Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

Performing all required energy saving measures, eligible for funding free financial aid, prescribed in the energy efficiency assessment and technical audit to achieve at least grade 'C' energy consumption of the of administrative building and training tower of the Regional department "FSPP" Sevlievo city, aiming to increase the energy efficiency of the building and reduce energy costs, improving operational characteristics to extend the life cycle of the building, ensuring the conditions of working environment in accordance with sustainability standards.The project proposal envisages actions for design and construction for the implementation of energy efficiency measures, copyright and construction supervision, publicity, audit, management and implementation of the planned activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Целта на дейността е качествено изпълнение и управление на проекта навременно осъществяване на проектните дейности, ефективна работна организация при реализацията и успешното му приключване. Със заповед на Кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта, който ще изпълнява задълженията си по проекта почасово, както следва: - Ръководителят на проекта ще изпълнява задълженията до 80 часа/месечно, като организира и координира цялостното изпълнение на дейностите по проекта; - Счетоводителя по проекта ще изпълнява задълженията до 60 часа/месечно , като контролира правилното разходване на средствата по Проекта, в рамките на предвидения бюджет и създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документи. - Специалист "Инвеститорски контрол" ще изпълнява задълженията си по граждански договор, като оказва необходимата подкрепа и съдействие на Община Севлиево при определянето, подготовката, възлагането, изпълнението и отчитането на дейностите, попадащи в обхвата на проекта - в това число подготвя справки, отчети, становища и др. документи по компетентност; - Технически сътрудник ще изпълнява задълженията си до 80 часа/месечно като координира, наблюдава, чрез ежедневни посещения на място на обекта, работата на изпълнителя по проекта по отношение на СМР и в техническото изпълнение на проекта, ще участва и подготвя информация за физическото изпълнение на проекта, ще подава необходимата информация за подаване в ИСУН и ИСУП, ще отговаря за поддържане и съхранение на досието на проекта. Ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа, ще бъде актуализиран и детайлизиран план-графикът по проекта, ще се подготви изпълнението на основните дейности по проекта, чрез изготвянето на документация и възлагане на обществените поръчки. Екипа за организация и управление на проекта ще спазва клаузите на Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и всички указания и изисквания, разработени и предоставени от Управляващия орган, както при подписване на договора, така и в процеса на неговата реализация. Всички членове на екипа ще спазват изискванията за поверителност и конфиденциалност, предотвратяване конфликт на интереси, кодекса за етично поведение и всички вътрешни правила, свързани с изпълнението на проекти. Екипът ще отговорен за подготовката на документацията за избор на изпълнители съгласно ЗОП. 4 781.00 4 766.73
Осъществяване на дейности по информация и публичност: Дейността предвижда изпълнение на дейности по информация и публичност на проекта в съответствие с изискванията за Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата информация и комуникация 2014-2020. С цел информиране на обществеността за приноса на ЕС и държавата, след приключване на строителните дейности върху фасадата на сградата на интервенция ще бъде поставена постоянна обяснителна табела. Предвидени са 2 публикации в местната преса - информиращи за началото и края на проекта. В интернет страниците на община Севлиево и на ГД ПБЗН - МВР ще бъде поставена информация за хода на изпълнение на проекта, ще бъде поместена и информация за подписването на договора за БФП, стартирането на дейностите по проекта, както и за приключването на проекта, с цел информиране на обществеността за получената подкрепа Европейския фонд за регионално развитие и държавния бюджет на Р. България. 416.67 490.80
Осъществяване на дейности по одит: Ще се инициира и реализира обществена поръчка за избор на изпълнител и в съответствие с насоките кандидатстване ще бъде сключен договор с квалифициран одитор за изготвяне на доклад от ангажимент за договорени процедури по проекта. Докладът ще бъде изготвен в хода на подготовка окончателното искане за плащане. Докладът ще обхваща проверка на извършените разходи по отношение на действителност, точност и допустимост в съответствие с договора за БФП. 2 390.46 2 760.00
Строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане на обекта в експлоатация, съгласно ЗУТ: Дейността предвижда оценка на съответствието на изготвения в резултат на процедура по инженеринг работен проект за енергийна ефективност, упражняване на строителен надзор, координация по безопасност и здраве и изготвяне на технически паспорт на сградата обект на интервенция съгласно изискванията на ЗУТ. Избраният за изпълнител ще извършва надзорни и контролни дейности, съгласно действащите нормативни документи в Република България. Ще проверява качеството и количеството на извършеното строителство. Ще отчита ефекта от него и ще следи за възникване на конфликт на интереси, като при появата на такива ще сигнализира своевременно. Ще контролира документооборота с цел избягване на всякакви злоупотреби и незаконни действия. Според спецификата на предложените дейности независимият строителен надзор ще започне своята дейност паралелно с изготвянето на инвестиционния проект. Негово задължение ще бъде и откриването на строителна площадка, изготвянето и съгласуването на заповедна книга за обекта. Той ще присъства на извършването и ще документира всички видове скрити работи с цел доказване на направените разходи, за което ще издава необходимите актове. За да се избегне конфликт на интереси, тези актове ще се подписват и от член на екипа по управление на проекта или от изрично упълномощено от кмета на общината лице. За напредъка на работата и спазването на заложените в договора срокове, надзорникът ще съставя доклади. При приключване на обекта, независимият строителен надзор ще представи окончателен доклад, според изискванията на ЗУТ. В дейността се предвижда и установяване на функционалната пригодност за ползване, съобразно издадените строителни книжа на сградата на РС ПБЗН - гр. Севлиево, ул. Александър Верешчагин №4. Въз основа на докладите от независимия строителен надзор на обекта ще се извършат дейностите, свързани с получаване на разрешение за ползване на обекта, в изпълнение на изискванията на чл.177 от ЗУТ. 11 541.03 1 102.11
Проектиране, строителство и авторски надзор: Дейността предвижда осъществяване на дейности по инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на обекта на интервенция. За целите на изпълнение на дейността ще бъде избран външен изпълнител, който на база изготвените техническо и енергийно обследвания ще изготви технически проект за обекта на интервенция с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. – ДВ, бр. 90 от 20.112015 г., а така също и специфичните изисквания на обекта на интервенция. В обяснителната записка проектанта следва подробно да опише необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение, количествени и стойностни сметки. Техническия проект ще бъде надлежно съгласуван и одобрен по реда на ЗУТ. Техническото изпълнение на строителството ще включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани, като задължителни в техническото обследване на административно - битовата сграда (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Разходите свързани с гаражната пристройка, ще бъдат финансирани извън БФП, като недопустими разходи чрез собствен принос. Задължителните мерки, предписани в техническото обследване, които не се отнасят до конструктивно възстановяване/усилване, ще бъдат финансирани извън БФП, като собствен принос на бенефициента. Дейностите по авторски надзор ще бъдат осигурени от проектанти по всяка част на техническия проект с цел точното спазване на инвестиционния проект при изпълнението на СМР. Изпълнителя посредством отделни правоспособни лица, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите – автори на отделни части на техническия проект ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. 249 861.78 294 895.05

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).