Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 401 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

When preparing the project proposal "Implementing energy efficiency measures of public infrastructure, building of Municipal Administration, Ivaylovgrad" are met and comply with all instructions set out in the Application requirements of the Operational Programme "Regions for Growth" 2014-2020, Priority axis 2 "Support for energy efficiency support centers in outlying areas." This project proposal is a set of activities which will be implemented measures to increase the energy efficiency of a building Municipality Ivaylovgrad.
 The planned activities that will lead to improving the energy efficiency of buildings Vick Ivaylovgrad are:
-Energy Efficiency Inspection accompanied by a valid certificate;
-Survey Down technical specifications related to compliance with the requirements of Article 169 of the SPA in accordance with the requirements set out in Chapter Three of Ordinance №5 2006 for Technical passport;
- Engineering (design, construction and supervision);
- Supervision and conformity assessment of the investment project with the essential requirements for building works, prepared as a comprehensive report of licensed consultant;
- Activities for information and communication project;
- Activities Project Management
The project will have social and economic impact. Its implementation will contribute to enhancing the region's competitiveness by improving public infrastructure and create conditions for improving the quality of life and work in the municipality. In this sense, the project will boost the attractiveness of Haskovo and will help to ensure quality services in the community with the implementation of the above measures will improve the microclimate in all rooms of the building plumbing, Ivaylovgrad area
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Избор на екип за управление и изпълнение на проекта .: Гаранция за доброто изпълнение на проекта е екипа за управление. За качествена организация и управления на дейността по управлението на проекта ще се възложи на външни за бенефициенти лица и при условие, че бенефициента ще спазва съответните разпоредби на ЗОП. Ще бъдат ангажирани външните експерти , които са: - Ръководител проект; - Координатор по проекта. По проекта се предвиждат регулярни срещи между Ръководителя проект и експертите за управление на проекта за постигане на максимална и ефективна координация и организация на проектните дейности. 4 350.00 4 248.45
Инженеринг по проекта: Изпълнителя на дейност инженеринг по проекта ще бъде избран след провеждане на обществена поръчка по ЗОП. Дейността по инженернг включва изработване на инвестиционни проекти за изпълнение на мерки за повишаване на енергийна ефективност в сградата на общинска администрация Ивайловград по всички необходими части. Изпълнение на строително-монтажни и ремонтни дейности съгласно инвестиционното проектиране. Изпълнение на строително-монтажни и ремонтни дейности съгласно инвестиционното проектиране, а именно: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгласно техническия паспорт на сградата, част "Б" "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки") - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с НАРЕДБА № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. Мерки които в конструктивното обследване и доклада за предписани като задължителни но не са допустими за БФП и не водят до повече от 60% спестявания ще бъдат финансирани със средства на бенефициента и ще се отчитат като собствен принос. Изпълнение на авторски надзор. 206 346.04 262 439.32
Оценка на съответствието на проектите : След изготвяне на инвестиционните проекти, те трябва да бъдат съгласувани и да се изготви доклад за Оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите съгласно чл. 142 от ЗУТ. 1 742.79 1 620.00
Строителен надзор: Строителният надзор ще следи и носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания Строителният надзор ще приема всички скрити строително-монтажни работи и оформя съответните документи. Избраният строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнени. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за изпълнение на работите в съответствие с изискванията на приложимите нормативни актове, както и да оформи цялостната техническа документация на обекта. При изготвянето на необходимите документи заедно с доклада на строителния надзор, те ще се изпратят в Община Ивайловград.. Подготвяната документация следва да бъде надлежно разгледана от приемателна комисия в органа, който да издаде разрешение за ползване на обновените обекти. 3 485.58 3 607.20
Независим финансов одит: Одитът на проекта ще бъде извършен от избрания регистриран лицензиран експерт-счетоводител. Одитът ще прави проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Заверка на одитора ще бъде извършвана към всяко искане за междинно плащане, за да се удостоверят направените вече разходи и те да се възстановят от програмата. След края на дейностите ще бъде извършен финален одит, който да отчете изразходваните по проекта суми, като одитора ще представи независимо мнение относно достоверността на финансовите отчети, изготвени в съответствие с българското счетоводно законодателство. 2 200.00 2 100.00
Публичност и визуализация: За осигуряването на публичност на проектните дейности и на помощта на Общността ще се приложат следните мерки: 1. Стартова пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта 1 бр;. 2. финална пресконференция по проекта – при старта на реализация на проекта 1 бр; 3. Плакат с информация за проекта. 4. Ще бъде публикувана кратка информация за проекта с целите и постигнатите резултати на уебсайта на общината. 2 200.00 1 368.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители по проекта.: За ефективното изпълнение на проекта ще бъдат разработени и проведени следните тръжни процедури: - Избор на екип за организация и управление на проекта; - Избор на изпълнител на инженеринг на проекта( проектиране, изпълнение на строително-монтажни и ремонтни дейности, авторски надзор); - Избор на строителен надзор; - Избор на изпълнител на оценка на съответствието на инвестиционните проекти; - Избор на независим финансов одит на проекта; - Избор на изпълнител за публичност и комуникация по проекта В рамките на дейността и след приключване на съответните процедури ще бъдат избрани изпълнители и подписани договори. При провеждане на процедурите общината ще спазва принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).