собственост на Домашен социален патронаж в с.Слащен. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 16 379.30 7 992.50
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 5 - ТУХОВИЩА: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 31.01.2020 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 209 дни Общият брой дни, в които Трапезария № 5 - ТУХОВИЩА ще предоставя топъл обяд е 921 работни дни. Общият брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд са 3 човека, като всички те живеят в с. Туховища за периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. , на 5 човека за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г. , на 7 лица за периода от 01.05.2017г. до 31.12.2017г. и 11 лица за периода от 01.01.2018г. до 31.10.2018г. Трапезарията се обслужва от кухненският блок на ЦДГ "Детелина" с. Туховища, помещаващи се в сградата на Основно училище в с. Туховища. Трапезарията не разполага с транспорт, който да осигури доставка до домовете или местата в които са настанени нуждаещите се лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 5 326.00 2 388.10
ЗАКУПУВАНЕ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 6 - ГОДЕШЕВО: Община Сатовча всяка година обявява открита обществена поръчка по реда на ЗОП за доставка на хранителни продукти, перилни и почистващи препарати за нуждите на детски градини, детски ясли и домашни социални патронажи на територията на община Сатовча. В предвид разположението на населените места от общината, отдалечеността едно от друго и нерентабилността на доставката, обявените процедури приключват с прекратяване, поради липса на участници. Предвижданията ни, относно провеждането на процедура по договаряне без обявления са същите – липса на участници, поради тази причина хранителните продукти се закупуват от домакините на детските заведения и домашните социални патронажи. Доставката на хранителни продукти ще се извършва на база сключени договори с фирми доставчици на хранителни продукти по проекта за топъл обяд. Дейността е стартирала на 03.05.2016 г. и ще приключи на 31.10.2018 г. включително. Трапезарията ще осигурява топъл обяд само в работни дни разпределени по месеци през 2016, 2017 ,2018 и 2019г. както следва: май 2016 г. - 19 работни дни; юни 2016 г. - 22 работни дни; юли 2016 г. - 21 работни дни; август 2016 г. - 23 работни дни; септември 2016 г. - 20 работни дни; октомври 2016 г. - 21 работни дни; ноември 2016 г. - 22 работни дни; декември 2016 г. - 21 работни дни; януари 2017 г. - 22 работни дни; февруари 2017 г. - 20 работни дни; март 2017 г. - 22 работни дни; април 2017 г. - 18 работни дни май 2017 г. – 20 работни дни; юни 2017 г. – 22 работни дни; юли 2017 г. – 21 работни дни; август 2017 г. – 23 работни дни; септември 2017 г. – 19 работни дни; октомври 2017 г. – 22 работни дни; ноември 2017 г. – 22 работни дни; декември 2017г. - 18 работни дни работни дни за 2018г. – 209 дни Общият брой дни, в които Трапезария № 6 - ГОДЕШЕВО ще предоставя топъл обяд е 921 работни дни. Общият брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд са 9 човека, като всички те живеят в с. Годешево за периода от 03.05.2016г. до 30.09.2016г. , на 14 човека за периода от 01.10.2016г. до 30.04.2017г. , на 16 лица за периода от 01.05.2017г. до 31.12.2017г. и на 21 лица за периода от 01.01.2018г. до 31.10.2018г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не е посочена информация за проведена процедура по ЗОП. Посочени са сключени договори с изпълнители за доставка на хранителни продукти: - Договор №1 от 03.05.20178г., Договор №2 от 03.05.20178г.,Договор №3 от 03.05.20178г., Договор №4 от 03.05.20178г., Договор №5 от 03.05.20178г., Договор №6 от 03.05.20178г.,Договор №7 от 03.05.20178г., Договор №8 от 03.05.20178г., Договор №9 от 03.05.20178г., Договор №10 от 03.05.20178г. 267 892.20 6 690.40
ОСИГУРЯВАНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА САТОВЧА: Осигуряването на топъл обяд на територията на община Сатовча ще се осъществява чрез собствени ресурси в шест обществени трапезарии, както следва: 1. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 1 САТОВЧА - е ситуирана в кухнята на Домашен Социален Патронаж с. Сатовча, с местонахождение в сградата на Началното училище (бивше общежитие за ученици), представляващо публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 82 от 24.07.2001г., с местонахождение на имота с. Сатовча кв. 36, парцел І, пл. № 322. Базата в която се помещава ТРАПЕЗАРИЯ № 1 е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение по чл. 12 от ЗХ. Всички служители назначени към ДСП Сатовча, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 1; 2. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 2 - КОЧАН - се обслужва от стола на ДСП Кочан и се помещава в сграда - Пансион за ученици с. Кочан, представляваща публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 27 от 18.03.1997г., с местонахождение на имота с. Кочан кв. 29, парцел V. Базата в която се помещава ТРАПЕЗАРИЯ № 2 - КОЧАН е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение по чл. 12 от ЗХ. Всички служители назначени към ДСП Кочан, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 2; 3. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 3 - ВЪЛКОСЕЛ се обслужва от кухнята към Детска ясла с. Вълкосел и се помещава в сграда - Начално училище (ползва се за ЦДГ), представляваща публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 84 от 24.07.2001г., с местонахождение на имота с. Вълкосел кв. 24, парцел VІІ. Базата в която се помещава ТРАПЕЗАРИЯ № 3 е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение по чл. 12 от ЗХ. Всички служители назначени в кухнята на Детска ясла с. Вълкосле, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 3; 4. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 4 - СЛАЩЕН се обслужва от кухнята на ЦДГ "Веса Бараковска" с. Слащен и се помещава с сграда - ЦДГ, представляваща публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 111 от 17.06.2002г., с местонахождение на имота с. Слащен, УПИ - Х, кв. 16. Базата в която се помещава ТРАПЕЗАРИЯ № 4 е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение по чл. 12 от ЗХ. Всички служители назначени в кухнята на ЦДГ "Веса Бараковска" с. Слащен, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 4; 5. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 5 - ТУХОВИЩА се обслужва от кухненският блок на ЦДГ "Детелина" с. Туховище и се помещава с сграда -Основно училище , представляваща публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 107 от 17.06.2002г., с местонахождение на имота с. Туховище, УПИ VІІ, кв. 21. Базата в която се помещава ТРАПЕЗАРИЯ № 5 е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение по чл. 12 от ЗХ. Всички служители назначени в кухнята на ЦДГ "Детелина" с. Туховище, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 5; 6. ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 6 - ГОДЕШЕВО се обслужва от кухнята на Целодневна детска градина с. Годешево и се помещава в сграда - ЦДГ, представляваща публична общинска собственост, съгласно Акт за собственост № 19 от 18.03.1997г., с местонахождение на имота с. Годешево, кв.1, парцел Х. Базата в която се помещава ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 6 е изцяло оборудвана с всички необходими средства за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене, кухнята притежава удостоверение за вписване от РИОКОЗ. Всички служители назначени в кухнята на ЦДГ с. Годешево, са ангажирани в изпълнението на дейността на ОБЩЕСТВЕНА ТРАПЕЗАРИЯ № 6; 19 174.42 60 422.50
ОСИГУРЯВАНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ: Служители от Общински център за почасово предоставяне на социални услуги на хора в неравностойно положение към община Сатовча служителите от отдел социални дейности ежемесечно ще консултират лица от целевите групи, относно: - възможности за включване в нови социални услуги, развити на територията на община Сатовча, чрез ОПРЧР 2014-2020, национални програми, местно финансиране; - възможности за получаване на социално подпомагане; - възможности за включване в различни програми за заетост, в зависимост от обявени критерии; Всяка проведена консултация ще бъде протоколирана. 19 174.41 20 497.25

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).