Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Environment

Planning region: All

Description

According to the investment project, the project decision is based on achieving energy-efficient measures to achieve energy consumption class "A". The building will be renovated and will include replacement of windows of the building and laying of thermal insulation on the facades, as well as replacing the source of heating by installing new installations.
The project is designed to show a new modern vision of the building and at the same time to limit the energy consumption and GHG emissions into the environment. In addition, the project envisages implementing the following prescribed energy efficiency measures: Implementation of energy-saving measures from Group B: Energy-saving measures for improving the energy performance of the enclosing structures and elements (B1 - thermal insulation of all external walls of the building and B2 - replacement of all windows of the building) and from Group C: Energy-saving measures for the generating heat and cold and for the systems for heating, cooling, ventilation,  and lighting (C1 - In order to increase the efficiency of heating of the building it is envisaged to maintain the normative temperature in the premises by constructing a water convective heating installation with heat source wall condensing hot water boiler on natural gas and C2 - replacement of all existing luminaires, LOT and luminaires type "moon" with new LED luminaires).
The project envisages the implementation of the necessary accompanying activities in order to implement the identified construction and installation works, namely: author's supervision during construction, construction supervision during construction and consulting services for project management and reporting.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение и за управление и отчитане на проекта: Предоставяне на консултантски услуги във връзка с подготовка и подаване на проекта, включва: 1.1. Попълване на апликационна форма (заявление за кандидатстване) за община Радомир с необходимата информация съобразно спецификата и обхвата на конкретния проект и спазване на правилата на финансиращата програма. 1.2. Подготовка на съпътстващи апликационна форма документи, като попълване на декларации и преглед и корекции на наличната в общинска администрация специфична документация, вкл. подготовка на заявления до компетентни органи за издаване на документи във връзка с проектното предложение. 1.3. Окомплектоване на апликационната форма и подготовка за подаването й. Предоставяне на консултантски услуги във връзка с изпълнението на проекта, включваща: 2.1.1 Подготовката и окомплектоването на необходимите документи за сключване на анекси към договора с ДФ „Земеделие" (при необходимост); 2.1.2. Подготовката на необходимите документи във връзка с възникнала кореспонденция с ДФ „Земеделие" и други органи, свързани с изпълнението на проекта: -Подготовка на необходимата коресподенция между Възложителя и ДФ „Земеделие" по повод изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие" договор за финансово подпомагане и други, свързани с цялостното изпълнение на проекта; -Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие“ по време на изпълнение на проектите. Консултиране на Възложителя относно изпълнение на препоръки, дадени от страна на ДФ „Земеделие“, получени в резултат на проведени проверки на място и одити на изпълнението на проекта; 2.1.3. Контрол и извършване на проверки за съответствие на издаваните и получавани документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие" по време на изпълнението. Предоставяне на консултантски услуги във връзка с отчитането на проекта, включваща: 2.2.1 Подготовка на заявки за плащане, включително окомплектоване на всички необходими общи и специфични документи към заявките за плащане -Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предарителен преглед на актовете, изготвяни по време на строителството и изискуемата документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка и корекции, при необходимост, на приемо- предавателни протоколи за извършени СМР между строителя и възложителя; предварителна проверка на проформа фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; -Окомплектоване на изискуемата документация към заявката за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта, предмет на Договора за безвъзмездна финансова помощ; 2.2.2. Извършване на проверка за съответствие на събраните документи с изискванията на нормативната уредба и ДФ „Земеделие". 2.2.3. Контролиране, координиране и съдействие на общината при подготовката и събирането на всички необходими документи към заявките за плащане. 10 500.00 10 500.00
