Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

In pursuance of the policy for the preservation,promotion and development of cultural heritage,the present project proposal for an integrated tourism product includes eligible measures and activities for sites-real cultural values with a category of national importance(State Cloth Factory/The Prison/First Bulgarian Textile Factory;house museums:Hadzhi Dimitar,Dobry Chintulov,Museum of popular customs in Sliven) and for other cultural and tourist sites(outdoor improvement between three sites of national importance category–House museum of Dobry Chintulov,Museum of popular customs in Sliven and State Cloth Factory/The Prison/First Bulgarian Textile Factory;Passenger cable car Sliven-Karandila;Tourist Cultural and Information Center(TCIC).Activities are planned for the physical renovation of the sites through construction and installation works, conservation and restoration works,outdoor improvement and landscaping,including the one of buildings and yards/adjacent spaces;for the restoration of the authentic historical appearance through the improvement of street and sidewalk surfaces in front of and around three sites of national importance category;for the construction of a TCIC in the building of SlivenMunicipality;for the improvement of the conditions of the Sliven-Karandila passenger cable car. 
The supply of equipment,furnishing and technologies necessary for the activity and the functions of the sites has been planned,as well as the realization of various digitalization activities.
Within the envisaged scope,the present project will also increase and achieve a stable positive growth of tourism in the Municipality of Sliven. 
The current project aims to build on the project successfully implemented in the past programming period:Traveling through time,in time and with time-integrated project for the development of natural,cultural and historical attractions and tourist infrastructure in Sliven. 
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Благоустрояване и социализация на обекти - недвижими културни ценности с категория „национално значение“ : Дейността за Благоустрояване и социализация на обекти - недвижими културни ценности с категория „национално значение“ ще се финансира чрез БФП. По Дейност 1 е предвидено финансиране чрез БФП – общо за всички обекти, в размер на 3 047 588.41 лв. без ДДС. Дейността включва изпълнение на СМР/КРР, благоустройства за пет културно-исторически обекта: - Държавна сукнена фабрика/Затворът/Първа текстилна фабрика, в т.ч изграждане на Музеен комплекс с интерактивна зала за посетители със специфични потребности,санитарни възли и умивалници,работилници и ателиета за работа с деца, Учебен музей, реставрационното ателие, ретро ателие за дрехи, трети етаж-зали за временни изложби и Библиотека с читалня, ремонт на покрив, Социализиране на дворно пространство и подобряване на външния достъп и подход към комплекса и др. Предвиденото финансиране чрез БФП за обекта е в размер на 973 700,00 лв. без ДДС.; - Архитектурно-исторически комплекс–родна къща на Хаджи Димитър, хан, кафене, продавници(един от 100 национални туристически обекта на Б-я), в т.ч необходими обезопасителни, КРР и други мерки, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение. Предвиденото финансиране чрез БФП за обекта е в размер на 499 594.86 лв. без ДДС. - Къща–музей Добри Чинтулов“ в т.ч необходими обезопасителни, КРР и други мерки, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение, санитарни възли. Предвиденото финансиране чрез БФП за обекта е в размер на 494 098.00 лв. без ДДС.; - Музеен комплекс „Сливенския бит“, в т.ч необходими обезопасителни, КРР и други мерки, осигуряване на достъп за хора в неравностойно положение, санитарни възли. Предвиденото финансиране чрез БФП за обекта е в размер на 604 331.55 лв. без ДДС.; - Късно-антична и средновековна крепост „Туида“, в т.ч интервенции върху прилежащи пространства - сцени и трибуни за събития,настилки,алеи,ремонт на алейно и художествено осветление и на поливна система за тревни площи и др. Предвиденото финансиране чрез БФП за обекта е в размер 475 864.00 лв без ДДС. 3 047 588.41 474 457.07
Благоустрояване между 3(три) обекта с категория „национално значение“- Къщи музеи на Добри Чинтулов, Сливенски бит и Държавна сукнена фабрика/Затворът/Първа бълграска текстилна фабрика: Дейността за Благоустрояване между 3(три) обекта с „национално значение“- Къщи музеи на Добри Чинтулов, Сливенски бит и Държавна сукнена фабрика/Затворът/Първа бълграска текстилна фабрика, предвижда възстановяване на автентичния исторически облик на улични и тротоарни настилки пред посочените исторически обекти и околни пространства до/между тях (улици, тротоари, площади и паркинги за безплатно паркиране). Предвидено е дейността да се финансира чрез БФП. По Дейност 2 е предвидено финансиране чрез БФП – в размер на 253 091.67 лв. без ДДС. В рамките на тази