Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

The present project proposal sets itself the main goal of providing the municipality of Pleven with consulting services related to the preparation of a package of documents for the preparation of an investment project for the Zoo "KAYLAKA ZOO - PLEVEN" under the procedure for the direct provision of non-reimbursed financial assistance "Technical assistance for investments in zoos" under Priority axis 3 "Biological diversity" of the Program "Environment" 2021-2027.
The package of documents subject to this public procurement includes:
1. Zoo development plan, incl. preliminary and volume-structural studies to determine the location of an object, proving its legal admissibility and the expediency of the investment idea;
2. A collection plan to include a propagation plan;
3. Plan for conservation activities;
4. A schedule plan for the implementation of the activities for the development of the zoo in the presence of funding - in the short-term and long-term - with responsible persons, deadlines and indicative budgets in relation to the short-term activities (3 to 5 years);
5. Terms of reference for the preparation of an investment project in the "conceptual project" phase for the identified construction activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА-ПЛЕВЕН““ гр. Плевен по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г.“.: Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г. Пакетът документи предмет на проектното предложение, респективно настоящата обществена поръчка, включват: 1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея; 2. План за колекция, който да включва и план за размножаване; 3. План за консервационни дейности; 4. План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности. 172 800.00 0.00
Организация и управление на проекта и Изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по организация и управление обхващат всички етапи от общия цикъл за управление на проекта и включват: Задача 1. Общо администриране и отчитане на проекта • Разработва и поддържа система за съхранение на документите по проекта съгласно чл. 82 от Регламент (ЕС) 2021/1060; • Осигурява законосъобразно изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация; • Осъществява текущо финансово управление и контрол за изпълнение на проекта; • Следи и отчита паричните потоци; • Осъществява комуникации с УО на ОПОС по всички аспекти от изпълнението и отчитането на проекта, вкл. чрез ИСУН; • Осъществява контакт с други органи и институции, които имат отношение към административното изпълнение на проекта; • Осъществява периодични срещи с възложителя; • Координира дейностите на външните изпълнители на договори в рамките на проекта и оказва съдействие в случай на необходимост; • Прави периодично оценка на риска и уведомява своевременно възложителя за всяко обстоятелство, което би могло да доведе до забавено изпълнение или до натрупване на закъснения или до отклонения в качеството; • Подпомага възложителя при съгласуване и одобряване на промени в ДБФП; • При поискване от възложителя, оказва съдействие относно изготвяне на технически спецификации за невъзложени поръчки за изпълнение на дейности по проекта; • Съдейства на възложителя при осъществяване на проверки на място от Управляващия орган, Сертифициращия орган и други контролни и одитни органи и организира • изпълнението на предписанията, съдържащи се в докладите от проверките. • Изпълнява и други дейности, необходими за успешното изпълнение и отчитане на проекта. Задача 2. Наблюдение, контрол и координация на договорите с външни изпълнители • Екипът по организация и управление на проекта осъществява наблюдение, контрол и координация за цялостното физическо и финансово изпълнение на договорите с външни изпълнители за дейности по проекта, като извършва следните задачи: • Координира изпълнението на всички договори с външни изпълнители в рамките на проекта; • Наблюдава и контролира изпълнението на договорните ангажименти на външните изпълнители, вкл. относно законосъобразност, спазване на изискванията на техническите спецификации, срокове, качество; • Контролира спазването на времевите графици за изпълнение на всички дейности по проекта, вкл. анализ на времевите графици по отделните дейности и влиянието им върху общия график за изпълнение на проекта; • Осъществява преглед и проверка на всички междинни и окончателни отчети и доклади, които изпълнителите на договори представят на възложителя, и изготвя писмени становища за резултатите от проверките; • Получава и проверява всички разходооправдателни документи за извършените услуги/доставки от изпълнителите на договорите и изготвя писмени становища за резултатите от извършените проверки; • Придвижва документацията, свързана с предвидените плащания по договорите на изпълнителите, съгласно вътрешните правила и одитни пътеки на възложителя; • Изготвя становища по текущи въпроси и казуси във връзка с изпълнение на конкретни договори; • При необходимост извършва проверки на място на изпълнителните на договори за изпълнение на дейности по проекта и изготвя доклади от проверките Задачите по мерките за видимост, прозрачност и комуникация се изпълняват съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС) 2021/1060 всеки конкретен бенефициент следва: - да се публикува на уебсайта , и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - да се включи по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - поставяне на място, видимо за обществеността, на поне един плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен дисплей с информация за операцията, подчертаваща подкрепата от фондовете. 24 192.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).