Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 382 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The project aims to create conditions for providing quality educational services by improving and upgrading of the facilities of the Professional School of Agriculture and light industry Karnobat. It will be provided modern equipment and furniture that will enhance the quality of the learning process.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на вътрешен мониторинг по отношение на външните изпълнители. Със заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип за управление на проекта. Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности. С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от: Ръководител на проект, Координатор на проект, Координатор „Инфраструктура” и Счетоводител. Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта. Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”. Управлението и координацията на проекта включват: - Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи; - Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори; - Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск; - Преодоляване на настъпилите трудности; - Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност; - Набиране на информация 19 300.00 19 280.53
Дейност 2: Подготовка и провеждане на обществени поръчки.: С оглед спазване на изискванията на ЗОП относно разходване на публични средства и постигане на оптимално изпълнение на целите на проекта ще бъдат подготвени и проведени следните процедури за избор на външни изпълнители: • Избор на изпълнител за изпълнение на строително-ремонтни дейности за сградите на ПГССЛП, гр. Карнобат; • Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при извършване на строителни и монтажни работи; • Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане; • Избор на консултант за извършване на оценки съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и изготвяне на оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ; • Одит на проекта; • Информация и публичност по проекта. Провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП за изброените по-горе обществени поръчки, в зависимост от приложимите процедури за всяка от обществените поръчки. 0.00 0.00
Дейност 3: Дейности за информация и публичност по проекта: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите за информация и комуникация ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР. За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП. Ще бъдат извършени следните дейности за популяризиране на проекта: • Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати; • Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта; • Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта, неговите цели и постигнатите резултат, и ще съдържат информация за Оперативна програма "Региони в растеж" и Европейския фонд за регионално развитие; • Изработка и поставяне на 1 бр. билборд на обекта по време на строително-ремонтните дейности и 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. • Организиране на официални церемонии за ефективния старт на проекта - "Първа копка" и за откриване на обектите. • Публикуване на информация на уеб-сайта на община Карнобат. Дейностите по информация и публичност, които ще се възлагат за външно изпълнение включват: Организиране на две пресконференции; Два броя публикации в печатни/електронни медии; Подготвяне и издаване на брошури; Изработка и поставяне на 1 бр. билборд и 1 бр. постоянна обяснителна табела; Организиране на официални церемонии. Дейностите по информация и публичност, които ще са собствено изпълнение включват: Публикуване на информация на уеб-сайта на община Карнобат - при реализацията на проекта, посредством своята електронна страница, община Карнобат ще информира обществеността за получената подкрепа, ще публикува кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз. 7 000.00 3 780.00
Дейност 4: Проектиране и авторски надзор.: Проведена е процедура по ЗОП и е възложено с Договор № PV234/10.10.2016 г. на фирма "ДАКАРХ" ЕООД, гр. София изготвянето на инвестиционен проект във фаза технически проект на обект: "Реконструкция и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сградата на ПГССЛП, гр. Карнобат в УПИ II, кв. 22 по УРП на гр. Карнобат" и упражняване на авторски надзор по време на строителството. В инвестиционния проект ще бъдат включени всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследванията за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас на енергопотребление „С“ и имат пряк екологичен ефект, както и всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване. Ще бъде избран най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда. По време на строителството ще бъде упражняван и авторския надзор съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта. Ще бъде извършен контрол за точното спазване изпълнението на дейностите, предвидени в техническия проект; оформяне на техническа документация, подготовка на писмени становища, участие в приемателни комисии съгласно разпоредбите на ЗУТ. 23 700.00 31 044.00