дейност се предвижда реализиране на СМР за възстановяване на улични и тротоарни настилки по част от ул. „Симеон Табаков“. (пред музеен комплекс Сливенски бит, по част от ул. „Ген. Столетов“ (по пътя между музеен комплекс Сливенски бит и къща-музей „Добри Чинтулов“) по ул. „Възрожденска“ (водеща до къща-музей „Добри Чинтулов“), по ул. „Великокняжевска“, (водеща до Държавната сукнена фабрика/Затворът/Първа текстилна фабрика). Улиците и тротоарите са общински, в незадоволителни вид и състояние на настилките, което не кореспондира с посочените исторически сгради и компрометира тяхното автентично естетическо възприятие Възстановяването на автентичния облик на улиците и тротоарите цели постигане на унисон с вида на историческите обекти, визуално съчетано със указателни знаци за открояване на свързаността на разположените в близост сгради и изграждане на своеобразен ансамблов достъп, който ще съхрани самобитността и ще придаде цялостна завършеност на тази историческа част от градската среда. Предвижда се обособяване и изграждане на 3 безплатни паркинга, които да обслужват туристите, които ще посещават историческите обекти. Паркингите ще бъдат разположени в близост до музеен комплекс „Сливенски бит“, Държавна сукнена фабрика /Затворът/Първа текстилна фабрика и родната къща на Хаджи Димитър като последният е изграден, необходимо е да се извърши само леко асфалтиране на дупки с маркировка и обозначаване. 248 755.10 0.00
Подобряване на условията за обслужване на Пътническа въжена линия „Сливен-Карандила“ : Пътническа въжена линия „Сливен-Карандила“(Лифта) е на-бързия и екологичен транспорт между град Сливен и местноста Карандила в ПП "Сините камъни". Изпълнението на дейността за Подобряване на условията за обслужване на Пътническа въжена линия „Сливен-Карандила“ ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 3 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 1 969 500 лв. без ДДС. Дейността ще бъде осъществена чрез СМР за подобряване условията на долна и горна лифтени станции, носещи конструкции на пътническата въжена линия и чрез доставка и монтаж на специално оборудване за ремонт на технически съоръжения за пътническата въжена линия. В рамките на дейността за подобряване на условията за обслужване на Пътническа въжена линия „Сливен-Карандила“, която свързва града с метността Карандила се предвижда основно: • подмяна на седалките на лифта, като ще има предвидена седалка за хора в неравностойно положение; • подмяна на въжетата; • подмяна на двигателите; • СМР за ремонт на двете станции - обособяване на чайна, зала за събития, и място за продаване на сувенири на долната станция и на място за отдаване на велосипеди под наем, и обособяване на чакалня на горната станция. 0.00 0.00
Изграждане на Туристически културно-информационен център(ТКИЦ) в сградата на Община Сливен: Дейността за Изграждане на Туристически културно-информационен център (ТКИЦ) в сградата на Община Сливен ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 4 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 80 333.33 лв. без ДДС. Тази дейност предвижда извършване на СМР за обособяване на ТКИЦ Сливен, позициониран на площ от около 180 кв.м. , като ще се подобри настоящото им състояние на помещението във връзка с новите му функции като туристически културно-информационен център. Разпределене във: Фронт офис за посрещане на посетители ; Малка зала за изложби и събития; Голяма зала за изложби и събития; Стая персонал и експерти; Сервизни и санитарни помещения; Коридори и фоаета.Към настоящия момент, Община Сливен няма собствен ТКИЦ. Мисията, визията и целите на новоизградения Туристически културно-информационен център Сливен е да повиши привлекателността на Сливен и страната ни като туристическа дестинация чрез генерирането, обмена и разпространението на достоверна и достатъчна туристическа информация, в услуга на посетителите на града. 0.00 0.00
Проектиране и упражняване на авторски надзор: Дейността за Проектиране и упражняване на авторски надзорще ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 5 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 69 450 лв. без ДДС. Проектирането на обектите се осъществява въз основа на сключен договор за проектиране и упражнаване на авторски надзор. Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласночл. 162 от ЗУТ e определен чрез договор между общината и проектантите на обектите Авторският надзор ще се осъществява от авторорите на проектите и ще бъде по съответните части да дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации ( вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; - Изработване на допълнителни чертежи на детайли; - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато е възникнала необходимост от такива по време на СМР; - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното и предвид, че договор за възлагане изпълнението на тази дейността е вече сключен, стъпки за изпълнението са: - Подписване на Протоколи за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (след 4 месец); - Изпълнение на договора проектиране и авторски надзор (до 23 месец) 0.00 0.00