Изпълнение на строителство за обект: „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“ : Изпълнението на строителството е ключово за постигане на целите на проекта, тъй като именно чрез него ще бъдат предвидените за постигане конкретните и общата цел на проекта дейности за пподобряване на среда за предоставяне на услуги с оглед оптимизиране на енергийната им ефективност. От своя страна целите на проекта са адресирани към подобряване на икономическия растеж и качеството на живот на населението, чрез изпълнение на дейности, свързани с обекта на интервенцията. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителство. Инвестиционният проект, които е предмет на настоящото проектно предложение, включва изпълнение на строителни и монтажни работи ( по части „Архитектурна“, „Електрическа“ и „Конструкции“), както и изпълнение на доставки, монтаж и съпътстващи СМР за оборудване по части по части „Газоснабдяване“ и „ОВК“ от инвестиционния проект за изпъление на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“. В инвестиционния проект са включени за изпълнение конкретни видове и количества СМР за изпълненеи на предписаните проектни дейности. Поради характера на предвидените работи, с оглед постигане на изискванията по предписания за постигане на енергийна ефективност (мярка С), в инвестиционния проект е заложена доставка на 2 бр. газови инсталации, които обаче са неразривно свързани с изпълняваините СМР в цялост и са определени в съответните частои на инвестиционния проект. Съответно - същите не могат да се изпълнят самостоятелно и отделно. Всички особености в изпълнението на предписаните СМР се съдържат в одобрените инвестиционни проектни части. Дейността включва изпълнение на строителни и монтажни работи за обектите, в съответствие с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, техническите спецификации, инвестиционния проект, предписанията и заповедите в Заповедната книга на строежа и количествените и стойностните сметки, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на лицата на строителната площадка. Също така дейността включва извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, изготвяне на цялата необходима строителна документация, изготвяне на екзекутивна документация за строежа и участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа. Дейността включва и отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация, както и гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове. 307 970.01 487 138.53
Строителен надзор по време на изпълнение на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“: С настоящата дейност се предвижда възлагане на упражняването на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Консултантът, изпълняващ строителен надзор, осъществява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с изискванията на нормативната уредба и договора за строителство. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството, с включени в обхвата дейности/услуги: 1. Изпълнение на консултантски услуги по упражняване на строителен надзор по време на строителството, на обекта/строежа, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 и т. 2 и чл. 168 от ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на ЗУТ и съответните подзаконови нормативни актове, включително осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за обекта/строежа, за който изпълнителят е упражнил строителен надзор по време на строителството; 3. Съставяне на Технически паспорт по реда и при условията на Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите, издадена от МРРБ (обн., ДВ, бр. 7/2007 г.). Изпълнителят извършва надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на обекта, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строежа. 4 950.00 4 930.00
Изпълнение на авторски надзор по време на строителството на обект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност на обект: МКИЦ „Европа“ и ЦПЛР-ОДК- гр. Радомир“: Услугите, свързани с упражняването на авторски надзор на проектанта са необходими за изпълнение на проекта и за постигане на неговите цели, тъй като в резултат на тяхното изпълнение ще се осигури точното изпълнение на инвестиционния проект и въвеждане на строежа в експлоатация. Това е задължително условие за използване на реконструрираната/рехабилитираната инфраструктура по предназначение, както и за успешно изпълнение и приключване на проекта и получаване на безвъзмездната помощ. Проектантът има ключова роля за точното изпълнение на инвестиционния проект и участва в съставянето на всички актове и протоколи, с които се удостоверява изпълнението на строителните и монтажните работи, както и годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Дейността предвижда да се осигури изпълнител, с който да се гарантира законосъобразното изпълнение на строителството. Предвид разпоредбата на чл.162, ал.2 от ЗУТ авторският надзор по време на строителството се определя чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството, съгласно разпоредбата на чл.162, ал.3 от ЗУТ. Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор в следните случаи: 1. Във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително; 2. За участие в приемателна комисия на извършените строително - монтажни работи. 3. В рамките на тази дейност Изпълнителят се задължава да извършва: 3.1. Авторски надзор по време на строителството съгласно Закона за устройството на територията; 3.2. При необходимост и в хода на строителството да извършват доработки или преработки на изготвените проектни части; 3.3. Технологичен контрол по време на строителството; 3.4. Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация. 5 000.00 6 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).