Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 401 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project covers the renovation and modernization of the George Papazov Art Gallery - Yambol, located at 2 Tsar Samuil Street, in the central area of ​​Yambol. The proximity to the historical context and the center predetermines the active participation of the building in the city life. The site is a complex of three connected buildings with a public function - George Papazov Art Gallery, Yambol, including its adjacent yard, for which the complex is scheduled for major repairs / reconstruction. The total built-up area is 2,205 sq.m., and 618 sq.m. adjacent areas. The buildings included in the intervention are: synagogue - the synagogue building is an immovable cultural property of local significance, a warm connection compositionally connecting the former synagogue with the three-storey northern building of the complex.
The existing main entrance to the gallery from the north of the former synagogue is preserved, as well as the service ramp from the west. In the northeastern part of the property is a reception square with a place for exhibiting sculptures of the Art Gallery in the open air in the yard.
The design solution preserves the basic parameters of the building. All interventions are in accordance with the design visa and do not exceed the structural indicators specified there.
During the development of the investment project, modern technological solutions, installations and materials are set for the creation of optimal conditions for living and operation of the gallery. Devices for climbing stairs of wheelchairs are provided, which allow for use of the building by disadvantaged people. The requirements of Ordinance 2 of 2008 of the Ministry of Regional Development and Public Works for design, implementation, control and acceptance of waterproofing and waterproofing systems are met. buildings and facilities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазвани изискванията на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. Екипът ще докладва периодично за напредъка по проекта пред Екипа за управление на Инвестиционната програма на град Ямбол. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на дейността е 77 082,00 лева. 0.00 0.00
Изпълнение на СМР: Дейността включва изпълнение на строително-ремонтни дейности. Предвидените разходи за изпълнение на дейността се основават на изготвено обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Въз основа на изготвеното обследване за енергийна ефективност и сертификати към него и други приложими документи, ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект за обекта на интервенция. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението. Предвижда се изпълнението на следните мерки: - всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; - всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Стойността на разходите за СМР е сбор от: разходи за СМР с БФП – 3 441 820,32 лева без ДДС; и разходи за СМР с ФИ – 922 512,00 лева с ДДС. 3 441 820.32 4 167 822.69
Упражняване на строителен надзор: Строителния надзор ще има за задача да осигури през цялото времетраене на СМР контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за стротелен надзор е 18 000 лева с ДДС. Освен тях са предвидени разходи за въвеждане в екплоатация на стойност 3000 лева с ДДС. 0.00 0.00
Упражняване на авторски надзор: Дейността се изразява в упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Предвидените разходи за дейността са 18 000 лева с ДДС. 0.00 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки, от екипа за организация и управление на проекта. Процедурите за избор на изпълнител ще бъдат разработени съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки, като се предвижда разработването на следните тръжни документации: 1/ Изпълнение на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация; 0.00 0.00
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент. Стойността на разходите за одит е 2 880 лева с ДДС. 0.00 0.00
Доставка на обзавеждане и оборудване : Доставка на обзавеждане и оборудване за нормалното протичане на дейността на ХГ"Жорж Папазов" Предвидени са: окачваща система, мобилно музейно оборудване, оборудване на фондохранилищата и обзавеждане на администрацията. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 438 000 лева с ДДС. 0.00 0.00
Разходи за публичност и комуникация : Дейностите по информация и публичност се предвиждат, с цел осигуряване на широка публичност и популяризация на проекта, както и на финансовата подкрепа от ЕФРР и ОПРР, и ще бъдат изпълнени в пълно съответствие с изискванията, подробно описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. Дейността ще бъде финансирана с финансов инструмент и възлиза на 6 324 лева с ДДС. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).