Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 401 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The implementation of the project proposal will realize the possibilities for implementing the measures and actions for development of the Professional high School for Agriculture Hristo Botev-Yambol, by renovation and modernization of the classrooms, a dormitory and yard to the school building, for the implementation of quality professional education. With project implementation will be created prerequisites for overcoming dropout from the education system of children from socially disadvantaged families, will be provided a highly qualified personnel for the business, as well as provide an opportunity for more adults to receive qualification by a particular specialty in the Professional High School in order to be employed at the labor market.
The project is aimed to the improvement of conditions of the educational institution and providing conditions of different social groups, including marginalized communities and disadvantaged groups, for training, development and integration in the educational and social environment. The project implementation will provide an opportunity for maintenance of modern equipment,which is used by the companies into the economy. The improved material facilities will help to improve the quality practical training as well as retention and attraction of highly qualified teaching staff. Will improve the relationship between schools and businesses through training of human resources required for the development of agricultural producers and producer organizations and livestock farmers in the region. Will be provided opportunities to implement projects for supporting the cooperation between the high school and higher educational establishments and various educational institutions and improving conditions for the development of already existing and established partnerships. Will be improved the quality of life and working conditions and training of students and teachers through renovation of the furnishing and equipment at the school.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: Бенефициентът ще бъде изцяло и пряко отговорен за цялостното административно управление на проекта.Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности. Тази дейност ще осигури механизмите за изпълнение, управление, координация и контрол на проектните дейности, вътрешна оценка и мониторинг на напредъка, както и предприемане на корективни мерки при необходимост. По време на изпълнение на дейността ще бъдат спазени всички изисквания на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Отговорност за осъществяване на вътрешен мониторинг ще имат всички членове на екипа на проекта, като водеща роля в това отношение ще има ръководителят на проекта. 21 260.00 15 033.89
Изпълнение на инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР, упражняване на авторски надзор и въвеждане в експлоатация на обекта: Дейността включва проектиране и изпълнение на строително-ремонтни дейности и упражняване на авторски надзор на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев"(ПГЗ). Предвидените разходи за изпълнение на дейността се основават на изготвено обследване за енергийна ефективност на сградата и валидни сертификати за енергийни характеристики на сградата на училището, както и обследване за установяване на техническите характеристики на сградата, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 и ал. 2 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Въз основа на изготвеното обследване за енергийна ефективност и сертификати към него и други приложими документи, ще бъде възложено изготвянето на инвестиционен проект за обекта на интервенция. Изготвеният и изпълнен проект ще даде възможност за осигуряване на икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, намаление на енергопотреблението, осъвременяване на условията на обучение, равен достъп до образование за групите в неравностойно положение и други. Предвижда се изпълнението на следните мерки: - всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност), които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“; - всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване; - най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление; - всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания. Предвиждат се ремонтни дейности на компрометираната ограда на обекта, както и цялостното обновяване на училищното игрище – подмяна на настилка, монтаж на спортни съоръжения (табла за баскетбол, врати за футбол), маркировка на полета, осветление и др. Като част от дейността е и упражняването на авторски надзор от проектантите на инвестиционния проект по време на изпълнение на предвидените СМР. Други съпътстващи разходи са тези за въвеждане в експлоатация, договори с експлоатационни дружества и други. 980 979.80 1 200 413.12
Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор: Дейността включва изготвяне на доклад за оценка на съответствието на изготвения инвестиционния проект за професионална гимназия по земеделие със съществените изисквания към строежите и последващо осъществяване на строителен надзор на предвидените СМР след издаване на разрешението за строеж. Строителния надзор ще осъществява контрол върху качеството на изпълнение на планираните строително-ремонтни дейности съгласно предвидените в инвестиционния проект качествени, количествени и технически параметри и показатели през целия период на строителните дейности. 11 869.00 9 332.40
Дейности за информация и комуникация: Мерките за информация и публичност на проектното предложение са изцяло в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., част от Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014-2020 г. Планираните мерки са изцяло съобразени с размера на финансирането на проектното предложение и с тях ще се повиши информираността на целевите групи относно възможностите предоставяни от Общността, както и ще се повиши общественото признание за ролята на ЕС за развитието на регионите. 1 700.00 1 700.00
Извършване на одит на проекта: Осъществяването на независим финансов одит на проекта има за цел да гарантира, че извършените по проекта разходи са законосъобразни и съответстват на правилата за допустимост на разходите по ОПРР. Одитът дава допълнителна увереност на бенефициента и на всички контролни органи, че извършените дейности са реализирани съгласно приложимата нормативна уредба и принципите за ефективност, ефикасност и икономичност при осъществяване дейността на публичните организации. Извършването на одит на проекта е задължително съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата схема. 1 700.00 2 030.00
Осигуряване на обзавеждане и оборудване: Дейността предвижда обновяване на материалната база чрез закупуване на обзавеждане и оборудване на професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол. Предвидените количества за доставка на обзавеждане/оборудване за професионалната гимназия са съобразени с нуждите на учениците и персонала, както и състоянието на текущото оборудване и обзавеждане в училището. Поради лошото състояние на обзавеждането в класните стаи - учебните чинове/маси, учителски бюра и столове, се налага тяхната подмяна. За осигуряване на добри и съвременни условия за работа на учителския състав и администрацията на училището е идентифицирана и нуждата от подмяна на обзавеждането/оборудването в учителската стая, като е предвидено закупуването на маса и столове към нея. Сградата на гимназията предлага условия, както за обучение, така и за общежитие – третия етаж се използва за настаняване на учениците от други населени места. В тази връзка е идентифицирана нуждата от подмяна на легловата база, както и необходимите за съвременни условия на живот и учебен процес съпътстващо обзавеждане: матраци, гардероби, скрин-шкафове, бюра. 69 950.00 62 474.88
Подготовка и провеждане на тръжни процедури по ЗОП: Изпълнението на дейността включва разработването на необходимата документация и образци на процедури за възлагане на обществени поръчки, от екипа за организация и управление на проекта. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат разработени съгласно изискванията на закона за обществени поръчки, като се предвижда разработването на следните тръжни документации: 1/ Изпълнение на инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор; 2/ Изготвяне на оценка на съответствието и упражняване на строителен надзор; 3/ Доставка на обзавеждане и оборудване. При провеждане на процедурите за избор на изпълнители ще се съблюдават изцяло изискванията на Закона за обществените поръчки, както и изискванията на УО. Предвиденият ред на възлагане за избор на изпълнители на дейностите за информация и комуникация и одит на проекта е съгласно чл. 20, ал. 4, т.3 от ЗОП, чрез договори и/или първични документи. В тази връзка се предвижда за: 4/ Извършване на одит за проекта – сключване на договор с избран изпълнител; 5/ Дейности за информация и комуникация – отчитане с първични документи. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).