Упражнаяване на строителен надзор: Дейността Упражнаяване на строителен надзор ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 6 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 69 999 лв. без ДДС. Упражняването на строителен надзор ще бъде осъществявано по време на извършване на всички видове СМР/КРР, предвидени за обектите по проекта. Дейността е свързана с извършване на оценка на съотвествието и надзор по време на строителството. Надзорът по време на строителството ще се изпълнява в съответствие със законовите правомощия и задължения на избрани за изпълнители лица - упражняващи строителен надзор на строежите. Избраният консултант/и, след проведена процедура (възлагане, когато е приложимо) и въз основа на договор с възложителя: - упражнява строителен надзор; - извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - може да изпълнява координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора. Други отговорности на консултанта са свързани с: - Подписване съвместно със строителя на изготвената екзекутивна документация и представянето й на съответните органи съгласно чл.175 и сл. от ЗУТ; - Участие при съставянето на констативните актове по чл.176, ал.1 от ЗУТ, с които се удостоверява, че строежите са изпълнени съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169, ал.1,2 и условията по сключените договори; - Изготвяне на техническите паспорти на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за технич. паспорти на строежите. - Отчитане изпълнението на плана за управление на строителните отпадъци. Упражняващият строителен надзор, носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл.224,ал.1 и чл.225,ал.2 и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1, 3 от ЗУТ; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Упражняващият строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалн. развитие и благоустройств. за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на упражняващия строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, предприемача и техническия ръководител на строежа. След приключване на СМР лицето по строителния надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Дейността включва и всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. Стъпките за изпълнение на дейността са: - Провеждане на процедура/възлагане изпълнението на строителен надзор (индикативно-от месец 3); - Изпълнение на договор/и за строителен надзор (след сключване на договорите заСМР/КРР); - Подписване на констативен (окончателен констативен) протокол (Акт Образец 19) за извършените СМР/КРР (индикативно-до месец 23). 0.00 0.00
Доставка на оборудване, обзавеждане и техника за обектите : Дейността за доставка на оборудване, обзавеждане и техника за обектите ще се финансира комбинирано, (преимуществено) чрез БФП, и (частично) чрез финансови инструменти. По Дейност 7 финансиране е предвидено чрез БФП – в размер на 909 521,83 лв. без ДДС (финансирането чрез БФП е посочено като стойност за дейността) и чрез финансови инструменти - в размер на 200 216,70 лв. без ДДС. В рамките на дейността за Доставка на оборудване, обзавеждане и техника за културните и туристически обекти ще бъде доставено оборудване, обзавеждане, специализирано музейно/експозиционно, сценично и друго обзавеждане и оборудване, офис и друга техника. 909 521.83 0.00
Дигитализация, аудио и видео представяне на обектитите, в т.ч изготвяне на дигитална карта и на специализирано издание : Дейността за Дигитализация, аудио и видео представяне на обектитите, в т.ч изготвяне на дигитална карта и на специализирано издание ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 8 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 195 626 лв. без ДДС. Предвижда се Дигитализация на обекти и артефакти/експонати, в т.ч изготвяне на дигитална карта и на специализирано издание Предвижда се виртуално представяне/дигитализиране на артефакти, експонати, елементи в/от следните исторически обекти: - Държавна сукнена фабрика /Затворът/Първа текстилна фабрика - Арх.-исторически комплекс – родна къща на Хаджи Димитър - Къща на Добри Чинтулов - Музеен комплекс „Сливенския бит“ - Регионален исторически музей "д-р Симеон Табаков" - Сливен - Художествена галерия „Д. Добрович“, с обектите й: • Галерия „Д. Добрович“ (Узунова Къща), • Галерия „Сирак Скитник“ • Къща-музей „Миркович“ - Късно-антична и средновековна крепост Туида. За всеки от горепосочените обекти се предвижда изработване на тематични образователни материали като филмчета и книжки за деца, ученици и младежи, 360 градусови виртуални разходки, 3D модели на обекта и артефакти, и др.Материалите ще бъдат свързани с историята на обекта и тематичните експозиции, които се представят в него. Регионалния музей и Художествената галерия са с много богати и ценни колекции и експозиции от хиляди картини и находки. Тази дейност ще се финансира с финансов инструмент(ФИ) от ФУГ. Създаване на дигитална карта и интерактивен модел с всички забележителности на Община Сливен – архитектурни, археологически, исторически и природни обекти 0.00 0.00