Дейност 5: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за ПГССЛП, гр. Карнобат.: Изпълнението на тази дейност ще има пряк принос за постигането на конкретните цели на настоящото проектно предложение. Предвижда се закупуване на необходимото оборудване и обзавеждане за ПГССЛП, гр. Карнобат, свързани с предоставянето на съответните образователни услуги. ПГССЛП гр.Карнобат се състои от основна сграда на три етажа с кабинети по общообразователна и професионална подготовка, два компютърни кабинета. Библиотеката разполага с фонд от 10 000 библиотечни единици - справочна, техническа, художествена литература и периодика, както и материали на магнитни носители за общообразователната и професионална подготовка на учениците. Осигурява се свободен достъп до нужната литература и другите допълнителни материали за подготовка на учениците. Осигурен е свободен достъп до Интернет на всички ученици и учители. На територията на професионалната гимназия се намира още един корпус за общообразователна и професионална подготовка, както още три корпуса за професионална подготовка по практическо обучение, гаражи за леки и товарни автомобили и друга техника необходима за учебно-производствения процес, полигон за кормилно управление, полигони за работа на машинно-тракторните агрегати и др. Със закупуването на съвременно оборудване и обзавеждане се цели създаване на модернизирана учебна среда за професионално образование. Ще бъде доставено, инсталирано и пуснато в експлоатация модерно оборудване за съвременно обучение, приложимо за определените професии /лозарски ножици, моторна пръскачка, плуг навесен, ареометър, резервоар за вино, гроздомелачка и др./. Предвидено е закупуване на трактор, който ще се използва за придобиване на категории "Ткт" и "Твк", учебен автомобил който ще се използва за придобиване на правоспособност за категория “В” за учениците на ПГССЛП, гр. Карнобат, тъй като към момента наличният автопарк е технически и морално остарял. Придобитото по проекта оборудване ще се използва само за учебни цели от учениците на ПГССЛП, гр. Карнобат, с оглед последващо придобиване на квалификация и правоспособност. Предвижда се закупуването на компютри, принтери, мултимедиен проектор, флипчарт и др. с цел подобряване качеството на учебния процес. Всичко това ще направи привлекателна материално-техническата база на училището, ще се даде възможност на обучаемите да се запознаят и работят с ново техническо оборудване в учебните кабинети, лаборатории и производствени предприятия /лаборатория по технохимичен контрол, кабинет по лозаровинарство, електотехническа лаборатория/, ще доведе до повишаване качеството на придобитите знания и умения, засилване интереса и мотивацията на учениците към учебния материал и задържането им в училище, придобиване на професионални компетенции в реални трудови условия. 143 533.81 168 892.15
Дейност 6: Изпълнение на СМР дейности: Чрез изпълнение на строително - ремонтни дейности и изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност ще бъде извършено цялостно обновяване на ПГССЛП и прилежащото дворно пространство. Обектите, предвидени за интервенция са: Училищна сграда, спомагателна сграда с медицински кабинет и училищен стол; Физкултурен салон; Спомагателна сграда с учебни кабинети; Парна централа. 856 551.90 1 051 926.45
Дейност 7: Оценка на съответствието на проектите: Лицензирана фирма – консултант ще извърши оценки на съответствието по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ за съответствието със съществените изисквания към строежите на работните/технически проекти и ще изготви комплексни доклади за извършените оценки. 1 185.00 1 420.80
Дейност 8: Строителен надзор: Предвижда се по време на изпълнението на СМР да бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят, упражняващ строителния надзор подписва всички актове и протоколи по време на строителството. След приключване на СМР изготвя окончателен доклад до възложителя. 15 000.00 6 960.00
Дейност 9: Въвеждане на обекта в експлоатация: След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверения за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към тях се прилага изготвения окончателен доклад за обектите от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. 800.00 0.00
Дейност 10: Финансов одит на проекта.: Предвидено е извършването на финансов одит на проекта от дипломиран експерт-счетоводител, регистриран одитор или специализирана одиторска компания. Това ще стане след окончателно приключване на заложените дейности по проекта. Докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: • Прозрачност на информацията при реализацията на проекта; • Съдействие и мониторинг на счетоводителя по проекта както при осчетоводяване на всички документи свързани с изпълнението на проекта така и при изготвяне на текущите отчети към финансиращата организация; • Стриктно спазване на Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. По време на изпълнение на проекта ще бъде събрана необходимата информация за предварителния анализ от страна на одитора и за запознаването му с проекта, целите и изискванията. На вниманието на одитора ще бъдат представени всички необходими финансови документи, въз основа на които той трябва да даде своето мнение за разходване на средствата. На негово разположение ще бъде и счетоводителя на ръководния екип, който да сътрудничи при анализа на информация. Целта е одиторският доклад да не съдържа забележки, модифицирано мнение или отказ от изказване на мнение. 7 000.00 1 140.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).