Извършване на дейности за информация и комуникация по проекта: Дейностите за информация и комуникация ще се финансират чрез финансови инстументи. По Дейност 9 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 15 000 лв. без ДДС. Тези дейности ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пресконференции; изготвяне и публикуване/поставяне/ разпространение на информационни материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел VII (чл.49-51) от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Сливен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информация за проекта на интернет-страницата на Община Сливен, както и на сайта на парнтьора. Предвидените информационни събития и материали, свързани с осигуряването на информация и комуникация по проекта включват: - Пресконференции (стартираща и закриваща) - Официални церемонии за физическия старт на проекта и за откриване на завъшените обекти - Билборд (3х4 м) - Постоянни обяснителни табели (50х70 см) - Банер - Прессъобщения и/или реkламно-uнформацuонни kapeта в регuонална медия - Печатни информационни материали (листовки). Всяка публикация, направена от бенефициента в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Интегриран проект за развитие на туризма и подобряване на културната и историческа инфраструктура в Община Сливен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Сливен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” В изпълнение на дейността ще се организират посещения на туристически изложения и/или туристически борси. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейността са: - Публикуване на информация на интернет-страницата на Община Сливен при сключване на договор за БФП за изпълнение на проекта и публикуване на текуща информация за изпълнение на проекта на нтернет-страниците на общината и на партньора (от месец 1 до 24 месец); - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението по договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, (от 3 месец); - Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 24 месец). 0.00 0.00
Извършване на независим одит по проекта: Дейността за Извършване на независим одит по проекта ще се финансира чрез финансови инстументи. По Дейност 10 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено в размер - 10 000 лв. без ДДС Предвид обхвата на проекта и неговата продължителност, независимият одит ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта, т.е ще бъде извършен текущ и оконочателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Сливен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да се удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Сливен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката, одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. Стъпките за изпълнението на дейността са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (индикивно - от 3 месец); - Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 24 месец). 0.00 0.00
Организация и управление на проекта : Дейностите за организация и управление на проекта ще се финансират чрез финансови инстументи. По Дейност 11 финансирането чрез финансови инструменти е предвидено като крайна стойност - 1 200 000 лв., тъй като дейността ще бъде реализирана от вътрешен екип на кандидата, който ще включва експерти на Община Сливен и на "Пътнически превози“ ЕООД Сливен (партньор по проекта, във вр. с реализацията на Дейност 3 - Подобряване на условията за обслужване на Пътническа въжена линия „Сливен-Карандила“). В рамките на дейността, след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Сливен ще се легитимира екипът за организация и управление на проекта. Съставът на екипа ще бъде определен съгласно предвидения в Бизнес плана за кандидатстване за финансиране пред Фонд за устойчиви градове. В състава на екипа за организация и управление на проекта са предвидени следните длъжности: 1. Ръководител на проекта; 2. Финансов мениджър; 3. Координатор на проекта; 4. Специалист Обществени поръчки; 5. Специалист Културно наследство; 6. Административният сътрудник; 7. Специалист СМР и въжена линия; 8. Специалист инвеститорски контрол. Екипът за организация и управление на проекта ще бъде в състав: ръководител, финансов мениджър, координатор, експерт обществени поръчки и мониторинг; специалист Културно наследство; специалист СМР и въжена линия; специалист инвеститорски контрол; административен сътрудник. Екипът ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници. Екипът за управление на проекта ще се провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината и на партньора информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).